Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Onkos kellään muulla käynyt silleen, ettei jaksa pelata kuin yhdellä classilla? Itellä se on toi assault. En nää mitään syytä vaihtaa muuhun, kun tuo on kuitenkin se yleismies. Ja tietenkin, ammukset ei pääse loppumaan koskaan. Huonoa on gadgetit: kranaatinheitin on tehoton kaikkea vastaan (tarkoitettu pelkästään seinien yms. tuhoamista varten?), haulikkoon harvemmin ehtii vaihtaa ja savukranaatti ei kovin kauaa savua (mutta on mahtava tappovehje).

Insinööri on jotenkin vaan turha. Mapeissa on kuitenkin toiset tankit ja mountatut singot, joilla saa tankin huomattavasti helpommin ja luotettavammin tuhottua. Toki insinööristä tulee hyödyllinen, jos niitä on squadin verran pelaamassa yhteen, että sen tankin saa joskus tuhottuakin.

Medicin ase on taas niin epätarkka, ettei kauemmas pysty ampumaan. Medpack melko turha (ellei käytä "kuolemattomuus"glitchiä eli hemmetisti medpackeja maahan). Tosin, hyvänä puolena on se, että voi herättää kuolleita kamuja henkiin. Toisaalta, sitä ei kukaan tunnu tekevän.

Recon taas on yleisesti hyödytön. Toki hyvä recon menee lähes muiden mukana eteenpäin ja parhaat menevät ihan etulinjassa, mutta yleisesti ottaen recon istuu mahdollisimman kaukana puskassa ja saa muutamia tappoja per hyökkäyskohde (eli hyödytön). C4 on mainio työkalu kyllä laatikoiden räjäyttelyyn. Mortar taas on hyödyksi toisessa hyökkäyskohteessa. Mortaria vaan laatikkotaloihin ja ei kauaa kestä, kun talot laatikkoineen on tuhottu.

Ja muistakaa, nämä ovat vain mielipiteitä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ehkä mielummin oma ketju peliseuraa-osioon? Ei tarvis selata sadan PSN-nickin listasta niitä oikeita viestejä. Ja aika monelta se id löytyy myös ihan tosta fooruminickin alta.

Nimenomaan! Tästä ketjusta tulee muuten ihan hirveä sillisalaatti jos ruvetaan tänn niitä kerään. Mä loin sitten sen perinteisen PSN tunnus ketjun TÄNNE. Laitoin sinne jo valmiiksi nuo muutamat nimet jotka oli tänne postattu ja poistin turhat viestit täältä.

Nyt kun kerrankin ne mikit toimii niinkun kuuluu, niin sisällytin tuon mikin käytön myös tuohon listaan niin ei tarvi ihmetellä jos ja kun osa on tuppisuuna Squadissa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Semmonen kysymys pyöriny päässä että miten kaus tässä pystyy heittämään c4? BF1943:ssa se dynamiitin puolen metrin heittomatka ärsytti niin paljo että niitä ei tullu koskaan käytettyä..:cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

C4:sta ei varsinaisesti "heitetä", vaan se läntätään kiinni. Eli puolella metrillä mennään tässäkin. Reconilla, joille c4 siis kuuluu, on tosin tässä myös 1kpl käsikranaatteja, joita voit sit viskoa minne lystäät.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voe kauhia,,, ;) Olipas varsinaista p***** pelit eilen... Ei muuten, mutta jouduin aina johonkin aivan ihme squadiin. Paras esimerkki oli pari jenkkiä jollain MM_ tagilla... Huh, mitä jannuja. Niin täynnä itseään kuin olla ja voi (Ilmeisesti jokin jenkkien kansallinen ominaisuus) ja kehtasivat kitistä mikkeihin kaikesta mahdollisesta. Piti oikein itsekin lyödä mikki päälle (vaikka kello oli reilusti yli puolenyön ja lapset nukkuu viereisessä huoneessa) ja kysyä, että mitähän arvon herrat haluavat että onnistun miellyttämään classillani ja toimillani maailman mahtavimman valtion asukkeja mahdollisimman hyvin. Sitten kuitenkin lähtivät kulkemaan vähin äänin ku scoreboardia katselivat rundin lopuksi. Seuraavaksi pääsin perinteiseen "ranskalaistiimiin", ei sitä molotutusta pysty kuuntelemaan kyllä kauaa. Mikähän siinä mute-toiminnossa on niin vaikeaa toteuttaa, olihan se pc-puolella jo cs 1.2:ssakin ;)...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itse pelaan melko tasaisesti kaikilla classeilla. Ennen homma meni silleen, että unlockien toivossa tuli pelattua sitä classia, jolle saisi helpoimmin seuraavan unlockin. Toki kuitenkin classin valitsen tilanteen mukaan (varsinkin viimeisen basen puolustuksessa olen aina mediccinä itse rakennuksessa) Nyt alkaa unlockit olemaan kuitenkin sitä luokkaa, että voi pelata millä vain.

