themanhandler
Member
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju
Tänään rupes muutaman kerran toi tankki-spawn-raiskaus vituttamaan aika huolella. Ei mitään järkeä/balanssia, että käytännössä tokalta basen jälkeen hyökkäävä osapuoli pystyy ajamaan tankin sellaseen asemaan, että se pystyy pyyhkimään kk:lla molempia spawnipaikkoja, samalla kun siellä on 5 engineeriä korjaamassa takana. Ennen sillä kiinteällä singolla oli edes laaki ja vainaa, mut nykyään silläkin pitäis kai osua edestä päin viis kertaa, että tapahtuisi mitään.
Ja miinat ei jeesaa yhtään em. tapauksissa. Ne näkyy kilometrin päähän, tankki losauttaa ne taivaan tuuliin, ja sit räiskitäänkin sitä tracer-gunilla. Noi pahimmat tankkiraiskaajat kiskoi jotain 7000 pisteitä per rundi, oma k/d-ratio tyyliin 5:24...
Tankkien ylivoima lähtee sillä, että viitsii vähän engineerinä uhrautua ja unlockaa...
TELAMIINAN ja kylvää niitä niin prkleesti. Kun joskus saa vielä paremman singon kun tuo rpg, niin alkaa ihan uudenlainen tankkikato käydä siinäkin vaiheessa.
Viimeisessä vaiheessa auttaa kovasti jos onnistuu käymään ennen hyökkääjien spawnille ehtimistä tekemään spoilerissa mainitun/ käyttää satcheleita. Tasoittaa kummasti. Mielestäni medicit on tärkeimpiä tuon viimeisen puolustuspään classi eikä niitä ole ikinä liikaa siellä kämpässä. Itse lähes aina hoidan tuota puolta siinä ja voittoja on tullut suurimmaksi osaksi tähän mennessä. Enimmäkseen respassa kämppivät (hyökkäävät?)sniperit ärsyttää tuossa viimeisessä vaiheessa.
Tänään rupes muutaman kerran toi tankki-spawn-raiskaus vituttamaan aika huolella. Ei mitään järkeä/balanssia, että käytännössä tokalta basen jälkeen hyökkäävä osapuoli pystyy ajamaan tankin sellaseen asemaan, että se pystyy pyyhkimään kk:lla molempia spawnipaikkoja, samalla kun siellä on 5 engineeriä korjaamassa takana. Ennen sillä kiinteällä singolla oli edes laaki ja vainaa, mut nykyään silläkin pitäis kai osua edestä päin viis kertaa, että tapahtuisi mitään.
Ja miinat ei jeesaa yhtään em. tapauksissa. Ne näkyy kilometrin päähän, tankki losauttaa ne taivaan tuuliin, ja sit räiskitäänkin sitä tracer-gunilla. Noi pahimmat tankkiraiskaajat kiskoi jotain 7000 pisteitä per rundi, oma k/d-ratio tyyliin 5:24...