Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä voit laittaa mutea oman squadin jäsenille.

Miten? Ärsyttävä oli äskenkin pelata, kun random squadilaiset puhuvat puolaa keskenään...

Btw, tässä pelissä on jostain syystä alkanu kuolemaan nyt paljon herkemmin. Alotin taas tän pelaamisen pitkästä aikaa, ja on kyllä v-mäistä, kun spawnaa, lähtee juoksemaan jotain lippua kohti (Conquest) pusikkoja pitkin (jotta kukaan ei näkis), mut ei... heti saa snipusta. Nyt koitin sit taas Rushia ja se oliki paljon mukavampaa, kun siinä on selvä jakauma, että vihut on toisessa päässä karttaa ja omat toisessa. Conquestissa ainoat hyvät mapit ovat Atacama Desert ja Arica Harbor. Niissä sitten ownaaki yleensä...

Jos pelaatte Bäfää, niin lisätkääs mut... PSN ID: Execta
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten? Ärsyttävä oli äskenkin pelata, kun random squadilaiset puhuvat puolaa keskenään...

Start->Squads. Sit pitäis näkyä oman squadin lista siinä ja mutea voit laittaa ku painat muistaakseni X:ää pelaajan nimen kohdalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Alotin taas tän pelaamisen pitkästä aikaa, ja on kyllä v-mäistä, kun spawnaa, lähtee juoksemaan jotain lippua kohti (Conquest) pusikkoja pitkin (jotta kukaan ei näkis), mut ei... heti saa snipusta.

Tässä vaiheessa on melkeimpä turha odottaa minkään helpon menevän enään läpi. Conquestissa ei tarvitse edetä ihan lipulle asti, vaikutusalue kun on yllättävän laaja. Tämä taas mahdollistaa lähes aina lipun vaihdot "suojasta". Turvallisia kulkureittejä ei ole olemassakaan, siksi paras jos pääsee etenemään yhdessä squad-tovereiden matkassa, jolloin nostot ja suojaukset tulee nopeasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Korjataanko tossa päivityksessä se bugi isla inocentekissa vai mikä lie oli kummiski se saari mappi rushsissa ku sen toisen paikan aan voi tuhota aidan puukottamalla, koska se on tosi ärsyttävä ku tyypit vaa puukottaa aidan nii aa tuhoutuu. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Korjataanko tossa päivityksessä se bugi isla inocentekissa vai mikä lie oli kummiski se saari mappi rushsissa ku sen toisen paikan aan voi tuhota aidan puukottamalla, koska se on tosi ärsyttävä ku tyypit vaa puukottaa aidan nii aa tuhoutuu. :mad:
Ilmeisesti kyseessä on nyt tiistaina vain serveripuolen päivitys, mikä tarkoittaisi sitä, että varsinaisia bugikorjauksia tuskin pystytään suorittamaan. Jää kuitenkin nähtäväksi, josko varsinainen patchikin tulisi nyt tai piakkoin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Korjataanko tossa päivityksessä se bugi isla inocentekissa vai mikä lie oli kummiski se saari mappi rushsissa ku sen toisen paikan aan voi tuhota aidan puukottamalla, koska se on tosi ärsyttävä ku tyypit vaa puukottaa aidan nii aa tuhoutuu. :mad:

Melko pieni bugihan tuo on kaikkien muiden rinnalla. A on kuitenkin erittäin helppo tuhota kranaatinheittimillä, tankilla ja singoillakin, joten eipä sillä oo väliä tuhooko joku aidan vai ei. B:llä ne kaikki taistelut muutenkin tapahtuu.

