Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä mä oon Miklun kaa samoilla linjoilla... Kuulostaa kyseenalaiselta. Jihad-jeepit on ok mut toi ei ole sitä.
Eivätpä Jihad-jeepit tuosta paljoa eroa. Ehkä ajokki on helpompi saattaa perille asti, mutta toisaalta tekniikka vaatii kahden pelaajan panoksen ja yhteistyön.

Battlefieldin idea nimenomaan on, että ajatellaan out of the box ja tehdään vastustajalle kiusaa muullakin tavoin kuin aseella osoittamalla ja liipaisinta painamalla. Selvät glitchit ym. tietysti ovat asia erikseen, mutta muutoin pelin ominaisuuksia saa imo hyödyntää täysin vapaasti. Mitä enemmän sabotointia ja kikkailua, sen parempi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä enemmän sabotointia ja kikkailua, sen parempi.

Tästä tuskin oli kysymys, vaan puhtaan glitchin (=bugin) hyödyntämisestä. Aina on se tietty osa porukkaa joka niihin sortuu. Säännöt eivät ole kaikille samat, jos osa kikkailee näiden turvin. Ikävämpi homma, mutta minkäs teet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä tuskin oli kysymys, vaan puhtaan glitchin (=bugin) hyödyntämisestä. Aina on se tietty osa porukkaa joka niihin sortuu. Säännöt eivät ole kaikille samat, jos osa kikkailee näiden turvin. Ikävämpi homma, mutta minkäs teet.
No, jos te näette friendly firen puuttumisen vehicleistä bugina, niin siihen on paha sanoa mitään. Itse olen täysin vakuuttunut siitä, että kyseessä on ihan suunniteltu feature ja normiin se jopa sopii. En tiedä miten tuo toimii hardcoressa; siinä tietysti homma on vähän kyseenalaisempaa, koska friendly fire on muutoin päällä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No, jos te näette friendly firen puuttumisen vehicleistä bugina, niin siihen on paha sanoa mitään. Itse olen täysin vakuuttunut siitä, että kyseessä on ihan suunniteltu feature ja normiin se jopa sopii.

Kyllähän tuo on ihan suunniteltu koska muuten tulisi näitä pellejä jotka räjäyttävät oman helikopterin alas jos eivät itse pääse siihen yms. Tuli tutuksi mm. BF2:ssa. Hardcoressahan tämä on pienoinen ongelma.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on vaan hyvä että on FF jätetty normista pois. Muissa Battlefieldeissä on jatkuvasti tiimitappoja kun ei itse pääse johonkin tiettyyn kulkuneuvoon (kopteri) niin heti täytyy ampua alas se.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla on ehkä kerran kahessa viikossa käynyt niin että joku apina ampuu mut kun ei kerkee ajoneuvoon. En pitäs tota vielä kovin suurena ongelmana. Sama oli myös BF2:ssa

Oikeasti suurin ongelma on se ettei tässä ole mahollisuutta potkia noita kaiken maailman apinoita pihalle. Äännestysten sun muiden banni ja rangaistusmuotojen puuttuminen on vaan NIIN turhauttavaa. Se että ne puuttuu perustellaan vielä sillä että kaikilla ois kivaa ja kaikilla ois mahollisuus yms yms.

Se vaan on niin väärin että pelintekijät pyllistää niille jotka näitä pelejä pelaa pitkään ja hartaasti vain sen takia, että ne jotka pelaa peliä juuri sen aikaa kuin trophyjen clitsaaminen kestää tai muuten vaan pelaavat härnätäkseen muita saavat kikkaila rauhassa. No raha ratkasee.
Tällä tyylillä ei ainakaan konsolipuolelle saada houkuteltua PC:n puolelta sotapelien pelaajia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitten on niitä apinoita, jotka lähtee sillä kopterilla aina yksistään. Mikä ei mielestäni ole kopterin funktio tässä pelissä.
Kopterissa tulisi olla tykkimiehet (mielellään eri squadeista) paikoillaan, muu jengi voi sitten spawnata kopteriin ja hyppiä mojoviin paikkoihin sieltä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitten on niitä apinoita, jotka lähtee sillä kopterilla aina yksistään. Mikä ei mielestäni ole kopterin funktio tässä pelissä.
Kopterissa tulisi olla tykkimiehet (mielellään eri squadeista) paikoillaan, muu jengi voi sitten spawnata kopteriin ja hyppiä mojoviin paikkoihin sieltä...

