Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos haluaa helpolla päästä, niin storessa muistaakseni on myynnissä paketti, jolla saa kaikki aseet unlockattua.
Joo niinhän siellä on, mutta ajattelin, että pelaamalla ne unlockkaan kun kaverini sanoin, että jo noin 20lvl oli jo hänellä kaikki aseet auki. Meinaan ei houkuta maksaa 14,95€, että saa aseet auki ,jotka saa myöhemmin pelaamallakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta aseiden unlockkaushan on mukavaa! Mielestäni moninpeleissä on koukuttavaa se vaihe kun vielä unlockkailee aseita. Jos aseet vaan ostaa ja vielä oikealla rahalla ilman että tarvitsee pelata peliin kyllästyy nopeammin. IMO. Ja on kivaa kun se pyssy pompsahtaa siihen yläruutuun ja kuuluu semmoinen kiva unlokkaus ääni CLING!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta aseiden unlockkaushan on mukavaa! Mielestäni moninpeleissä on koukuttavaa se vaihe kun vielä unlockkailee aseita. Jos aseet vaan ostaa ja vielä oikealla rahalla ilman että tarvitsee pelata peliin kyllästyy nopeammin.

Jengi saa niitä kiksejä niin eri asioista. Täällä verkkopeleissä fiilikset tulee yhteistoiminnasta muiden kanssa. Tiimipelistä, jossa mikrofonit laulaa kovaa ja korkealta. Tätä kautta saavutettu äärimmäisen tiukka voitto ja lopussa ne helpotukset huokaukset. Siinä on sitä jotain, mihin ei tilastovertailut tai edes yläkulmaan ilmestyvä trophy-ilmoitus koskaan voi yltää. Vielä, kun sama hahmoluokka seuraa pelistä toiseen - jää ne aseiden unlockauksetkin täällä aika vähiin :o

Tähän malliin: KonsoliFIN - Media - Battlefield: Bad Company 2 (PS3) -
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Todellakin kannattaa hankkia. Tähän asti ainoa moninpeli mihin en ole kyllästynyt.

Mutta tätä en kyllä ymmärrä. En tiedä millä servuilla sä olet pelannut, mutta mun mielestä ihan hyvin jengi pelaa objektiveja. Valtitat, että pelit on pelkkää puukkohippaa, mutta sitten sanot että sillä ei ole mitään väliä. Omasta mielestä, kun on kerännyt kaikki insigniat, sun muut, niin dogtagien keräily on melkeen ainoa "hupi". Eihän sitä tietenkään pelkällä pukolla pelata, vaan jos tilaisuus tulee sivaltaa niin mikäs siinä. Kaikki pelaa tyylillään.

Ystävä hyvä, en ole valittanut mistään vaan totesin että sitä "pyllyilyä" vaan on enemmän kuin pelin alkutaipaleella. Satuin nyt vaan mainitsemaan esimerkkinä tuon puukkohipan.

Ja edelleen mua ei haittaa jos joku haluaa pelkästään sen puukon kanssa hillua kentällä eikä keskittyä olennaiseen. Omalle joukkueellehan se on rasite jos muutamat keskittyvät esim. puolustamisen suhteen vain puukottelemaan. Ja tässä ei ole kyse siitä että on tilaisuus puukottaa, vaan sitä hakemalla haetaan.

Kentät menee tällä tavoin juoksemalla läpi, eikä intensiivistä tiukkaa matsia saada aikaan mistä itse saan suurimman nautinnon. Ja siitä olen täysin samaa mieltä kanssasi että kukin pelaa omalla tavallaan. Saahan tässä pelissä tehdä mitä haluaa, ei sitä kukaan missään kiellä. Harmittaa vain että pelistä katoaa välillä se idea mikä esimerkiksi rushissa pitäisi olla.


Tämä peli ilman trophyjä, insignioita ja pinnejä olisi varmasti aivan yhtä hyvä kun se nytkin on, mutta en näe niiden olemassa ololla mitään haittaa.