Uusin aluevaltaus on toimia spottaajana snipulla. Kun tuossa aiemmin ehdotettiin, että classi on täysin turha, rohkenen olla täysin eri mieltä. Tapana on mennä ihan pirun kauas muista korkeaan maastoon ja varsinkin edesauttaa attackerien toimintaa cratejen lähistön spottauksessa. Samalla tulee noita saviour-killejä tietysti, panokset tahtovat joskus tosin loppua nopeasti. Vihollisten tankit saavat mortar strikeä niskaansa ennen kuin ehtivät tehdä isompaa tuhoa. Tietenkään kovin kaukaa tämä ei onnistu, mutta silloin pyrin ilmoittamaan jatkuvasti tiimille tankin sijainnista sekä hoitamaan päiviltä mahdolliset engineerit tankkia korjaamasta (marksman headshoteilla onnistuu, eikä insinööri kerkeä tuolloin tankkiin suojaan). Yhtenä puolena vielä se, että tankkeja ryöstävät ja UAV-miestä selkään puukottavat respa-h****t saavat myös kyytiä ennen kuin ehtivät ja tiimi saa tietoa että selästä on tulossa porukkaa ellen ole jo saanut hoidettua koko squadia. Pisteitä snipuna olosta ei tietenkään oikein tahdo tulla samalla tavalla kuin esim. mediccinä, mutta jos ei välitä sellaisesta ja tiimin etu on tärkein, snipusta voi olla ratkaisevakin hyöty tiimille. Itse ainakin olen suuresti nauttinut tuosta hommasta, vaikkei pisteitä ropisekaan. Suurin ilo tulee "spottausavustuspisteiden" ryöpystä, tankkien tuhoamisesta ja hyvin onnistuneista headshoteista (varsinkin toisten snipujen ja tankkia korjaavien engineerien lahtaus headshoteilla on antoisaa). :)

En kuitenkaan ala todellakaan puolustelemaan näitä perinteisiä ensimmäisen basen "xXx_Super-Sniperzzz_xXx"-tiimejä, joilla ainoa tavoite on istua frägäämässä pisteitä siellä vuorella kivien seassa ja tiimissä on usein oikein ikioma medicci revivaamassa. Eilen piti itselläkin hieman poiketa rutiineista ja käydä hoitamassa sieltä kivien seasta yksi tämmöinen tiimi puukolla pariin kertaan. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisivat voineet rajata jotenkin tuota ensimmäisen basen spawnipaikkaa hyökkääjillä. Nyt siellä on puollustajien tankki suoraan spawnipaikan takana napsimassa kartalle putkahtavat pelaajat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Uusin aluevaltaus on toimia spottaajana snipulla. Kun tuossa aiemmin ehdotettiin, että classi on täysin turha, rohkenen olla täysin eri mieltä.
--
Yhtenä puolena vielä se, että tankkeja ryöstävät ja UAV-miestä selkään puukottavat respa-h****t saavat myös kyytiä ennen kuin ehtivät ja tiimi saa tietoa että selästä on tulossa porukkaa ellen ole jo saanut hoidettua koko squadia.
Yks respa-h**** ilmoittautuu. Jos pystyy irtautumaan puolustuksesta ja koukkaamaan itsensä vihollislinjojen taakse, ei mun mielestä oo kyse mistään h****misesta. Vielä kun juoksee sen sillan kerran läpi hyökkääjien suuntaan ja puukotta matkalla kaikki camppivat medicit, niin avot! Kerran taas vihollisen selustaan kierrettyäni tapoin ensin singolla jonkun vihun joka oli just juoksemassa tankkiin, pöllin sen sieltä sillan toiselta puolelta, ja ajoin sen omaan tukikohtaan. Healthiä tankissa jäljellä ruhtinaalliset 1.