Saas nähdä, miten tuo päivitys vaikuttaa. M16 huononee, an-94 pysyy ennallaan, joten burstipelaajat taitavat vaihtaa mieluummin an-94:een. Hyvät pelaajat pysyttelee varmaan edelleen full-auto -pyssyissä, jotka ovat paljon tarkempia naputtelulla, joten eipä mitään suurta muutosta sillä rintamalla. Pc-pelaajien mielestä m60 on edelleen paras lmg/ase, joten medicit pysyttelee edelleen siinä. Snipuihin päivitys ei juurikaan vaikuta, huonot vaan pärjää entistä huonommin. Insinöörit varmaan ottaa hieman enemmän muuta kuin cg:tä, mutta onhan sekin ilmeisesti vielä aika ylivoimainen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Bugi se on pienikin bugi ja tuohonhan taisi tulla korjaus. Myös valparaison laiturilla olevan B:n virittäminen ja purkaminen laiturin alta käsin saisivat korjata. Varmaan vähän sama homma kun elvyttääkin voi seinän läpi. Tuommoisia bugeja en itse kaipaa sillä ne helpottaa peliä väärällä tavalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Bugi se on pienikin bugi ja tuohonhan taisi tulla korjaus. Myös valparaison laiturilla olevan B:n virittäminen ja purkaminen laiturin alta käsin saisivat korjata. Varmaan vähän sama homma kun elvyttääkin voi seinän läpi. Tuommoisia bugeja en itse kaipaa sillä ne helpottaa peliä väärällä tavalla.

Toi B:n virittäminen on ominaisuus jota tuskin voi muuttaa. Ne lattiat kun hävii siitä taistelun tuoksinassa voi laatikon virittäminen olla täysin mahdotonta ilman tuota "ominaisuutta".

Tosta islan A:sta. Se on kaikista helpoin yksinkertaisesti ampua hekolla palasiksi. Se kaatuu jo yhdellä läpilennolla. Se että se talo kaatuu heti sinne baseen hyökkäyksen alussa ei tarkoita sitä että joku kusettais vaan sitä että joku on hekolla ampunut sen siiviläks. Se on jopa helpompi ja nopeampi noin...

Pc-pelaajien mielestä m60 on edelleen paras lmg/ase, joten medicit pysyttelee edelleen siinä.

Eilen pelasin pitkästä aikaa medicillä, tosin xm-8:lla. JOS ihan rehellisiä ollaan niin tuo kitti on normi pelimuodossa muihin verrattuna NIIN ylivoimanen kun vain voi. JOS on tarkotus vaan takoa pisteitä mahdollisimman nopeasti niin millään muulla ei kannattaisi pelata. Kitti on aseella kuin aseella (ehkä mg-3 poislukien) täysin ylivoimainen normi puolella niin lähi- kuin pidemmässäkin pyssytappelussa. Lippaiden koko ja aseitten pysäytys voima yhdistettynä siihen tosiasiaan että noilla voi kirmata etummaisena siinä kuin uzinkin kanssa tekee koko hommasta täysin naurettavaa. Lisäksi medipakeissa on joku bugi, pakko olla. Niistä saa niin usein täysin kummia pisteitä kun joku käy parantelee itteään. joskus 20, usein jopa 300 ja parhaat nähty/kuultu jopa 600. Täysin käsittämättömiä ja epä-loogisia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen pelasin pitkästä aikaa medicillä, tosin xm-8:lla. JOS ihan rehellisiä ollaan niin tuo kitti on normi pelimuodossa muihin verrattuna NIIN ylivoimanen kun vain voi. JOS on tarkotus vaan takoa pisteitä mahdollisimman nopeasti niin millään muulla ei kannattaisi pelata. Kitti on aseella kuin aseella (ehkä mg-3 poislukien) täysin ylivoimainen normi puolella niin lähi- kuin pidemmässäkin pyssytappelussa. Lippaiden koko ja aseitten pysäytys voima yhdistettynä siihen tosiasiaan että noilla voi kirmata etummaisena siinä kuin uzinkin kanssa tekee koko hommasta täysin naurettavaa.

Näinhän se on.
Aseet ovat voimakkuudessaan vähintäänkin tasoissa rynkkyjen kanssa, eikä latauksistakaan liiemmin tarvitse huolehtia. Tämän takia medicin pääasiallinen tarkoitus(ainakin minun ajatusmaailmassani) -kavereiden lääkitseminen ja herättäminen, aseen periaatteessa toimiessa vain itsepuolustuksen välineenä- onkin ehkä jäänyt vähän taustalle ja enemmän sitä näkee käytettävän ihan puhtaaseen etulinjassa ramboiluun.

Okei, touhu on alusta parantunut ja herätetyksi joutuminen tapahtuu jo useammin kuin kerran päivän aikana. Varsinkin KFN-porukka muistaa usein kaivaa ne laatat ja laastaritkin esiin.

Teho-erotkin tasoittuvat kummasti, kun sieltä valikosta vaihtaa HC:n päälle. Jopa niillä parjatuilla engineerin nuharuiskuillakin saa jonkinlaista vahinkoa aikaiseksi. Muutenkin HC on alkanut miellyttää enemmän ja enemmän, ja pari surkeaa yritystä normipuolella tässä lähipäivinä on vain vahvistanut fiilistä.

Jeps, lopuksi vielä kiitokset viikonlopun peleistä kaikille mukana pyörineille. Ranskan pojille ei perjantaina mahtanut mitään, revanssia odotellessa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toistan mielipiteeni tästä aseiden päivityksistä.
Kohta moni sitten pelaa seuraavalla aseella mikä on sitten tehokkain eli ojasta mennään allikkoon ja itku alkaa taasen siitä aseesta.

Asia on vain niin, että aseiden tappotehojen ja rekyylien ym. pitäisi olla oikeaa vastaavissa arvoissa jo pelin julkaisusta lähtien, eikä alkaa säätelemään niitä jälkikäteen.
Ennen pelin julkaisua testata onko joku ase liian ylivoimainen ja jos olisi niin jättää se ase pois koko pelistä tai mahdollisesti etsiä joku muu sen tilalle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Helvetin hyvä että tähän hullunmyllyyn on tulossa joku päivitys.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Päivitys on julki. Mitään ei yllättävä kyllä tarvinnut ladata mutta sen huomasi heti kun testasi traceria. Kopterit varokaa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas, päivityksen myötä aika luopua lääkintämiehen M60:stä ja siirryttävä hahmoluokassa seuraavaan. Ikäviä tälläiset jälkikäteen säätämiset, kohta saavat tosiaan taas olla korjaamassa kun valitus yltyyy infernaalisiin mittoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas, uus lempiase (ja ehkä kittikin) löytynyt. Engineerillä tullut pelattua nyt lähes koko ajan, koska singolla voi räjäyttää tankit ja muut ja omia kulkuneuvoja voi helposti korjailla. Omaksi uudeksi lempiaseeksi on noussut XMB Compact, eli se lyhyt versio XMB:stä ja Engineerille tunnusomaisesti aseesta löytyy tietenkin myös äänenvaimennin. Tohon vielä punapistetähtäin kiinni (tosin monesti otan sen "perkin", jolla saa lisää raketteja) :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas, päivityksen myötä aika luopua lääkintämiehen M60:stä ja siirryttävä hahmoluokassa seuraavaan. Ikäviä tälläiset jälkikäteen säätämiset, kohta saavat tosiaan taas olla korjaamassa kun valitus yltyyy infernaalisiin mittoihin.

Näinhän se käy. Jos kehittäjät tukevat peliä, niin jossain vaiheessa ne ylivoimaiset aseet nerffataan enemmän muiden tasolle. Olipahan jo vihdoin aikakin, alkoi jo kyllästyttää medic-sniperit, joita löytyi servuilta paljon. Ja nyt, kun konsolien 25% tehoboostikin on poistettu, niin nyt ehkä nähdään, ketkä oikeesti osaa pelata.
 
Ylös Bottom