Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tankkien ylivoima lähtee sillä, että viitsii vähän engineerinä uhrautua ja unlockaa...
TELAMIINAN ja kylvää niitä niin prkleesti. Kun joskus saa vielä paremman singon kun tuo rpg, niin alkaa ihan uudenlainen tankkikato käydä siinäkin vaiheessa. ;)

Viimeisessä vaiheessa auttaa kovasti jos onnistuu käymään ennen hyökkääjien spawnille ehtimistä tekemään spoilerissa mainitun/ käyttää satcheleita. Tasoittaa kummasti. Mielestäni medicit on tärkeimpiä tuon viimeisen puolustuspään classi eikä niitä ole ikinä liikaa siellä kämpässä. Itse lähes aina hoidan tuota puolta siinä ja voittoja on tullut suurimmaksi osaksi tähän mennessä. Enimmäkseen respassa kämppivät (hyökkäävät?)sniperit ärsyttää tuossa viimeisessä vaiheessa. :)

Tänään rupes muutaman kerran toi tankki-spawn-raiskaus vituttamaan aika huolella. Ei mitään järkeä/balanssia, että käytännössä tokalta basen jälkeen hyökkäävä osapuoli pystyy ajamaan tankin sellaseen asemaan, että se pystyy pyyhkimään kk:lla molempia spawnipaikkoja, samalla kun siellä on 5 engineeriä korjaamassa takana. Ennen sillä kiinteällä singolla oli edes laaki ja vainaa, mut nykyään silläkin pitäis kai osua edestä päin viis kertaa, että tapahtuisi mitään.

Ja miinat ei jeesaa yhtään em. tapauksissa. Ne näkyy kilometrin päähän, tankki losauttaa ne taivaan tuuliin, ja sit räiskitäänkin sitä tracer-gunilla. Noi pahimmat tankkiraiskaajat kiskoi jotain 7000 pisteitä per rundi, oma k/d-ratio tyyliin 5:24...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Noniin, oma orsi kekoon. Tässä olis yks koodi
public class Koodi {
public static void main (String [ ] args); {
System.out.println("Lol, owned!");
}
}
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jaahas, postia tuli EA:lta eilen koodin kera, kun olin aiemmin BC2:n sivuilla ilmoittautunut betaan mukaan. Eilen pari peliä ja tänään myös. Peli näyttää ja kuulostaa oikein hienolta, pieniä hienouksia löytyy roppakaupalla (kuten hävittäjien ylilentoa + muuta mukavaa).. Mutta voi herra jumala kun tulee turpaan koko ajan! Tänäänkin taas kd-ratio itelläni 6/26, huhhuh! BF1943:ssa sentään vihollisia sai niitattua kasaan pienemmillä ratioilla, mutta joko tässä beetassa pelailee fps-pelien eliittiporukkaa tai sitten olen vaan täysin *aska! :D

Yhtä kenttää tässä on vaan tarjolla, mutta hyvä pointti on kentän kapeus ja panssarit ovat mainioita laitteita (ainakin hyvien kuskien käsissä, minä en niihin vielä lukeudu... ;) ). Mutta täytyy tässä pelailla lisää ja koittaa vaan hakata päälle ja kehittää taitoja paremmiksi, ei siinä itku auta! :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Löytyisi yksi ylimääräinen beta koodi. YV:llä tavoittaa jos jollain on tarvetta.

Pitäis olla vielä ihan EU koodi.

Edit: Meni ja nopeasti.. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen taisin olla vihujen mielestä pieni panssari kauhu .Tuli matsin aikana tuhottua 14 vihollisten panssari vaunua. Yksistään niistä tuli vähän päälle 4000p . Oli varmaan näky kun meikäläinen juoksee tuli perseen alla c4:t kädessä tankkien perässä :)

Myöhemmin illalla oli Podetuksen kanssa hyvät matsit loppu illasta menossa. kärkipaikkoja kolkuteltii harmi vaan että Podetuksen peli tais jumahtaa viimesessä osiossa :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen taisin olla vihujen mielestä pieni panssari kauhu .Tuli matsin aikana tuhottua 14 vihollisten panssari vaunua. Yksistään niistä tuli vähän päälle 4000p . Oli varmaan näky kun meikäläinen juoksee tuli perseen alla c4:t kädessä tankkien perässä :)
Mukava kyllä tuhota sellainen tankki, joka vain jostain etäältä ampuu jatkuvasti paikaltaan. Sivulta päin vaan juoksee viereen, C4 kylkeen, muutama askel taaksepäin ja painaa nappia:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mukava kyllä tuhota sellainen tankki, joka vain jostain etäältä ampuu jatkuvasti paikaltaan. Sivulta päin vaan juoksee viereen, C4 kylkeen, muutama askel taaksepäin ja painaa nappia:D

