Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ostin eilen tän pelin...ja Multiplayeriin ei pääse pelailemaan ilmoittelee että ei löydy pelejä tai serverille ei pääse...Aiheesta oli aiemminkin tuolla, mutta mitä tässä nyt pitäis tehdä? aivan kuolleelta vaikuttaa multiplayer osio...vip koodit ladattu storesta kun käytettynä ostin...voi helvat...
Kirjaudu pois PSN-tunnukselta ja kirjaudu takas sitten. Auttanut mulla joka kerta.
Ostin eilen tän pelin...ja Multiplayeriin ei pääse pelailemaan ilmoittelee että ei löydy pelejä tai serverille ei pääse...Aiheesta oli aiemminkin tuolla, mutta mitä tässä nyt pitäis tehdä? aivan kuolleelta vaikuttaa multiplayer osio...vip koodit ladattu storesta kun käytettynä ostin...voi helvat...
Entäs sitten tuo UAV roadkill? Pienen pieni kopteri tiputtaa isoja miehiä tosta noin. 126 roadkilliä sillä vehkeellä mulla muistaakseni.
Täydellisessä maailmassa kyllä. xDMä en ole ikinä oikein tajunnut tuota. Toimiiko se ihan niin, että lentää vain UAV:llä tyyppiä päin ja se kuolee vai miten?
Xiiiit! Mikään muu ei selitä tuota. xD Ite ajattelin päästä helpolla ja UAVattaa tuon "Airkill" -trophyn. Monen epäonnistuneen yrityksen jälkeen lopetin UAVien tuhlaamisen ja keskityin vaan Hellfireen.Entäs sitten tuo UAV roadkill? Pienen pieni kopteri tiputtaa isoja miehiä tosta noin. 126 roadkilliä sillä vehkeellä mulla muistaakseni.
Lennä loivassa kulmassa kovalla nopeudella hipoen maata, niin pitäis onnistuu. Kyl se taitaa onnistua yhtä hyvin muutenkin, kunhan osuu suunnilleen vatsaan, mutta tuolla tavalla mulle on tullut eniten roadkillejä.Mä en ole ikinä oikein tajunnut tuota. Toimiiko se ihan niin, että lentää vain UAV:llä tyyppiä päin ja se kuolee vai miten?