Varmasti olisi yhtä hyvä mutta kyllä nuo trophyt ovat, minun mielestäni, turhuus. Oli se sitten peli mikä tahansa. Haittaa löytyy BFBC2:ssa esimerkiksi Demolition 2.0 trophyn muodossa. Puolustava jengi räjäyttelee taloja joissa on M-Comit saadakseen niitä tappoja trophyja varten. Ladataan C4:sia talo täyteen, mennään venaamaan ullakolle, odotetaan että joku planttii ja sit räjäytetään C4:set. Siistiä!?

Jengille, jotka ei ehkä muuten jaksaisi tätäkään peliä niin kauaa pelata, noiden edellämainittujen härpäkkeiden kerääminen voi tuoda lisämotivaatiota pelaamiseen.

Totta.

Miksi kaikilla pitäisi olla samat perusvarustukset alusta lähtien? Kaikki vetäisivät sillä AEKilla ja M9llä? Ja classejakin olisi vaan se yks? Jos sua nöyryytetään jatkuvasti AN94+magnum+4x-Scopella, niin ei kukaan kiellä sua itse valitsemasta sitä kittä.

Ei tarvi olla samat kamat kaikilla. Valinnan varaa voisi olla vaikka kuinka paljon mutta olisi kiva jos joskus löytyisi peli jossa kaikki olisi heti valmiina. Tämä oli vain ajatus. Nimen omaan ajatuksena ainakin mulle voisi toimia. Toteutushan taas saattaisi olla jotain ihan muuta kuin tomiva. Ja mistäköhän porukka aina päättelee, että on joutunut "nöyryytetyksi jatkuvasti" jos jostain asioista esittää mielipiteensä?

Valinnanvara on rikkaus ja syy miksi peliä jaksaa pelata vielä yli 400 tunnnin jälkeenkin.

Aamen. Sama vika täälläkin päässä vaikka tunteja ei ihan noin paljoa olekkaan. Tämä on edelleen koukuttavin moninpeli mitä olen koskaan pelannut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä on edelleen koukuttavin moninpeli mitä olen koskaan pelannut.



Täysin samaa mieltä. Harmitellu vaan ettei tullu aikasemmin tätä hommattua, mutta hyvin tuonne vielä mukaan pääsee ja pelaajia on riittänyt hyvin. Univelkaa kerryttää mukavasti tämä tuotos.

Kiitokset merkkaus vinkeistä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

@Truck

Täytyy myöntää että vähän provosoiduin. Onhan se totta, että pelistä katoaa se fiilis, kun oma jengi juoksentelee missä sattuu muutamien dogtagien perässä, eikä puolusta MCOMeja. Joskus myös itse huomaan syyllistyväni siihen, mutta yritän harrastaa sitä vain silloin, kun muun puolustamisen ohessa ehtii.

Varmasti olisi yhtä hyvä mutta kyllä nuo trophyt ovat, minun mielestäni, turhuus. Oli se sitten peli mikä tahansa. Haittaa löytyy BFBC2:ssa esimerkiksi Demolition 2.0 trophyn muodossa. Puolustava jengi räjäyttelee taloja joissa on M-Comit saadakseen niitä tappoja trophyja varten. Ladataan C4:sia talo täyteen, mennään venaamaan ullakolle, odotetaan että joku planttii ja sit räjäytetään C4:set. Siistiä!?

Pointti. Puolustavalta jengiltä aika ääliömäistä ja ne pelaavat selvästi väärää peliä. Hyökkäävälle jengille taas oiva taktiikka. Kyseinen trophy varmaan(toivottavasti) laitettu peliin sen takia, että D2.0 tapot kertyvät ajan myötä siinä sivussa. Mielestäni D2.0 tappojen saanti ei edes ollut kovin vaikeaa taikka aikaa vievää.

Ei tarvi olla samat kamat kaikilla. Valinnan varaa voisi olla vaikka kuinka paljon mutta olisi kiva jos joskus löytyisi peli jossa kaikki olisi heti valmiina. Tämä oli vain ajatus. Nimen omaan ajatuksena ainakin mulle voisi toimia. Toteutushan taas saattaisi olla jotain ihan muuta kuin tomiva. Ja mistäköhän porukka aina päättelee, että on joutunut "nöyryytetyksi jatkuvasti" jos jostain asioista esittää mielipiteensä?

Näinhän se on, että ajatus ja toteutus ei aina kohtaa, vaikka kuinka yrittää. Mielestäni unlockaus tuo tähän peliin kestävyyttä ja kiinnostavuutta. Olisihan se mielenkiintoista nähdä miten kaikki-heti-valmiina -asetelma vaikuttaisi moninpelin tasapainoon ja elinkaareen.

ja toi nöyryytysjuttu oli vaan provoa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosta unlockaamisesta sen verran, että onko mitään pätevää syytä miksi DICE meni helpottamaan sitä unlockaamista näinkin rajulla kädellä. Betassa esim. M16'n avaaminen vaati jotain 370 k combat scoren, mutta nyt tässä se vaatii jotain 30 k :(

Aika nopeesti se into menee kun kaikki aseet avattuna tasoon 20 mennessä. Koval vaival avasin betas UMP-45'n ja aattelin, että sen M16'n vois avata sit kokoversiossa, mutta sainkin pettyä aika kovasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt alkaa röllipislojen kultaaminen olemaan yhtä vaille valmis. Olin unohtanut, että M95 SA:lla ei ollut ammuttu laukaustakaan. Jotenkin alkaa touhu maistumaan puulta. Noin seitsemänkymmentä tappoa pitäisi saada sillä aikaan ja kolmisenkymmentä mortarilla. Olen toki pelannut muillakin aseilla pelitilanteen mukaan. Puolustajana käyn kylvämässä ensin miinat tai varustaudun hulihuptereiden tuloon tracer/sinko yhdistelmällä. Jotenkin ei oikein kehtaa tiirailla pelkästään vain kiikarin läpi. Yleensä hyökkääjänä aloitan röllinä ja jos oma joukkue ei saa laatikoita tulille, niin sitten assuna savujen kanssa matkaan. Muutenkin ´up close and personal´ on itselleni sopivin pelityyli.

Marksman headshot on tämän pelin kenties typerin ominaisuus. Oma kyseenalainen ennätykseni on noin nelisensataa pistettä ja vaati nipun hutikuteja. On sanomattakin selvää, ettei minusta juuri ollut hyötyä tiimilleni. Tokihan kiikarivillestä voisi ryhmälle olla apuakin, sillä sopivasti sijoittuen pelialueen tai sen kriittisen osan näkee tehokiikareilla mainiosti ja voi kertoa muille ryhmiksille, milloin edetä. Valitettavasti suurin osa pelaa itselleen ja/tai kokonaan ilman squadia.

Tämän jälkeen olisi vuorossa sitten haulikot. Se vaatii taas uudenlaisen lähestymistavan.

@Tonzy
Dicen pojan meinasivat, että pelaajat eivät jaksaisi pelata kovin pitkälle, mutta kuinkas kävikään... Sitä paitsi helppo lähestyttävyys on muutenkin ajan henki. Voi olla, että ase/härväkekitin menestys olisi ollut toisen lainen, jos unlockit olisi pidetty edes Betan tasolla. BF3:een on Dicen mukaan tulossa toisentyyppinen ratkaisu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Marksman headshot on tämän pelin kenties typerin ominaisuus.

Marksman headshotista tuli mieleen erikoinen tapaus, kun pelasin tossa pitkästä aikaa vietnamia. Recon kitillä ja thompsonilla pelasin, joku oli spotannut vihun ja kokeilin räiskiä vaan sinnepäin. Ruutuun pamahti killing an enemy +50, headshot +10 ja ja marksman headshot +n.65 points! Onko kukaan muu saanut thompsonilla tai muilla kuin sniperrifleillä marksman headshotteja?

