Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ensimmäisten basejen perusteella tuo uusi Laguna on aivan mahtava! On riittävästi tilaa ettei tarvi sitä yhtä ja samaa reittiä joka kerta mennä. En sitten tiedä niistä lopuista mitään, kun kaksi runia tuli pelattua kyseistä kenttää ja kummallakin kerralla defenderit voittivat ekalle baselle.
Kuten muutkin ovat jo todenneet, niin noihin puskiin mahtuu kyllä muutama rölli liikaa piiloon, mutta itse en ainakaan sitä näe suurena ongelmana kuitenkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on muuten niin, että jos porukka on respaawanaamassa jonkin pelaajan perään niin sekä elossa oleva, että respawnaajilla on joku ihme immuniteetti useamman sekunnin ainakin ettei niin, ettei osumia lasketa. Äsken tulitin lähietäisyydeltä M60:llä vastustajaa, niin hitbox jälleen ei toiminut eikä vastustaja saanut osumaa, tähän vastustajaan respawnas kaksi jantteria joihin ei heihinkään saanut hitboxia eikä osuman osumaa. Vasta hetken päästä yhen sai joukosta tapettua. Aika raivostuttavaa jos et hetkeen pysty tappamaan kaikkia vaan yhden porukasta. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on muuten niin, että jos porukka on respaawanaamassa jonkin pelaajan perään niin sekä elossa oleva, että respawnaajilla on joku ihme immuniteetti useamman sekunnin ainakin ettei niin, ettei osumia lasketa.

En kyllä allekirjoita tätä. Useamman kerran on tullut spawnattua kaverin kylkeen ilman, että olen jaksanut sen tarkemmin katsoa onko siellä ns. "tilanne päällä". Seurauksena välittömästi kuula omaan otsaan ja häntä koipien välissä miettimään hieman tarkemmin seuraavaa spawnauspaikkaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on muuten niin, että jos porukka on respaawanaamassa jonkin pelaajan perään niin sekä elossa oleva, että respawnaajilla on joku ihme immuniteetti useamman sekunnin ainakin ettei niin, ettei osumia lasketa. Äsken tulitin lähietäisyydeltä M60:llä vastustajaa, niin hitbox jälleen ei toiminut eikä vastustaja saanut osumaa, tähän vastustajaan respawnas kaksi jantteria joihin ei heihinkään saanut hitboxia eikä osuman osumaa. Vasta hetken päästä yhen sai joukosta tapettua. Aika raivostuttavaa jos et hetkeen pysty tappamaan kaikkia vaan yhden porukasta. :mad:

Itsekin olen kyllä saanut kuulaa otsaan nanosekuntin sen jälkeen kun olen jonkun perästä syntynyt. Saattaahan olla, että spawnatessa hahmo ilmestyy hetken ennen kuin sitä pystyy ohjaamaan ja sinä hetkenä sitä ei pysty tappamaan. Tai sitten saattoi olla kyse vain siitä että osumat eivät rekisteröityneet, kuten tässä on joskus tapana käydä. Mikä on kyllä erittäin turhauttavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekin olen kyllä saanut kuulaa otsaan nanosekuntin sen jälkeen kun olen jonkun perästä syntynyt. Saattaahan olla, että spawnatessa hahmo ilmestyy hetken ennen kuin sitä pystyy ohjaamaan ja sinä hetkenä sitä ei pysty tappamaan. Tai sitten saattoi olla kyse vain siitä että osumat eivät rekisteröityneet, kuten tässä on joskus tapana käydä. Mikä on kyllä erittäin turhauttavaa.

Joinin kerran servolle ja spawnasin suoraan kaverin taakse squadiin. Ei kerennyt edes kuva tulla näkyviin kokonaan (sekunnin murto-osan kestävä fade siinä spawnissa) niin olin jo kuollut :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekin olen kyllä saanut kuulaa otsaan nanosekuntin sen jälkeen kun olen jonkun perästä syntynyt. Saattaahan olla, että spawnatessa hahmo ilmestyy hetken ennen kuin sitä pystyy ohjaamaan ja sinä hetkenä sitä ei pysty tappamaan. Tai sitten saattoi olla kyse vain siitä että osumat eivät rekisteröityneet, kuten tässä on joskus tapana käydä. Mikä on kyllä erittäin turhauttavaa.

Niin en tiedä sitten. Todella pahasti jättää kyllä paljon osumia rekisteröimättä. Onkohan tuohon tulossa korjausta asiaan, kun aika moni näemmä kironnut samaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ootko Beemer nyt ihan saletti, että kyseessä oli nimenomaan spawnaaminen? Nimittäin lekuri, kun herättää kaverin taikalevyillään kuolleista niin sillonhan siinä on aika pitkäkin tovi, ennen kuin kuolleista noussut toveri ottaa osumaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän tässä on käynyt? Mitä eilen tuli tuota muutama erä otettua attackerina ja defenderinä, niin lopputulos taisi olla aina sama, että puolustus voitti. Toki tuo on kyllä röllien paratiisi, mutta ainakin omassa matseissa laitettin rölleille luu kurkkuun.

Näin on käynyt minullekin. Defender voittanut aina. Joskin parempia attackereita oli toinen puoli. Kerran mentiin last standiin. Sinne ei kyllä pääsyt ketään sitten.

Erittäin sekavaa sotimista ja attackerilla sniperilla saa varmasti tappoja, mutta voittaako peliä? Jospa tässä tarkoitettiinkin tappojen metsästystä, ei voittoa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ettei näissä edeltävissä spawnaus/immuniteetti -tapauksissa olisi vaan kyse siitä kuuluisasta lagista?

Kuulostais siltä. Lagista riippuen vihun saa tapettua yhdellä tahi kahdella burstilla tai sitte ei kuole lippaalliseenkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuulostais siltä. Lagista riippuen vihun saa tapettua yhdellä tahi kahdella burstilla tai sitte ei kuole lippaalliseenkaan.

Kävi kyllä kans mielessä. Pidän syntipukkina lagia siitä, että joskus tuntuu, että peli ei suju ollenkaan:) Vihollinen on tähtäimessä ja lasetan menemään, mutta vastaan tulee pikku bursti jostain engineerin nuhapyssystä ja kuolema korjaa. Sama toistuu uudestaan ja uudestaan. Peli tuntuu tuskaiselta ja tappoja ei juuri tule. Kuolemia vain.

Joskus taas kaikki viholliset mitä vastaan tulee heittää henkensä parista kuulasta joita lähetän kohti kirurgin tarkkuudella. Tuntuu että rynkky sylkee kryptoniittiluoteja ja kaikki mikä liikkuu lakoaa hetkessä.

Ennenvanhaan sen sentään huomas jos servulla lagas. Nykyään kaikki voi näyttää hyvältä ja sulavalta ja silti servulla lagaa:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä, mutta välillä huomaa lagin siitä, että puukotus ei vaan kertakaikkiaan onnistu ja ei kaikkia voi aina evotuksen piiriin laittaa. Sama myös tapauksissa missä tulee luotia naamaa ja pääset suojaa, mutta silti kuolema korjaa, vaikkei suoraa yhteyttä tappajaan ole. Tätä tapahtuu paljon.. =/

Spawnauksesta omakohtaiset kokemukset ovat olleet kyllä sitä, ettei turvassa olla oltu, eikä myöskään vihollinen. Komeasti on tullut kuoltua ja myös pöynittyä rivissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muillakin bugi tuossa thompsonissa ja m1 garandissa, että garandilla oon saanu hopea tähen ja se tähti tulee thompsoniin mutta thompsonin statsit samalla näyttää nollaa ja garandiin ei saa tähteä?
On on. Bugi. Toivottavasti korjataan seuraavassa päivityksessä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Haha mitäs ihmettä. Ostin käytetyn limitedin noin viikko sitten ja viime iltana kokeilin. Kysyi sitä koodia noita limited aseita varten mutta eihän minulla sitä ollut. Menin pelaamaan nettiin ja kaikki limited kamat siellä oli valittavissa:D. Luulin että limitedissä tulee tuo konekivääri panssarivaunuihin jne mutta siellä olikin tilalla jokin joka tekee enemmän damagea ja parantaa tarkkuutta
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

defenderinä c4:llä. C4:t räjäyttää silloin, kun ketään omaa ei ole talossa ja pommi on asetettu laatikkoon.

Eikös sun tehtävä ole purkaa se pommi eikä tuhota sitä???
Jotain vastaavaa kirottiin lauantai-iltana, tosin tää ääliö yritti vissiin vaan tappoja saada c4:lla laatikon vierestä...

Jaaha tämä selittikin kaiken, miksi rakennukset meni matalaksi silloin kun vihut virittämässä ja siinä sivussa koko rakennus.
Tolella viisasta menoa ja tätä on ollut muuten ennenkin useissa eri mapeissa.
Puolustetaan ja "omat" ukot laittavat piip talon sisään ja vaikka laatikko ei olisi sisällä...tiedätte varmasti mitä tapahtuu.
Kaikki ei näköjään tiedä mitä kentällä pitää tehdä ja tämäkin ollaan huomattu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaaha tämä selittikin kaiken, miksi rakennukset meni matalaksi silloin kun vihut virittämässä ja siinä sivussa koko rakennus.
Tolella viisasta menoa ja tätä on ollut muuten ennenkin useissa eri mapeissa.
Puolustetaan ja "omat" ukot laittavat piip talon sisään ja vaikka laatikko ei olisi sisällä...tiedätte varmasti mitä tapahtuu.
Kaikki ei näköjään tiedä mitä kentällä pitää tehdä ja tämäkin ollaan huomattu.

Tästä on pari variaatiota mitä tulee silloin tällöin vastaan puolustaessa.

a) Rakennus räjähtää m-comeineen ilman että m-com on piipahtanutkaan

b) Rakennus räjähtää heti kun m-com on viritetty vieden m-comin mukanaan

Vaikea arvata kuka omasta tiimistä on odottamassa motion mine hollilla sormi laukaisimen napilla:rolleyes: Viiden pisteen vihje: Se näyttää metsän eläjältä, jolla on housuissa hirmuinen pölli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ootko Beemer nyt ihan saletti, että kyseessä oli nimenomaan spawnaaminen? Nimittäin lekuri, kun herättää kaverin taikalevyillään kuolleista niin sillonhan siinä on aika pitkäkin tovi, ennen kuin kuolleista noussut toveri ottaa osumaa.

Kyllä se tilanne oli nimenomaan spawnaaminen, koska olin niin lähellä vastustajaa.

Enkä usko oikein tuohon lagiinkaan mitä joku tuolla ylempänä mainitsi. Enemmänki tuo on bugi, kun laukaukset eivät rekisteröidy, samaa ongelmaa on ollut myös pc:llä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Luulin että limitedissä tulee tuo konekivääri panssarivaunuihin jne mutta siellä olikin tilalla jokin joka tekee enemmän damagea ja parantaa tarkkuutta
Outoa... kyllä se tuo KK tulee siinä limitedin mukana. Ja se koodi mitä se kysyi oli VIP-koodi = ilmaisia mappeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli Rush ja Laguna Presa ja mieluiten pelaan puolustuksena kuin hyökkäyksenä.
Jos hyökkää niin useasti saa vain ukoilta moraa kylkeen ja takana juostaan ja ammutaan tuon tuostakin.
Tottakai alussa kaikilla kenties vähän hakusessa mistä ja mihin mennä, mutta kyllä sen oppii.
Jokatapauksessa ei tule mikään paras kenttä olemaan, ehkä ei edes hyvä.

Eilen pelattiin puolustus ja hyökkäys kerran ja kumpikin voitettiin.
Olihan siellä snipereitäkin, mutta ei mun mielestä nyt hirveästi ja aikansa kun tahkoi niin röllitkin nurin meni.

Peli Conquest ja Arica Harbor on ihan surkea kaikki kolme lippua aivan vierekkäin eli kaikki liput samalla kadulla siinä kaupunkikortteli alueella.
Lippujen kohdilla todella riskialtista koko ajan, kun valtaa niitä itselleen.
Tilaa ois ollut tehdä oikein suuri tai suurempi ja paljon lääniä, mutta ei niin ei.Todella surkea veto tästä parhaasta kentästä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin, valitin tuosta hitboxista ja tässäpä löysin sen tueksi jonkinlaisen videon:

terrible hitbox - Xfire Video

Näitä mulla tulee ihan jatkuvasti vastaan. Toinen on kanssa, kun joku ampuu ja alat saamaan damagea sitten menetkin kokonaan suojaan, niin silti kuolet. Eli käytännössä jos bursteja alkaa tulemaan, niin suojautuminen on tässä vaiheessa aika turhaa, kun silti kuolet vaikka ole suojassa seinän takana. Nuo kaksi on todella ärsyttäviä bugeja muuten niin loistavassa pelissä.

Tässäkin on paneuduttu samaan aiheeseen:

http://forums.electronicarts.co.uk/...reviously-were-hitbox-not-synced-texture.html
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään tuli ensimmäistä kertaa vastaan tuo rush-huijaus, jossa niitä hyökkääjien tikettejä ei palautettu pelkästään mediccien ihmelaatoilla.

Arica Harborin ekaa basea puolustettiin sellaiset kolme varttia ja jatkuvasta lippujen lisäyksestä huolimatta meinattiin jopa voittaa, sillä hyökkääjäporukka oli sen tasoista, että rehdissä matsissa ne olisi voitettu pelkillä puukoilla.

Lopulta tikettien näyttäessä 9:ää B sitten lopulta räjähti ja homma jatkui. Itselleni riitti tässä vaiheessa, ja tulin miettineeksi, että kuinkakohan kauan koko roundi lopulta kesti ja mitkä lienivätkään pisteet..

-Joopajoo, pelitapansa kullakin, mutta mikäköhän tässä touhussa viehättää?-
 
Ylös Bottom