Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarviiko sitä EA-tiliä tehä erikseen? Kysyikö tämä tai joku muu EA:n peli ekalla käyttökeralla jotaan EA-tiliin liittyvää linkitys/tee uusi tili skeidaa?

En muista ollenkaan oonko käyny erikseen liittämässä PSN-accoa netissä vai oonko tehny sen ekan EA:n pelin käynnistyksen yhteydessä jollaan rasti ruutuun tsydeemillä. Muistaako joku muu?

EA:n tili itellä on sama jolla on tullut pelattua vuostuhannen alusta niin PC:llä Boxilla kuin pleikallakin. En vaan saa päähän miten oon linkittänyt noi konsolit siihen.

TÄÄLTÄ löytyy EA:n apu tsätti. Kirjaudu sinne sillä accolla mikä toimii ja kysele sieltä miten toi linkitys tapahtuu tai sitten soita tonne Jyrkisanin mainittemaan puhelintukeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Btw, saako Vietnamista sitä veteranrankkia ylöspäin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Monilla muillakin sama ongelma, joskus auttaa että kirjaa ulos ja takaisin playstatin netwokista.. Joskus tämän joutuu toistamaan useammanki kerran, jotta pääsee peliin.

Toivoittavasti tämä "bugi" korjattaisiin pian niin ei hermot olisi kireällä aina BC:n avatessa.

Itse en ole päässyt kolmeen päivään peleihin muulla tavalla kuin kaverin peliin liittymällä, ei hemmetti!!! Mietin että auttaisiko uudelleenasennus, mutta tuskin kerta vika on servuissa.

Mistäs sen VIP koodin saa kaivettua jos asentaa joskus pelin uusiksi? VIP koodi on siis tilattu storesta, onko se oma koodi jossain nähtävillä? Sen kun lunasti niin itsestään peli tajusi VIPin olevan voimassa, koodia en ole koskaan nähnyt ns. visuaalisesti.
 
Saa ihan storesta uudelleen lataamalla. Siellä on kyllä tiedoissa ylhäällä että olet jo kyseisen koodin maksanut :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Btw, saako Vietnamista sitä veteranrankkia ylöspäin?

Ei saa, vaan ydin peleistä saa rankin lisäyksen, olen vähän ihmetelly miten on mahdollista et tossa parilla kaverilla on yli 8 veteran rankki kun se pitäis olla maksimi toi 8:san. mut silti tolla illevil on 15 ja TeroLi79 on 11 toi veteran rankki jos nyt muistan noi oiken, et kiinostais tietää miten noi on saatu.

Ja nyt muuta asiaa. Mihin on suomalainen herrasmies mäisyys hävinny pelaamisesta?
Ja kyllä ennen suomalaiset osas käyttäytyy servereillä, nyt ollaan spaanissa raiskaamassa koko ajan ja mennään puolustajien spaanin taakse ampumaan spaanaavat pelaajat et ei edes askelta voi ottaa, sit ihmetellään ku serverit tyhjenee, ei siinä tarvii ihmetellä vaan miettii et antaa edes huonommille jonkun mahdollisuuden yrittää mut kun ei anneta edes mahdollisuutta ottaa askeltakaan niin kyllä siinä pelaajat lähtee servulta.
Tähän spaani raiskaukseen ollan menty sen jälkeen ku laatikoita ei enään räjäytetä c4:sella pisteiden taki, nyt haetaan ne pisteet spaani raiskauksella.

Jossain vaiheessa pelaajilla menee hermot tohon jatkuvaan spaaniin kuolemiseen ja vaihtaa servuu tai vaihtaa pelii. sit se toinen puoli on tyhjä. Et herätkää ja lopettakaa toi spaaniin ampuminen et ei koko ajan tarvii servuja vaihdella vihuja etsimässä, Ja jos löytää vihuja jostain servulta niin ei mene ku hetki servun vaihdon jälkeen niin taas servu tyhjä vihuista ku suomi pojat ampumassa spaanissa.

EI NE PISTEET TEISTÄ SEN PAREMPIA PELAAJIA TEE TAI SIT SE K/D-RATIO
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ketkäs on muuten löytänyt tämän?
BFBC2Game-2010-09-02-17-55-11-33.jpg

Ei ole mun ottama kuva.


