Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Huomasiko kukaan betassa, että pystyykö poraamaan? Meneekö luodit mistään läpi? Edellisessä ei ainakaan tainut mennä, joka oli hieman vehkosesta :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Betaa tuli pelattua varmaan joku tunti, ei tarjonnut mitään uuuta. Grafiikat oli mitä oli ja perusräiskintää. Olen sen verran kokenut pelaaja jo, että mikään tavallinen ei enää riitä. Jos peli ei tarjoa mitään uutta vanhoihin verrattuna niin jääköön kauppaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Huomasiko kukaan betassa, että pystyykö poraamaan? Meneekö luodit mistään läpi? Edellisessä ei ainakaan tainut mennä, joka oli hieman vehkosesta :(

Ainakin aidoista (puisista sekä metallisista) menee läpi, ihan niinkuin BC1:ssäkin. Seinistä en tiedä, mut söis vähän ton tuhoutumisen merkitystä kun ei tarvis tuhota seinää ennen kuin voi ampua... En tiedä kyllä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Betaa tuli pelattua varmaan joku tunti, ei tarjonnut mitään uuuta. Grafiikat oli mitä oli ja perusräiskintää. Olen sen verran kokenut pelaaja jo, että mikään tavallinen ei enää riitä. Jos peli ei tarjoa mitään uutta vanhoihin verrattuna niin jääköön kauppaan.

Juup aika perusräiskintäähän tämä on. Graffoista kyllä itse pidin vaikka en niistä sen enempää ymmärräkkään mutta silmät piti.

Jos taas hakee jotain täysin uutta ja ainutlaatuista räiskintäkokemusta niin tämä peli ei ole se. Ehkä joku bayonettan tyylinen räiskintä olisi parempi tuohon paikkaan. Onhan siinä esim. hiukset aseena yms. eli aika uutta ja innovatiivista.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juup aika perusräiskintäähän tämä on. Graffoista kyllä itse pidin vaikka en niistä sen enempää ymmärräkkään mutta silmät piti.

Jos taas hakee jotain täysin uutta ja ainutlaatuista räiskintäkokemusta niin tämä peli ei ole se. Ehkä joku bayonettan tyylinen räiskintä olisi parempi tuohon paikkaan. Onhan siinä esim. hiukset aseena yms. eli aika uutta ja innovatiivista.

Mjaa voiko näitä kahta peliä edes pistää samaan lokeroon verrattavaksi? Sama kuin vertaisi Need For Speediä GTAhan :rolleyes: Mutta tuosta luodin läpäisystä niin kyllä esimerkiksi kerran ammuin ukkoa joka oli ullakolla päähän sniperilla, mutta siinä oli välissä vähän talon puurakennetta (talo oli hajonnut hieman) (||) ja ukko ei kuollut.

Betasta vielä sen verran, että oliko BC1 kökköä tähtäystä parannettu? Siinä kun tuntui, että on mahdoton tähtäillä tarkasti välillä.
Harmittaa kyllä niin helvetisti, kun en tajunnut tätä kun beta alkoi...vasta 1943 ladattua tuli mieleen, että tämäkin tulee kohta :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

En tiedä onko nyt pelattu ihan eri pelejä...

Kyllähän BC:ssä (molemmissa) on läpäisyä, ei joka kohdassa ja kestävämpiä ovatkin ne peltikaapit joita on joissakin taloissa. Ne ei hajoa sitten millään ja niiden takana on turvassa.

Betassa tuli aika monta kaveria ammuttua jonkun ohuen seinän läpi. Ja joskus sai tapon ihan kerrasta.

Mielestäni läpäisy kuitenkin tehty suht realistisesti, eli ohut pelti ja puu läpäisee mutta paksu betoni tai teräs ei. Ampuma etäisyyskin näyttäisi vaikuttavan sekä aseen kaliiberi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Läpäisy on juu, ja ihan ookoosti tuntui toimivan. Pari double headshottia tuli sniperilla otettua, kun oli vikassa vaiheessa b-rakennuksessa porukkaa vierekkäin kyykyssä, niin ammuin seinään punasen kolmion kohdalle, ja luoti meni sitten koko ukkorivin läpi, pari tappoa, ja kolmasta haavoitin, josta sitten tuli myöhemmin kill assist.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mites tässä betassa oli toteutettu toi juokseminen? Eli pitääkö tattia pitää juostessa pohjassa vai riittikö klikkaus? Ykkösessä ärsyttää niin penteleesti, kun sitä pitää juostessa pitää pohjassa... :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mites tässä betassa oli toteutettu toi juokseminen? Eli pitääkö tattia pitää juostessa pohjassa vai riittikö klikkaus? Ykkösessä ärsyttää niin penteleesti, kun sitä pitää juostessa pitää pohjassa... :(

Klikkaus riitti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju


Aika "hieno" tapa kalastella kävijöitä... Vaihtaisitte edes sen taustan tai fontin värin niin viitsisi edes joskus vilkaista sivuja, onneksi lähdelinkki löytyi helposti.

Itse aiheeseen, loistavan oloisia korjauksia, etenkin nuo aseiden tasapainotukset, pitää vielä lukaista loppuun (uudet moottorimurinat siellä ainakin on :D). Tosin tuo
Bolt action sniper rifles will chamber the next round if the trigger is pressed twice while zooming.
kyllä harmittaa todella paljon jos oikein ymmärsin että enää ei tarvitse ottaa pulttilukkoisilla zoomia pois ja ladata vaan riittää että naputtelet sitä tulitusnappia :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ihan hyvän kuuloisia säätöjä paljon. Mutta erittäin huolestuttavaa oli se, etten löytänyt korjauslistassa mainintaa muten lisäämisestä. Ei kai ne nyt oikeasti jätä mutea pois.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mikä vika taustassa tai fontin värissä on? Oikeilla näytön säädöillä ei pitäisi olla mitään hankaluuksia saada selvää. To do -listalla on kyllä vaihtoehtoinen ulkoasu tai mahdollisuus kustomoida sitä täysin, joten kaikki palaute on tervetullutta.

