Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Nyt olen toisen accon Road to Warrant Officer-taipaleella (level 0->22) levelillä 16 ja vaikeimmat ajat ovat edessä jälleen. Assun sekä insinöörin tarvikkeiden ja aseiden avaaminen ei tälläkään kertaa tuottanut vaikeuksia, mutta ensihoitaja sekä kiikariville kyllä. Medicillä peluu tosin näkyy tulostaululla, mutta jotenkin se on vain niin tylsää.
Reaconilla olen käynyt lähinnä lenkillä tankkeja tuhoamassa. Tähän mennessä parisenkynnentä tappoa kiikarikiväärillä ja haulikolla jonkin verran enemmän. Yritin pelata Type88:lla ja noboscopella ennen magnum-ammuksia. Siitä ei tullut jostain syystä oikein mitään. Hitmarkkereita neljä tai viisi eikä kaveria saanut hengiltä. Pitää yrittää uudelleen noilla magnumeilla.
Olen pyrkinyt pelaamaan aseilla pääsääntöisesti rautatähtäimillä, jolloin jää ensimmäinen perkki muulle käyttöön. Toistaiseksi hyviä kokemuksia on XM8:n, M416:sta, Scar-L:n ja Type 88 LMG:n rautatähtäimistä. Muutenkin tuo kiinalainen lämäri on ollut positiivinen yllätys ainakin HC-puolella. Iso lipas on myös plussaa. Punapistettä on tullut käytettyä lähinnä Nelson Bayssa, jossa rautatähtäintä on vaikea, ellei mahdoton nähdä paikkapaikoin. Noboscopea en ole käyttänyt nyt lainkaan lukuunottamatta lyhyttä snipukokeilua.