Ite löysin ton kuukausia sitten, kun kävelin tos kivikos ja katsoin, että mikäs perhana tuo on ja ruotsin lippuhan siinä oli. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juuri tänään törmäsin samantapaseen vietnamissa, entiedä oletteko jo huomanneet/olenko vain hidas mutta hastingissa rushia pelatessa jenkkien ekalle spawnille oli ilmestynyt surffilautoja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei saa, vaan ydin peleistä saa rankin lisäyksen, olen vähän ihmetelly miten on mahdollista et tossa parilla kaverilla on yli 8 veteran rankki kun se pitäis olla maksimi toi 8:san. mut silti tolla illevil on 15 ja TeroLi79 on 11 toi veteran rankki jos nyt muistan noi oiken, et kiinostais tietää miten noi on saatu.
Mulle ne arpo tukitsätissä numeron 13 ku en saanu liitettyä yhtäkään eri EA accoa tohon nykyseen ja kun veteraanitsydeemi väitti että CD-keyt on jo rekattu sinne yms. :B
Ei se gagga tunnistanu ees samalla accolla ollutta BF Heroes profiilia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme kingdom of bugenhagen, kaikissa mahollisissa jutuissa mitä tuolla ea:n sivuilla yrittää logata, rekata tai vaikka persona:oida (hieno taivutus tiedän) tuntuu jummaavan aika usealla johonkin "already in use" juttuun... Itselläni on ongelmia päästä tuohon support chattiin, väittää vain että jokin on aina invalid, ja jos pyytää lähettää sitten sen "oikean" saliksen tai käyttiksen sähköpostiin (jonka olen tsekannut monta kertaa oikeaksi osoitteekseni) ei viestiä tule (viikon odotellut). Siis JO ON ...ARICA HARBOUR ilman tankkeja!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulle ne arpo tukitsätissä numeron 13 ku en saanu liitettyä yhtäkään eri EA accoa tohon nykyseen ja kun veteraanitsydeemi väitti että CD-keyt on jo rekattu sinne yms. :B
Ei se gagga tunnistanu ees samalla accolla ollutta BF Heroes profiilia.

Eli noihin veteraani statuksiin ei ole luottamista jos se menee arpomalla. Olen yleensä kattonu pelatessa tota veteraani stausta et millasta porukkaa serverillä pelaa, et onko vihuilla osavaa porukkaa vai omat osavaa porukkaa, kun toi normi rankki voi olla huonolla ja kokemattomalla pelaajalla jo 50. Ja sillä veteraani luokalla on erottanu myös noi codi pelaajat hyvin ja yleensä noi jolla ei veteraani luokkaa ole on jossain puskassa röllinä ja ovat aivan turhia kentällä.

Mulla ei tota peliin pääsemis ongelmaa ole, aina oon peliin päässy ku on peliin pistäny menee.
Voiko johtuu netistä ku jotkut pelaa mokkulalla jonka nopeudet ei ole pelaamiseen riitä ja en tarkota lataus nopeutta vaan lähetys nopeutta kun pelatessa sen lähetys nopeuden pitäis vähintään olla 1m luokkaa ( vaihtelee toi 1m lähetys nopeus siinä 90kt/s-100kt/s ), kun mokkulalla lähetys nopeus ei pääse tällä hetkellä yli n 50kt/s millään liitymällä. Eli jos on kiintee lankaliittyma nii lähetys nopeus on minimissään yleensä toi 1m ja mokkulalla puolet tarvittavasta eli 0,5m eli 50kt/s mikä ei todellakaan riitä pelamiseen.
( itel lataus 8m/ lähetys 2m eli 800kt/s / 200kt/s )

Tosin en tiedä voiko netistä toi vika johtua mut heitän villin veikkauksen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli noihin veteraani statuksiin ei ole luottamista jos se menee arpomalla.
No ei se oikeesti arpomalla mee. :B Jotenki ne saa sen sählättyä ihan ihme leveliks kun ne lisää manuaalisesti pelit siihen veteraanistatukseen. Ekalla kerralla ne sai lisättyä vaan pari peliä siihen mut vet.leveli oli ihan oikein. Sitte toisella kerralla tuli jotain ihan kädettömiä heeboja jotka ei saanu millään lisättyä mitään peliä siihen statukseen. Sit joku sai lisättyä ne pelit mitä pyysin ja kaskummaa vet.leveli oli 13. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muistutus: huomenna BC2-servereillä huoltokatko klo 08-13!

Lähde: VG247
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toivottavasti huoltavat tuolla ne kaikki nettiongelmat. Ärsyttävää katella aseita, jotka ei näytä oikeaa tappomäärää.


Hurraa, GOL platina vihdoin :D. Nyt on 31 platinatähteä ja kolmelle muulle aseelle on aivan pian platina myös.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen joutunut jonkin verran siivoilemaan bc2:sen kaverilistaa muutamista henkilöistä viimeaikoina joiden kanssa ei ole hirveästi tullut pelattua. Syynä on ainoastaan se että 100 kaverin maksimi raja tuli täyteen :(. Joten, jos siis olet joutunut viimeaikoina kaverilistalta poistetuksi niin syynä ei ole mitään henkilökohtaista ym..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla ainaki nyt toimii moitteettomasti, aseet löytyy (tosin nyt on löytyny koko aja viime päivityksestä asti), servut löytyy heti :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli solidaarisuus kaukana, kun joutui useampaan kertaan pelaamaan täysiä tai lähes täysiä puolalaisporukoita vastaan random-porukoissa. Mikä lie Varsovan liiton talvirieha oli servuilla käynnissä. Turpaan siis tuli, ja lahjakkaasti. Naapurin taktiikka oli YYA-sopimuksen hengen mukainen, elikkäs yksi kaveri selustaan hengaamaan ja loput joinivat sitten kaveriksi. Sopivaan paikkaan teltta pystyyn ja uudelleen syntyvien murhakemut pystyyn. Eikä pojuilla ollut välttämättä mitään kiirettä laittaa laatikoita tulille.

Viimeinen kiista päättyi onnellisesti, vaikka Oasiksessa menetimme oman kopterin vihuille, jolloin pääsivät pitkään rummuttamaan kahdella kopulla. Sain kumpaankin tracerilla osuman ja ilmeisesti savuista huolimatta ne pysyivät myös kyydissä. Hetkeä aiemmin olin jo aikeissa luovuttaa. Lopulta saimme Puolan pojat pysäytettyä viimeiselle laatikolle. Kdr:lle pelit olivat hubaa, mutta viimeinen voitto oli kyllä hienoin ikinä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No mä en ole tänään päässyt yhdellekkään servulle muuten kuin joinimalla frendien peleihin. Onko vietnam-servut edes ylhäällä?
Outoo, mä kokeilin ainaki 4 kertaa joinata eri servuille (myös vietnamii) ja jokaisella kerralla onnistu, en tosin tiiä nyt että onko taas ongelma tullu takasin kun se oli sillon joskus 14 aikaa päivällä kun kokeilin hmm
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No mä en ole tänään päässyt yhdellekkään servulle muuten kuin joinimalla frendien peleihin. Onko vietnam-servut edes ylhäällä?

Kirjaudu pois PSN-tunnukselta ja kirjaudu takas sitten. Auttanut mulla joka kerta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli solidaarisuus kaukana, kun joutui useampaan kertaan pelaamaan täysiä tai lähes täysiä puolalaisporukoita vastaan random-porukoissa. Mikä lie Varsovan liiton talvirieha oli servuilla käynnissä. Turpaan siis tuli, ja lahjakkaasti. Naapurin taktiikka oli YYA-sopimuksen hengen mukainen, elikkäs yksi kaveri selustaan hengaamaan ja loput joinivat sitten kaveriksi. Sopivaan paikkaan teltta pystyyn ja uudelleen syntyvien murhakemut pystyyn. Eikä pojuilla ollut välttämättä mitään kiirettä laittaa laatikoita tulille.

Kuten jo viime sivulla kirjotin et suomaliset tekee tota samaa spaani raiskausta, ne pisteet on niin trkeitä ja sit se kd-ratio.

Eilen illalla ku pelasin ei menny kauvaa ku 4-6 suomalaista oli puolustavan vihun selässä raiskaamassa spaania nii ei keretty edes mappia pelaa loppuun ku viholliset väheni, ku mappi alko niitä oli 12:sta ja puolessa välissä mappia niitä oli enään 2 jäljellä. sit vaihdettiin servua nii ei menny kauvaa ku sama suomi porukka oli samalla servulla taas, ja taas servu tyhjeni, kaveri pelas väärällä puolella ja lähetti viestin et ei tämmöstä spaani raiskausta vastaan ala pelaa, sit luullaan et se on suomalais taitoo pelaamisessa et serverit tyhjenee ja se todellakin on päin vastoin, ei uskalleta antaa vihuille edes mahdollisuutta yrittää.

Ja mikä YYA sopimus?

Useampi kaveri on lopettanu BF:BC2:sen pelaamisen kokonaan jus ton spaani raiskauksen taki. onhan se hienoo joo et voitto tuli mut mitä järkee vihuja lopussa vaan 2 ja sit juhlitaan et olipa helppo voitto. ja servun vaihto joka mapin jälkeen, ja siinä ei ole todellakaan mitään järkee.

Ja ne kaverit jotaka joutu mun kaverilistalta pois eilen, nii se ei ollu mikään vahinko tai sit edes kaverilista täys syynä vaan noi spaani raiskarit sai lähtee.
 
Ylös Bottom