Eilen oli tosin yks matsi joka meni siihen, että puolustajina vyörytettiin se hyökkääjien toka respa kahden tankin turvin, jolloin ne ei päässeet sitä mäkeä alas ollenkaan. Kerran niinkin päin.

Samaa mieltä oon tosta spottaus-taktiikasta, ei paljastu oma sijaintikaan, jos säästää sen varsinaisen tappamisen jollekin muulle. Yleensä tikkaan yhden laukauksen vartaloon, niin saa kill assist-pisteitä lisäksi. 20 pinnaa on tässä kakkososassa kuitenkin aika vähän.

ReQ-77 sanoi:
Olisivat voineet rajata jotenkin tuota ensimmäisen basen spawnipaikkaa hyökkääjillä. Nyt siellä on puollustajien tankki suoraan spawnipaikan takana napsimassa kartalle putkahtavat pelaajat.
Mä en oikein hahmota mitä sä meinaat tässä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Yks respa-h**** ilmoittautuu. Jos pystyy irtautumaan puolustuksesta ja koukkaamaan itsensä vihollislinjojen taakse, ei mun mielestä oo kyse mistään h****misesta.

Täältä ilmoittautuu toinen. Jos kerran siellä UAV-ständillä on joku jätkä möllöttämässä ni mitä helkkarin huoraamista se sellanen on, että sen saa käytyä niistämässä hengiltä puukolla? Hyökkääjien ongelma jos puolustajista yksi pääsee livahtamaan linjojen taakse. Tosin ite käyn vaan niistämässä sen UAV-jantterin ja jatkan matkaa vuorella kykkivien snipujen luo tai sitten takaisin linjaan kisuamaan.

Mä en oikein hahmota mitä sä meinaat tässä.

Tankilla pääsee ajamaan spawnilinjan taakse eli sun tankin taakse ei pääse kukaan spawnaamaan ja täten pääset ite niistämään jokaisen spawnaavan hyökkääjään helposti. Jotain tollasta?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tankilla pääsee ajamaan spawnilinjan taakse eli sun tankin taakse ei pääse kukaan spawnaamaan ja täten pääset ite niistämään jokaisen spawnaavan hyökkääjään helposti. Jotain tollasta?
Ok, ei oo tullut vastaan. Mä oon sitä mieltä että yleisestikin toi koko spawnausjärjestelmä on vähän ongelmallinen, koska ainakin hyökkääjät pystyy parkkeeraamaan sen tankkinsa monessakin basessa niin, että pystyy raiskaamaan spawneja. Joo joo, mitäs päästätte sen asemiin, mut kyl tankilla dominointi on usein tehty turhan helpoksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Täältä ilmoittautuu toinen. Jos kerran siellä UAV-ständillä on joku jätkä möllöttämässä ni mitä helkkarin huoraamista se sellanen on, että sen saa käytyä niistämässä hengiltä puukolla? Hyökkääjien ongelma jos puolustajista yksi pääsee livahtamaan linjojen taakse. Tosin ite käyn vaan niistämässä sen UAV-jantterin ja jatkan matkaa vuorella kykkivien snipujen luo tai sitten takaisin linjaan kisuamaan.

