mmiikkssuu
New Member
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju
1. YouTube - Future Weapons M107 Barrett 50 Cal <--- kato tää nii tiiät mistä puhutaan ei ole kyllääkään tämä sama M95, mikä on tässä pelissä, mutta vastaa aikalailla samaa. Ainut ero, että tässä videossa esitellään vaan tätä semiversiota aseesta, kun tässä pelissä on pulttilukko.
2. Itseasiassa nämä sniperit kukkuloilla on todella helppo eliminoida. Kerran, kun ampuvat sut näet heidän sijainnin ja vaihdat classiksi sniper:in ja henkipois tappajaltasi tai sitten kierrät heitä selkään. Tämä toimii, koska harvoin näkee viisasta sniperiä, joka vaihtaisi paikan aina tapon jälkeen. Yleensä kykkivät siellä niin kauan, kun henki pois heiltä.
Snipuista on ihan turha tehä mitään laaki ja vainaa heepoja. Pää osumista tietenki pitää laakist lähtee muttei muuten.
Turha vetoo mihinkään realistisuuteen tai muuhunkaan. Samoilla kalipereilla ne oikeetkin tarkkuus-aseet pää-asiassa pyörii kun rynkytkin, joten miksi niissä pitäis olla jotaan taian omasta pysäytysvoimaa???
Pitäis varmaan rynkkyihinkin laittaa sit saman moiset tehot...
Lisäks ihmetyttää miks pelissä helpoiten pelattavasta classista pitäis tehä viel vähän helpompi?
Et siel kukkuloil ja takalinjas pyöris 2 squadia snipuja antamas suojaa sille yhelle squadille joka hakkaa päätä seinään vastustajan tules. Tätä tapahtuu nytkin jo riittävän usein.
1. YouTube - Future Weapons M107 Barrett 50 Cal <--- kato tää nii tiiät mistä puhutaan ei ole kyllääkään tämä sama M95, mikä on tässä pelissä, mutta vastaa aikalailla samaa. Ainut ero, että tässä videossa esitellään vaan tätä semiversiota aseesta, kun tässä pelissä on pulttilukko.
2. Itseasiassa nämä sniperit kukkuloilla on todella helppo eliminoida. Kerran, kun ampuvat sut näet heidän sijainnin ja vaihdat classiksi sniper:in ja henkipois tappajaltasi tai sitten kierrät heitä selkään. Tämä toimii, koska harvoin näkee viisasta sniperiä, joka vaihtaisi paikan aina tapon jälkeen. Yleensä kykkivät siellä niin kauan, kun henki pois heiltä.