Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ensinnäkin suosittelisin katsomaan Squadscorea. Se kertoo sen kuinka hyvin kaveri pelaa tiimissä. K/D ratio ei kerro mitään. Oma K/D on 0.55 ja se on johtunut spawnkillereistä ja siitä että kun ostin pelin en ollut koskaan pelannut battlefieldejä netissä. Omasta mielestäni olen ihan hyvä pelaaja ja squadissa autan muita. Lisäksi olen lähes tulkoon aina edes yrittänyt vallata lippuja ja hajottaa M-COMeja vaikka onnistumis prosentti olisi 10-20%

Eilen oli pakko mennä vihollisen baseen etsimään niitä. Nelson Bayssa kaikki liput vallattu ja sitten katselemaan missä se vihollinen on ja siellä basessa oli snipuina. Ja lacuna presassa sama juttu tosin ehkä hieman enemmän yritys mutta silti.

Ei niitä lvl50-ukkoja kannata pelätä. Iso osa niistä on glitchannut pisteensä alkuvaiheessa, kun c4:sillakin pystyi vielä mcomeja räjäyttelemään jne. Hienosti helisi lvl50-ukotkin eilisissä mätöissä, eikä meistä kukaan tainnut olla edes lvl40. Vastustajat luikki kyllä karkuun, mutta tasaisesti niille tuli myös täydennystä.

Oli tuossa Valparason viimeinen kohta. Siinä sitten reconina annoin taustatukea ja ihmettelin miksi joku engineeri kokoajan ampui singolla sinne baseen päin. Samalla kun katsoin niin ahaa sehän oli vihu ja ei muuta kun combat knife. Samassa paljastui että se oli 40-50 lvl. Eli ne tekee samoja inhimillisiä virheitä kuin me.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

AntzuboyFIN: Taidat puhua K/D ratiosta? Tonzy puhui W/L ratiosta.

Juu ajatuksissani kyllä puhuin tappo ratiosta. Mutta ei nyt sekään mennyt ihan asian vierestä mitä täss nyt puhutaan.

Ja tosiaan ei tuo W/L ratiokaan tosiaan kerro kaikkea, nimittäin tosiaan yksin on paha menestyä, jos ei omat osaa pelata tiimin edun puolesta. Lisäksi on vaikea menestyä, jos joutuu semmoiseen peliin, jossa vihut on basessa tappamassa sekä jos joutuu puolelle, jossa on tyyliin 3 pelaajaa ja vihuilla semmonen 9 pelaaja, jotka kaikki ovat 50 levusia (level nyt kaikkea kerro, mutta oletettavasti 50 levelinen ei ole ihan huono pelaaja).

Ja tuo pelin skill level välillä heittelee, jonkun verran mutta itsellä yleensä se on reilu 180 ja välillä muutamaa vaille 200. Mutta tietääkö kukaan miksi tuo skill level välillä heittää tuon luvun nollaan? Kun pelaa niin se taas nousee sinne missä se yleensä on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu ajatuksissani kyllä puhuin tappo ratiosta. Mutta ei nyt sekään mennyt ihan asian vierestä mitä täss nyt puhutaan.

Ja tosiaan ei tuo W/L ratiokaan tosiaan kerro kaikkea, nimittäin tosiaan yksin on paha menestyä, jos ei omat osaa pelata tiimin edun puolesta. Lisäksi on vaikea menestyä, jos joutuu semmoiseen peliin, jossa vihut on basessa tappamassa sekä jos joutuu puolelle, jossa on tyyliin 3 pelaajaa ja vihuilla semmonen 9 pelaaja, jotka kaikki ovat 50 levusia (level nyt kaikkea kerro, mutta oletettavasti 50 levelinen ei ole ihan huono pelaaja).

Ja tuo pelin skill level välillä heittelee, jonkun verran mutta itsellä yleensä se on reilu 180 ja välillä muutamaa vaille 200. Mutta tietääkö kukaan miksi tuo skill level välillä heittää tuon luvun nollaan? Kun pelaa niin se taas nousee sinne missä se yleensä on.