Totta! Olis mahtava vielä nähdä niitten wtf! ilmeet kun ensin ovat "ylivoimasina" naureskellut aiemmin puolimatsia sardiinipurkissaan :) 3...2...1... Kaboom!!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mukava kyllä tuhota sellainen tankki, joka vain jostain etäältä ampuu jatkuvasti paikaltaan. Sivulta päin vaan juoksee viereen, C4 kylkeen, muutama askel taaksepäin ja painaa nappia:D

Totta! Olis mahtava vielä nähdä niitten wtf! ilmeet kun ensin ovat "ylivoimasina" naureskellut aiemmin puolimatsia sardiinipurkissaan :) 3...2...1... Kaboom!!

No eipä sitä oikeastikaan tykkitulta sinne etulinjaan viedä.... Ja jos vie niin silloin tulee ainakin lähtö. Eli fiksumpaahan se on kököttää matkan päässä ja antaa laulaa vaan.

Tottahan tuo on että tankilla on aika "ylivoimainen" olo. Eilenkin väännettiin kaverin kans melkein koko rundi tankilla. Olin konekiväärissä ja välillä korjasin tankkia. Pelkästään tankinkorjauspisteitä tuli 2500. Toivottavasti nuo tankit olis helpommin tuhottavissa valmiissa versiossa. Eilenkään ei ollut kyse siitä, etteikö meitä olisi yritetty tuhota, kun parhaimmillaa 5-6 äijää paukutti singoilla kohti ja mortalit lauloi kuorossa jostain puskista käskytettynä. Ja aina vaan uudestaan tulivat vaikka nirri lähti joka kerta. Olivatko sit vaan niin huonoja, en tiedä?

Ymmärrän mitä arvon herrat näissä lainauksissa tarkoittavat. Enkä edes nauti liiemmin tankilla pörräämisestä. Se on loppupeleissä aika pirun tylsää....

Toisaalta voin samaistua noiden eilisten "tankintuhoajien" meininkiin. Itse olen ehkä kaakkois-Euroopan huonoin tankintuhoaja. Eli jos näette mun lähestyvän tankkia pommien kanssa niin antakaa olla; luultavasti räjäytän vaan itseni :D. Joten kysynkin arvon herroilta, että onko tankissa yleensä konekiväärimies mukana kun hiivitte kylkeen? Vai oletteko vaan yksinkertaisesti niin ovelia että pääsette siihen suht helposti.

Tämä ei ole sitten mikään kettuiluviesti kenellekään joten unohtakaa se samantien.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Alkoi eilen ottaa huolella aivoon nuo engineerin miinat. Pelaan itse engineerillä ja oletin 7 miinan ryppään tuhoavan edes toisen lähestyvistä tankeista, mutta ei... Nakkelin ne sillain, että ne oli edes jotenkuten limittäin niin ettei niistä pääse pujottelemaan. Ihmettelin vaan kun eka tankki puski yli ja toinen tuli perässä. Juoksin ite tankkien taakse kattoon onko miinoissani jotain mätää. Astuin omaan miinaani ja ruutuun pamahti "EPIC FAIL!". Oli melko priceless fiilis. Loppu niiden miinojen käyttö ennen ku ne korjataan. Tuli myös nähtyä yksi rundi, jossa hyökkäävässä porukassa ekana oleva kaiffari kellotti 38000 pojoa. En ymmärrä miten se sen teki kun kävin sitä hakkaamassa moralla niskaan aina paikan tullen.

Itse en todellakaan ole hyvä pelaaja, mutta onhan tuota silti hauska pelata suurimmaksi osaksi ajasta. Saas nähä mitä tolla tokalla avatulla singolla saa aikaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

No eipä sitä oikeastikaan tykkitulta sinne etulinjaan viedä.... Ja jos vie niin silloin tulee ainakin lähtö. Eli fiksumpaahan se on kököttää matkan päässä ja antaa laulaa vaan.

