Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka epäilen että näitä ylimääräisiä beta-koodeja olisi paljonkin, niin sanonpa silti että jos vain löytyy niin voin vastaanottaa. Innoissani odotan että pääsisi testailemaan tuon uuden FragFX:n kanssa ! Tietysti jos saan koodin täältä ja sitten tupsahtaakin sähköpostiin jostakin muualta niin jaan sen sitten täällä.
Betan valikkoon kun menin ja katselin niitä rankkeja niin tuli yllätyksenä että pelissä on kolme erinlaista helikopteria. Ja tankkejakin oli muutamia.
Tosiaan ajoneuvot koostuivat samoista BC1 ajoneuvoista, paitsi lisänä oli jo aiemmin paljon mainostusta saanut kuljetushelikopteri (yllä mainittu kolmas). Mutta sitten tuolla vesiajoneuvoistakin löytyi yllätys, jonkinnäköinen vesiskootteri. Ja sitten tietenkin löytyi maa-ajoneuvoista uutuutena tuo mönkijä.
Ja Betaan sen verran että serverit käynnistyvät GMT 0900. Eli 1100 Suomessa jos oikein osasin kääntää
vieläkään ei pysty lataamaan jenkkistoresta peliä... onko kellään tarkempaa tietoa monelta suomenaikaa tulee ladattavaks?
Eli siis 4playersin betakoodi on eu-versio? Itselleni pamahti sähköpostiin, mutta joudun nyt sitten odottamaan siihen 23-06 välille. Miten käytännössä koko homma toimii eli storestako ladataan vain beta, asennetaan ja syötetään koodi?
Klo 11 Suomen aikaa serverit laitetaan päälle EU-betassa. Nyt jo pystyi mm. tarkastelemaan aseita ja niiden upgradeja, pelaamaan ei vielä päässyt.
Laskuri
Edit: Jaa tuolla toisessa ketjussa jotkut olivat olleet nopeampia.
Aamulla? Itse olen kokoajan odottanut vuorokauden vaihdetta
Katoppas Vielä ei servereitä näytä löytyvän vaikka kello on jo yli 11ööö... hetkinen... Itsehän kyllä kävin eilen pelaamassa. En tiedä sitten mihin servulle se onnistui konnaamaan, mutta totta tosiaan eilen _yhden kerran_ onnistuin pääsemään jollekkin servulle joskus viiden-kuuden aikoihin. Jos joku ei usko, käyköön katsomassa statsejani. Olin muuten 26. maailman listalla sen ainokaisen rundin jälkeen, pelaajia näkyi muistaakseni jotain yli tuhat siinä listalla.