Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän johtuu, kun pelailin assaultille ton m416 täyteen ja M16A2 n.8000/12000 ja lopetin pelit siihen. Noh, seuraavana päivänä aloin taas pelaamaan ja mulla oli toi m416 0/7000. Onko toi nyt jääny tallentamatta vai mitä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos tappoja siis tarkoitit, niin kyllä ne tallentuu, mutta päivitystä noihin lukuihin tulee hieman myöhässä. Ainakin mulle käy näin melkein aina ja viimeistään seuraavana päivänä ne tapot on päivittynyt sinne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Katos prkl en oo ennen huomannu tollasta, mutta kuvaukset vaan menny sekasin, eli H+ parantaa nopeammin ja R+ pidemmälle.
Eli Spec 1 nopeuttaa sitä?

Mistähän johtuu, kun pelailin assaultille ton m416 täyteen ja M16A2 n.8000/12000 ja lopetin pelit siihen. Noh, seuraavana päivänä aloin taas pelaamaan ja mulla oli toi m416 0/7000. Onko toi nyt jääny tallentamatta vai mitä?
Nyt en kyllä tajunnut yhtään mistä sä puhut... :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis, pelasin eilen assaultilla ja sain sen verran pojoja,että toi unloccas ton m416 aseen, pelailin sillä vielä n. 8k/12k pojoista, jotka vaaditaan että saa M16A2 aseen, seuraavana päivänä ei ollut kumpaakaan asetta. Jos selvensi.. Ja en tarkota nyt tappoja, vaan pisteitä mitä saa ko pelaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos lähet kesken pelin tallentamatta? No en tiedä sitten. Ei niitä pojoja sulta puutu ku pari tonnia. Ne taas saa yhessä matsissa takas... :)

Ohhoh, niin vähän enemmän. Noh, kait ne sielt koht tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noni se olis nyt sit platina tästä pelistä.

Ja tänään sain 10 D2.0 tappoa ja sen trophynkin niin tipahti tuo platina. 3 double killiä sain myös. Olihan tossa tuuriakin, että nuo vihut ei hyppiny pois tönöistä.

Mut vinkiksi vielä oma mielipiteeni on, että Nelson Bay on paras paikka noiden tappojen hankkimiseen sain tänään nuo kaikki 10 sieltä. Aricassa kykin monta kertaa niiden tornien luona, ja lopulta sain sieltä tasan yhden tapon (yhden tosin menetin kun c4 ei toiminut).

Kohta vois vielä lähteä hankkiin nuo loput dlc trotphyt joita on muutama vielä hankkimatta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ittekkin sain sieltä platinumini. UAV:lla kantsii tuhota ne talot. Sain 4 D 2.0 tappoo kerralla kun rääjäytin sen A m-com station talon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tulihan tämä peli hommattua ja huhhuh heti ekana päivänä tuli netissä pelattua se 6-7 H:rolleyes:. fallu97 tuosta vaa kaveriks niin voin vaikka piipahtaa siinä teirän kanssa kunnon pelit pelaamassa:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olisi ongelma koskien BFBC2 sivuilla olevaa war roomia. Saako niitä taktiikoita jotenkin tallennettua tietokoneelle, jotta niitä voisi postata jonnekin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli jossaan välissä hiljaista oli 8 vs 5 otteluita. Liityin kaverin matsiin jossa ei ollut kun 5 pelaajaa ja kaikki samalla puolella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olisi ongelma koskien BFBC2 sivuilla olevaa war roomia. Saako niitä taktiikoita jotenkin tallennettua tietokoneelle, jotta niitä voisi postata jonnekin?

Teet strategian ja tallennat sen publiciksi. Sitten kaverit, joiden tarvisi siihen päästä käsiksi, hakee sua tuolla battlefieldbadcompany2.com-sivustolla, niin ne pääsee sun war roomiin ja kattelemaan sun tallentamia julkisia strategioita. Haepa vaikka Kenzy-FIN, pitäisi löytyä Testi-niminen strategia.

Eilen illalla oli jossaan välissä hiljaista oli 8 vs 5 otteluita. Liityin kaverin matsiin jossa ei ollut kun 5 pelaajaa ja kaikki samalla puolella.

EA huoltaa servereitä aina sunnuntaisin, johtunee siitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sen verran vielä että comeback matsi oli huonointa minulta 3/17 mutta sitten jo parani varsinkin Laguna Presassa kun tankki vei engineerien huomion sain 3 engineeriä takaanta ja sitten kiersin A:lle ja kuulin motion pallon ja sain vielä snipun pois :D Puollustuksessa ei mennyt hyvin mutta sitten siinä loppu vaiheilla sain squadin alas. Kun se spawnpaikka missä on se puinen silta mikä yleensä katkaistaan siellä taka päädyssä: Recon pois sitten huomasin että siellä on kolmen hengen squad sain nipin napin pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisi kyllä KFINiläisten kesken pistää taas jotkut matsit pystyyn, mukavempaa se on, kun noiden randomipublien jauhaminen. Eilen lähti ADHD_Wacko_Jackokin pois, kun meidän randomsankarit oli niin huonoja. Oli iso menetys meidän tiimille ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli jossaan välissä hiljaista oli 8 vs 5 otteluita. Liityin kaverin matsiin jossa ei ollut kun 5 pelaajaa ja kaikki samalla puolella.

joooli kyllä aika laimeat matsit
tosin ite pelasin 1v3 lagunassa rushia ajattelin että oho turpiin tulee mutta ei niin minä vain pidättelin 3 jätkää .... tarpeeksi ku niitä olin tappanu niin eiköhän ne vetäny ragequitit :( sinne meni 4000 pistettä
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku haluis tehä Rush- Turnauksen jossain kunnon mapissa eikä missään VIP-Koodi mapeissa, niin olisin messissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko bad companyn pelaajien älykkyysosamäärä laskenut vai mistä johtuu että rushissa on mahdoton päästä tiimiin joka osaisi edes nimellisesti pelata?