Kyse voi olla myös laiskahkosta koodaamisesta sillä vietnamissa on sattunut muutakin outoa: YouTube - Roadkilled by an AT Mine - BC2: Vietnam
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis millä tahansa aseella voi saada marksman heduja, kunhan pelaa recon hahmoluokalla. Oon mä saanut pistoolillakin marksman bonukset. Maasta poimittujen muiden kittien kanssa en tiedä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni tämä peli on käynyt tylsäksi.. Kyllä sitä vääntää jakso aluks mut nyt ei millään jaksas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni tämä peli on käynyt tylsäksi.. Kyllä sitä vääntää jakso aluks mut nyt ei millään jaksas.

Eikä käy kunhan pelaa hyvän seuran kanssa :) Kiitoksia vaan kaikille Suomalaisille tämän illan peleistä, vaikka en päässytkään yhteenkään squadiin mukaan kun oli niin täyttä. Hauskat mätöt oli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni tämä peli on käynyt tylsäksi.. Kyllä sitä vääntää jakso aluks mut nyt ei millään jaksas.

Katoin noita sinun statseja. Kokeiles nyt vaikka unlockata assaultin ammuslaatikko ja medicin medikit ensin, muuttuu nimittäin pelin luonteenlaatu jonkun verran kun hyörii etulinjassa squadin kanssa.

Sit jos ei vieläkään nappaa niin eihän siinä mitään, ei kaikesta tarvii tykätä. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tänään voisi taas muutaman erän ottaa.. n viikon pelipaussi teki hyvää tällekkin veteraanille. jos sitä 1500h ottaisi tavoitteeksi ennen seuraavan battlefieldin ostoa :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Katoin noita sinun statseja. Kokeiles nyt vaikka unlockata assaultin ammuslaatikko ja medicin medikit ensin, muuttuu nimittäin pelin luonteenlaatu jonkun verran kun hyörii etulinjassa squadin kanssa.

Sit jos ei vieläkään nappaa niin eihän siinä mitään, ei kaikesta tarvii tykätä. :)

Selvä, täytyypä katella jos tänään ehtii pelailla..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai että nuo haulikot slugeilla+magnumeilla on täydellinen kombo. Etenkin Neostad miellyttää. Luokaksi vielä recon ja etulinjaan kylvämään C4:sia ja motion mineja. Vieläkun ne assaultit tajuais nakella niitä ammoboxeja :(

Nuo motion minet muutenkin todella aliarvostettuja. Auttaisivat todella paljon, mutta harvemmin niitä näkee tehokkaasti käytettävän. Mut sellastahan se on oikeestaan kaikkien kittien kanssa randomporukalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juuh, nuo motion minet on kyllä ehdoton apuväline, ja oikeastaan hyvällä squadilla melkoinen "god mode". VSS on myös oiva peli etulinjaröllille, taitaa olla 3,500 tappoa kasassa kohta. Ite en oikein pärjää noiden haulikoiden kanssa, slugeilla tai ilman. (ehkä pitäis vaan opetella tähtäämään) :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No joo kieltämättä noi slugit vaatii nopeeta ja tarkkaa tähtäystä, monesti kestää ehkä kerran ampua ohi, mutta toista kertaa ei.. Tällä hetkellä Neostadilla accuracy yli 41%, siitä kun jättäs alun haulikokeilut ja turhat hakuammunnat pois niin varmaan ois lähellä 60%. Sillon ku saa flown päälle tuntuu ettei mikään pysty pysäyttään :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Arica harbor-konkka, classina recon ja tussarina Saiga hauleilla ja magnumilla. Tolla yhtälöllä melkein varma Ace pin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olihan se hienoo pelata pitkästä aikaa.
Assaultilla kun vedin Aek-''vääntövialla'' niin tuntui se aika laimealta :D
 
Ylös Bottom