Kyllä spawni pitäis mun mielestä olla rauhoitettu paikka ihan reilun pelintavan mielessä, piste. Maku menee jos tankit ryöstetään ja niitä on joku aina siellä kärkkymässä. Ihan mielenkiintoinen silti tuo sinun näkemys kuitenkin on. En väitä etten itse olisi koskaan höökivien vihujen selkään koukannut ja pakkohan se on tunnustaa, että sieltä se on kiva napsia ja loput voi spotata kavereita varten. Tankkeja ym. en kuitenkaan pölli. Oma etiikka antaisi ehkä vihun tankin respaan satcheloimisen periksi, mutta kismittää vähän tuo itse kaluston varastaminen ja kärkkyminen. Monesti respaan tulee monta tiimillistä porukkaa möykkäämään, vaikka paikka olisi oikeasti puolustuslinjassa basen luona. Tottahan ne yleensä tuolla tyylillä häviävät, mutta silti ärsyttää usein. Varmaankin jäänyt tuosta pc-puolelta Operation Flashpointin klaanipeleistä tuo asenne respan rauhoittamisesta. Maassa kai pitäisi olla maan tavalla... ? ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisivat voineet rajata jotenkin tuota ensimmäisen basen spawnipaikkaa hyökkääjillä. Nyt siellä on puollustajien tankki suoraan spawnipaikan takana napsimassa kartalle putkahtavat pelaajat.
<-- Minun kokemuksen mukaan siellä ei ole vain yksi tankki vaan yleensä jopa 3-4 tankkia kun pöllivät höökivän tiiminkin tankit!

Jaa, no minulla on kyllä kokemusta tästä ... ja paljon! Ei oikeastikaan mikään v***** niin paljon tässä betassa kuin tämä ilmiö. Tuossa vaiheessa kannattaa pistää vaan se servu heti vaihtoon, niin säästyy armottomalta hajotukselta. Ei ole ikinä ollut mitään mahdollisuuksia edetä respasta minnekkään kun tuo on tapahtunut, vaikka mitä olisi yrittänyt tehdä. Onneksi ainakin toistaiseksi suht harvoin tätä tapahtuu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen oli tosin yks matsi joka meni siihen, että puolustajina vyörytettiin se hyökkääjien toka respa kahden tankin turvin, jolloin ne ei päässeet sitä mäkeä alas ollenkaan. Kerran niinkin päin.

Eihän toi oo ees vaikeeta. Oli tossa yöllä semmonen tiimi, että yks tankki siinä ekan basen portilla esti koko tiimin pääsyn 2 baseen. Ite pari kertaa jaksoin mennä sivusta, josta pääsi ilman ongelmia, mutta ei sitä yksin pysty voittamaan. Koko muu tiimi siis pelkäsi tota yhtä tankkia. Muutenkin nää tiimit tuntuu olevan aika epätasapainoiset ja täynnä jotain kakaroita, jotka vaan huudattaa sitä musiikkiaan ja ei tee mitään. Pitäis valita noi betatestaajat hieman tarkemmin.

Esimerkkinä voi antaa erään tiimi, johon jouduin hyökkääjäksi. Meidän tiimillä tais ekan basen jälkeen olla 4 tankkia käytössä ja me ei päästy edes toiseen baseen (joka on tankeilla ihan pirun helppo homma). Mutta mitäpä siinä tekemään, kun tankit istuu omassa basessa ja yrittää ampua sieltä kaikkia ja jokaisella omat korjaajat (vaikka eivät tankit tainneet saada yhtään osumaa, kun puolustajat olivat omassa basessaan). Tässä samassa syssyssä oli vielä team killerit, jotka halusivat UAV:n yksinoikeudella.

Ja tosta spawnitappamisesta vielä. Pitäis suosiolla laittaa tietty alue vaan niin, että puolustajat pysyvät basessaan. Jos se uav-mies täytyy käydä ehdottomasti puukottamassa, niin etköhän sä silloin tee vaan haittaa tiimille turhuuden vuoksi. Se uav on kuitenkin ihan helppo saada ammuttua alas ja siitähän saa vielä hyvät pisteet. Mutta, tappojen takiahan me kyllä tätä peliä pelataan. Eipä oo yhdelläkään servulla näkynyt mitään tiimityötä. Puolustajat vaan hyökkii istumaan hyökkääjien alueelle ja itse puolustus unohdetaan. Hyökkääjät taas keskittyy siihen, että etsitään hyvä paikka istua ja saada tappoja.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Aikamoinen tappovehe se hulikko, jonka voi ottaa Assaultille nuupituubin tilalle. Tänään käsitin vasta ottaa sen kunnolla testiin. Jotain about 10 kertaa sillä pääsin lähietäisyydeltä tosauttaan -> yhdeksällä kertaa kymmenestä vihu tippu laakista. Sillä yhdellä kertaa ammuin huolimattomasti osittain ohi ja ei tullut kuin Assist.