En oikein osaa sanoa että pitäisikö itkeä vai nauraa kun tiimi ei kykene etenemään edes ensimmäisiä m-comeja pidemmälle tai puolustusvuorolla kukaan ei pura plänttejä. Kun taas itse koitat jotain tehdä, huomaat että ainoa tuki jota tiimiläisiltä saat on se että tiimin aseiden piiput osoittavat vihollisen spawniin samalla kun omat m-comit huutavat hoosiannaa.

Eikä mulla jumalauta mene jakeluun että mikä v*tun järki on koittaa kerätä itselleen pisteitä räiskimällä sinne vihollisen spawniin samalla kun ne m-complänttäykset pitäisi purkaa. Äskeisessä pelissä oma kdr oli roimasti positiivisen puolella vaikken vilkaissut kertaakaan vihollisen spawniin päin ja yritin purkaa vihollisen plänttejä omin avuin. Ja aika säälittävää oli myös se että näiden ihratissien pistemäärät olivat pelin jälkeen luokkaa 200. Jos on levelillä 30 ja pelityyli on tuo edellämainittu, joutuu aika monta peliä pelaamaan mikäli meinaa seuraavalle levelille... Alan pikkuhiljaa tajuamaan niitä hc-puolen teamkillereitä. Äsken teki mieli käydä laittamassa jokaisen ihratissin jalkoihin c-nelosta. Jos oikeasti on rakastunut siihen pelityyliin että kytätään paikoillaan taivaanrantaa ja yritetään osua pieniin liikkuviin pisteisiin säälittävin tuloksin, suosittelen hankkimaan 8bit nintendon ja siihen duck-huntin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä videomateriaali parin päivän pelailuista :) Tosin kaksi ensimmäistä clippiä ovat hieman vanhempia.
Saa muuten lisäillä kaveriksi tuolla PS3 puolella, kun on vaikeaa etsiä tuolta peliseura ketjusta enää aktiivisia BC2:n pelaajia.

[video=youtube;VgLo3n37YK4]http://www.youtube.com/watch?v=VgLo3n37YK4[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko bad companyn pelaajien älykkyysosamäärä laskenut vai mistä johtuu että rushissa on mahdoton päästä tiimiin joka osaisi edes nimellisesti pelata?

En oikein osaa sanoa että pitäisikö itkeä vai nauraa kun tiimi ei kykene etenemään edes ensimmäisiä m-comeja pidemmälle tai puolustusvuorolla kukaan ei pura plänttejä. Kun taas itse koitat jotain tehdä, huomaat että ainoa tuki jota tiimiläisiltä saat on se että tiimin aseiden piiput osoittavat vihollisen spawniin samalla kun omat m-comit huutavat hoosiannaa.

Eikä mulla jumalauta mene jakeluun että mikä v*tun järki on koittaa kerätä itselleen pisteitä räiskimällä sinne vihollisen spawniin samalla kun ne m-complänttäykset pitäisi purkaa. Äskeisessä pelissä oma kdr oli roimasti positiivisen puolella vaikken vilkaissut kertaakaan vihollisen spawniin päin ja yritin purkaa vihollisen plänttejä omin avuin. Ja aika säälittävää oli myös se että näiden ihratissien pistemäärät olivat pelin jälkeen luokkaa 200. Jos on levelillä 30 ja pelityyli on tuo edellämainittu, joutuu aika monta peliä pelaamaan mikäli meinaa seuraavalle levelille... Alan pikkuhiljaa tajuamaan niitä hc-puolen teamkillereitä. Äsken teki mieli käydä laittamassa jokaisen ihratissin jalkoihin c-nelosta. Jos oikeasti on rakastunut siihen pelityyliin että kytätään paikoillaan taivaanrantaa ja yritetään osua pieniin liikkuviin pisteisiin säälittävin tuloksin, suosittelen hankkimaan 8bit nintendon ja siihen duck-huntin.
Noh noh :D Tosiaan tää viesti on kyllä ihan 100% totta, mutta mä oon tehnyt silleen
, että oon kaikki mun squadilaiset ja muut pelaajat jotka pelaa hyvin niin lisännyt kaverilistalle, sitten aina invaan mahollisimman paljon ''hyviä'' pelaajia ja etin jonkun servun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku haluis tehä Rush- Turnauksen jossain kunnon mapissa eikä missään VIP-Koodi mapeissa, niin olisin messissä.

Kuinka niin "Kunnon mapissa eikä missään vip mapeissa"?
Mun mielestä kaikki mapit on hyviä ja "kunnollisia".:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo, imho niistä orkkismapeista ei juuri mikään muu kuin arica harbour vedä vertoja vip packien mukana tulleille mapeille. 15 dollaria on pieni raha noin monesta mapista, jos vip coden on joku muu tuhlannut.
 
Ylös Bottom