Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on ihan oikein potkia vähän liikettä niihin basecamppaaviin oman tiimin snipuihin kun pitäisi hyökätä.

Legendaarisin oli kun joku joskus huuteli saman Squadin snipuille että "Sormi pois perseestä ja etulinjaan siitä" ja ampui muutamat tracerit naamaan kiinni, kaverit tykkäs kyttyrää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut reippaana poikana sonnustautua röllipukuun ja tiirailla 12x scopen läpi. Tarkoituksena on ollut kerätä puuttuviin peikkopisloihin (GOL, M95 ja se kummallinen venäläinen mutkatähtäin härväke) edes kultatähdet. Toisaalta tulee tiirailtua mahdollisia ampumalinjoja, jolloin tietää vähän itsekin missä on varmuudella turvassa, kun rölliarmeija istuu tietyssä kohdin.

Eilen sattui huvittava tapaus, kun nostin hyökkääjänä Aricassa kiikarin silmille toisten laatikoiden juuri kaaduttua, niin oikealla vuoren seinustalla oli neljä rölliä, jotka kaikki vilkkuivat punaisina. En tiedä mitä oli tapahtunut, kun hetkeä aiemmin olin vasta liittynyt peliin, mutta ilmeisesti joku oman joukkueen jäsen oli kyllästynyt puskahousuihin ja käynyt nämä merkkaamassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nohh, tuli sitten itellekkin ostettua tämä peli vihdoin ja viimein ja täytyy sanoa, että positiivisesti yllättynyt olen, sillä en ole mikään Battlefield fani ennen ollut. :) Näin alkuunsa niin mistäköhän pelimuodosta saisi helpoiten nostettua tota rankkia ja sitä kautta kerättyä aseita sun muita juttuja kokoon?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näin alkuunsa niin mistäköhän pelimuodosta saisi helpoiten nostettua tota rankkia ja sitä kautta kerättyä aseita sun muita juttuja kokoon?

No eipä sillä pelimuodolla oikeen ole väliä, kannattaa kokeilla mikä sopii itselle parhaiten. Rushissa tosin löytyy varmaankin eniten pelaajia joten sinällään suositeltava pelimoto.

Kaikki unlockit tulevat todella varhaisessa vaiheessa auki kunhan vaan jaksaa pelata. Ei ole sinänsä oikeata tai väärää tapaa ansaita niitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nohh, tuli sitten itellekkin ostettua tämä peli vihdoin ja viimein ja täytyy sanoa, että positiivisesti yllättynyt olen, sillä en ole mikään Battlefield fani ennen ollut. :) Näin alkuunsa niin mistäköhän pelimuodosta saisi helpoiten nostettua tota rankkia ja sitä kautta kerättyä aseita sun muita juttuja kokoon?

Ehkä joku omasta joukkueestasi merkkasi nämä röllit ?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mistäköhän pelimuodosta saisi helpoiten nostettua tota rankkia ja sitä kautta kerättyä aseita sun muita juttuja kokoon?

Juu ei tuolla pelimuodolla niin hirveästi väliä ole, ryynäät vaan etulinjassa ja räjäyttelet laatikoita/valtaat lippuja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sellanen kysymys, kun olen omistanut tämän pelin limited editionin ja sitä myöten olen aktivoinut itselleni VIP koodin. Myin pelin pois ja nyt olen ostamassa uuden pelin, joka ei ole limited edition. Onko toi VIP statukseni vielä voimassa eli saanko ladattua kaikki karttapaketit jotka olen missannut myynnin jälkeen? Kiitos!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sellanen kysymys, kun olen omistanut tämän pelin limited editionin ja sitä myöten olen aktivoinut itselleni VIP koodin. Myin pelin pois ja nyt olen ostamassa uuden pelin, joka ei ole limited edition. Onko toi VIP statukseni vielä voimassa eli saanko ladattua kaikki karttapaketit jotka olen missannut myynnin jälkeen? Kiitos!

Saat.
Tosin kaikissa noissa uusissa ei limited versioissakin on vip-koodi,mutta sitä ei sinun tarvitse käyttää kun yhden koodin olet jo käyttänyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

näin taitaa olla, tietääkseni eikös se ole PSN tunnuksessa aina kun on sen kerran aktivoinut
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näin alkuunsa niin mistäköhän pelimuodosta saisi helpoiten nostettua tota rankkia ja sitä kautta kerättyä aseita sun muita juttuja kokoon?
Jos haluaa helpolla päästä, niin storessa muistaakseni on myynnissä paketti, jolla saa kaikki aseet unlockattua.
Medicinä eli KK miehenä saa nopeasti kerättyä XP:tä, kun heittelee healing packeja omille ja reviewaa omia defibrillaattorin kanssa.
Mutta olit minä ukkona hyvänsä niin kannattaa käyttää niillä olevia erikoisuus ominaisuuksia, mahdollisimman paljon joista saat hyvin extra pointseja.
Myös aseiden tähtiluokituksen noususta, pinsseistä ja insiginians merkeistä saa hyvin pojoja.
Tänne kirjautumalla voit seurata hyvin kuinka paljon esim. tappoja puuttuu jonkun aseen tähtiluokan noususta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

näin taitaa olla, tietääkseni eikös se ole PSN tunnuksessa aina kun on sen kerran aktivoinut

Se pysyy pleikkarin kaikilla käyttäjillä, kun on kerran aktivoinut, itselläni yksi vip-koodi ja kaks psn-tunnusta millä pelaan ja molemmilta löytyy uudet karttapaketit ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten se vihollisten merkkaaminen toteutetaan?...että saadaan vihut näkymään kartalla punaisin merkein...Muut pelin alkeet suurinpiirtein opittu mutta tuota en ole vielä sisäistänyt...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten se vihollisten merkkaaminen toteutetaan?...että saadaan vihut näkymään kartalla punaisin merkein...Muut pelin alkeet suurinpiirtein opittu mutta tuota en ole vielä sisäistänyt...

Tähtäin vihun päälle ja selectiä. Toimii ilmeisesti vähän oman mielensä mukaan, eli joskus kilometrin päähän sokkona sohaisemalla onnistuu ja toisinaan kolmiota ei näy vaikka vihu olisi metrin päässä ja selecti rämpytetty puhki.

Ei toimi HC-puolella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaako hankkia tämä peli?? vieläkö riittää pelaajia verkkopeleissä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

saa spottipisteet ;)

Alkuun tuli pelattua normipuolella ja sieltä jäi tuo vihujen spottaaminen ikäänkuin automaationa. Nyt HC:ssa pisteitä ropisee yllättävän paljon rundia kohden ihan vain tuon ansiosta. Spotatut vihut näkyvät spawnikartassa, mutta miten pitkään ne näkyvät siinä play nappulasta avattavassa kartassa. Usein kuulee spottihuutoja, mutta kun avaa kartan, siellä ei mitään näy. Voisiko tämä johtua siitä, että ovat jo siinä vaiheessa heittäneet henkensä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaako hankkia tämä peli?? vieläkö riittää pelaajia verkkopeleissä?

Kyllä varmaan kannattaa. Pelillinen taso (pelimuodon idean kannalta) on kuitenkin laskenut huimasti. Nykyään esim. rushissa jengiä kiinnostaa kaikki muu kuin itse rush-pelimuodon idea; eli planttia laatikoita tai puolustaa niitä.

Puukkohipaksi tuo tuntuu menneen pitkälti. Ok, jos puuttuu se puukotus insignia niin mikäs siinä, mutta jos kavereilla on pelitunteja takana miljoona ja levelillä 50 ollaan, niin luulis senkin jo saaneen. Viittaan tuohon edelliseen pari päivää sitten tapahtuneeseen. Mua ei haittaa vaikka mua tökittäs sillä moralla vaikka 100 kertaa pelin aikana koska tuolla menolla ei paljoa omaa joukkuetta auteta. Niinkuin nähtiinkin.

Toki siellä on muutakin pyllyilyä vaikka muille jakaa. Kyl sitä vähän aikaa voi katsella mutta aika äkkiä tulee servua vaihdettua. On niitä hyviäkin servuja olemassa, ja jos sinne löytää tiensä niin ei kannata sieltä pois lähteä.

Kunpa tulisikin joskus joku hyvä peli jossa ei ole trophyjä, insignioita eikä pinnejä. Kaikilla olisi se perusvarustus alusta lähtien jolla mennään. Toiveajattelua...

Ahaa! Mai bääd, olen vuoden ajan ollut siinä uskossa että vain motionpallot näyttävät vihut kartassa tuolla tosimiesten puolella. :o

Sama vika. Mä luulin myös että vain motion sensoreilla vihut näkyy sinä "pause-kartassa". Kiva tietää tämäkin nyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä varmaan kannattaa. Pelillinen taso (pelimuodon idean kannalta) on kuitenkin laskenut huimasti. Nykyään esim. rushissa jengiä kiinnostaa kaikki muu kuin itse rush-pelimuodon idea; eli planttia laatikoita tai puolustaa niitä.

Puukkohipaksi tuo tuntuu menneen pitkälti. Ok, jos puuttuu se puukotus insignia niin mikäs siinä, mutta jos kavereilla on pelitunteja takana miljoona ja levelillä 50 ollaan, niin luulis senkin jo saaneen. Viittaan tuohon edelliseen pari päivää sitten tapahtuneeseen. Mua ei haittaa vaikka mua tökittäs sillä moralla vaikka 100 kertaa pelin aikana koska tuolla menolla ei paljoa omaa joukkuetta auteta. Niinkuin nähtiinkin.

Todellakin kannattaa hankkia. Tähän asti ainoa moninpeli mihin en ole kyllästynyt.

Mutta tätä en kyllä ymmärrä. En tiedä millä servuilla sä olet pelannut, mutta mun mielestä ihan hyvin jengi pelaa objektiveja. Valtitat, että pelit on pelkkää puukkohippaa, mutta sitten sanot että sillä ei ole mitään väliä. Omasta mielestä, kun on kerännyt kaikki insigniat, sun muut, niin dogtagien keräily on melkeen ainoa "hupi". Eihän sitä tietenkään pelkällä pukolla pelata, vaan jos tilaisuus tulee sivaltaa niin mikäs siinä. Kaikki pelaa tyylillään.


Kunpa tulisikin joskus joku hyvä peli jossa ei ole trophyjä, insignioita eikä pinnejä. Kaikilla olisi se perusvarustus alusta lähtien jolla mennään. Toiveajattelua...

Tämä peli ilman trophyjä, insignioita ja pinnejä olisi varmasti aivan yhtä hyvä kun se nytkin on, mutta en näe niiden olemassa ololla mitään haittaa. Jengille, jotka ei ehkä muuten jaksaisi tätäkään peliä niin kauaa pelata, noiden edellämainittujen härpäkkeiden kerääminen voi tuoda lisämotivaatiota pelaamiseen.

Miksi kaikilla pitäisi olla samat perusvarustukset alusta lähtien? Kaikki vetäisivät sillä AEKilla ja M9llä? Ja classejakin olisi vaan se yks? Jos sua nöyryytetään jatkuvasti AN94+magnum+4x-Scopella, niin ei kukaan kiellä sua itse valitsemasta sitä kittä.

Valinnanvara on rikkaus ja syy miksi peliä jaksaa pelata vielä yli 400 tunnnin jälkeenkin.
 
Ylös Bottom