Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Vieläkö joku etsii/tarvitsee betakoodia BF: BC2 täältä löytyis yksi beta koodi. Koodi toimii US-acolla ! Pistäkää YV-viestiä jos kiinnostaa. :)

Edit: Koodi sai nyt uuden omistajan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Peliltiin tossa päivemmäl gheeDin ja SpaceAntin kanssa ja oli tosi hauskaa. Harmi vaan että mä lensin pelistä kokoajan ulos eikä aina päässy ees takasin siihe pelii, nii piti tehä uus squad.. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Iteltäni löytyy tuo beta, kuten aiemmin mainitsinkin.
Ihan sairaan hyvä peli! Grafiikat on upeat resosta huolimatta ja ohjaus on hyvä sekä pelattavuus erinomainen. Expaa tulee juuri sopivasti. Joskus vain special killit tai aseet tulee esim. muodossa "COL_(aseen nimi)_(??)" tai "SQ_DEFENSE_KILL".

Listäkääpäs pleikkaris PSN ID jebezz, niin pelitellään.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ylimääräisen koodin luovuttaja, täältä löytyisi BF fani, vaikka priva msg. Usa accocin ja mikki löytyy.

Julkkareinaan ostetut Bäfät: BF1942, BF2, BF:BC ja BF1943 eli kokemusta on julkiseksi beta testaajaksi!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Epätoivo iskee jo kovasti tämän betakoodin saamisen suhteen..Minulle saa myös mielellään laittaa betakoodin joku laupias samarialainen, jos löytyy ylimääräisiä. Ja mielellään privana, koska tänään on muut onnelliset vieneet nenän alta koodit pari kertaa.

Koodi saatu. esl:n sivuilta. Helpotus on kova!!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos niitä tiesulku betonilohkareita tarkoitat, mitä on reilusti esim enimmäisessä tukikohdassa(siis kun kartta alkaa ja oot puolustajana). Niin kyllä ne pystyy tuhoomaan esim tankin tykillä...

No tarkennetaas vähäsen, eli ne kuutiot jotka löytyy sieltä junaratasillalta. Ne sisältää myös sitä metallia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Huhhuh... Toi spottaus on aika overpowered. Äsken siis Piavon ja SpaceAntin kanssa pelaillessa menin siinä kolmannella basella, eli sillalla olevaan turrettiin, ja rupesin liikuttamaan tähtäintä ja spottailemaan targetteja, sitten vain tuli auki punaisten nuolien suuntaan, ja joskus tuli tappo, ja muulloin spotting assist. Olin siinä ~+1500 pojoa enemmän kuin seuraavana olevalla, mutta sitten vihut etenivät ja menetin paikan. Pelin loppuessa olin vielä 1000 pojoa johdossa.

Hih.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Miksiköhän assaultin smokelaukasin ei toimi? Tai siis sitä ei edes ole vaikka valikosta voi valita. Tulee vain C4 pommit käyttöön. Smoke vaan olis käytännöllinen monessakin kohtaan.

Myös toimiiko uav helillä spottaus? Jossain trailerissa näytettiin siitä, mutta ei ainakaan tässä toimi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Miksiköhän assaultin smokelaukasin ei toimi? Tai siis sitä ei edes ole vaikka valikosta voi valita. Tulee vain C4 pommit käyttöön. Smoke vaan olis käytännöllinen monessakin kohtaan.

Myös toimiiko uav helillä spottaus? Jossain trailerissa näytettiin siitä, mutta ei ainakaan tässä toimi.

Toimii vain kulkuneuvoihin tai sitten pitää olla tuo tutkaperkki.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Huhhuh... Toi spottaus on aika overpowered. Äsken siis Piavon ja SpaceAntin kanssa pelaillessa menin siinä kolmannella basella, eli sillalla olevaan turrettiin, ja rupesin liikuttamaan tähtäintä ja spottailemaan targetteja, sitten vain tuli auki punaisten nuolien suuntaan, ja joskus tuli tappo, ja muulloin spotting assist. Olin siinä ~+1500 pojoa enemmän kuin seuraavana olevalla, mutta sitten vihut etenivät ja menetin paikan. Pelin loppuessa olin vielä 1000 pojoa johdossa.

Hih.

2000 pistettä edessä seuraavaan nähden pelin lopussa vaikka taistelin etulinjassa. Kun osaa ja tiimiläisetkin toimii mukana niin kyllä niitä pisteitä saa helposti ihan mukavan määrän. Ei tuo spotti ole kyllä ylivoimainen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt peliä jo useita tunteja pelanneena tulee muutama kysymys mieleen.
Mistä näen oman ukkoni healthin? Ja mediccinä voinko hiilata itseäni, ainakaan medipack ei katoa kun sen yli kävelee, vai voiko siitä ottaa monta annosta/ monta eri tyyppiä?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt peliä jo useita tunteja pelanneena tulee muutama kysymys mieleen.
Mistä näen oman ukkoni healthin? Ja mediccinä voinko hiilata itseäni, ainakaan medipack ei katoa kun sen yli kävelee, vai voiko siitä ottaa monta annosta/ monta eri tyyppiä?