Tämän kruunaa vielä se, että se apina joka lähtee yksin, vielä laskeutuu vastustajien viereen(esim. M-COM mestojen viereen) ja pistää pommin ja menee nurkkaan istumaan. Kaveri käyttää ehkä pelin tärkeintä ajoneuvoa vain omaan nopeaan kulkemiseen ja vielä antaa sen vastustajille, iso peukku sille. :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämän kruunaa vielä se, että se apina joka lähtee yksin, vielä laskeutuu vastustajien viereen(esim. M-COM mestojen viereen) ja pistää pommin ja menee nurkkaan istumaan. Kaveri käyttää ehkä pelin tärkeintä ajoneuvoa vain omaan nopeaan kulkemiseen ja vielä antaa sen vastustajille, iso peukku sille. :eek:

Minä teen tuota koko ajan Isla Incotenssa vai mikä se nyt on mut minusta se vain auttaa joukkuetta että mä tuhoan ne M-COM:it sieltä?Siitäki pitää vielä itkeä -.-.
 
Viime perjantai ja lauantai illat pelissä oli yhtä helekuttia snipereitä siellä ja snipereitä täällä ja istuivat kukkien päällä.
Siis joka servussa armoton määrä snipereitä ja rips henki pois ja raps henki pois lähes jatkuvalla syötöllä takaa edestä ja jostain siis ihan perseestä.

Tohon sniper pelaajien määrään servussa pitäis olla jokin rajoitus.
Monesti sitten pelit kestävät todella kauan kuin ne hyökkäävät snipereinä...aivan kuraa koko touhu.

Eilisestä jäi mieleen yksi hyvä juttu tai oliko hyvä mutta kuitenkin.

Arica Harbor ja hyökkäys.Peli oli aivan alussa otin Hummerin ja huomasin että pari ukkoa haluaa mukaan ( tais olla Suomalaisia ) jäin odottamaan.Sitten lähdettiin matkaan painelin menemään täyttähöyryä ja tein pienen hämäys koukkauksen ennen pääporttia, kun edessä oli vihu tankki.
Sitten huomasin että kolme miinaa edessä ja aikaa ei ollut enää oikein tehdä mitään.Mukana olleet huomasivat myös ja hyppäsivät paniikissa ulos kun katsoivat etten tainut huomata miinoja.
Itse kuitenkin huomasin että siinä oli Hummerin mentävä aukko oikealle ja latasin hana-auki oikealle kohti B:tä ja pääsin kuin pääsinkin plänttäämään B.n tulille.

Sitä en tiedä mitä heille tapahtui kun hyppäsivät pois Hummerista, mutta olisin itsekin taatusti hypännyt pois kun kuski vain painaa täysillä kohti miinoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tankkejahan sitä pelästyy.

Kokeilin tänään huvikseen Hardcorea (olen tähän mennessä pelannut sen reilu 100h pelkästään normia) ensimmäistä kertaa. Oli muuten kauheaa :S Joka nurkassa istui joko sitten medic m60 kanssa tai joku muu haulikon kanssa. Sitten jos pääsi juoksemaan vähänkin aukealle alueelle niin johan sieltä joku ampuu barretilla. Eihän tuossa ole mitään järkeä D:

PS. Tein tänään Arica Harborissa Marksman Headshot ennätyksen: +429
Ammuin tosi kaukaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

:D
Tankkejahan sitä pelästyy.

Kokeilin tänään huvikseen Hardcorea (olen tähän mennessä pelannut sen reilu 100h pelkästään normia) ensimmäistä kertaa. Oli muuten kauheaa :S Joka nurkassa istui joko sitten medic m60 kanssa tai joku muu haulikon kanssa. Sitten jos pääsi juoksemaan vähänkin aukealle alueelle niin johan sieltä joku ampuu barretilla. Eihän tuossa ole mitään järkeä D:

PS. Tein tänään Arica Harborissa Marksman Headshot ennätyksen: +429
Ammuin tosi kaukaa :D



Itellä marksman ennätys on joku vähä alle sata mut en kyl tota sniputtelua paljon harrasta ei ees oo viel kaikki rekonin aseit vaik pelin hommasin julkaisu viikolla.:eek:
Ei oo kyl mulle tullu vastaan HC pelimuodossa medikkejä kökkimässä nurkkien takana. Eikä ne sniperitkaan oo niin iso riesa kuhan pysyy liikkeessä.

En ollut saanut vastausta aiempaan kysymykseeni joten kysympäs uudelleen. Onko tähän tulossa se neljän pelaajan pelimuoto missä pitää tehdä jotai tehtävii ja milloin se tulee?
Sit viel et onko VIP map pac 3 jo tullut ja onko kellään tietoa tuleeko niitä vielä lisää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"You can use other machine guns as a Medic, but since the M60 is the most accurate and powerful gun in the game with the largest magazine capacity, noone ever does. "

Näin se menee. Taitaa olla kahden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun olen kuollut muusta lmg:stä kuin m60:sestä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aamulla tuli pelattua parin ennestään tuntemattoman jenkin kanssa Panama Canalia HC-leimalla, on kyllä jännä miten joidenkin kanssa sujuu parin minuutin jälkeen ryhmätyöskentely saumattomasti. Pelattiin US:lla ja RU johti peliä tyyliin 60-30. Ahkeralla pointtien valtaamisella, tankkien turvaamisella ja vähän kaverin selustaa katsomalla saa ihmeitä aikaan, kun onnistuttiin tuo vielä 10 pojon voitoksi kääntämään. Soisi useamminkin näkevän ja kuulevan hyvää tiimityöskentelyä ramboilun paikalla, tuolla tavalla sekä yksilöt että joukkue voittavat. Tuli nuo lisättyä heti kaverilistalle.

Ketään sorsimatta, tuota kunnon yhteistyötä näkee ikävä kyllä useimmin juuri hiukka vanhempien pelaajien kohdalla, nuorten keskittyessä yksin palloiluun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toimiiko muilla tuo nettipeli? Valittaa vaan "unable to log in, please try later". Tähän mennessä toiminut moitteettomasti. Virallisilla sivustoilla näyttäisi lukevan että kaikki servut on käynnissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

:D




En ollut saanut vastausta aiempaan kysymykseeni joten kysympäs uudelleen. Onko tähän tulossa se neljän pelaajan pelimuoto missä pitää tehdä jotai tehtävii ja milloin se tulee?
Sit viel et onko VIP map pac 3 jo tullut ja onko kellään tietoa tuleeko niitä vielä lisää?

Todennäköisesti jos tulee tehtäviä niin ovat jotain tyyliin "Eliminoi kaikki kohteet" tai "Tuhoa M-COM stationit" tai jotain tollasta.

Trailerissa ei paljastettu mitään tehtävistä. Ja on se 4-pelaajan co-op kankkuisia tekoäly sotilaita vastaan :)

Ja VIP map pack 3 sisältää Laguna Alta (squad-rush) sekä Nelson Bay (squad-deathmatch). Julkasu aikaa ei ole kerrottu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minä teen tuota koko ajan Isla Incotenssa vai mikä se nyt on mut minusta se vain auttaa joukkuetta että mä tuhoan ne M-COM:it sieltä?Siitäki pitää vielä itkeä -.-.
Ei siinä mitään, jos oikeesti tietää mitä tekee ja on varma ettei kuole. Moneen otteeseen hajonnu naama siihen, kun joku kurvaa tankilla jonnekin ja vähän ajan päästä tankki vihujen käsissä. Jos onnistut tavoitteessa ja COMit tuhoutuu, miks siinä. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei siinä mitään, jos oikeesti tietää mitä tekee ja on varma ettei kuole. Moneen otteeseen hajonnu naama siihen, kun joku kurvaa tankilla jonnekin ja vähän ajan päästä tankki vihujen käsissä. Jos onnistut tavoitteessa ja COMit tuhoutuu, miks siinä. :D

En mä kyllä näe missään kohtaa mitään järkeä siinä että hyökkääjä lahjoittaa yhtään raskaampaa ajoneuvoa vihuille. Se on vaan niin typerää.

Islaa käytettiin esimerkkinä. Laskeudut sillä hekolla Islan ekalle saarelle, onnistut planttimaan ja jopa räjäyttämään toisen laatikon jonka jälkeen kuolet. Samalla vihun yber heko-pari on nussinut sen hekon jonka pudotit sinne saareen. Seuraavan viis minuuttia tää yber pari raiskaa joka ikisen ajoneuvon ja jampan joka yrittää päästä lähellekkään saarta. Kalliita tikettejä kuluu paljon. Oliko järkee???

Muita kun jeeppejä ja vastaavia siirtymis välineita ei kannata jättää vihulle missään kohtaa.

JOS ottaa tankin tai hekon niin pitää olla valmis kuolemaan sen mukana. Jollei ole niin ei kannata ottaa. Saa vaan muut vihaseks ja luovuttaessaan sen jollekin vihun yber-parille näyttämään ittensä täydelliseltä NOOOOBILTA!!!
 
Ylös Bottom