Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuo tosiaan on häirinny oikeastaan jokaisessa bäfässä, että tankeissa ei ole oikeasti sitä vääntöä. Välillä ei jaksa kiivetä edes pienen pientä mäkeä ylös, vaan valuu alas.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ihan hyvä ettei tankeilla pääse joka vuoren päälle. Tämä on varmasti tehty ihan pelillisistä syistä ettei joka vuorennyppylällä ole tankkia. Eikä noita tankkeja oikeastikaan vuorikiipeilyyn ole tarkoitettu vaikka pahoista paikoista menevätkin.

Onkohan noissa ifv kärryissä kokopelissä minkäänlaista at ohjusta. Ei tainnut olla kyllä ykkösessä mutta niitä kaipaisin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Huh huh... Ei saisi lukea näitä hypetyksiä. :D Rupeaa vain himottamaan lisää kyseinen peli. Monia mietityttää tuo hidastempoisuus, itse nään asian kyllä ihan positiivisena asiana. Eipä tarvitse juoksennella koko ajan spawnilta paikkaan A tai B... :) Ei muuta kuin kivääri kainaloon ja pusikkoon!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ihan hyvä ettei tankeilla pääse joka vuoren päälle. Tämä on varmasti tehty ihan pelillisistä syistä ettei joka vuorennyppylällä ole tankkia. Eikä noita tankkeja oikeastikaan vuorikiipeilyyn ole tarkoitettu vaikka pahoista paikoista menevätkin.

Onkohan noissa ifv kärryissä kokopelissä minkäänlaista at ohjusta. Ei tainnut olla kyllä ykkösessä mutta niitä kaipaisin.

Osuit kyllä oikeaan tuossa vuorikiipeilyssä. Ja näinhän se kylläkin on, mutta taisivat muut ajaa takaa myös tätä jumittamista naurattaviin "esteisiin". Esim. betassa tankki saattoi hyvinkin jäädä kiinni ensimmäisen tukikohdan aitaa vasten olleeseen hiekkakumpareeseen. Joten tällaiset virheet ovat kylläkin sitten ärsyttävämpiä.

Ifv kärryissä en ole ainakaan itse huomannut noita ohjuksia, vaikkakin noita boxin demovideoita onkin tullut selattua. Tosin voihan se olla jokin unlock sitten myöhemmin. Mutta ykösessä jotenkin muistelisin olleen nuo ohjukset (tai sitten taas sekoitan BF2 - BC1) :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Juup kyllähän niitä jumikohtia tuntui betassa olevan. Pieni metallikaide ja tankki jää joskus siihen...tosin mitä demoa katselin niin metallikaiteista vedeltiin läpi. Mutta eipä nyt sinänsä parane valittaa kun kuitenkin melkein kaiken voi pistää matalaksi kun muissa genren peleissä ei päästä lähellekkään samaan.

Magissa oli kyllä paremmat oman ukon kustomointioptiot mutta muuten vaikutti liian "heppoiselta" ja kevyeltä. Magin ja bafan ero pelillisesti on mielestäni siinä että magia voi "pelailla" ilman sen suurempaa puristusta kun taas bafassa joutuu puristaan kunnolla.

(offtopic sry)
Lisäksi mun mielestä enemmän pelaajia ei suoraan tarkoita enemmän hupia. Voisin väittää "tietyin varauksin" että asia on päinvastoin. Varmasti kaikki tai suurin osa on samaa mieltä että eniten tyydytystä tuo se kun saa ampua tutun vihun(ihanasti). Random tyyppien ammuskelu ei tuo samaa fiilistä. Magin taistelut ovat "isoja" mutta sillä vähäisellä peliajalla mitä olen tyypännyt niin iso ei tässä tapauksessa tarkoita rajumpaa.

Jos joku kysyisi minun mielipidettä että kumpi bafa vai mag niin sanoisin että jos frendilista on pitkä ja kaikki listalla suht aktiivisia niin ota mag mutta jos lista on hieman lyhyempi niin ota bafa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jos joku kysyisi minun mielipidettä että kumpi bafa vai mag niin sanoisin että jos frendilista on pitkä ja kaikki listalla suht aktiivisia niin ota mag mutta jos lista on hieman lyhyempi niin ota bafa.

Minä taas sanoisin, että molemmat! :D
Ovat niin erilaisia. Tärkeimpänä erona että MAGissa taktikoidaan ja BF BC:ssä jyrätään. Ja meikä tykkää kummastakin.
BF BC2:n betan jäljiltä jäi, samalla tavalla kuin edeltäjänkin, jälkeen fiilis miksei jokaisessa pelissä saa rullattua kaikkea nurin.