Tottahan tuo on että tankilla on aika "ylivoimainen" olo. Eilenkin väännettiin kaverin kans melkein koko rundi tankilla. Olin konekiväärissä ja välillä korjasin tankkia. Pelkästään tankinkorjauspisteitä tuli 2500. Toivottavasti nuo tankit olis helpommin tuhottavissa valmiissa versiossa. Eilenkään ei ollut kyse siitä, etteikö meitä olisi yritetty tuhota, kun parhaimmillaa 5-6 äijää paukutti singoilla kohti ja mortalit lauloi kuorossa jostain puskista käskytettynä. Ja aina vaan uudestaan tulivat vaikka nirri lähti joka kerta. Olivatko sit vaan niin huonoja, en tiedä?

Ymmärrän mitä arvon herrat näissä lainauksissa tarkoittavat. Enkä edes nauti liiemmin tankilla pörräämisestä. Se on loppupeleissä aika pirun tylsää....

Toisaalta voin samaistua noiden eilisten "tankintuhoajien" meininkiin. Itse olen ehkä kaakkois-Euroopan huonoin tankintuhoaja. Eli jos näette mun lähestyvän tankkia pommien kanssa niin antakaa olla; luultavasti räjäytän vaan itseni :D. Joten kysynkin arvon herroilta, että onko tankissa yleensä konekiväärimies mukana kun hiivitte kylkeen? Vai oletteko vaan yksinkertaisesti niin ovelia että pääsette siihen suht helposti.


Tämä ei ole sitten mikään kettuiluviesti kenellekään joten unohtakaa se samantien.



Välillä on ollu konekiväärissäkin mies ja välillä ei. en ole koskaan jääny miettimään :) Muutaman kerran on ollu engineerkin korjaamassa samaan aikaan tankkia kun ite lykkään C4:sta viereen kiinni.Se on kyllä totta että singolla saa ihan hulluna tykittää pateja tankin kylkeen verrattuna 2:teen C4:seen mitkä posauttaa tankin laakista.

Mitä tankin tuhoamiseen tulee niin itellä on tapana kiertää mahdollisimman kaukaa tankin taakse ettei se näe tuloani mitenkään sisäkuvakulmalla.

Miinat kyllä on vielä sieltä ja syvältä. Muutaman kerran tehny 6miinan ryppään siihen verkkoaidalle mistä viholliset hyökkäävät toiselle alueelle. No ei siinä mitään. muutama tankki ajaa täsmälleen suoraan mun miinojen päältä ja ei mitään. Sitten takana tullut mönkijä kyllä ajaa niihin :) (laitoin miinat vielä niin ettei niitä voi mitenkään kiertää)

Onkos kukaan saanut vielä niitä "parempia" sinkoja käyttöön?Onko hirveästi eroa?
Itse sain eilen auki Assaultin Aug:n Aivan loistava ase :) C4:sellakin tuli 100 tapon perkki eilen illalla. Peli aikaa takana joku vähän päälle 25h Mahtavan koukuttava peli kyllä tulossa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Noi tekee pisteitä sillee, et joku antaa kutei ja sit kaikki muut ryhmäläiset pelaa vaikka sniperinä ja heittelee motion sensoreita.. :/
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Noi tekee pisteitä sillee, et joku antaa kutei ja sit kaikki muut ryhmäläiset pelaa vaikka sniperinä ja heittelee motion sensoreita.. :/

Oon kans muutaman tommosen nähny... Mut semmosen et kaikil assaultit, sit kranaattei heitellään. Paras oli kyl ku olin snipuna ja oltiin hyökkääjii. Ihmettelin et kui noit omii juoksee tonne ihan nurkkaan bussin taakse, menin kattoo ja sielt löyty 2 vihu mediccii ja 2 omaa. Siel ne puukotti vuorotellen toisiinsa ja sit toine pisti pedaleilla takas henkiin. Menin vihujen taakse ja puukotin :D Mikäs siin, 2 dog tagii :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nostellaan

Jos joku opiskelija näkee nälkää, niin voin ostaa toimivan koodin pientä korvausta vastaan. Tyyliin pääset pitsalle tai kebabille..


Jos tämä rikkoo jotain sääntöä, niin modet poistakoon viestin.