Niissä ei yksinään sinällään ole mitään vikaa mutta kyseinen yhdistelmä ei (imo) toimi, ainakaan jos fontti on pieni (lähinnä siis kun tässä full hd telkkarista kattelen niin veemäistä on yrittää lukea moista tekstiä), mielelläni suurempi kontrastista yhdistelmää katselisin.

Edit: Aiheeseen: nämä ovat hyviä spawniraiskauksen estokikkoja, toivottavasti :D
-The Attacker's first base is now a protected spawn zone that defenders cannot enter.
-Added additional alternate spawn points to all bases for both Attackers and Defenders to counter spawn camping.
-Added a system that disables individual spawn points if enemies are within 20m. Does not apply to Squad Spawn.
-Players can still spawn at a base if all spawns points at that base are blocked.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

"Puukolla voi huitoa nopeammin" Voi elämän kevät, se oli loistava noin kun se oli ettei sillä voinu juosta huoneita tyhjäks huitoen ku joku heikkopäinen. :mad: Toi ketutti ykkösessä sikana...

Lisäks tuo karsastaa et repair toolit, ammo- ja medilaatikot sekä herätys vermeet saa joka klassille. Ei mee jakeluun... :confused: Ei kiva.

Tankkien toiminnan vaikeuttaminen on hyvä homma. Se oli tehty betassa aivan liian helpoks.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

" Lisäks tuo karsastaa et repair toolit, ammo- ja medilaatikot sekä herätys vermeet saa joka klassille. Ei mee jakeluun... :confused: Ei kiva.
.

Pläääh, siellä oli joku noobi vaan suomentanut päin seiniä. Todellisuudessa se tarkoittaa, että kaikki kitit ovat aluksi lukittuja ja ne pitää unlockata erikseen. Eli esim. medicillä ei ole heti alussa lääkintälaukkua (betassa oli). Ja lisämainintana, että noobit täten ensin perehdytetään kunkin luokan kitteihin ja veteraanit saa ilmeisesti ne heti auki.

Eli luokat kyllä säilyy.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ite en päässy betaan, tai no suoraan sanottuna ei kiinnostanu osallistua, kun se ykkönen ei oikein vakuuttanut. Joudun nyt demoa odottelemaan, mutta sanokaapas jättikö beta mielestänne paremman maun kuin esim MW2? Oliks näppäimet vaihdettavissa vai oliks ne suurinpiirtein samat kuin ekassa ja BF 1943?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

mutta sanokaapas jättikö beta mielestänne paremman maun kuin esim MW2?

Tosiaan, jengi on päässyt tyyppäämään vasta yhden kentän betaa, ettei tuosta nyt voi mitään verrokkia oikein vielä tehdä. Se on Bad Company osa kaksi, jos pidit ensimmäisestä pidät myös tästä ja päinvastoin. Samaa höttöä koreammassa paketissa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oli aika hyviä muutoksia. Aseiden tehoja jne jne...

Melkein paras muutos oli se, että pulttilukollisen tarkkuuskiväärin pystyy lataamaan samalla kun tsuumaa, eli ei tartte lopettaa tsuumausta lataamisen ajaksi. Pitää painaa vaan nappulaa samalla kun tsuumaa niin pyssy latautuu. Aikaa se vie varmasti sen mitä ennenkin mutta ei tartte tiputtaa vihua tähtäimestä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Melkein paras muutos oli se, että pulttilukollisen tarkkuuskiväärin pystyy lataamaan samalla kun tsuumaa, eli ei tartte lopettaa tsuumausta lataamisen ajaksi. Pitää painaa vaan nappulaa samalla kun tsuumaa niin pyssy latautuu. Aikaa se vie varmasti sen mitä ennenkin mutta ei tartte tiputtaa vihua tähtäimestä.

Ihmettelinkin betassa, että miksi tähtäin täytyy ladatessa ottaa silmiltä. Eihän sitä oikeastikaan tarvitse tehdä. Toivottavasti kiikari kuitenkin heiluu samalla kun patruunaa vetää piippuun, olisi todellisemman oloista.

Hyvä, että tankit on helpompi tuhota, turhan ylivoimaisia olivat. Yksi hyvä lisä olis ollut ettei vaunua voi korjata samalla lainkaan kun kuskin paikalla istuu joku, vaikka jeesaa jo tuokin ettei niitä voi kokonaan korjata.

Yksi asia mistä ei ole mitään hajua on kopterit. Täytyy toivoa ettei taistelukopterit ole kovinkaan ylitehoisia muihin ajoneuvoihin verrattuna, taitavan lentäjän käsissä sellainen on todella peli-ilon pilaaja.
Battlefield kakkosen jonkun patchin ansiosta blackhawkit konetykkeineen oli taistelukentän täysvaltiaita, niitä ei voinut tuhota, kun sisällä kaksi engineeriä korjas koko ajan. Moiseen sai ampua panssarin tykillä parikin kertaa ja vispilä vain jatkoi menoaan. Lisäksi ne valtas lippuja kovalla vauhdilla kun vaan leijuivat niitten päällä. Toivottavasti tälläistä ei bc kakkosessa nähdä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom