Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun ostaa sen packin saako myös ne loput trophyt silleen että ne voi saada?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos jotain kiinnostaa toi Et tu Brute trophy, niin lisätkää Temee93 kaveriksi

Niin, siitä saa vaan yhden, yhdestä pelaajasta. Puukotin Podetuksen 2x mutta kun kävin katsomassa niin näytti että vaan yksi puukotus :)D)

p.s. eka puukotus oli mahtava aluksi 2x no scope (cämppereitä) ja Podetus puukolla, kun muistin että saa Et tu brutea... :cool:

Mikä se onslaught oikein on?

Onslaught on peli muoto jossa neljä pelaajaa pelaavat tietokoneen ohjaamia botteja vastaan.
Peli muotoja on vissiin Easistä, Hardcoreen.

p.s. En ite ole ostanu, onko ostamisen arvoinen?? :)

Ja tuommonen vielä jos jollakin joskus tulee se että: "Failed to connect EA Online", suosittelen sammuttamaan modeemin noin minuutiksi, se tepsi minulla.

"Raino" :p

EDIT: Onko joku saanut "Get all Bronze stars" jutun? Mulla on, eikä tarvii M1 Garandille tähteä, tossa mun statsit: -tässä-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla samaa ongelmaa tossa onslaugtissa, että ampuu vaikka sata kertaa haulikolla vihollista tai ampuu sitä tankilla tai ajaa yli ni se ei kuole, vaikuttaa bugilta :confused:

Juu on huomattu. Puukolla ei saanut edes verkkoaitaa rikki. Kolme lippaalista viholliseen ja kaveri vain vähän nytkähtelee, mutta henki ei lähde, (paitsi oma).
Muitten pelaajien osumat kyllä löysivät perille. Tyydyinpä sitten vaan jakelemaan muille ammuksia ja ensiapua.
Viimeisellä lipulla sitten yht' äkkiä alkoi osumat tehota ja tajusin ettei se ollutkaan omasta sihdistä kiinni, vaan jostain vihollisen tekoälyllisestä suojakertoimesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko siinä onslaugtissa mitä peli moodeja? Ja kun siinä pelaa niin rankki ja muut kehittyvät normaaliin tapaan?
kiitos.


Katoin videon, eikö siinä pelata aikaa vastaan?
Mutta kehittyykö siinä rankki.. vähän päälle 6€ rahaa PSN tilillä, että onkohan sen 20€ kortin arvoinen..
No kyllähän sillä voi muutakin ostaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka siinä Onslaughtissa niitä pisteitä ropisee tuhansia ei ne vaikuta millään tavalla moninpelin tilastoihin.

- Rankki ei nouse.
- Omaa aikaa sekä julkisten laddereiden aikaa vastaan.
- Lahdataan siis tietokone ohjattuja vihulaisia.
- Jokaisessa mapissa sama tehtävä: Yritetään vallata alue pitämällä sitä kauan niinkuin Conquestissa.

Siinä vähän teille taas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli hommattua tuo uusin dlc ja olen siihen tyytyväinen varsinkin viimeisimpään peliini. Tulin kesken pelin mukaan ja pelaajat ottivat minut hyvin vastaan ja tiimi toimi hyvin. Tuo on oikeastaan vaikeimmilla vaikeusasteilla vasta kunnon tiimityötä. Mutta jos löytyy vastaavia tiimejä niin ilmomielin pelaan toisin kuin tuppisuiden joita tuli päivällä nähtyä. Headset on aika iso etu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaas joku viisas, mitä multa puuttuu noista Bronze Star insignioista (Distinguished Weapon Knowledge ja Distinguished Battlefield Knowledge)?

BuzzLight - BFBC2 Stats

Mun mielestä mulla on kaikki mahdolliset Bronze Starit mukaan lukien Garand ja eihän noi silti tipahda.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä on joku bugi edelleen. Osa ne on saanut ja osa ei.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa'a, ihan pakko olla bugi.. Mulla ei ole edes M1 Garandilla sitä tähteä ja tuli. Vaikea sanoa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se M1 ei kuulukkaan siihen hommaan, se on vaan extra kivaa veteraaneille...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jamppi ja Kingman, se on vähän risti riitanen juttu... Kattokaahan vaikka mun statseja, M1 on 7 tappoo ja mulla on se Bronze juttu.. Mun asiassa Jamppi oli oikeassa mutta uskon että joskus tarvitsee sille M1 tähden myös.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin tänään tuon Onslaughin ja yritin pelata sitä yhteensä kolme kertaa, mutta lensin aina ulos eli palasin pelin päävallikkoon. Mistäköhän tällainen johtuu? Loppuuko se peli vai potkitaanko minua ulos koko ajan?:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jamppi ja Kingman, se on vähän risti riitanen juttu... Kattokaahan vaikka mun statseja, M1 on 7 tappoo ja mulla on se Bronze juttu.. Mun asiassa Jamppi oli oikeassa mutta uskon että joskus tarvitsee sille M1 tähden myös.

Tulisipa tähänkin asiaan joku prkleen selvyys, kun alkaa tuo rankki olla kohta se 50... Sen jälkeen noista palkintopisteistä ole mitään hyötyä. Pitäisiköhän tuosta kysyä pelintekijältä tai jotain.

Onslaughtista sen verran, että kuulostaa niin hädässä tehdyltä lisäsisällöltä että taitaapi jäädä ostamatta. Jos demota onnistuis ja siten innostua, voin harkita uudestaan. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

saattaa olla kysytty ennen mutta saako ne onslaughtin pisteet siihe niinku kokonaispisteisiin?
 
Ylös Bottom