Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oisko jotain vertailuu shotguneista? Vai onko ne kaikki yhtä tehokkaita. Ja se 12 caude juttu kans vois olla jänskä.

Ja edellisellä sivulla siitä oli oikein videon kanssa.

Samalta tyypiltä löytyy myös haulikkojen vertailua:

[video=youtube;qSro36Hvstw]http://www.youtube.com/watch?v=qSro36Hvstw&feature=relmfu[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En oo muuten ennen tajunnu harvest day rushissa hyökkääjänä kokeilla mennä hilltoppiin sieltä oikealta puolelta ihan rajoilta sitä vuoree pitkin. Ihan sairaan hyvä reitti. Ja siinä aikasemmas etapis pääsee kans hyvin A:n taakse.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika kestävä kaveri tossa 0.35'ssa.

Saa muuten helvetin helposti noi hyökkäyskoput alas kun etsii sopivan paikan mistä näkee kun se kopu kiertää sitä ympyrää basen yllä ja ampuu hieman ennakkoon silloin kun se lentää siitä yli. Kolme kertaa putkeen tipahti yks 50 levu, joka sirklasi ympyrää sen basen yllä, niin haukkui hakkeriksikin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli harvinaisen laimeat matsit. Porukka luovutti melkein heti kun vihollinen alkoi hallita hieman matsia. On kuitenkin pari ihan hyvää matsia ollut missä on oikeasti ollut periksi ei anneta meininki.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli harvinaisen laimeat matsit. Porukka luovutti melkein heti kun vihollinen alkoi hallita hieman matsia. On kuitenkin pari ihan hyvää matsia ollut missä on oikeasti ollut periksi ei anneta meininki.

Mjoo. Ei sitä pelleilyä jaksanu kattoa kuin pari mappia. Ja kun kaveri pelas aina välillä niin eiköhän se jäänyt reconilla kykkiin sinne taakse kuten muutkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika kova tuo alun porekone kohta. Eikä vihollinen yhtään huomannu :D

Täytyy vaan ihmetellä et mitä porukkaa siellä oli vastassa kun noin vapaasti pääsee leikkimään selustassa. Ei ainakaan mitään saman squadin porukkaa voinu olla tai sit vaan tiedottaminen tapahtumista ontuu pahasti. Mut joka tapauksessa pointsit repairtoolin käyttäjälle, hauskaa seurattavaa.

Mutta, mutta... Toi singon käyttö. Ei mitään järkee! Mä en tajuu miten joku voi olla noin hyvä tuon kanssa. Ihan hävettää katsoa kun itse ei osu kopuun tolla vehkeellä vaikka se olisi maassa 10m:n päässä. Ei nyt ihan noin mutta kumminkin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta, mutta... Toi singon käyttö. Ei mitään järkee! Mä en tajuu miten joku voi olla noin hyvä tuon kanssa. Ihan hävettää katsoa kun itse ei osu kopuun tolla vehkeellä vaikka se olisi maassa 10m:n päässä. Ei nyt ihan noin mutta kumminkin...

Nuo lentäjäthän tuossa taitavia ovat. Osuvat lähes jokaisella yrittämällä tuohon lentävään panokseen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nuo lentäjäthän tuossa taitavia ovat. Osuvat lähes jokaisella yrittämällä tuohon lentävään panokseen...

No ihan miten vaan sen haluaa tulkita mutta kyllä mä nostan hattua tolle kaverille. Ei tuohon joka jannu pysty vaikka miten paikallaan ja suoraan ne koput lentäisivätkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No ihan miten vaan sen haluaa tulkita mutta kyllä mä nostan hattua tolle kaverille. Ei tuohon joka jannu pysty vaikka miten paikallaan ja suoraan ne koput lentäisivätkin.

Sullahan ois käyttöä just tällä hetkellä näppärille hekon pudottajille. Onkos teillä siellä Libyassa menny tilanne jo niin pahaks et tarttee virtuaali kentiltä värvätä? :lol:

(Selvennykseksi: Truckin psn-id on Gaddaf, Truck nimimerkki on vain supon hämäämiseksi ;) )
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta, mutta... Toi singon käyttö. Ei mitään järkee! Mä en tajuu miten joku voi olla noin hyvä tuon kanssa. Ihan hävettää katsoa kun itse ei osu kopuun tolla vehkeellä vaikka se olisi maassa 10m:n päässä. Ei nyt ihan noin mutta kumminkin...

Niinpä! Eilen illalla/yöllä kun pelailtiin samassa pelissä testailin Atacama desertissä ampua niitä kopuja enkä osunut vaikka se pörräsi melkein maassa. Ja saatiin niin turpaan teiltä joka mapissa että.:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään aamupäivällä täytyy kyllä sanoa että oli loistavaa pelattavaa. Toki pari hutia matsi valinnassa sattui (esim. Oasis map feat kukaan ei yritä saada havokia alas) mutta ei se mitään. Huonoissa mapeissa äänestin serverin vaihdolla. Viimeinen peli oli kyllä varmaan paras ikinä. Todella tiukkaa menoa mutta porukka vaan jaksoi. Toki Lagunan viimeisessä vaiheessa oli mahdollisuus hävitä mutta kun muutamat ahkerasti sammuttivat M-COMeja niin oli hyvä meno. Lisäksi tiimi toimi lopussa hyvin.

Vinkki Arica Harboriin: Niillä oliko ne nyt AT sinkoja, saa hyvin niitä ärsyttäviä snipereita jotka jää käkkimään sinne ihan basen luoksen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Löytyiskö peliseuraa? Pelailen ihan normi modii, en hardcoree. Ja ei oo mikkiä. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No ihan miten vaan sen haluaa tulkita mutta kyllä mä nostan hattua tolle kaverille. Ei tuohon joka jannu pysty vaikka miten paikallaan ja suoraan ne koput lentäisivätkin.
Itseasiassa niihin sirklaaviin on paljon helpompi osua AT4'llä kuin niihin eteenpäin lentäviin, koska yleensä ne sirklaajat vetävät sitä samaa ympyräää, joten katsot parin kierroksen ajan mistä se kopu vetää yli, meet paikalleen ja odotat, että se tulee sieltä uudelle kierrokselle ja ammut ennakkoon, niin kyllä melko varmasti osuu.

Edit: FINDarkside, mikä on PSN tunnukses niin voin lisäillä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täältä löytyy lisää peliseuraa, jos haluaa.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään aikaansaamattomat tiimiläiset (assaulti pyytää ammuksia, medic ei osaa parantaa tai elvyttää, 6+ wookieta omassa joukkueessa kämppimässä, yms.), joten ystäväkutsuja otan vastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

moi

bf2 vietnan onkos siina yksinpeliä vai onko se vaan online peli:mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

onks toi vietnam ostamisen arvonen..?
btw. lisätkääs muuten jaakkimo12 ystävä listaan =)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aluks se tuntui ihan mukavalta vaihtelulta verrattuna perus-BC2'een, mutta kyllä siihen kyllästyi melko nopeasti. En tiedä edes enää onko siellä porukkaa.
 
Ylös Bottom