Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä on kyl mennyt se hohto mikä oli aluksi. Ny ku kaikil alkaa oleen ne parhaat aseet yms, niin koko ajan kuolee vaan johki M60 LMG jätkiin tai sit M95 snipuun. tosi vähän johkin muuhun aseeseen olen kuollut.

Annetaan sinulle kannustusta.
Osittain olen samaa mieltä etenkin snipu pelaajista.
Kannustuslause: Ei muuta kun uutta suoneen ja kyllä ne Medic putoavat alas jos ei joka kerta niin sitten seuraavalla kerralla ja sniputkin siinä sivussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan tuo M60 kieltämättä aika tehokas ase ja melkoisen pienellä rekyylillä. Itse olen tuolla ja punapistetähtäimellä saanut porukkaa todella hyvin pudotettua todella pitkältä, kun taas sniperistit eivät ole osuneet. Lähitaistelussa, kun M60:lla vetää kaksi todella nopeaa ja lyhyttä burstia, niin on varmasti vastustaja kuollut oli sillä mikä tahansa ase. Itse olen pelannut eniten Mediccinä ja nimenomaan M60+punapiste, niin pakko on kyllä myöntää, että ehkä turhan tehokas ja liian helppo ase.

Hyvin huomaa muutoksen, kun tuossa esimerkiksi viime viikolla, niin kaikki kuolemat oli lähinnä snipereiden luodeista. Tällä viikolla ylivoimaisesti suurimmat kuolemat tulee M60 aseesta. Sitä kyllä ihmettelen, että miksi tuossa ei ole ollenkaan bullet droppia, kun taas snipulla joudut huomioimaan tämän jos ammut samalta välimatkalta.

Eniten tässä pelissä ärsyttää on hitbox-bugit. Välillä on tullut tyhjennettyä 100 luotia parin metrin päästä selkään, eikä peli ole rekisteröinyt osumia lainkaan. Todella rasittava bugi ja toivottavasti päivittäisivät tuon pikaisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt jotakin infoa tuosta engineerin viimeisestä singosta 1306AT4 vai mikä se nyt oli. olen aukaissut sen ja infossa sanotaan sen olevan lämpöohjautuva, mutta itse en ainakaan ole tälläistä huomannut. Ainut asia minkä siitä olen huomannut, että perkeleen paska ase ja ohjus menee sinne minne tähtää liikkuen koko ajan neliön suuntaan. En kaipaa ohjusta mikä menee sinne minne minä käsken sitä para-aikaa, vaan ohjuksen joka menee sinne minne minä sen kerran käskin, oli kohde liikkuva tai ei. Tällähän siis haen sitä, että niitä helikoptereja sais joskus tiputettua muutenkin kuin yrittämällä sniputtaa sitä pilottia tuurin varassa.

Ai että tracer ja carl gustav? On muuten perkeleen hienoa yrittää saada se tracer osumaan liikkuvaan helikopteriin, ei meinaakkaan onnistua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli hauskat 15 minuuttia konsoliFIN kavereiden kanssa, sitten peli jäätyi enkä jaksanu uudelleen alottaa. Ärsyttäviä nuo täydeliset jäätymiset. :mad:
Ai että tracer ja carl gustav? On muuten perkeleen hienoa yrittää saada se tracer osumaan liikkuvaan helikopteriin, ei meinaakkaan onnistua.
AT4 on tankkeja varten, Carl Gustav helikoptereita ja jalkaväkeä. Ei sitä traceria tarvitse heloon pistää, Black Hawkit menee helposti ilmankin. AH64 ja MI28 - Älä yritä. Käytä tankin KK:ta tai AA-tykkiä. Tai toista helikopteria.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtavaa oli eilen pelailla RUSh pelimuotoa kun voitettiin 12 kertaa peräkkäin!
Ei oo koskaan ollu yhtä kivaa pelata! Homma toimi mun paras kierros 7100 pistettä olin mediccinä....

P.s Eikö paras snipa oo m24? :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtavaa oli eilen pelailla RUSh pelimuotoa kun voitettiin 12 kertaa peräkkäin!
Ei oo koskaan ollu yhtä kivaa pelata! Homma toimi mun paras kierros 7100 pistettä olin mediccinä....

P.s Eikö paras snipa oo m24? :)
En suosittele sniperiä jos haluat voittaa, mutta M24, GOL ja M95 jakavat "pro" sniperien kukin oman käyttäjäkuntansa. Paras on aina testata mistä tykkää eniten.
SV98 on harvinaisin oudon tähtäimen takia, mutta jotkut pitävät 10 panoksen lippaasta. Semiautot ovat pääosin hyödyttömiä, paitsi VSS red dotin kanssa lähitaistelussa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli hauskat 15 minuuttia konsoliFIN kavereiden kanssa, sitten peli jäätyi enkä jaksanu uudelleen alottaa. Ärsyttäviä nuo täydeliset jäätymiset. :mad:

Haha, olin just sun kopterin kyydissä ja ihmettelin mihin jäbä katos ku kopteriki syöksy täysii maahan :D Oli tos vähä häikkää noitten mikkienki kaa ku kaverin puhe kuulu vähän rätisevästi ja sama toisessa päässä.. Johtuuko lagista vai mistä?

Tosi rasittava myös toi "saving_" kun pistää koko pelin ihan jumiin pariks sekunniks ja sen takia tuppaa välillä kuolemaan, varsinkin kun spawnaa suoraan squadin jäsenen luokse äksöniin.
Ei prkl ku olis vaa enemmän aikaa pelata :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näistä naurettavista tasapainotuksista on jo hyvänä esimerkkinä MG3. Tuhat laukausta minuutissa samaa 7.62 NATO ammusta sylkevä KK on pitänyt hilata damage 30:een!

Sääli. Meikäläisen lempitorrakko ekassa bc:ssä. Ainoa vika siinä oli, että vyö tyhjenee järkyttävän nopeasti, tulinopeus n. 1200 ls/min! Ase periaatteessa sama kuin toisen maailmansodan aikainen MG42.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En suosittele sniperiä jos haluat voittaa, mutta M24, GOL ja M95 jakavat "pro" sniperien kukin oman käyttäjäkuntansa. Paras on aina testata mistä tykkää eniten.
SV98 on harvinaisin oudon tähtäimen takia, mutta jotkut pitävät 10 panoksen lippaasta. Semiautot ovat pääosin hyödyttömiä, paitsi VSS red dotin kanssa lähitaistelussa :D

Määrittele "pro" snipu???

"pro" snipu varmasti löytää noille semeillekkin käyttöä, koska en usko että ne "pro" sniput kykkii siellä perimmäisissä puskissa hyödyttöminä joukkueelle.

Snipu josta on myös hyötyä muulle joukkueelle ei varsinkaan hyökkäys vuoroilla tartte juuri koskaan pulttilukkoista asetta joten kyllä noille semeille käyttöä löytyy...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Peliä pelannut viime lauantaista asti ja missään vaiheessa en ole vaihtanut Reconia muuhun :) ei kyllästy ikinä.

Jos peliseuraa haette niin lisätkää PSN : Aksutiin :cool:

Tolla kommentilla kukaan sinua kaipaa squadeihin :rolleyes: ei millään pahalla vaan mietin vain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tärkeintähän tässä on teamwork. Yksinäinen rambo bafassa ei ole elokuvavastineensa veroinen ja hyvä niin.

Itse asiassa sattuipa kerran aikamoinen pelaaja ketä kirjaimellisesti piti suunilleen omaa joukkuetta pystyssä ja pääsi jopa viimeiseen baseen tämän kyseisen pelaajan avulla. Se räjäytti kaikki boksit jne. Mutta oltiiha meki vähä huoni kieltämättä, kun ei saatu puolustettuu sitä pois :o mutjoo kyl semmoset ihan yyb3r l33t pystyy ratkasee otteluita yksinkin, vaikka tarvitsevatkin muide tuen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse kun noita Reconin tavaroita unlockaan niin käytän aina M14 tai G3:sta. Siitä on paljon enemmän hyötyä Rushissa, kun on puolustamassa pommin lähellä ja viskoo niitä motion sensoreita pommipaikalle, kuin istuisi kilometrin päässä puskassa pulttilukko kourassa.

Noista ''ylivoimaisista'' aseista kun valitetaan niin omasta mielestä ainut minkä tehoa voisi laskea niin olisi ne 12 gauge slug haulikot (tjms) mm. Saiga. Vaikka peli ei yritäkkään olla aito ja tuo on kuulemma pelin ''ominaisuus'', niin kyllä on jotain mennyt pieleen suunnittelussa kun snipuillakin täytyy jo vähän pidemmäs ammuttaessa tähdätä ylöspäin ja haulikolla voi suoraan roiskaista päin ja painovoimaa uhmaten kudit/haulit lentävät vaakasuoraan 10km vihua otsaan :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Liekkö minua vastaan pelasitta :D Kerran jos toisenkin on tullu kaikki boksit räjäyteltyä.

Ei, se oli kyllä mun neljä vee poika joka pelas mun tunnuksilla et isikin näyttäis kuumalta joskus tastelukentällä...

Turha täällä on mitään egon nostatus tarinoita heittää kun ei kukaan kumminkaan usko...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai että tracer ja carl gustav? On muuten perkeleen hienoa yrittää saada se tracer osumaan liikkuvaan helikopteriin, ei meinaakkaan onnistua.

Ota hyvä ystävä reilusti ennakkoa kun sen tracerin ammut. Kyllä se siihen joskus vielä lasahtaa. Itselläni tuntuu välistä osuvan kaikki mitä ammun ja toisaalta vaikka kopteri olisi paikoillaan ammun 100m ohi...

Enemmän kaipailisin pelaajilta tuota tracerin käyttöä kun kopteri tai tankki alkaa valua liian lähelle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nykyinenkin damage 60 on alimitoitettu (10 pistettä matalampi kuin Abakanilla), saati sitten jos M60 tappoteho lasketaan jonnekin Avtomat hernepyssyn tasolle.

En tiiä mistä sä näitä damageja revit, mutta m60 tekee kauas saman verran damagea kuin an-94 lähelle. M60 damage on 25 lähelle, 20 kauas + konsolien 25% tehokkaammat aseet. Siihen vielä magnum-ammukset (myös 25% tehokkaammaksi), niin m60 tekee lähelle 39hp damagea, kauas 31hp damagea, jos nyt oikein laskin.

An-94 tekee lähelle samalla setillä 31hp damagea, kauas 22hp.

En tiiä mitä tolla avtomatilla tarkoitat, mutta pelin ainoat "hernepyssyt" ovat m93r ja mg3, jotka ovat siitä huolimatta tarpeeksi nopeita ollakseen tehokkaita.

Ja turhapa tämmösistä on valittaa foorumilla. Dicen "balansoija" on jo kertonut, että eivät nerffaile aseita foorumiviestien perusteella, vaan statistiikan perusteella. M60, m1911 ja AA tulevat saamaan muutoksia jossain vaiheessa, toivottavasti nopeasti. Ehkäpä samalla korjautuu 2 ongelmaa, m60 ja hyökkäyshelikopterien ylivalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Määrittele "pro" snipu???
Pro snipu on sellainen, joka itseään sanoo proksi. Tiimipelaava snipu käyttää muita kun snipreitä ja on motion sensorin heittoetäisyydellä M-comeista puolustettaessa.
:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kummallista kun tänään on n. 90% rush-peleistä ollut Arica Harboria.. vuorotellen puolustajaa ja hyökkääjää kerran joku neljä kertaa putkeenkin.

Lempimappi on tällä hetkellä se conquestin talvimappi. Röllinä metsässä SVU Shortti red-dotin kera. Aika usein viholliset eivät edes tajua mistä niitä ammutaan, kun ei tuosta pislasta lähde edes ääntä ja röllipuku on erittäin hyvä naamio tämän kartan metsissä:) 2-3 kutia magnumilla riittää tiputtamaan. Sainpahan vihdoinkin tuon 500 tappoa snipulla insignian.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yksinpeli läpi, vaikka ei sitä kuuluisi kait tässä yhteydessä edes pelata, ainakaan näin nopeasti julkaisusta :p

Eipä ollut mikään erikoinen kokemus. Maisemat vaihtuivat sukkelaan, trophya sataa kuin itsestään ja ympäristöä pirstaloituu atomeiksi. Ensimmäisen osan veijaritarina oli nyt enempi monotonista paukuttelua. Muutamia varsin huimia hetkiä kuitenkin, ettei nyt ihan tyhjää täynnä.

Pelkän yksinpelin takia en peliä täyteen hintaan ostaisi. Modern Warfare 2 hoitaa sen puolen paremmin. Suurimmalle osalle kyseessä on melkeimpä puhdas verkkopeli ja tämän seikkailun jälkeen näkemys vain vahvistuu. Sopiva vaikka servujen huoltokatkon ajan pelattavaksi.
 
Ylös Bottom