Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No en edes ymmärrä miksi pitää käyttää jotain 12x-scopea. Normaalilla scopella on todella helppo sniputtaa ja sillä saa sitten helpommin porukkaa alas sekä läheltä että kaukaa. Jos nyt ottaisin 12x, niin tuskin saisin ketään alas sillä, kun oon tottunut normaaliin. Se vaan on niin paljon parempi ja sitten voi käyttää jotain hyödyllistä specciäkin, esim. tuplaräjähteet niin löytyy tankkien varalle niitä C4'akin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kokeilin t
tnä pitkästä aikaa rushia normi modena Ja minä yksinäisenä rambo sankarinä kiersin vihui selkää ja äkkiä eteen syntyi 7 reconia ja mappi oli haverest dei sanokaappas onks täs mittää järkee että defensereillä on 7/12 pelaajaa reconina.ei se niitä hyödyttäny yhtää kun päästii eteen päin kun ne oli meiltä saanu tapettuu vaan 10 äijää.etenemistä avittise että kun mappi just alko se talo jossa b m socomi on sortui heti mapin alettua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tirvasiko vinkku tuossa yhdessä kohtaa laskuvarjohyppääjää singolla otsaan? Oot sinä kyllä käsittämätön tuon putken kanssa =)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei mikään olekkaan sen turhauttavampaa kun syntyä squadiin joka on täynnä röllejä esimerkiksi arican takavuorilla picnikillä kun sota käydään jo muutaman mcomin päässä Ja vaikka kuinka yrittäisi vaihtaa squadia niin ei onnistu aina samat karvamadot odottamassa... Kiva sieltä lähteä sykkimään pyssy ojossa ja juuri perille päästyään läjähtää ruutuun your team lost.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^Itse olen moisessa tilanteessa laittanut omakätisesti itseni hengiltä ja kokenut uudelleensyntymisen riemun lähempää (jos on vahingossa tullut synnyttyä liian taakse).

Viime yönä tuli kokeiltua pelaamista täysin ilman ääntä. Aloitimme Arican ryysin kahdestaan naapurin sällin kanssa ja pikku hiljaa kumpaankin pelaajalaariin satoi porukaa pelin edetessä. Alussa peli sujui mainiosti. UAV:llä tankit teuraaksi ja taksilla laatikoille. Muutama puolustuslaukaus ja kohti uusia haasteita. Toisilla laatikoilla alkoi olla jo karvan alta kymmenisen vastustajaa, mutta tutut kiertotiet veivät laatikoille ja naapurin rölliarmeija piti huolen helpoista planteista. Kolmansista laatikoista selvittiin myös nopeasti ja reissun ensimmäinen hengenlähtö oli edessä vasta toisen laatikon sanottua poks. En kuullut taakseni ilmiytynyttä vihulaista. Neljänsillä laatikoilla alkoi olla jo vaikeaa, kun naapurilähiön gangstereita alkoi olla joka puolella. Ja viimeiset laatikot olivatkin sitten yhtä tuskaa. Olen tottunut pelaamaan kuulokkeilla ja tilan hahmotuksen kannalta äänet ovat ensiarvoisen tärkeitä. Tämä eritoten, jos on ryhmässä, joka ei tiedota ympäristön tapahtumista. Näkökyky on jo iän myötä mennyttä, mutta pelissä ei huvittaisi vaihtaa vikkeliä kinttuja 4x scopeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kovat pelit ollu tänään
Tuli rikottua oma personal best joka oli 65tappoa/32kuolemaa erän aikana
Nyt 78/20 nelsonbay on vaan niiiiiiiiiiiin hyvä kenttä <3
E:Jiipeellä muutama pp2000 tappo :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa-a.
Pitänee varmaan päräyttää plätty tänään koneeseen pienoisen tauon jälkeen
Viime viikot ollut tuolla HoI2 puolella komentelemassa divisioonia

Onko toi HC puoli todellakin kuollut? (vai oliko se koskaan edes hengissä)
Tuntui ainakin jossain vaiheessa olevan pelkkiä 3 vs. 7 pelejä
Core ei oikein nappais sen hemmetin kartan ja spottaamisen takia.
Menee omasta pelityylistä (Solid Snake) tehot jos naapuri istuu puskassa ja odottaa että koskas se Rattari tulee sieltä nurkan takaa kun jo kartassa helottaa.

