Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jahas, oli miullekin koodi tullu

LQLM-L2BD-5K2A

Siittä saapi joku viedä, ei ihteä nyt huvituta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Alkaa taas riitämään eri foorumeille reggautumiset koodin toivossa, vaan huomatakseen että "meni jo, sorppa!". Tulee flasbackejä LBP:n demon metsästyksestä.

Eli jos taskuun on jäänyt ylimääräinen koodi otetaan se YV:llä vastaan.

E. Sain jo omani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos joku opiskelija näkee nälkää, niin voin ostaa toimivan koodin pientä korvausta vastaan. Tyyliin pääset pitsalle tai kebabille.. :D


Jos tämä rikkoo jotain sääntöä, niin modet poistakoon viestin.

Parhaiten mut tavoittaa pleikkarin puolella yksityisviestillä, mutta täälläkin käyn päivittäin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tähtääminen myös erilaista vrt. cod, kun ei pysty tähtäin zoomattuna niin helposti seuraamaan vihua.

Täähän on ihan normaali ongelma näissä 30 fps:llä pyörivissä peleissä. Pakko aina kauemmas ampuessa tähdätä niin, että yrittää saada tähtäimen mahdollisimman lähelle vihua ja sitten liikkuu ukolla niin, että tähtäin menee vihun päälle. Mutta toisaalta outoa on se, että mountatulla singolla zoomatessa tähtäin liikkuu about täydellisesti. En ainakaan ite oo sen kanssa huomannut edes pientä dead-zonea tai muuten vaan surkeasti liikkuvaa tähtäintä. Jos ne sais sen ohjauksen laitettua kaikkeen, niin sitten tää peli ois jo melko mainio eikä tommosta hakuammuntaa pidemmille etäisyyksille.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olis koodi tarjolla. En tiedä varmasti onko Us vai Eu koodi mutta todennäköisesti Eu. Laittakaa yv:tä ken tarvii.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

XM8 Prototype varmaan just jollain punapiste/mega-optiikalla oli kyl ihan naurettava vehje. Yks jannu vei mua ihan 100-0 sillä mun lussuja sniper-tussareita vastaan, eli en sillä qb88:lla saanut siltä nirriä pois, kun se oli tyylin kaks kutia sillä, ja nirri pois.

Omasta mielestänni tohon assaultin XM8 (on kai just se prototype) on se punapiste ainakin ihan turha. Ei se mitää lonkalta tarkkuutta paranna tai mitää, ja siin on mun mielest aivan loistava tähtäin vakiona... Tiiä siit agopist-scopest sit. Mun mielest kans toi on ihan naurettavaa et assaultil noita snipuja roiskitaa kentän toisesta päästä pois. Onkos muissa ku snipukois ees bullet droppii? Eli Snipuihin lisää tehoa, tyyliin et jos osuu varpaaseen ni ei kuole, mut rintaan, ni laakista vainaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voisko tonne verkkopuolelle panna viestin jos halukkaita olisi treenailemaan ja pelailemaan squadissa? Mut ainakin voi lisätä listoille jos peli seuraa kaipaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

jos jollakin on viel ylimääräisiä koodeja niin pistäkää Yv:llä kiitos
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos jollakin löytyy koodi, niin voisin ilomielin ottaa vastaan yv:nä, mieluiten eu, mutta usakin käy.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

US koodeilla pääsee käsittääkseni pelaamaan EU koodeilla rekisteröityneiden kaverien kanssa ilman mitään ongelmaa. Itse sain US koodin, mutta imuroituani pelin tuolla Amerikan tilillä vaihdoin EU tilille ja asensin sen sieltä. (En tiedä oliko tuolla mitään merkitystä)

Olen pelannut EU tililläni tuota US koodilla hommattua betaa jo monta viikkoa ja kaikkien kaverilistalla olevien kanssa olen samoihin peleihin päässyt. Tämä nyt vain tiedoksi siltä varalta, että joku haluaa välttämättä EU koodin peläten joutuvansa pelkille jenkkiservereille.

US tilin luominen ei kuitenkaan ole iso vaiva.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oho, mun sähköpostiini tuli jo toinen "Your PS3 Beta codes have arrived!" otsikolla varustettu viesti :eek:

En tuota siis tarvitse, joten tässä nopeimmalle yksi Bad Company 2-betakoodi:
ETJ5-QLBQ-89EL
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kumpi muuten on järkevämpi valinta tarkkuuden kannalta: grip vai tarkemmat luodit? En ainakaan assaultilla huomaa juuri mitään eroa, kun vaihdoin tarkemmat luodit tuohon grippiin, mutta onkohan joku jaksanut tehdä jotain tutkimustyötä noiden parissa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos niitä ylimääräisiä beta-koodeja vielä jollain on, saa laittaa yv:tä. Eddyn tarjoaman koodin ehti joku ryökäle jo käyttää :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

voi kun en kerennyt ottaan eddyn koodia, noh mut, yv:llä viestiä vaan jos on koodeja.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Battlefield Bad Company 2

Oletteko onnistuneet saamaan laitettua noita tietoja eteenpäin? Itsellä tulee ongelma siinä kohtaan kun koittaa lähettää.-> "We were unable to send your sign-up. Please try again."

Ei siinä mitään, itsellä on jo tuo koodi kun EA sen postiini lähetti mutta ois kiva jos ton sais toimimaa. Vois itekki laittaa tänne koodeja ja kaveriki kun tarvitsisi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Multa löytyy sitten yksi EU koodi jonka sain EAlta. Sen voin antaa etiä päin. En tietenkää lupaa sen toimivuutta mutta minä sitä en ainakaan käyttänyt kun beta jo löytyy.

YV ja koodi ekalle


EDIT: Tämä meni
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juu, heittäkää mullekin YVllä se betakey, jos vaikka joku tosi kiltti ihminen antaisi minulle omansa :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Täällä nopeimmalle (jenkki?) koodi. En takaa toimivuutta.

D96K-86B8-54DM
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom