Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Etkö sä Jiipee kyllästy PP-2000 aseeseen? 25,6k tappoja sillä on jo aika paljon:confused:

En ole kyllä vielä kerennyt siihen kyllästymään. :) Joskus ihan randomisti kokeilin tota asetta magnum perkin kanssa niin kolahti kyllä meikäläiseen aika hyvin.. Etenkin HC matseissa osoittautunut erittäin käteväksi kun pystyy lyhyillä sarjoilla tiputteleen jopa röllejä toiseltapuolelta kenttää 4x scopella. Huono puoli on ainoastaan siinä että ammukset loppuvat aina turhan äkkiä kesken jos ei oo tiimissä assaulttia kaverina. :/

Vietnamissa oon taas eniten käyttäny Ppsh:ta jolla saanut vajaa 5000 tappoa kohta tilille.

Ei hirveästi ole tosiaan noihin muihin aseisiin tullut oikeastaan koskettua kun ei noi platina tähtien keräily ole oikeen mun juttu ollut koskaan.. Pää-asia että on päässyt vaan bc2 kentille sotimaan!!

Illemmalla pitää taas ottaa muutama matsi "parin" lonkun ja huikean suomi porukan kanssa! Lets kick them ass! :) Ei muuta kun Diu diu. Herra Z kiittää, kumartaa ja poistuu taustalle hetkeksi ainakin näyttävänsä että tekee duunissa muutakin kun notkuu pelipalstoilla päivät!.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin tulihan se Rank 50 vihdoin :) Aikaa tähän meni 401 tuntia ja 51 minuuttia. Mahtava peli, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Etenkin HC matseissa osoittautunut erittäin käteväksi kun pystyy lyhyillä sarjoilla tiputteleen jopa röllejä toiseltapuolelta kenttää 4x scopella.

Yksi tän pelin suurimpia ongelmia on mun mielestä just tämä. Aseella, joka on vaunumiehistöjen, kuskien ja spollien lähitaisteluase pystyy tarkasti tiputtamaan vihuja moneen sataan metriin. IRL tämän tussarin tarkka kantama on jotain 50 metriä. Eihän tämä mikään simu ole, mutta jotain eroa pitäisi joka tapauksessa olla konepislarin ja rynkyn välillä, ainakin kantaman ja tarkkuuden suhteen.

Ja toinen asia on PpSh:n naurettava 25-patruunan lipas. Tais oikeasti siinä rumpulippaassa olla 70, tai ainakin 60 patruunaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yksi tän pelin suurimpia ongelmia on mun mielestä just tämä. Aseella, joka on vaunumiehistöjen, kuskien ja spollien lähitaisteluase pystyy tarkasti tiputtamaan vihuja moneen sataan metriin. IRL tämän tussarin tarkka kantama on jotain 50 metriä. Eihän tämä mikään simu ole, mutta jotain eroa pitäisi joka tapauksessa olla konepislarin ja rynkyn välillä, ainakin kantaman ja tarkkuuden suhteen.

Ja toinen asia on PpSh:n naurettava 25-patruunan lipas. Tais oikeasti siinä rumpulippaassa olla 70, tai ainakin 60 patruunaa.

Totta turiset, mutta mielestäni pelin suurin ongelma ovat nuo sniperit joita joka mapissa on niin maan perkeleesti. Ja ne olisivat vielä enemmän OP jos konepistooleilla voisi ampua vain 50-100m asti. Toivottavasti seuraavassa Battlefieldissä on tehty jotain noille snipereille, heiluntaa laittanut tähtäykseen edes.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Totta turiset, mutta mielestäni pelin suurin ongelma ovat nuo sniperit joita joka mapissa on niin maan perkeleesti. Ja ne olisivat vielä enemmän OP jos konepistooleilla voisi ampua vain 50-100m asti. Toivottavasti seuraavassa Battlefieldissä on tehty jotain noille snipereille, heiluntaa laittanut tähtäykseen edes.
Hehe. Mä ramboilen suurimman osan peliajasta Laguna Altalla 4x scopella varustetulla SV98:lla :D Kivasti tippuu varsinkin B lipulla porukkaa, kun ne ei älyä että snipulla voi ampua lähellekin.
Btw mitä muut on mieltä SV98:sista? Mä oon kokeillu muitakin snipuja 4x scopella, mut tuntuu vaan et SV98 on tarkin ja tehokkain (vaikka reilusti alempi teho statseissa, kuin M95..).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo SV98 ei sovi lainkaan mulle. Itä vedän M24'l LW'llä ja magnumilla etulinjassa. Helposti tippuu porukkaa noscopella ja pistoolin tarvitsee vain joskus turvautua. Ja pelaan siis softcoressa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

nyt näitä seinän sisällä lymyilijöitä löytyi lisää. Tällä kertaa nelson bay konkan uav:n takana oli kallion sisällä joku kykkimässä. tähän kaveriin sitten loppusquadi spawnasi snipuina ja medickeinä ja olivat koko ajan menossa kallion päälle ampumaan C:tä kohti. Maininnan arvoista oli että tyypit eivät suinkaan spawnineet kallion sisään vaan siihen lähistölle, joten vain yksi oli jumissa koko ajan. jumissa ollut kaveri ei voinut ampua ketään mutta eipä sitäkään saanut räjähteillä hengiltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä oon kokeillu muitakin snipuja 4x scopella, mut tuntuu vaan et SV98 on tarkin ja tehokkain (vaikka reilusti alempi teho statseissa, kuin M95..).
M95:llä ammuttaessa kusee hitboxit useammin kuin muilla snaippereilla. Monta kertaa saa ampua vihollisen läpi ennenkuin tipahtaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oiskohan tänään porukalla kiinnostusta pelailla, hermot menee kun ei löydä millään servua jossa porukalla olisi jotain järkeä päässä.
Jos kiinnostaa pelailla ja mieluiten hyvää tiimipeliä, niin laittakaa addfriend tulemaan.
Joskus tuossa rapsakan tunnin päästä eli sanotaan 1930 mieluiten 18+ +HS
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä kuumeisesti ootellaan pelin saapumista postista, toivottavasti ei oo vielä liian myöhästä että pelaajia riittää. Kumma kun ei oo tullu aikasemmin tätä hoksattua. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tiedoksi: suuri määrä hiiri (eli tässä tapauksessa Frag FX) -keskustelua siirretty sinne, minne se kuuluu. Eli tänne. Jatketaan täällä Bad Company 2:n tahdissa, kiitos.

t. Ylläpito
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hehe. Mä ramboilen suurimman osan peliajasta Laguna Altalla 4x scopella varustetulla SV98:lla :D Kivasti tippuu varsinkin B lipulla porukkaa, kun ne ei älyä että snipulla voi ampua lähellekin.
Btw mitä muut on mieltä SV98:sista? Mä oon kokeillu muitakin snipuja 4x scopella, mut tuntuu vaan et SV98 on tarkin ja tehokkain (vaikka reilusti alempi teho statseissa, kuin M95..).

Näin. Itse olen julkaisusta asti käyttänyt SV98 ja red dot yhdistelmää. Tappavan tehokas :) Tolla on kiva rynniä taloihin kun aina voittaa lähitaistelun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näin. Itse olen julkaisusta asti käyttänyt SV98 ja red dot yhdistelmää. Tappavan tehokas :) Tolla on kiva rynniä taloihin kun aina voittaa lähitaistelun.

Paitsi jos siellä onkin useampi heppu vastassa. Pulttilukko ei siinä tilanteessa ehkä ole se optimaalisin vaihtoehto..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Paitsi jos siellä onkin useampi heppu vastassa. Pulttilukko ei siinä tilanteessa ehkä ole se optimaalisin vaihtoehto..
Ammut yhden, menet piiloon seinän ym. taa, tapat yhden, jatkat... Toki, jos siinä on esim. medikkejä vastassa niin luultavasti kuolet ekan tapon jälkeen. Ellet sitten tuurilla saa tupla tappoa 2 pelaajan läpi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

C4 on tuollaisissa tapauksissa ystävä. Jos siellä on useempi jannu talossa, niin huijaan ne seuraamaan mua jonnekin nurkan taakse. Siinä sitten on c4 odottamassa niiden saapumista ja pam. Jos niit jäljelle jää niin M24'lla alas vain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tässä on kun jo useemman kerran heittäny päävalikkoon ilman mitään ilmoitusta? Ketuttaa kun tollaseen loppuu hyvät matsit...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tässä on kun jo useemman kerran heittäny päävalikkoon ilman mitään ilmoitusta?
Itselläni sattui eilen kahdesti sama temppu. Harmittaa, kun yritin kerätä inhokkiaseeseeni (F2000) tähtiä ja jouduin aloittamaan kahdesti alusta. Vietnamissa kävi puolestaan niin, että tuuperruin taiston raskaan uuvuttamana tantereeseen ja paikallisen pioneeriosaston poika kävi tuikkaamassa morfiinia pakaraan. Intoa täynnä tulta päin ja ampuessani ensimmäisen laukauksen, peli heitti yllättyneen sissin valikkoon odottamaan uudelleensyntymistä. Reinkarnaatioon oli aikaa 11 sekuntia.

Teamkillereita on liikkeellä varsinkin päivisin. Samoin omien laatikoiden räjäyttelijöitä. Oli välillä jopa pakko vaihtaa konkkaan, kun joutui samaan servuun jatkuvasti muutaman molopään kanssa. Ensin sitä olettaa osuman olleen vahinko, sitten katsoo tulostaulua ja jos huomaa kaverin olevan useamman sata pistettä pakkasella, tunnistaa kusipään takuuvarmasti. Hauli kaverille nenään ja siitä se kiva hippa sitten alkaakin... eli aika vaihtaa servua.

Valparaisossa sattui merkillinen tapaus viime viikolla, kun majakan kohdalla näytti siltä, että hyökkääjien kopusta olisi hypännyt ukko, joka päätyi kopterin katolle. Siellä ei mielestäni pitäisi HC:ssa pysyä hengissä. Siellä sitä kuitenkin keikisteltiin, kunnes kopu sai singosta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noi teamkillerit on aina kun mää oon nähnyt niin 50 levusia. Kerrankin yhdellä TK:lla joka oli samassa squadissa missä minäkin niin sillä oli mikki päällä ja sieltä kuului kahden eri ukon äänet. Siinä hekottelivat samalla kun leikkivät C4:illa ja ampuivat tracer dartseja omiin joukkoihin. Katselin myös uudelleensyntymisruudussa kuinka se TK jahtasi pistoolilla omaa squadilaistaan. Tämäkin siis 50 lvl.

Menis CoDiin huoraamaan... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noi teamkillerit on aina kun mää oon nähnyt niin 50 levusia. Kerrankin yhdellä TK:lla joka oli samassa squadissa missä minäkin niin sillä oli mikki päällä ja sieltä kuului kahden eri ukon äänet. Siinä hekottelivat samalla kun leikkivät C4:illa ja ampuivat tracer dartseja omiin joukkoihin. Katselin myös uudelleensyntymisruudussa kuinka se TK jahtasi pistoolilla omaa squadilaistaan. Tämäkin siis 50 lvl.

Se on ihan oikein potkia vähän liikettä niihin basecamppaaviin oman tiimin snipuihin kun pitäisi hyökätä.
 
Ylös Bottom