Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarkoitat varmaan 2 kertaa. ;D Koska 1 kerta on hyökkäys/puolustus. Mut btw !

Jeps! Tuota juuri. Mutta hei semmone juttu että, mä sain eilen liekin heittimeem kahdennenkymmenennen tapon mutta en saanu sitä trophya missä pitää saada 20 liekinheitin tappoo.:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jeps! Tuota juuri. Mutta hei semmone juttu että, mä sain eilen liekin heittimeem kahdennenkymmenennen tapon mutta en saanu sitä trophya missä pitää saada 20 liekinheitin tappoo.:confused:

Voi olla että kun serverit ovat hiukka sekaisin ne ne eivät heti tunnista saavutustasi. Itselläni ainakin tuli tuo Trophy vasta myöhemmin muistaakseni seuraavana päivänä. Saattaa olla ettei servut tunnista näitä Trophyja tai muitakaan saavutuksia kuin parin tunnin viivellä.

Tänään ei löytynyt matsejakaan ensimmäisellä yrittämisellä, käynnistin pelin uudelleen niin löytyi matsi. Vaihdoin matsia, niin eipä löytänytkään ja taas piti peli käynnistää uudelleen niin löytyi. Sellaista kikkailua, mutta lopuksi löytyi hyvät matsit ja taisipa mukana olla muutama suomalainenkin.

Viimeaikoina on tullut pelattua tuota emopeliä ja HC-moodia enemmän kuin Vietnamin HC:ta. Jotenkin tuo HC vaan on tuntunut alun opettelun jälkeen mielekkäämältä, kun tonttulakit tuntuivat melko tyhmiltä ja vihollisiin piti upottaa monta lipasta lyijyä ennekuin henki lähti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aloitin tällä viikolla uudella accolla ja täytyy sanoa, että on kuin uudelleen syntynyt olo. Alkuperäiset kartat maistuvat nyt ja kaukoidässä ei ole vielä tullut käytyä kertaakaan. Jotenkin tuli aiemmin jumahdettua tiettyihin pelilityyleihin ja kyllästyminen iski jos nyt ei aivan totaalisesti, niin ei paljon puuttunutkaan. Vietnam tosin veti. Olen levulla 35 tai 36 ja aikaa tai kiinnostusta ei löydy hilata itseään sinne levulle 50.

Joten uutta kaveria tulille ja peli-iloa löytyi kummasti. Sitä iloitsee niin kovin pienistä asioista. Assulle löytyy ammuslaatikko vasta hetken päästä (tuli jopa kuoltua panosten loppumiseen). Punapistetähtäimen avaaminen sai minut kiljahtamaan riemusta vain huomatakseni, etten aio sitä käyttää (tullut pelattua Vietnamia ja Codejakin ilman ylimääräisiä tähtäimiä). Edes magnumin puute ei häirinnyt tappokarkeloita ainakaan HC-puolella.

Eteneminen sotilasuralla tapahtuu tässä kovin hitaasti (mikä ei ole ollenkaan huono asia). Ensimmäisen pelin jälkeen en ollut edes levulla 1, vaikka pärjäsin omaan tasooni nähden mainiosti ja keikuin yllättäen kärkisijoilla (ässä pinneissä sain kuitenkin aikaan vain yhden pinnin putken ;) ). Tähän vaikutti ilmeisesti myös uusien pelaajien invaasio. Tänään, kun ei pelejä ollut useista yrityksistä huolimatta saatavilla, kokeilin mielenkiinnosta uusinta codia. Suunnilleen samantasoisen ensipelin jälkeen olin jo melkein levulla 5! Aivan niin...

Illan muistoja taistelukentältä:

Hyökkäsimme Aricassa viimeisille laatikoille kipua tuoden ja tiimitoverini sai ikävän vamman kasvoihin naapurin toimesta. Olin hetkeä aiemmin korkannut Medic-kitin, joten mukana ei ollut laastaria eikä akkukaapeleita. Tiimitoveri kiljuu mikkiin tikettien tärkeydestä ja vaatii elvyttämään. Mikki ei ole päällä nukkuvan kotirintaman vuoksi, joten yritän putsata RPK:llani lähiympäristöä reinkarnaatiota valmistellen. Uudelleensyntymisen hurmoksessa toveri käy tuikkaamassa puukolla, ilmeisesti haluten jakaa kuoleman ja uudelleen syntymisen ilot kanssani. Lähestyin kiitosviestillä pelin päätteeksi (jossa selitin olosuhteet). Toveri oli viestistäni aivan mykistynyt.