Parhaiten mut tavoittaa pleikkarin puolella yksityisviestillä, mutta täälläkin käyn päivittäin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tota noin, hetki sitten yritin tätä betaa jälleen kerran käynnistää, mutta mitä ihmettä?
Ruutuun pamahtaa: "tekijänoikeussuojatiedot ovat epäkelpoja", eikä beta käynnisty. Tähän asti toiminut aivan moitteetta.

Myöskään Storesta en pysty mitään jo kerran ladattua lataamaan uudestaan, vaan hetken odotuksen jälkeen näyttö sanoo: palvelinvirhe.

Kaikki muut pelit toimivat kyllä ja Storestakin pystyy kaikkea uutta lataamaan ongelmitta.

Mistä v***sta on kyse ja mitä asialle voi tehdä? Onko kellään mitään tietoa?

(pistin tämän nyt tänne, koska asia kuitenkin koskee tätä betaa ja mikäli oikein vilkaisin, niin verkko-ongelmien ketju oli suljettu)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten aikamoisen työn takana noiden punapistetähtäimien saanti... Ihan huolestuin et kuinka monta tuntia pitääkään pelata jotta sellaisen saa....

Olen kokeillut paljon kaikkia aseita poimimalla niitä tapetuilt vihuilt ja omilta. Rynsesteri sillä agoc? tähtäimellä oli ihan tappopeli. Ihmettelinkin miksi jengi ampuu minut rynkyllä kaukaa ja minä yritän niitä snipulla ampua mutta noista tähtäimistä se taitaa oll kiinni...

Hyvää ja ehkä huonoa on myös se, että nyt näyttäisi sellaisen tähtäimen saavan mihin tahansa pyssyyn eikä vain siihen yhteen konekivääriin kuten BC ykkösessä.

Huonoa siinä on se, että nyt kaikki osuus mutta hyvää on se, että itsekkin voi osua niillä paremmin.

Nyt vaan odotus oikeaan peliin kasvoi ja mielenkiinto MAG peliä kohtaan laski.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On muuten aikamoisen työn takana noiden punapistetähtäimien saanti... Ihan huolestuin et kuinka monta tuntia pitääkään pelata jotta sellaisen saa....

Olen kokeillut paljon kaikkia aseita poimimalla niitä tapetuilt vihuilt ja omilta. Rynsesteri sillä agoc? tähtäimellä oli ihan tappopeli. Ihmettelinkin miksi jengi ampuu minut rynkyllä kaukaa ja minä yritän niitä snipulla ampua mutta noista tähtäimistä se taitaa oll kiinni...

Hyvää ja ehkä huonoa on myös se, että nyt näyttäisi sellaisen tähtäimen saavan mihin tahansa pyssyyn eikä vain siihen yhteen konekivääriin kuten BC ykkösessä.

Huonoa siinä on se, että nyt kaikki osuus mutta hyvää on se, että itsekkin voi osua niillä paremmin.

Nyt vaan odotus oikeaan peliin kasvoi ja mielenkiinto MAG peliä kohtaan laski.
Ei siihe kaukaa tappoon mitää tähtäimii tarvii. Mä saan kohta medicille MG36 (tokavika unlock) enkä käytä mtn tähtäimiä. Kun osaa ampua ainaki mä pudotan vihut kaukaakin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olis yks ylimääränen EA-Suomen lähettämä koodi, ensimmäinen joka kyselee yv:llä saa sen.

Koodi mennyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitä tankin tuhoamiseen tulee niin itellä on tapana kiertää mahdollisimman kaukaa tankin taakse ettei se näe tuloani mitenkään sisäkuvakulmalla.

Onkos kukaan saanut vielä niitä "parempia" sinkoja käyttöön?Onko hirveästi eroa?
Itse sain eilen auki Assaultin Aug:n Aivan loistava ase :) C4:sellakin tuli 100 tapon perkki eilen illalla. Peli aikaa takana joku vähän päälle 25h Mahtavan koukuttava peli kyllä tulossa.
Siellä unlock-valikossa luki, että se ensimmäinen avattava sinko on suunniteltu jalkaväkeä vastaan? Enpä keksi koska semmoselle tulis käyttöä, mut saas nähdä sit joskus kun sen saa auki. Kyllä tolla normisingollakin on saanut kaverin hengiltä kun sopivasti sohaisee.

Oma suosikkiyhdistelmä on tällä hetkellä Recon + M1A1. Luonnollisesti etulinjassa mennään, tolla ei osu kauempaa yhtään mihinkään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom