Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässähän se avainlause taitaa olla. Jos vastustaja on sua parempi, niin ei sen käyttämällä aseella ole mitään väliä. Joillakin ei vain ego anna sen verran myöten että voisi myöntää jonkun toisen olevan parempi pelaaja kuin itse.

Kummasti koko ajan voitettiin SDM:ssä kun neljän kaverin kans pelattiin ja käytettiin kaikenlaisia huumorikittejä. Esim. Type88 sniper, 12xopt ja spotting scope. Voitettiin myös kun kaikki käytti haulikkoa, PP2000:ta jne.

Tuosta 4x-scopesta vielä sen verran, että en kyllä ymmärrä miten se muka "huijaa" hitboxia. Kyllä mulla ainakin luoti menee sinne minne sen ammun. Toki jos on lagia ja hitboxit laahaavat perässä, niin ohiammutut laukaukset osuvat ja suorat osumat menevät ohi.

EDIT: Niin ja tarkoituksena ei ole vittuilla vaan yrittää sanoa että yleensä kun tässä pelissä kuolee se johtuu siitä että vastustaja pelaa kyseisen tilanteen paremmin kuin sinä. Se ei johdu siitä että joku ase olisi OP.

Eräskin kerta joku Saiga-rölli body armorilla tappoi mut muutaman kerran. En tullut foorumille selittämään kuinka kyseinen kitti olisi muka OP, vaan aloin pelaamaan paremmin kuin kyseinen tyyppi. Vaihdoin kittiä ja kuuntelin aina mistä se motion sensor tuli. Muutama minuutti, muutamia 40mm haulikon laukauksia röllin selkään ja ragequit oli syntynyt.

Ja jos vaikka Apache aiheuttaa harmaita hiuksia, niin se ei johdu siitä että se olisi OP, vaan siitä että sinä/kautta tiimisi ei osaa pelata sitä vastaan tarpeeksi hyvin. Ei kannata valehdella itselleen tai keksiä tekosyitä miksi ei pärjää. Tietenkään sitä ei joka päivä pelaa yhtä hyvin ja tuurilla ja sattumalla on myöskin osuutensa. Ja lagilla...

Tuosta 4x-scopesta vielä sen verran, että en kyllä ymmärrä miten se muka "huijaa" hitboxia
paina nopeasti L1 R1 JA sitte 2 kertaa kolmiota (nopeasti) niin olet kyllä sokea jos et huomaa ku hitboxi kusee

yleensä kun tässä pelissä kuolee se johtuu siitä että vastustaja pelaa kyseisen tilanteen paremmin kuin sinä. Se ei johdu siitä että joku ase olisi OP.
M60: ei ollut ikinä OP

Eräskin kerta joku Saiga-rölli body armorilla tappoi mut muutaman kerran. En tullut foorumille selittämään kuinka kyseinen kitti olisi muka OP
Jos MINÄ postaan jotaki tollasta ja tuun 3 tunnin päästä takas niin 1 uusi ilmoitus

TT-2k

"Viesti poistettu Syy`Epäasiallinen Viesti`"


Joillakin ei vain ego anna sen verran myöten että voisi myöntää jonkun toisen olevan parempi pelaaja kuin itse.
AIVAN !! niinhän minä sanoinkin olen paras !
Niin ja sun W/L ratiolla olisin hiljaa kun tässä "paremmuus" piti esille ottaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

paina nopeasti L1 R1 JA sitte 2 kertaa kolmiota (nopeasti) niin olet kyllä sokea jos et huomaa ku hitboxi kusee

Sundmanille suomennettakoon: Paina nopeasti vasen triggeri, oikea triggeri JA sitten 2 kertaa Y:tä nopeasti niin et edelleenkään huomaa että 4X scopella hitboxi olisi mitenkään erilainen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sundmanille suomennettakoon: Paina nopeasti vasen triggeri, oikea triggeri JA sitten 2 kertaa Y:tä nopeasti niin et edelleenkään huomaa että 4X scopella hitboxi olisi mitenkään erilainen.

Siis hä? Mitä tosta sitte tapahtuu? :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä pelistä löytyy niitä ylivoimaisiakin aseita. Normissa kaikki aseet ovat melko tasapainoisia (toki löytyy niitä vähän huonompia ja kutsutaan niitä nyt vaikka vähemmän suosituiksi aseiksi.), mutta HC'ssa joidenkin aseiden (+ speccien) ylivoimaisuus hieman korostuu. Esimerkiksi 870 + 12 g slugsit, niin porukkaa kaatuu aika kaukaakin laakista tai Abakan, jolla suunnilleen yksi bursti riittää tappamaan riippuen tietenkin siitä osuuko ne kaikki luodit. En kuitenkaan väitä, että HC olisi nyt kuraa tai, että näitä aseita pitäisi nerffata. Ite tykkään pelailla näillä vähemmän suosituilla aseilla ja jos otan joltain apinalta turpaan, joka käyttää Abakania, niin en syyttämään asetta OP'ksi tai toista pelaajaa paremmaksi, vaan yritän pelaa sitten ovelammin. Tolla tavalla oon sitten saanut aika helppojakin Nemesis-pinnejä kaikenlaisista Abakan-apinoista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis hä? Mitä tosta sitte tapahtuu? :confused:

Jäsenen jer1234 mukaan 4x scopen kera ammuttaessa voi huijata hitboxia osumaan vaikkei oikeasti osuisikaan.

Minä näen asian niin että laukauksen jälkeen käytetään senhetkistä sidegunia kädessä pikaisesti josta vaihdetaan yhtä nopeasti takaisin pääaseeseen. Mitä tällä saavutetaan, en tiedä, mutta ei tuolla nyt kyllä hitboxiin mitään vaikutusta ole.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jäsenen jer1234 mukaan 4x scopen kera ammuttaessa voi huijata hitboxia osumaan vaikkei oikeasti osuisikaan.

Minä näen asian niin että laukauksen jälkeen käytetään senhetkistä sidegunia kädessä pikaisesti josta vaihdetaan yhtä nopeasti takaisin pääaseeseen. Mitä tällä saavutetaan, en tiedä, mutta ei tuolla nyt kyllä hitboxiin mitään vaikutusta ole.

Kun ammut vaikka SV98:lla ja sitten käytät sidegunia kädessä ja nopeasti pois niin voit ampua heti uudelleen. En oo varma, mutta se latausanimaatio ainakin ohittuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jäsenen jer1234 mukaan 4x scopen kera ammuttaessa voi huijata hitboxia osumaan vaikkei oikeasti osuisikaan.

Minä näen asian niin että laukauksen jälkeen käytetään senhetkistä sidegunia kädessä pikaisesti josta vaihdetaan yhtä nopeasti takaisin pääaseeseen. Mitä tällä saavutetaan, en tiedä, mutta ei tuolla nyt kyllä hitboxiin mitään vaikutusta ole.

No tällähän tarkoitetaan reload-cancelia. Pumppuhaulikoissa voit jättää pumppauksen kokonaan väliin painamalla laukauksen jälkeen kolmiota/Y:tä kaksi kertaa peräkkäin. Tulinopeus kasvaa huomattavasti tällä tavalla.

Pulttilukoissa se jättää ainoastaan sen latausanimaation näyttämättä, itse latausajan pysyessä samana. Auttaa pitämään näkökentän mahdollisimman esteettömänä, muuta hyötyä siitä ei ole. Eli tulinopeus ei kasva.

En kyllä tiedä miten tämä liittyy siihen hitboksiin... Joku taitaa olla nyt vähän kujalla, mutta kuka?

EDIT: siis väännetään vielä rautalangasta: pulttilukoissa reload-cancelia käytettäessä vain animaatio ohittuu, se ei ole valmiina seuraavaan laukaukseen yhtään sen nopeampaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei vittujen kevät annetaan asian sitte olla saatana ku täälä on niin "ovelaa" porukka
ei ikinä pitäs kritisoida mitään näin vakavan porukan keskellä
Bye bye
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa ekaa kertaa kuoltuu kopulla mortar strikeen. Tai ei se siihen tuhoutunu mut törmäs maahan.

Osaatteko sirklata molempiin suuntiin? Itte osaan vaan vastapäivään eikä toiseen suuntaan onnistu. Muutenkin oikealle kääntyminen tuntuu jotenkin oudolta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa ekaa kertaa kuoltuu kopulla mortar strikeen. Tai ei se siihen tuhoutunu mut törmäs maahan.

Osaatteko sirklata molempiin suuntiin? Itte osaan vaan vastapäivään eikä toiseen suuntaan onnistu. Muutenkin oikealle kääntyminen tuntuu jotenkin oudolta.

Jos vastapäivään sirklaa niin eikö se juuri käänny oikealle?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei vittujen kevät annetaan asian sitte olla saatana ku täälä on niin "ovelaa" porukka
ei ikinä pitäs kritisoida mitään näin vakavan porukan keskellä
Bye bye

Kritiikkiä saa aina esittää, mutta perustelut olisi hyvä olla. Voisitko nyt ystävällisesti kertoa että miten 4x-tähtäimellä voi huijata sitä hitboxia? Puhuit vaan jostakin reload-cancelista joka ei käsittääkseni liity asiaan millään tavalla. Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

ps. Mitä mun statseilla on tekemistä tämän asian kanssa? Niin ja se tärkein statsi eli fun-o-ratio ei näy tolla sivulla. Mulla se on tällä hetkellä 95%.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sain kaverilta VIP-koodin ja minulla jäi oma käyttämättä joten,jos jotain kiinnostaa niin voisin myydä 5e.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli aikas hassunhauskat matsit hc-konkkaa tänään Suomi-squadilla, vaikka välillä hävittiinkin. Lopuksi peli menikin 1 squad v 1 squad juoksenteluksi Nelson Baylla, ja sekös vasta hauskaa olikin. Erikoisena sattumuksena oli, kun juoksin Nelsonilla jyrkänteen viereistä reunaa, ja kaveri taisi spawnata selän taakse ja pudota rotkoon, niin kuolema tuli minun nimiini Destruction 2.0 team killinä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Battlefield Bad Company 2 Puukko taistelu olis varmaan aika kiinnostavan näköstä. Aattelee miten kaikki vaa juoksee ja kunnon ryysis yhes kohtaa,kun kaikki puukottaa toisiaan. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis mitä ihmeen kitinää tää 4x-scope poraaminen on? Mikäli röllillä on 4x aseessaan, tarkoittaa se suoraan mielestäni sitä että ko. rölli sentään yrittää pelata tiiminsä eteen eikä häneen välttämättä tarvitse ampua tracerdartia.

Eniten minua sylettää ne 12x-scope idiootit jotka huoraavat siellä mapin reunoilla. Eikä siinä mitään, kyllähän hyvistä snipereistä on hyötyä kokonaisuuden kannalta, mutta yrittäisivät edes opetella ampumaan niin että osuvat. Sama on sitten sen 4x-scopen kanssa. Sitäkään ei kannata käyttää mikäli ei osaa. Quickscopettelusta en tiedä, itse vedän lähitaistelut no-scopena mikäli svu:ssa on 4x kiinni..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Äsken juoksentelin m-comille päin ja yhtäkkiä ponnahti ruudulle 2 teamkilliä kranaatilla. :eek:
Mulla oli kranaattikin vielä jäljellä. :rolleyes:

Siis mitä ihmeen kitinää tää 4x-scope poraaminen on? Mikäli röllillä on 4x aseessaan, tarkoittaa se suoraan mielestäni sitä että ko. rölli sentään yrittää pelata tiiminsä eteen eikä häneen välttämättä tarvitse ampua tracerdartia.

Miten ihmeessä 4x liitty tracer darttiin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ihmeessä 4x liitty tracer darttiin?

Tässä tarkoitettiin sitä että kun herra 12x-elitesnipertarkka-ampujamies istuu hyödyttömänä omassa basessaan, niin joillakin on tapana ampua niihin tracer dart kiinni, jotta vihollinen tappaisi hänet. Tämän on tarkoitus toimia signaalina tälle kyseiselle röllille jotta hän olisi enemmän hyödyksi omalle joukkueelleen, ts. tekisi jotain objectiven eteen. Jos herralla on aseessaan kiinni 4x, tarkoittaa se yleensä sitä että hän on lähempänä toimintaa ja enemmän hyödyksi tiimilleen, joten tracer dart on silloin turha.

Onhan se hieman tuskaista jos oma squadi on kokonaan näitä kyseisiä herrasmiehiä täynnä, mutta antaa poikain touhuta. Kannattaa hommata parempaa peliseuraa. Oma mielipide on se että jos tarvitset kivääriisi 12x-tähtäimen olet yksinkertaisesti liian kaukana objectivesta toimiaksesi tehokkaasti tiimisi eteen. Simples.

Olen kyllä nähnyt erittäin hyviäkin puskaröllejä, mutta erittäin harvassa ovat.
 
Ylös Bottom