Healthia ei taida nähdä muusta kuin siitä (?) jos on "hilloa" ruudulla niin vähissä on ja medipack ei tosiaan katoa vaan siitä voi ottaa useampi tyyppi, ideana siinä siis näyttäisi olevan että se viskataan vaikka maahan ja halukkaat voivat käydä siinä parantelemassa itseään, tosin itse kun heiluin melko pitkään siellä mediccinä niin harmittavan moni vaan meni menojaan välittämättä siitä että ovat melkein kuolleita ja minä mediccinä olen tulossa kohti.

Harmittavan vähän muuten assault luokalla pelaavat viskovat niitä ammuslaatikoita.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Aivan mahtava peli, jäi MW2 pelaaminen heti kun betaa ekan kerran kokeilin. Mutta olisi sellainen kysymys et tietääkö kukaan mikä on betan maximi rank ja paljonko se on sit koko pelissä, yritin etsiä netistä mut ei löytynyt mitään tietoa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kukaan ei mun aikasempaan viestiin vastannu ni kysympä uudestaan...:

Jos tilaan tän pelin NYT tuolta Verkkokauppa.comista sieltä ahvenanmaalta ni tuleeko siinä mukana beta koodia. Vaikka ei tulisi niin tilaisin kuitenki ku saa noin halavalle...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kukaan ei mun aikasempaan viestiin vastannu ni kysympä uudestaan...:

Jos tilaan tän pelin NYT tuolta Verkkokauppa.comista sieltä ahvenanmaalta ni tuleeko siinä mukana beta koodia. Vaikka ei tulisi niin tilaisin kuitenki ku saa noin halavalle...

Kyllä saa koska itse varasin ensin sen ja sain betan. Sen jälkeen kuitenkin mieli muuttui ja vaihdoin tilausken tuohon collectors editioniin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mikähän ihme tätä peliä nyt vaivaa. Pistin pleikkarin päälle ja alottelin pelin, niin pelin mukaan olen 0-tasolla, enkä ole ansainnut mitään. Todellisuudessa ja online-rankin mukaan tasolla 11 ja olin ansainnut kymmenkunta uutta asetta. Mikä on pielessä? Pisteet ei edes kerry, vaikka 2500 pisteen pelin pelasin juuri, aina näyttää nollaa peli "updating stats"- ruudun jälkeen. Kerpele.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mikähän ihme tätä peliä nyt vaivaa. Pistin pleikkarin päälle ja alottelin pelin, niin pelin mukaan olen 0-tasolla, enkä ole ansainnut mitään. Todellisuudessa ja online-rankin mukaan tasolla 11 ja olin ansainnut kymmenkunta uutta asetta. Mikä on pielessä? Pisteet ei edes kerry, vaikka 2500 pisteen pelin pelasin juuri, aina näyttää nollaa peli "updating stats"- ruudun jälkeen. Kerpele.
Muista että tää on BETA! Tällei kävi jo kerran, sillon ainaki tuli unlockit takas. Leadboardsilla näkyy kyl se oikee rank.

Aivan mahtava peli, jäi MW2 pelaaminen heti kun betaa ekan kerran kokeilin. Mutta olisi sellainen kysymys et tietääkö kukaan mikä on betan maximi rank ja paljonko se on sit koko pelissä, yritin etsiä netistä mut ei löytynyt mitään tietoa.
Betassa on tällä hetkellä isoin levelinen 26lvl.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juu, en minä oleta, että tämä toimii, lähinnä tiedustelin, että onko serveri- vai lokaalikohtainen häsmäkkä... Ilmeisesti servereistä kiinni?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Healthia ei taida nähdä muusta kuin siitä (?) jos on "hilloa" ruudulla niin vähissä on ja medipack ei tosiaan katoa vaan siitä voi ottaa useampi tyyppi, ideana siinä siis näyttäisi olevan että se viskataan vaikka maahan ja halukkaat voivat käydä siinä parantelemassa itseään, tosin itse kun heiluin melko pitkään siellä mediccinä niin harmittavan moni vaan meni menojaan välittämättä siitä että ovat melkein kuolleita ja minä mediccinä olen tulossa kohti.

Harmittavan vähän muuten assault luokalla pelaavat viskovat niitä ammuslaatikoita.

Tästä vielä lisää että kyllä meinasi hermot mennä moneen otteseen kun pelailin, juoksen juuri spawnanneen medicin eteen melkein kuolleena niin eipä tämä viitsi tehdä mitään vaan säntäilee vaan sinne etulinjaan kuolemaan, seurasin sitä siinä tovin niin ei tehnyt mitään medicin hommia, ammuskeli vaan! Ärsyttää kun ei ole edes mitään tekstichattia tuossa. Samaan tyyliin sattui medicci ignoretti minut useampaan otteeseen, en tosin muista oliko sama miten monella kerralla.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom