Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Voi saatana. Just olin n. 5 min pois koneelt ja heti tuli koodeja.
Ei tomi mikään noista enää... :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

joo ei mahdollisuuttakaan saaha, vaikka kärppänä liikenteessä...:(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Justjuu. 12 min meni ja kaikki jo käytetty :|
Jaa en ollutkaan ainoa voivottelija :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Pikkuisen muuten turhauttavaa toimintaa. BF:n sivuille laitoin oman s-postiosoitteen ja täten ilmaisin kiinnostuksen betaan, mutta postia ei kuulu. Silti twitterissä jaetaan randomisti koodeja tyylillä nopeat syövät hitaat. Itselläkin on (jos on toimiva) tuo jenkkikoodi, mutta haluaisin EU-koodin mieluummin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Huoh. Eipä toimi enää mikään noista koodeista tuolta twitteristä. 15min ne kerkesivät siellä jo ollakin...

Jos jollakulla on EU koodi jouten niin voi pistää sargefin@gmail.com osoitteeseen. Kiitoksia jo etukäteen :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

ääh...turhauttavaa... uudelleen ilmaisen vielä halukkuuden (jopa) jenkki betaan.. eli jos jollain ylimääräistä usa beta avainta niin tänne vaan nikimeister@gmail.com
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Taas on twitterissä uusia! Toista koodia ei kannata yrittää :p

Edit: Juu, itse tosiaan kerkisin tuosta satsista saamaan. Edelleen olen toki sitä mieltä että on raivostuttava tapa, mutta näin voi ainakin parantaa omia mahdollisuuksia: Minulla oli PS3 valmiiksi storessa Redeem code kohdassa, kaikki paikat tyhjinä. Näppis liitetty pleikkariin, että saa kirjoitettua nopeammin. Sitten kun näin että tuli uusia koodeja (minulla ilmoitti että 20s ago) niin läppäri kantoon ja olkkariin koodia syöttämään. Ei kannattane myöskään ensimmäiseksi kokeilla ensimmäistä tai viimeistä koodia, ne kun ovat hyvin tyrkyllä niin, että ne syötetään yleensä ekana. Toivotaan että on jollekin apua. Happy hunting!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

vit**ttaa toi twitterin beta koodien anto...puol minuuttii sit tuli uus viesti, eikä siltikään mikään niistä enään toimi :mad: :mad:

En ymmärrä miks ei tuolta viralliselta sivuilta tuu sähköpostiin sitä koodia, vaikka olen neljä eri sähköposti osoitetta laittanu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

vit**ttaa toi twitterin beta koodien anto...puol minuuttii sit tuli uus viesti, eikä siltikään mikään niistä enään toimi :mad: :mad:

Älä muuta sano. Itellä näytti että 5 sec. sitten tullu ja n. 1min kokeilin jokaisen mutta mikään ei toiminu. :mad::(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Juu täytyy kyllä todeta että pirun raivostuttava tapa jakaa koodeja... -_-
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Ei tärpänny taaskaaa.. Laitan näppikse kii toho plegee väliaikasesti =DD
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Jos joltain löytyy ylimääräinen beta koodi, niin otan mieluusti vastaan. Ei näytä mun kohalle mistään tarttuvan sitä kätöseen.

On kyllä helvetin rasittavasti tehty tää jakelu...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

jenkkibetakoodi on, mutta se ei vielä toimi. ja twitterin puolelta ei oo toiminu, ja noi playstadiumit ei suuremmaks osaks toimi. :( 4playersissa olis mut en oo varma passinumeroista :D

toivotaan et jenkkibeta toimii ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

jenkkibetakoodi on, mutta se ei vielä toimi. ja twitterin puolelta ei oo toiminu, ja noi playstadiumit ei suuremmaks osaks toimi. :( 4playersissa olis mut en oo varma passinumeroista :D

toivotaan et jenkkibeta toimii ;)

Kyl noi kaikki koodit toimii. Joku on vaan kerenny ne jo käyttää....
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betakoodiherutteluketju

Jakaako joku sivusto subscribereille EU beta-koodeja? BC:hen sain IGN:stä 4€ subscriptionia vastaan, mutta nyt ne jakelee vaan NA-koodeja...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom