Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko joku perillä tosta skill ratingistä?

Stats-o-Matic! Battlefield: Bad Company 2 Stats & Signatures

Mitä 184 mulle kertoo?

Ja eikö konsolifin foorumilla saa kuvaa allekirjoituksesi? vai enkö vaan osaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Veteran statuksesta...

Tein hahmon Battlefield Heroes-peliin ja sain siitä yhden pelin veteran statukseen. Tarvis vielä toisen, että saa Garandin. Ilmeisesti pelkkä BF2 PC-demon pelaaminen jo auttais, mutta kotoa löytyy mäkki ja duunin PC:lle ei voi pelejä asentaa. PS-Storesta löytyy trial versio BF1943:sta. Onko kukaan kokeillut tuleeko siitä yksi peli veteran-statukseen?

Garand... i wants it:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Semiautot ovat pääosin hyödyttömiä, paitsi VSS red dotin kanssa lähitaistelussa :D

No höpöhöpö. Type88 + red dot tai agoc + magnum ammunition, niin voi reconinakin jo tehdä muutakin kuin pelätä piilossa puskissa.

Mutta "pro" sniperit minä määrittelen vähän eri tavalla. Kovat jätkät lähitaistelee vaikka M95:lla:
YouTube - BFBC2 M95 Red Dot Pwnage Must see! HD!

En tiiä mistä sä näitä damageja revit

No tällä kertaa täältä:
Battlefield Badass: Bad Company 2 | Medic Weapons, Gadgets, and Specializations

En tiiä mitä tolla avtomatilla tarkoitat

9A-91 Avtomat. Opetellaas nyt vähän taustatietoja ennenkuin leijutaan ;)

Ja turhapa tämmösistä on valittaa foorumilla. Dicen "balansoija" on jo kertonut, että eivät nerffaile aseita foorumiviestien perusteella, vaan statistiikan perusteella.

Luonnollisesti, mutta ei kai tuon takia tarvitse keskustelua aiheesta rajoittaa? Ja mitä järkeä on peliin alunperinkään ottaa MG3 kaltainen ase unlock-kuolauksen kohteeksi, kun sen teho herättää lähinnä epäuskoisia huokauksia pelikäytössä.

Bluetooth mikkirätinöihin vinkiksi että sammuttakaa ja käynnistäkää headset uusiksi, usemmiten helpottaa. Ellei, virta on loppumassa. Jotkut headsetit myös häiritsevät pleikkarin bt ohjaimia, johon taasen auttaa ohjaimen sammuttaminen ja uudelleenkäynnistys.

PS: Niin ja Vauhtipallo - ne eilisillan levottomuudet ei johtuneet sun läsnäolosta. Tollasia me ollaan ihan poikienkin kesken :o'


EDIT:

Tuolla ehkä suht luotettavaa statistiikkaa aseista:
http://i1024.photobucket.com/albums/y306/HeyDen1/WEAPONS.png
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
http://www.joinaclan.com/wp-content/uploads/2010/03/bfbc2-damage-chart.png

Noita pällistellessä M60 ei mitenkään pahalta vaikuttaisi, mutta onhan MG3 aikuisten oikeesti säälittävä tässä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

9A-91 Avtomat. Opetellaas nyt vähän taustatietoja ennenkuin leijutaan ;)

No siihen voisi sanoa sen 9A-91, niin tietäisi hieman paremmin, etenkin, kun ei tuu pelattua engineerillä juuri ollenkaan. Ja sehän ei ole hernepyssy, kun on tehokkain engineer-pyssy scarin ja umpin rinnalla.

Edit: Muista sitten muuten lisätä noihin se 25% damagea, niin tulee konsolistatsit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No siihen voisi sanoa sen 9A-91, niin tietäisi hieman paremmin,

Kukin tavallaan. Mulle Avtomat on Avtomat, siinä missä on Abakan, Krinkov, jne...

Edit: Muista sitten muuten lisätä noihin se 25% damagea, niin tulee konsolistatsit.

Mitä merkitystä sillä on? Vertailukelpoisiahan arvot ovat, olivat ne sitten kaikki +25 tai -50%.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta "pro" sniperit minä määrittelen vähän eri tavalla. Kovat jätkät lähitaistelee vaikka M95:lla:
YouTube - BFBC2 M95 Red Dot Pwnage Must see! HD!

Katsoin videon ja täytyy myöntää että joiltakin tuota skilliä vain löytyy, myös ps3:n puolella.
Videosta jäi vain mietityttämään että mikä oli tuo kyseinen mappi videolla? Itse en tunnistanut aluetta vaikka olen nyt n.10 tuntia lähinnä rush-pelitilaa tahkonut ja VIP koodit käyttänyt. Onko tuo vain PC:n rush mappeja toistaiseksi?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse sain garantin jo sillä yhdellä veteran statuksella.

Pitääkin koittaa, jahka töistä pääsee, että odottaako Garandi omistajaansa:eek:

Sehän tarkoittaisi sitä, että kuka vain saa veteran statuksen ilmaiseksi n. 2 minuutin työllä kun käy tekemässä Battlefield Heroes-tilin netissä.

Annoin vaan itseni ymmärtää noita foorumeita selatessa, että olisi tarvinnut kaksi peliä Bad company 2:sen lisäksi.

Jos ei Garandia vielä löydy, niin kaivan komerosta vanhan kannettavan, josta on näyttö paskana ja lyön sen tulille ulkoisen näytön kera ja kokeilen BF2 demoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Höh, kaiken maailman aseista täällä on hehkutuksia, mutta mitenkäs... Olenkos ihan ainut joka tykkää siitä perus 870-shotgunista. En tiiä miksi sillä onnistuu, mut parhaimmat killstreakit tulee itellä yleensä aina tuolla. Totta kai lähikontaktitilanteissa ja paikoissahan tuota kannattaa vain käyttää.
Joskus tuolla tosin menee selkeesti läpi vaikka ampuu parikin kertaa (vaikea ampua ohi parin metrin päästä kohdetta?) niinkuin puukon kanssakin käy välillä.

Hyvät sävärit saa, kun onnistuu ottaa useemman äijän putkeen tuolla pumpparilla. Kokeilkaa toki! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Annoin vaan itseni ymmärtää noita foorumeita selatessa, että olisi tarvinnut kaksi peliä Bad company 2:sen lisäksi.

Jos ei Garandia vielä löydy, niin kaivan komerosta vanhan kannettavan, josta on näyttö paskana ja lyön sen tulille ulkoisen näytön kera ja kokeilen BF2 demoa.

2 peliä siihen tarvitseekin, että saa veteran statukseksi 1. Mut toi veteran-juttu muutenkin niin outo. Mulla ei hyväksy modern combattia eikä 1943:sta siihen, mut on mulla siitä huolimatta statuksena sivuilla 3, pelissä 2. Oli jo valmiiksi tuo, kun bc1:ssä tarvitsi muistaakseni.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olenkos ihan ainut joka tykkää siitä perus 870-shotgunista. En tiiä miksi sillä onnistuu, mut parhaimmat killstreakit tulee itellä:)

Itekkin tuota asetta äsken kokeilin ja sain aikamoista tuhoa aikaan. Sain yhen squadin lahdattua ko syntyivät yhteen kasaan parilla panoksella. harmittavan vähän panoksia on kyseisessä aseessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kukin tavallaan. Mulle Avtomat on Avtomat, siinä missä on Abakan, Krinkov, jne...

Mitä eroa on tolla avtomatilla avtomatiin? Tai noilla AT:lla toinen on joku guide? Tai sitten Snaiperskayan ja Snaiperskaya ja Snaiperskaya erot. ??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä eroa on tolla avtomatilla avtomatiin? Tai noilla AT:lla toinen on joku guide? Tai sitten Snaiperskayan ja Snaiperskaya ja Snaiperskaya erot. ??

Tässä oli kai jotain niin huonoa sarkasmia, ettei mennyt edes jakeluun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, en ole ennen BC2 pelannuit muita BF peljä kuin pari tuntia BC1 joskus ja ajattelin että voisit selventää mitä eroa on nyt vaikka avtomatilla ja avtomatilla. Tai Snaiperskayan ja Snaiperskayan välillä? Kumpi on parempi mihinkin tarkotukseen yms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, en ole ennen BC2 pelannuit muita BF peljä kuin pari tuntia BC1 joskus ja ajattelin että voisit selventää mitä eroa on nyt vaikka avtomatilla ja avtomatilla. Tai Snaiperskayan ja Snaiperskayan välillä? Kumpi on parempi mihinkin tarkotukseen yms.

A V T O M A T
A V T O M A T

S N A I P E R S K A Y A
S N A I P E R S K A Y A


Kai ymmärrät jo, että nuo kirjoittamasi nimet ovat täysin samoja, joten ei voi ymmärtää mitä haet tällä takaa?

Snaiperskayaa tais olla ainakin nämä:

- Snaiperskaya Special
- Snaiperskaya Short

Tai jotain sinne päin. Muistelen näin ainakin. Ja noiden aseiden eroja voit itse verrata menemällä pelin päävalikossa sinne "Weapons & Gadgets" -kohtaan, ja painat jonkun aseen kohdalla neliötä ja sitten menet johonkin haluamasi aseen kohtaan, niin näet niiden kahden aseen eroavaisuudet tehoissa yms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No mutta "avtomat on avtomat" sanottiin, en minä ymmärrä millä niitä sanotaan jos avtomat on avtomat, mutta ei ole avtomati. Lisäksi oletin että avtomat on avtomat pätisi myös Snaiperskayaiin. Kertokaas nyt BF gurut sanastoa sitten että tietää mitä pitää kysyä ja ymmärtää vastauksen. :confused::eek:
 
Ylös Bottom