Onko se nyt niin, että tuo on pelin paras yhdesti laukeava hulikko? Kun olen jonkin verran niitä muita hulikkoja käyttänyt, mutta ei vaan meinaa porukka tippua kerrasta ja yleensä se tarkottaa sitä, että siinä ei ole aikaa ladata ja tulee noutaja. Toinen vaihtoehto on se, että mä olen oppinut ampumaan? En tie, täytyy varmaan kokeilla normi hulikkojakin tarkemmin, että onko ne oikeesti niin huonoja?

Puoliautomaatti ja automaattihaulikolla luonnollisesti tulee aika helposti kaatoja, mutta niistä on heti lipas tyhjä...joka tietty asetasapainon takia on tosi hyvä juttu.

Mutta joo, kyllä tuo haulikko lisäri tulee jatkossakin korvaamaan nuupituubia varsinkin puolustuksessa. Aika kova peli laatikkokämpillä!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä spawni pitäis mun mielestä olla rauhoitettu paikka ihan reilun pelintavan mielessä, piste. Maku menee jos tankit ryöstetään ja niitä on joku aina siellä kärkkymässä. Ihan mielenkiintoinen silti tuo sinun näkemys kuitenkin on. En väitä etten itse olisi koskaan höökivien vihujen selkään koukannut ja pakkohan se on tunnustaa, että sieltä se on kiva napsia ja loput voi spotata kavereita varten. Tankkeja ym. en kuitenkaan pölli. Oma etiikka antaisi ehkä vihun tankin respaan satcheloimisen periksi, mutta kismittää vähän tuo itse kaluston varastaminen ja kärkkyminen. Monesti respaan tulee monta tiimillistä porukkaa möykkäämään, vaikka paikka olisi oikeasti puolustuslinjassa basen luona. Tottahan ne yleensä tuolla tyylillä häviävät, mutta silti ärsyttää usein. Varmaankin jäänyt tuosta pc-puolelta Operation Flashpointin klaanipeleistä tuo asenne respan rauhoittamisesta. Maassa kai pitäisi olla maan tavalla... ? ;)

Tottakai respahuoraus sen varsinaisessa merkityksessä on perseestä. Tässä betassa näkee valitettavan usein sitä, että viimeisessä vaiheessa hyökkääjät roudaavat sen tankkinsa ryssien baseen huoraamaan. Tostakin on mahdollista vielä selvitä, mutta vittumaista se silti on. Tarkoitinkin omassa viestissäni lähinnä sitä, että UAV-jantterit ja sniperit on mielestäni ihan oikeutettua käydä niistämässä selästä jos sinne asti pääsee, mutta kokonaisen squadin voimin tolkuton raiskaaminen on perseestä. Aina toisen baseen saa ja pitääkin viedä jekkuja, mutta ei sinne tartte asumaan jäädä. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Hienosti kiteytetty bomitus! En olisi itse osannut sanoa asiaa paremmin! Aika sama mielipidehän meillä loppupeleissä oli sittenkin asiasta. :D

Edit: Siltikin oman UAV miehen pelastaminen puukolta ja tankin ryöstämisen estäminen tuntuu kivalta. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Onhan se hieno... mutta sitä samaa mitä muutkin. Respawn, death in 5 sec, wait for respawn... :D Vaikken osaakaan, niin olen jo aika läpeensä kyllästynyt näihin nettiräiskintöihin. Jos nyt on jotain hienoja uusia nyansseja, niin ne jää kyllä perusräimeen alle. Testattu on, varmaan niille kolahtaa, jotka tykkää. Palataan yksinpeleihin. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

...Pisteitä snipuna olosta ei tietenkään oikein tahdo tulla samalla tavalla kuin esim. mediccinä, mutta jos ei välitä sellaisesta ja tiimin etu on tärkein, snipusta voi olla ratkaisevakin hyöty tiimille. Itse ainakin olen suuresti nauttinut tuosta hommasta, vaikkei pisteitä ropisekaan. Suurin ilo tulee "spottausavustuspisteiden" ryöpystä, tankkien tuhoamisesta ja hyvin onnistuneista headshoteista (varsinkin toisten snipujen ja tankkia korjaavien engineerien lahtaus headshoteilla on antoisaa). :)

En kuitenkaan ala todellakaan puolustelemaan näitä perinteisiä ensimmäisen basen "xXx_Super-Sniperzzz_xXx"-tiimejä, joilla ainoa tavoite on istua frägäämässä pisteitä siellä vuorella kivien seassa ja tiimissä on usein oikein ikioma medicci revivaamassa. Eilen piti itselläkin hieman poiketa rutiineista ja käydä hoitamassa sieltä kivien seasta yksi tämmöinen tiimi puukolla pariin kertaan. ;)
Njoo, itsekin pelaan Reconilla suurimman osan ajasta. Se on taitolaji kuitenkin, ja kyllä sillä pisteitä saa vallan mainiosti, taitaa olla joku 15-16 tappoa putkeen tällä hetkellä ennätys ja pisteitä Reconilla tullut parhaimmillaan karvan alle 4000/kierros. Spottailua, ilmahyökkäyksiä ja kill assisteja tulee jatkuvasti, sitten savior killit jne päälle, niin kyllä ekstroja paukkuu. Attackerinä vikassa rykäsyssä olen löytänyt aivan älyttömän hyvän spottaus/sniputtelupaikan, jota ei ole kukaan toistaiseksi vielä keksinyt... ilmeisesti on sen verran suojassa sitten siinä tapon jälkeisessä "paljastusvideossa", ettei siitäkään ota selvää. Minä en osaa konetuliaseiden kanssa temmeltää muiden seassa, yleensä kill/death- ratio on luokkaa 1/5 kun mulle lyödään rynkky kouraan, sniputtelu ja tiimin auttaminen on mulle mieleisintä puuhaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Onhan se hieno... mutta sitä samaa mitä muutkin. Respawn, death in 5 sec, wait for respawn... :D Vaikken osaakaan, niin olen jo aika läpeensä kyllästynyt näihin nettiräiskintöihin. Jos nyt on jotain hienoja uusia nyansseja, niin ne jää kyllä perusräimeen alle. Testattu on, varmaan niille kolahtaa, jotka tykkää. Palataan yksinpeleihin. :)

Itse en kyllä edes muista milloin olisin jaksanut pelata viimeksi yhtään yksinpeliä läpi... Taitaa olla jopa niinkin kauan kuin FF7 :D... Varsinkin fps:ssä masentaa maailman eniten se AI:n varsinaisen tekoälyn puuttuminen. Mieluummin pelaan oikeaa ihmistä vastaan. Paljon luovempaa hommaa. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Njoo, itsekin pelaan Reconilla suurimman osan ajasta. Se on taitolaji kuitenkin, ja kyllä sillä pisteitä saa vallan mainiosti, taitaa olla joku 15-16 tappoa putkeen tällä hetkellä ennätys ja pisteitä Reconilla tullut parhaimmillaan karvan alle 4000/kierros. Spottailua, ilmahyökkäyksiä ja kill assisteja tulee jatkuvasti, sitten savior killit jne päälle, niin kyllä ekstroja paukkuu.

Heh, eilen olin jostain syystä ihmeen arvostettu, kun snipuna avustelin tiimiä, että oikeasti jatkuvasti tuli aina joku assaultti nakkaamaan paikan päälle kotikuljetuksena ammuksia lisää, kun meinasivat päästä loppumaan. Olin otettu! Pojot rundin lopussa 16280, uusi oma ennätys? -kyllä! combat score oli myöskin jotain 4000 luokkaa.
Järkytyin kyllä noista yhteispisteistä, kun ei ole tuollaisiin tottunut varsinkaan tuolla classilla. :)

Ps. Naurattaako ketään muuta aina ne jenkin ammusten ruinaushuudot kun tarpeeksi aikaa spämmää niitä, tulee lopuksi se "I need ammooooo!"(pikkulapsimaisesti kiukutellen!) Edelleenkin repeää joka ikinen kerta tuolle ;D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom