Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis ajatelkaas nytte.. Ei se k/d laske, ellet vedä alle 1 k/d matseja. Kaikki yli 1.0 on plussaa. Eli ei se k/d laske, jos sun k/d on 2 ja vedät 1.5 rundin. Se nousee, koska se k/d lasketaan kokonaistapoista/kuolemista, ei kaikkien matsien k/d:sta.

Kills: 12,649 Deaths: 9,827 K/D Ratio: 1.29. 12649/9827=1.287168007≈1.29
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis ajatelkaas nytte.. Ei se k/d laske, ellet vedä alle 1 k/d matseja. Kaikki yli 1.0 on plussaa. Eli ei se k/d laske, jos sun k/d on 2 ja vedät 1.5 rundin. Se nousee, koska se k/d lasketaan kokonaistapoista/kuolemista, ei kaikkien matsien k/d:sta.
Kyllä se k/d laskee jos vetää rundilla k/d:n joka on alle kokonais k/d:n.

e. Pistetään vielä esinahmerkki: Joku nobo alottaa bäfän ja vetää 10/5 rundin josta tulee k/d 2.0. Sitten tulee vähän huonompi rundi ja statsit on 9/6 eli k/d 1.50. Sen jälkeen kokonaisstatsit näyttää 19/11 ja k/d tippuu lukuun 1.72.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noh laskeppas oma k/d:s. Se on just tasan sun tappojen ja kuolemien jakotulos, ei mikään muu.

Väännetäänpäs rautalangasta:

- Pohjalle 200 tappoa ja 100 kuolemaa -> k/d: 2.0
- Siihen lisätään vaikka kymmenen rundia jokaisesta 15 tappoa ja 10 kuolemaa (eli näiden rundien k/d 1.5)
- Lopputuloksena 350 tappoa ja 200 kuolemaa -> k/d 1.75

edit. Jaa echou ehti jo editoida viestiään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Väännetäänpäs rautalangasta:

- Pohjalle 200 tappoa ja 100 kuolemaa -> k/d: 2.0
- Siihen lisätään vaikka kymmenen rundia jokaisesta 15 tappoa ja 10 kuolemaa (eli näiden rundien k/d 1.5)
- Lopputuloksena 350 tappoa ja 200 kuolemaa -> k/d 1.75

edit. Jaa echou ehti jo editoida viestiään.
Hmmh. Noh ihan sama, mun k/d nousee joka kerta kun pelaan. En vaan ajatellut, että vetäisin joka kerta paremmin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

hihitys on aika matikkanero. No jaa, tajusin kumminki miten sen aattelit.

No siihen veteran statuksee että bc2 ei laketa siihen? Kosk mul on 3 bäfää... Kumminkin. Ei tässä sitte oo enää mitää tavoteltavaa... Ku skill level on koko ajan melkee tapissa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkähän tuo skill level sitten lasketaan ja kuinka tiuhaan se päivittyy? Välillä ollut aika wtf-hetkiä, kun lähes täydellisen matsin jälkeen skill level romahtaa. Joskus taas kehutaan hyvästä suorituksesta paskan session jälkeen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

itekki tota skil leveliä miettiny, mulla 48h peliä pelattuna, ei millään huippu statseilla
ja 195 käyny, ja sit ko omasta mielestä pelasin paremmin, laski taas 140
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Veteran status ja Skill level molemmat turhaa... kumpikaan ei kerro oikeasti mitään.

Muistaakseni veteran näyttää numeroa 1 jos omistat 2 BF peliä (jos ovat PC, niin ne pitää rekisteröidä manuaalisesti). Ja tottakai BC2 lasketaan mukaan. Minulla veteran on ollut koko BC2 ajan 2, vaikka olen välissä ostanut BC1. Ongelmia? Ei.

Tuo Skill level on taas vaan jotain ihme matikkanerojen keksintöjä.. Ei se kerro oikeasti yhtään mitään pelaajasta ja sen tavoitteeksi saaminen 200 on täysin turhaa ja järjetöntä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo skill-level on täysin turha ja eikä sillä kannata päätään vaivata. Veteran-level taas on mielestäni hyvä juttu.

Veteran-level ei suoranaisesti kerro pelaajan hyvyyttä mutta jännästi pelaajat korkeimilla veteran-leveleillä on yleensä kärjessä. Bäfät ovat kuitenkin aina perusteiltaan samoja mutta varustettu erillaisilla uudistuksilla ja tyyleillä. Joten tieto-taito aiemmista bäfistä on aina eduksi seuraavissa osissa. Veteran-status kertoo (yleensä) myös sen, että kyseessä on "hyvä" bäfättäjä eikä kukaan 'omia tiimiläisiään järjestelmällisesti repair toolilla poraava imbesilli'. Lisäksi se numero valkoisella pohjalla näyttää kivalta scoreboardilla.

Itseäni ketuttaa se, kun PC:llä aikoinani pelasin BF2:sta(kaikilla lisäreillä varustettuna), BF2142:sta ja BF:Heroesia. No, jossain vaiheessa, kun rupesin pleikkarilla pelaamaan mun sähköposti jotenkin sekosi( älkää kysykö miten tai miksi) enkä pystynyt sitä enää käyttämään. Joten jouduin luomaan uuden s-postin ja uuden EA-tilin. Uudelle tililleni on siis kertynyt BC1, BF1943 ja BC2 ja Veteran-level näyttää 2:sta. Olisi mukava saada nostettua sitä vanhan tilini peleillä mutta se ei valittettavasti ole enää mahdollista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

siis eihän tossa veteran levelis oo mitää ideaa... Ja sitte vielä siihen "kaks bäfää on veteran level 1" ja "tottakai bc2 lasketaan.
Oishan se paljon loogisempaa että numero on "muita bäfiä pelattu" eikä ,mikään "2 bäfää 1 3 bäfää 2...

Offtopic:Perkule tääl on kuuma, ei kyl pysty nukkuu... On muuten varsin hauskaa vetää blackhawkilla semmost missilee karkuu mikä o lukittu sen tracer dartin kaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

siis eihän tossa veteran levelis oo mitää ideaa...

Kyllä siinä on juuri sitä suuntaa antavaa tietoa siitä, minkälainen kaveri on kyseessä. Korkea luku kertoo sarjalle omistautumisesta. Todennäköisesti myös juuri siitä mitä edelläkin on jo mainittu - eli ymmärretään mistä pelissä on kysymys. Ei siis mennä kdr-luvun ehdoilla, vaan pelataan voitosta tiimin eteen. Näin omien havaintojen pohjalta.

Onhan sillä jotain sitä sodankäynnissä niin oleellista psykologista vaikutusta, kun tuloslistalla suomipojat pätee yleensä myös korkeilla veteran-statuksilla.

Hiukan tähän malliin: http://www.konsolifin.net/media/media/3049/Battlefield:_Bad_Company_2_-_Namitiimi_PS3/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joskus nähnyt jonkun veteran-levelin olleen 13. Onko noin monta Battlefieldia edes julkaistu?


EDIT: Jaahas näköjään lasketaan tuohon mukaan myös aiempien pelien lisäosat. Eipä siinä siis mitään kummalista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

no kato veterans sivulta... Miten saan ton bf heroesin linkattuu mun ea käyttäjään?

En muista kuka sano siitä skill level max 200, mut yhel tyypil on 201
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomasin juuri, että minulla 666 tagia 555:ltä pelaajalta :p

Noista tiimikilleistä täytyy kysyä sellaista, että saako nuo idiootit tuosta tapon itselleen tilastoon, vai vaan ilon siitä, että pilaa pelin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joskus nähnyt jonkun veteran-levelin olleen 13. Onko noin monta Battlefieldia edes julkaistu?
Vähän ihmetyttää... :confused:
Mulla on lvl 13 ihan vaan sen takia että EA:n tukitsätissä oltiin käsiä kun pyysin niitä linkkaamaan mun bäfät toisesta profiilista nykyseen kun niitten yhdistäminen ei onnistunut ja muutenki bugas koko paska. Ehkä näitten heppujen taidot vaikutti asiaan, koska ensimmäinen jonka kanssa jubailin sai lisättyä mun profiiliin vaan yhen bäfän, toinen ei saanu aikaseks mitään ja sano ettei oo mahdollista tällänen ja kolmas sai sit loput lisättyä ja sit oliki jo veteran lvl 13..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tällä viikolla mun veteran-status nousi 0->6, kun kädeteltiin yhdessä EA-supportin kanssa. Olen pelannut BF2+lisärit PC:llä ja BFBC2 pleikkarilla, mutta tiliini on nyt linkitetty 1942, 2, 2142, heroes, modern combat, vietnam ja BC2. Lisäreistä puuttuu BF2:SF ja BC1 demo, kysäsin siltä sankarilta että miksi se näin teki niin vastasi että
-Please do not worry as I have added these games to your account so that you can play them in future.
-Besides old Battlefield 2 other games have also been linked to veteran program.
-Since you are our valuable customer and as one time exception I have added all the games including the 2142 and BCBF2.

:eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oisko jotain vertailuu shotguneista? Vai onko ne kaikki yhtä tehokkaita. Ja se 12 caude juttu kans vois olla jänskä.
 
Ylös Bottom