Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei oikein taida olla muuta vinkkiä saada niitä kopuja suoraan alas kuin harjoittelemalla. Blackhawkit on niitä helpoimpia, kun ne on melko isoja ja hitaita. Ammut tarpeeksi ennakkoon, kaarrat jos tarvetta ja toivot ettei pilotti tee mitään yllätysliikkeitä. Taistelukoput on sitten vähän vaikeampia. Jos sellanen kaartaa basen yllä, niin yritä päästä sellaseen paikkaan mistä se kopu lentää yli. Sitten odotat siinä, että se tulee jälleen uudelle kierrokselle ja ammut vaan suoraan. Tää kuitenkin edellytää hieman sitä, että se kopteri vetää täysin samaa rinkiä kokoaika. Hommasta tulee vähän vaikeampaa jos se pyörii vähän eri reittejä.

Joo tossa asiassa on puskarölleistäkin iloa :D, kattelin sqaudilaisia ku basee spawnlockattii nii sieltä sitte huomasin hyvässä paikassa olevan röllin. :D
En mä sitä koskaa alas saanu ku tuli mortaria heti niskaan ekan missatun shotin jälkee..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Terve taas. Mitä hahmoluokkia muuten käytätte ja mitä aseit???


Ois ihan kiva tietää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä hahmoluokkia muuten käytätte ja mitä aseit???
Kaikille kyselyikäisille tiedoksi: perustakaa jokin yleinen "Täällä minä luettelen sattumanvaraisia asioita lempipelistäni" -ketju, ettei tarvitse täyttää varsinaisia peliketjuja turhanpäivisillä listauksilla.

UGH!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En kyl usko et ois yht nopeita. Näkeehän sen että AT4 on hitaampi. Ja vaikka sen nopeutta nopeutettiinkin joskus päivityksessä niin onhan se silti hieman hitaampi.
Ja UAV:n voi korjata.

Huippunopeus on sama AT4:lla ja kalle kustaalla. AT4:lla vain kestää hetken ennen kuin se kiihtyy huippunopeuteensa kun taas CG on heti ammuttaessa huippunopeudessaan.

Kaikkea mistä on mahdollista saada "destroy vehicle", on myös mahdollista korjata. Esim. kiinteitä konekiväärejä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kyllä taas vastustaa...
***** että menee taas hermot noihin saatanan Codi poikiin mitä tukkivat ittensä battlefieldeihin ... ihan ilman syytä tappavat omia ja toinen juttu tuo
4xscope wannabe quickscope paska joka erä ollu täynnä tollasta sakkia -_-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

4xscope wannabe quickscope paska joka erä ollu täynnä tollasta sakkia -_-

Itse olen ratkaissut tämän ongelman ampumalla takaisin. 40mm haulikko naamaan yleensä hiljentää röllin aika tehokkaasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

4xscope wannabe quickscope paska joka erä ollu täynnä tollasta sakkia -_-
M24, LW ja Body Armor, niin moraa naamaan ennen kuin ne ehtii sanoa edes kissa. Jos puukko ei jälleen osu, niin sitten snipulla nassuun. Ei mitään 4x scopei tarvita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen ratkaissut tämän ongelman ampumalla takaisin. 40mm haulikko naamaan yleensä hiljentää röllin aika tehokkaasti.

Itse olen kypsemmän tavan kannalla. Joko vaihdan serveriä tai sitten annan asian olla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

M24, LW ja Body Armor, niin moraa naamaan ennen kuin ne ehtii sanoa edes kissa. Jos puukko ei jälleen osu, niin sitten snipulla nassuun. Ei mitään 4x scopei tarvita.

joo siis minähän en mitään 4xscopeja tarvi sv-98:lla pian 3000 tappoa...
Mutta se on kyllä paskamaista pelata tollasta 4xscope tiimiä vastaan
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

joo siis minähän en mitään 4xscopeja tarvi sv-98:lla pian 3000 tappoa...
Mutta se on kyllä paskamaista pelata tollasta 4xscope tiimiä vastaan

Ei se nyt niin ylivoimainen ole. Jos kaikki käyttäs shotgunii niin luultavasti sekin ois sitte sun mielestä ärsyttävä.

Ei tainnu Sundman kuitenkaan tarkoittaa teamkillausta, niinkuin taisit tulkita.
Nyt repesin. Ihmettelinkin tota akzun kommenttia, ei tullu mieleenkään et se ois puhunut teamkillauksesta. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se nyt niin ylivoimainen ole. Jos kaikki käyttäs shotgunii niin luultavasti sekin ois sitte sun mielestä ärsyttävä.


Nyt repesin. Ihmettelinkin tota akzun kommenttia, ei tullu mieleenkään et se ois puhunut teamkillauksesta. :D


Itseasiassa minua harhautti tuo johon Sundman kommentoi tätä:
kyllä taas vastustaa...
***** että menee taas hermot noihin saatanan Codi poikiin mitä tukkivat ittensä battlefieldeihin ... ihan ilman syytä tappavat omia ja toinen juttu tuo
4xscope wannabe quickscope paska joka erä ollu täynnä tollasta sakkia -_-

Kirjoittaessa muistin että sundman olisi kommentoinut teamkillausta :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin ja tuohan riippuu taas siitä minkälaisia vastustajia

Tässähän se avainlause taitaa olla. Jos vastustaja on sua parempi, niin ei sen käyttämällä aseella ole mitään väliä. Joillakin ei vain ego anna sen verran myöten että voisi myöntää jonkun toisen olevan parempi pelaaja kuin itse.

Kummasti koko ajan voitettiin SDM:ssä kun neljän kaverin kans pelattiin ja käytettiin kaikenlaisia huumorikittejä. Esim. Type88 sniper, 12xopt ja spotting scope. Voitettiin myös kun kaikki käytti haulikkoa, PP2000:ta jne.

Tuosta 4x-scopesta vielä sen verran, että en kyllä ymmärrä miten se muka "huijaa" hitboxia. Kyllä mulla ainakin luoti menee sinne minne sen ammun. Toki jos on lagia ja hitboxit laahaavat perässä, niin ohiammutut laukaukset osuvat ja suorat osumat menevät ohi.

EDIT: Niin ja tarkoituksena ei ole vittuilla vaan yrittää sanoa että yleensä kun tässä pelissä kuolee se johtuu siitä että vastustaja pelaa kyseisen tilanteen paremmin kuin sinä. Se ei johdu siitä että joku ase olisi OP.

Eräskin kerta joku Saiga-rölli body armorilla tappoi mut muutaman kerran. En tullut foorumille selittämään kuinka kyseinen kitti olisi muka OP, vaan aloin pelaamaan paremmin kuin kyseinen tyyppi. Vaihdoin kittiä ja kuuntelin aina mistä se motion sensor tuli. Muutama minuutti, muutamia 40mm haulikon laukauksia röllin selkään ja ragequit oli syntynyt.

Ja jos vaikka Apache aiheuttaa harmaita hiuksia, niin se ei johdu siitä että se olisi OP, vaan siitä että sinä/kautta tiimisi ei osaa pelata sitä vastaan tarpeeksi hyvin. Ei kannata valehdella itselleen tai keksiä tekosyitä miksi ei pärjää. Tietenkään sitä ei joka päivä pelaa yhtä hyvin ja tuurilla ja sattumalla on myöskin osuutensa. Ja lagilla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässähän se avainlause taitaa olla. Jos vastustaja on sua parempi, niin ei sen käyttämällä aseella ole mitään väliä. Joillakin ei vain ego anna sen verran myöten että voisi myöntää jonkun toisen olevan parempi pelaaja kuin itse.

Kummasti koko ajan voitettiin SDM:ssä kun neljän kaverin kans pelattiin ja käytettiin kaikenlaisia huumorikittejä. Esim. Type88 sniper, 12xopt ja spotting scope. Voitettiin myös kun kaikki käytti haulikkoa, PP2000:ta jne.

AMEN!! Tähän vielä lisäisin monet voitetut rush pelit käyttäen mm. pelkkiä m9 pistooleja, eikä varmasti ole mitenkään OP. :D
Pelin ideahan on tiimipeli ja mielestäni pelit voittaa paremmin pelaava/kommunikoiva tiimi/squadi. Jos aseet on peliin laitettu, niin mielestäni kaikkia saa käyttää ja kaikkiin löytyy aivan varmasti jokin vastalääke. Jos jokin ase tuntuu sitten niin op:lta, niin mikä kumma estää itse ottamasta samaa kittiä samoilla speckseillä ollen itse taistelukentän herra..??
Henk.koht jos jokin saiga/quickscopaaja/pumppari rölli tms. ottaa mut moneen kertaan hengiltä, niin en syytä asetta vaan omaa hitautta/huonoutta.
CU@ battlefield!
 
Ylös Bottom