Sitten tapahtui jotain erikoista Nelson Bayssa. Timitoveri oli käynyt hankkimassa lunastuskuntoisen venäläistankin ensimmäisillä laatikoilla. Reippaana poikana allekirjoittanut juoksenteli sitä korjaamaan. Seurasi hauska hippa, jossa juuri kun väsynyt insinööri sai tankin kiinni se ajoi hieman eteenpäin ja sama uusiksi, kunnes lopulta sain näytettyä uralin teräkselle akkuporakonetta. Sain poran laulamaan, kunnes yhtäkkiä tankki räjähtää ja tuloksena teamkill ja - 100 pistettä. Eikö muka pöllittyä tankkia pysty korjaamaan vai hyppäsikö kuski suoraan poran alle ja "hammaslääkäriin". Ruudussa näkyi, että tappo tapahtui poralla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos Nelson Bayn rushissa on tankki niin tuo teamkill-bugi on aika pientä verrattuna siihen. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs kummaa, vihdoinkin on korjautunut se bugi joka esti saamasta sitä insigniaa siitä, että kaikissa aseissa pronssitähti. Ei siinä mennyt kun melkein vuosi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Moikka. Mulla on se "perus" bfbc2, saako siihen mitään lisäosaa? Uusia karttoja, vietnamia tai muuta? Kyrsii vähän tämä conquest-mode netissä kun aina samat 3 karttaa :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta niitä karttojahan on enemmän kuin kolme jo vakiona, Arica harbour, Isla innocentes, nelson bay, laguna alta, oasis, harvest day jne jne jne. Ja nuo kolme karttaa oasis, harvest day ja heavy metalhan tulivat viimeisimmän patchin mukana peliin, oli lisäosia tai ei. Ja pelimoodejahan on mm. Rush, squad rush ja siihen malliin. Vietnamin saa kun ostaa psn:ästä. Tosin jos et omista Vip-codea eli olet ostanut käytettynä niin monet näistä mapeista ja modeista eivät aukea.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs kummaa, vihdoinkin on korjautunut se bugi joka esti saamasta sitä insigniaa siitä, että kaikissa aseissa pronssitähti. Ei siinä mennyt kun melkein vuosi...


No kyllä mä oon saanu sen jo aikoja sitten. Joillain se bugaa ja joillain ei. Tiiä sitte että miks.............
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka tästä on mainittu jo parikin sivua taaksepäin, niin silti tästä on pakko avautua:

Alkaa jo pirusti ärsyttää tuo ettei tapot yhtään tallennu. GOL'illa olisi jo platina, mutta pirun peli ei suostu tallentamaan tappoja, joten yhä se 162 tappoa tarvitaan siihen tähteen. Sama juttu PP-2k'n kanssa. Yhdessä pelissä sain gold star 8'n ja kas kummaa, yhä oli seiskatähti ja tappija tarvittiin 19 siihen kasitähteen.

Ainakin sitten voi pelata niillä lempparipyssyillä, kun ei tartte keskittyy noihin platinatähtiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta niitä karttojahan on enemmän kuin kolme jo vakiona, Arica harbour, Isla innocentes, nelson bay, laguna alta, oasis, harvest day jne jne jne. Ja nuo kolme karttaa oasis, harvest day ja heavy metalhan tulivat viimeisimmän patchin mukana peliin, oli lisäosia tai ei. Ja pelimoodejahan on mm. Rush, squad rush ja siihen malliin. Vietnamin saa kun ostaa psn:ästä. Tosin jos et omista Vip-codea eli olet ostanut käytettynä niin monet näistä mapeista ja modeista eivät aukea.