Toisaalta näin kerran HC puolella aivan loistavan bugin.
En tiedä näkyikö se kaikilla vai ainoastaan mun ruudulla
Tyyppi juoksee ympäri pihaa laskuvarjo pään päällä avonaisena :D
Vaatii "skilliä" sen jälkeen onnistunut kämppiminen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä siellä HC puolellla pelaajia on, tosin aika köyhänlaisesti yöllä ja aamusta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli kyllä ikävin jäätyminen ikinä. Otan Port Valdez rushissa vodnikin ja ajan sen vihun helispawniin, missä on tietysti pari rölliä ja medicciä. Sitten siinä 4'n roadkillin kohdalla kaikki päätti pysähtyä, ja meinas lentää ohajain päin ruutua :mad: Ikävin jäätyminen sitten oasiksen tragedian, jossa 3 basessa 4.5k pistettä.

PS. Lisäilkääshän Wikhay, jos hc ei ole mieleenne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämän päivän matsit olivat pääosin laadukkaita. Ainoat flopit oli HC rush josssa ei päästy ensimmäisiä M-COMeja kaa virittämään. Illalla sitten oli parempaa menoa esim normimodella jossa oikeasti vihollinen jaksoi hyökätä. Toki oli noissa conquest matseissa sellaista cämppimistä mutta suurin osa liikkui.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan hauska turnaus oli tänää ja muutaman uuden pelikaverinkin löysin.
Kiitti tän illan pelistä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen nyt pelannut levelistä 4--->35 HC muodossa ja nyt olen hieman pelaillut normaali modella ja eilen sekä tänään yllätyin. Oikeasti. Rush matsissa white pass ja omat hyökkäsi kunnolla eikä jääneet sniputtamaan. Ja sitten hyökkäys puoli omaa luokkaansa. Olin Office sitella kun vihollinen valtasi sen ja piti lähteä menemään eteenpäin sain aika helppoja osumia kun vihollisia rupesi spawnaamaan eteeni :D Mutta siis meno oli paljon sujuvampaa ja spawnin luokse ei tullut porukkaa niinkuin HC:lla. Porukka oikeasti puollusti niitä M-COMeja.

Eilisestä matsista täytyy sanoa että taisi tulla helpoin kultatähti kun puuttui enää kolme ja sitten kävellessäni näin medicin ja juoksin kohti sitten siihen medicin luokse spawnasi kaksi squadilaista. No onneksi sain alas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli tossa eilen yöllä pelailtua tätä taas ja nyt varsinaista peliä, kun viime päivät pelannu Vietnamia.

Ja aikoinaan pelasin aina yleensä konkkaa, mutta nykyään rushia. No konkkaa Port valdeziin ja sain taas todeta, että kuinka typeriä monet ovat. Muutama miina sinne tänne ja tappoja tulee (ja kun osa on vielä näitä 50 levusia, joiden odottaisi lähtökohtaisesti olevan parempia kuin jotkut pikkulevuiset, vaikka ei todellakaan näin ole aina). Itse kun ajan tankilla tai muullla ajoneuvolla niin katson aika tarkkaan, ettei osu miinoihin. Tossa sitten basesta lähdin tankilla ja huomasin miinoja ja jarrutin kaveri tulee tankilla takaa ja suoraan vaan miinoihin vetää. Onneksi olin sen verran kaukana miinoista että tankki meni lähes rikki, mutta henki ei omalta ukolta mennyt sentään.

Ja samaisessa mapissa tuli sitten otettua D 2.0 teamkill, kun lensin kopterilla ja ei ollut juuri vastustajia niin minä ja kyydissä oleva tuhottiin ajankuluksi niitä putkia siellä mapissa. Olin selkeesti putken yläpuolella ja tuhottiin niitä mapin rajojen sisällä ja yhtäkkiä kopteri posahti ja sain ton D2.0 teamkillin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tammikuussa 0.46 K/D ja nyt olen 0.56 :) Olen löytytänyt paljon hyviä uusia pelityylejä. Ei hätää tiedän kyllä että tuo ei merkitse mitään. Yhä edelleenkin olen virittämässä M-COMeja jos mahdollista ja jakelemassa healtia. Sen verran on mainita että en ole ennen bad company 2 pelannut multiplayer fps:iä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Harva asia tässä pelissä ärsyttää enemmän, kuin juuri nämä oman K/D:nsa varjelijat ja puskissa kyttääjät. Konkkaa pelatessa vastaan tulee päivittäin janttereita, jotka ei kertaakaan rundin aikana edes yritä lipun valtausta. Kykitään puskissa tai tankissa kentän reunoilla ja napsitaan helppoja tappoja.

Toinen ärsyttävä piirre, mitä esiintyy silloin tällöin, on omien ajoneuvojen räjäyttäminen. Jos esim. joku toinen on viemässä "sulle tarkoitetun" kopterin, niin ei sitä jumalauta tarvii kuitenkaan singolla posauttaa taivaan tuuliin toisen naaman edestä. Venttaat vaan kiltisti vuoroasi.

Yllättävän paljon ollut muuten servuilla porukkaa viime päivinä. Sekä vietnamin, että peruspuolen normikonkassa vähintään 10v10 joka pelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo näin on. Eilen Atacaman Rushissa näin ehkä v-mäisimmät temput koskaan. Oman tiimin 2 apinaa, keillä oli varsin paljon lepakoita tapulissa, tekivät seuraavanlaisen manööverin. Heti alussa ajoi tankit kentän ulkopuolelle. OMAT TANKIT, GOD DAMN IT!!! Joko arvaatte seuraavan tempun? Aivan oikein! Ne p*%#"¤leen jyyrät pyöri jeepin kanssa paskarinkiä meidän basessa ja pelleili menemään. Pääsin sitte kerran ampujaksi jeeppiin ja tää valopää ajoi ekaks ekoja M-Comeja kohti, jyrkkä vasen, nami tiskissä aavikolle, mulqq hyppäs kyydistä ja ennenku tajusin niin enpä enää ehtiny vaihtaa kuskiksi ja tulla takasin kartalle!!!!!!

Mikä ihme näitä kakaroita tai muuten jälkeenjääneitä vaivaa? Jos se sitä vihaviestiä odotti niin en antanu sille sitä iloa. Kai nää niitä keräilee koska emmä muutakaan syytä keksi. Nää paviaanit oli jo kuitenkin reilu 30 levusia joten on ne joskus peliä kokeilleet. Jos joku pelin kehittäjä tämän lukee, niin osakkeet nousee laittamalla VOTE-KICK systeemin näihin verkkopeleihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä itseäni eniten ärsyttävät jutut:

1. Ajat autoa ja konekiväärissä olija ampuu turhaan tyhjyyteen. Miksi? Paljastaa turhaan sijaintia.

2. Ajat tankilla toisen oman edessä. Toisen on niin kovasti pakko ohittaa kapealla tiellä että minun peli tilttaa. En tiedä hänestä.

3. Nuo K/D ratioon katsojat. Eräs conquest oli että vihukka leiriytyi omaan baseen. Itse pyrkinyt siihen että vaikka esimerkiksi: M-COMin tuhoaminen olisi epätodennäköistä olen silti yrittänyt.

4. Spawnipaikan lähimaastoon esim valparasossa leiriytyneet viholliset.

5. Spawnkillerit. *servun vaihto*

6. Jos M-COM talon sisällä niin talo tuhotaan.

7. Esimerkiksi. Oma medic ajoi ylitseni mönkijällä eikä viitsinyt sen jälkeen elvyttää.

8. Jos omat eivät viitsi hyökätä vaan jäävät sniputtamaan.

9. Jotkut Shotgunit. Välillä on ihan mieletön etäisyys ja silti osuu.

10. Jos apachella tai havokilla lennellään omassa spawnipaikassa. Tarkoitan että vihollinen tekee noin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

6. Jos M-COM talon sisällä niin talo tuhotaan.
Eihän tuossa mitään vikaa tai väärää ole. Jos se sijaitsee romahtavassa talossa, niin tottakai sen saa tuhota romauttamalla kyseisen talon. Sen takia kannattaa itseasiassa antaa vastustajien romahduttaa kyseinen talo, jolloin koko tiimi voi keskittyä puolustamaan sitä M-COM'ia mikä ei sijaitse missään talossa. Tällä tavalla oon saanut monta torjuntavoittoa vaikka vastustajien lukumääräkin olisi suurempi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän tuossa mitään vikaa tai väärää ole. Jos se sijaitsee romahtavassa talossa, niin tottakai sen saa tuhota romauttamalla kyseisen talon. Sen takia kannattaa itseasiassa antaa vastustajien romahduttaa kyseinen talo, jolloin koko tiimi voi keskittyä puolustamaan sitä M-COM'ia mikä ei sijaitse missään talossa. Tällä tavalla oon saanut monta torjuntavoittoa vaikka vastustajien lukumääräkin olisi suurempi.
Mulla joskus on sellanen taktiikka vaikka ei olis romahtava talo, niin annan toisen M-COMIN räjäytettäväksi, koska sitten on siihen yhteen helpompi keskittyä, ja joskus käy niin, että kummatkin M-COMIT pistetään päälle samaan aikaan, niin pelaajat alkaa ryntäillä minne sattuu eikä tule yhtään mitään.
 
Ylös Bottom