Olen ainakin huomannut että jos se näyttää sen todellisen niin silloin ei näe omia tilastojaan ja sitten kun se on 0 niin näkee omat tilastot. Kai tuo jokin bugi on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hahahah ! Eilen Alottelin uutta accounttia (toinen 50lvl)
Kyllä sai taas nauraa pelistä toiseen tuli kommenttia " Fuck of Hacker "
Siis hä jos alle 10 lvl jätkä päästelee turpiin niin se tarkottaa että on hakkeri :D
Noh tosin meni todella hyvin joka erä pkm:llä nelsonis 65/8 kd/ratioki pilvissä (siis mulle)
GuN-ToXiCa - BFBC2 Stats
:D :D
Ps: harmi ku ei oo capture carddia :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Leaderboardeilla on joku ''Skill Level'' (0-200), joka nimensä puolesta kertoisi pelaajan taitotason, mutta miten tämä Skill Level lasketaan? Mahtaisiko olla pisteet, valtaukset, tapot / peliaika? Peliajasta sen on pakko olla riippuvainen, koska 5 levellisellä pelaajalla voi olla korkeampi Skill Level kuin 30 levellisellä.

Metsään meni. Yhellä oon nähny skill levelin 201 mutta muuten kaikilla on max 200. Kyllä mä oon se level 34 (kait) ja se skill level on siellä 198 parin hyvän pelin jälkeen. Ei siihen peliaika mitenkään vaikuta. Tai sitte se on niinkin huonosti kun score/minute... Mulla se on jotain 153 luokkaa, ja näyttää olevan roimasti alle keskitason.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Metsään meni. Yhellä oon nähny skill levelin 201 mutta muuten kaikilla on max 200. Kyllä mä oon se level 34 (kait) ja se skill level on siellä 198 parin hyvän pelin jälkeen. Ei siihen peliaika mitenkään vaikuta. Tai sitte se on niinkin huonosti kun score/minute... Mulla se on jotain 153 luokkaa, ja näyttää olevan roimasti alle keskitason.

Joo ite oon nähny kyseisen jätkän kans se on muistaakseni joku lvl2
Kd/ratio sillä jätkällä alle 1 :S
mutta skill level 201 How the f....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja miten tällä voi olla 200 skill level?

Tuollaista rölliä en kyllä haluaisi tiimiini. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuon MSC870-haulikon tilastot samat sekä emopelissä että Vietnamissa, eli molemmissa tehdyt tapot lasketaan samaan lukuun?

Ja pelaako Vietnamia enää kukaan, kun ei täällä siitä kauheasti puhuta? Servuilla kyllä riittää porukkaa, mutta suomalaisia ei koskaan näy. Mielestäni loistavaa vaihtelua emopeliin ja ehdottomasti paras ja laajin DLC mitä olen ostanut (vrt. vaikka codien mappipakit).

Alla hiukan montakee viikonlopun haulikkopainotteisista Rushi-peleistä:

[video=youtube;XuDYsxC241Y]http://www.youtube.com/watch?v=XuDYsxC241Y[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se yks tyyppi oli jotain 8 lvl... Mut katos siitä listalta mikä on pelissä.

Tulipas huomattua miten tehokas M60 on, vaihtu heti MG3:n tilalle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Skill-level systeemi toimi MOH:ssa suurinpiirtein tällä lailla ja oletan että se toimii tässä myös. MOH:ssa levelin eläminen näkyi joka pelin jälkeen scoreboardilla.

Kun pelaat paremman skill-levelin omistavia vastaan:

-Olet erän jälkeen pisteissä kärjen tuntumassa leveli nousee paljon
-Scoreboardin puolivälissä leveli nousee vähän.
-Viimeisten joukossa leveli saattaa hiukan laskea muttei välttämättä.

Kun pelaat samantasoisia vastaan:

-Pörssin kärjessä leveli nousee hiukan.
-Keskivaiheilla pysyy samana.
-Häntäpäässä laskee hiukan.

Kun pelaat heikompi levelisiä vastaan:

-Ownaat scoreboardilla keräämällä tuplapisteet toiseksi tulleeseen nähden. Levelisi ei nouse ollenkaan tai vain hiukan.
-Jäät keskivaiheille ja silti levelisi laskee paljon.
-Jäät viimeisten joukkoon tullessasi peliin vasta viimeiseen baseen mukaan. Levelisi laskee pirusti.

edit.

Onko tuon MSC870-haulikon tilastot samat sekä emopelissä että Vietnamissa, eli molemmissa tehdyt tapot lasketaan samaan lukuun?

Lasketaan samaan tilastoon.
Myöskin kaikki muut aseet jotka löytyvät vanillasta kerryttävät samoja statseja (Puukko, nadit, miina, rpg, C-4 yms. M-79 kerryttää tuubin tilastoja)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja miten tällä voi olla 200 skill level?

Tuollaista rölliä en kyllä haluaisi tiimiini. :D
Siten että toi sivu kusee. Skill leveliki on mukamas yli 2000.

Tossa sen oikeet statsit:EeriestMALLA - Battlefield: Bad Company 2 Stats Verse

Ja pelaako Vietnamia enää kukaan, kun ei täällä siitä kauheasti puhuta? Servuilla kyllä riittää porukkaa, mutta suomalaisia ei koskaan näy. Mielestäni loistavaa vaihtelua emopeliin ja ehdottomasti paras ja laajin DLC mitä olen ostanut (vrt. vaikka codien mappipakit).

Itte en ole pelannut kun siellä on porukkaa niin vähän. Enkä muutenkaan erityisemmin pidä siitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo "skill level" on BFBCS'n jokin oma tasonmäärite. Jos katsoisit vähän tarkemmin niin siellä on sellainen kohta kuin "Level", joka on siis sama kuin BC2'n skill level. Muutenkin BFBCS tarjoo paljon enemmän tietoo kuin Stats Verse.

Paraskin puhuja. :rolleyes:

Muuten ihme juttu onslaught modessa. Atacama desertis sen ekan basen jälkee kopu ei tee enään yhtään vahinkoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

KYSYMYS

käyttättekö Aim Assistia ?
Ite oon ottanu pois
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Taidan valitettavasti käyttää, sillä en ole muuten koskenut noihin asetuksiin muuten kuin laittamalla Wartapen ja lisäämällä senssiä vähän. :(


Edit: Alkaa sujua jo mainiosti noi hyökkäyskopujen tiputtelu AT4'lla. Mikään ei lämmitä enemmän kuin hatemail kopterihuorilta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saaks sen vai pois? :O

Edit: Ei taida saada kun yksinpelistä.

Älä viitti sotkea tätä ketjua tälläsellä
en kai minä kysyis jos sitä ei olis
Niin Vastaus Kysymykseesi multiplayerissäkin ON aim assist katot vaan asetuksisa


e:
Alkaa sujua jo mainiosti noi hyökkäyskopujen tiputtelu AT4'lla. Mikään ei lämmitä enemmän kuin hatemail kopterihuorilta.
h8mail <3 :D Vastaa vaan takas Awwww how annoying i shot u down ei ole kukaa tähän mennessä lähettäny mitää takas :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja jälleen ARMOTONTA lagia.
Puukotan reconia kaksi kertaa selkään, ammun puoli lipasta UMP-45'lla ja recon ampuu mut, ja mulle tulee suicide



WTF
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas, kyllä sen saakin pois. Kyllä kerran kirosin kun koitin sniputtaa pelaajaa semmoselta vesijetiltä niin eihän se onnistu kun ristikko pysyy pelaajan kohdalla...
 
Ylös Bottom