Joo siis karttoja on kyllä, mutta netissä kun ei pahemmin voi valita. Niin kyrsii se vaan kun eilen pelasin 4h, ja ainoastaan 2 eri karttaa :D. Mut on kyllä mahtava peli, ei pysty vaihtamaan takaisin codiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo siis karttoja on kyllä, mutta netissä kun ei pahemmin voi valita. Niin kyrsii se vaan kun eilen pelasin 4h, ja ainoastaan 2 eri karttaa :D. Mut on kyllä mahtava peli, ei pysty vaihtamaan takaisin codiin.

Oletkos huomannu että sen kartan voi valita :rolleyes:
 
Moikka. Mulla on se "perus" bfbc2, saako siihen mitään lisäosaa? Uusia karttoja, vietnamia tai muuta? Kyrsii vähän tämä conquest-mode netissä kun aina samat 3 karttaa :(
Jos on uutena ostettu niin siinä tulee mukana se VIP code jonka syöttämällä sinne store osioon (muistaakseni) saat ilmaiseksi käyttöösi 7 map packia. Vietnam pitää ostaa sieltä storesta sitten erikseen jos sitä haluaa päästä pelaamaan. Mikäli pelisi on käytetty ja sen VIP code on jo lunastettu saa uuden VIP coden ostettua sieltä storesta.

No kyllä mä oon saanu sen jo aikoja sitten. Joillain se bugaa ja joillain ei. Tiiä sitte että miks.............
Osa sai sen mutta monella jotka veti alussa thompsonin ja garandin pronssit kun ne vielä rekisteröi pisteet ristiin jäi tuo insignia saamatta ja vaikka ne pisteet korjattiikiin myöhemmin menemään oikeille aseille ei niille kenellä oli jo se pronssitähti toisesta niistä saaneet kuitenkaan insigniaansa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla ongelmaa peliin pääsemisessä? Eilen oli ongelmana ettei muka löytyänyt minkäänlaista peliä ei vietnamissa eikä tavallisessa...ainut keino millä pääsi pelaamaan oli liittyä jonkun kaverin peliin. Sama ongelma viiraa ainakin minua edelleen :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla ongelmaa peliin pääsemisessä? Eilen oli ongelmana ettei muka löytyänyt minkäänlaista peliä ei vietnamissa eikä tavallisessa...ainut keino millä pääsi pelaamaan oli liittyä jonkun kaverin peliin. Sama ongelma viiraa ainakin minua edelleen :mad:

Jatkuvasti. Alkaa pikkuhiljaa turhautumaan tähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla ongelmaa peliin pääsemisessä? Eilen oli ongelmana ettei muka löytyänyt minkäänlaista peliä ei vietnamissa eikä tavallisessa...ainut keino millä pääsi pelaamaan oli liittyä jonkun kaverin peliin. Sama ongelma viiraa ainakin minua edelleen :mad:

Monilla muillakin sama ongelma, joskus auttaa että kirjaa ulos ja takaisin playstatin netwokista.. Joskus tämän joutuu toistamaan useammanki kerran, jotta pääsee peliin.

Toivoittavasti tämä "bugi" korjattaisiin pian niin ei hermot olisi kireällä aina BC:n avatessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo aika tasaisesti bugailee servuihin liittyminen, miltei aina saa käynnistää pelin uusiksi että löytää pelejä. Kiinnostaisi tuo bf veteran juttu, mutta en millään saa liitettyäni erikseen tekemääni ea accounttia noihin bad company 2 statseihin, vaikka käyttäjänimi on sama ja olen rekannut pelin vielä sinne ea:han. Onkos täällä official sivustolla jokin kohta mistä pääsee liittämään sen ea accountin sinne tms, olen yritellyt aina välillä mutta ei jostain syystä tule mitään.

EDIt: niin siis tosiaan kun yritän linkittää psn accounttini tuolla ea sivuilla ea accounttiini tulee että have already been taken. Jotkut valittivat samaa jossain ulkomaalaisilla foorumeilla, mutta mitäs hemmetiä tässä nyt voi sitten tehdä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^ Soita EA:n puhelintukeen. Numero löytyy BC2:n lehdykästä levykotelosta. Itselläni meni aikanaan hermo itsenäiseen työskentelyyn tuolla saralla, vaikka kaikki oli näennäisesti kunnossa ja oikein tehty. Alle vuorokaudessa asia järjestyi ja garand ja kumppanit sai auki.
 
Ylös Bottom