CODin ohjaus, BF BC2:n tuhoutuva maisema, MAGin komentosysteemi + isot taistelut, OFP:n "realismi" (ballistiikka + vahinko) = unelma?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Itse valitsisin, jos valita pitäisi vain toinen, niin BF ilman muuta.
Siinä on selvästi enemmän "sodan" tuntua. Rojua ja pölyä ilmassa koko ajan. MAG on jotenkin "kliininen". Ympäristö ei hajoa jne. pelinä kyllä ihan hyvä.

No tosin itse tulen omistamaann molemmat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Onko tiedossa tarkempaa aikaa milloin huomenna demo ilmestyy storeen?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Onko tiedossa tarkempaa aikaa milloin huomenna demo ilmestyy storeen?
Ehkä joskus tulee päivä, jolloin leviää globaali tietoisuus siitä, ettei PlayStation Storen tarkempia päivitysajankohtia tiedetä kuin päivän tarkkuudella.

Eli ei ole tiedossa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

No jos nyt kokeilis tota demoo huomenna ni sit siitä vois kattoo, että ostaisko tätä ollenkaan, kun vielä Uncharted 2 ehkä pitäis hankkia ja Red Dead Redemptionkin tulee sit joskus, ni pitäis rahat riittää ainakin siihen.

Mut jos tää ei pärjää MW2:lle ni tuskin ostan, mutta ainoo Battlefield mitä oon ikinä sillein tosissaan pelaillu ni on BF1943 joka on sekin hyvä. Eniten tässä kiinnostaa nää hajoavat ympäristöt ja ajoneuvoilla sählääminen mikä oli hauskaa 1943:ssa.

Ja mitä tässä olette puhuneet MAG:sta ni sekin on kohtalainen mutta vähän liian kököt graffat tälle sukupolvelle, joten en ainakaan sitä osta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ehkä joskus tulee päivä, jolloin leviää globaali tietoisuus siitä, ettei PlayStation Storen tarkempia päivitysajankohtia tiedetä kuin päivän tarkkuudella.

Eli ei ole tiedossa.
Tämä selvä.

Mukava kyllä päästä demoa pelaamaan. Onhan siitä betan päättymisestä jo aikaa vierähtänytkin. Kyllä tästä on jo ostopäätös tehty, hyvät puolet voittaa niin kirkkaasti huonot puolet. Tuo lumikenttä näyttää kivalta vaihtelulta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

itse pidän ainoastaan Battlefield peleistä ja seuraavien asioiden vuoksi:
aidompi sotatunnelma, paljon lääniä kulkea vapaasti, aidommat lisä varusteet ukoille, ajoneuvoja ja lentohärveleitä käytettävissä, ei liian nopea tempoista eli huonompikin pelaaja pysyy paremmin hengissä ja jos ei muuta niin ajaa tankilla.Lisäksi tietysti ne talojen ym. tuhoutuminen ja äänimaailma plussaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuleekos demo samaan aikaan myös puuceelle kuin pleikkarille? Taitaa nyt ihan tuo tuntuma rakaista kummalle ostan...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kyllä noi battlefield pelit on ainakin mun juttu,
Niitä kaikkia on tullu pelattua ja liikaa tunteja menny pelamiseen.

Bäfää on paras pelata hyväs kaveri porukas.

Ja toivottavasti saa taas demoo pelata hyväs kaveri porukas.

Magii pääsin kokeilee testis mut ei se bf sarjaan yllä millään ( mun mielipide ).
Muuten kyllä ihan hyvä peli.

Eiku demoa odottamaan ( päivystää storessa )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

itse pidän ainoastaan Battlefield peleistä ja seuraavien asioiden vuoksi:
aidompi sotatunnelma, paljon lääniä kulkea vapaasti, aidommat lisä varusteet ukoille, ajoneuvoja ja lentohärveleitä käytettävissä, ei liian nopea tempoista eli huonompikin pelaaja pysyy paremmin hengissä ja jos ei muuta niin ajaa tankilla.Lisäksi tietysti ne talojen ym. tuhoutuminen ja äänimaailma plussaa.

+squad-meininki toimii bäfässä todella hyvin.... squadspawnit, squad assistit, vihollisten spottaus tässä bc2:ssa hienoa, medicillä elvytteleminen, avunpyynnät squadin engineereiltä ja mediceiltä jnejne. Sanoisin, että paljon viimeistellympi ja todellakin aidompi tunnelma tässä bc2:ssa kuin monessa muussa pelissä aikoihin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

itse pidän ainoastaan Battlefield peleistä ja seuraavien asioiden vuoksi:
aidompi sotatunnelma, paljon lääniä kulkea vapaasti, aidommat lisä varusteet ukoille, ajoneuvoja ja lentohärveleitä käytettävissä, ei liian nopea tempoista eli huonompikin pelaaja pysyy paremmin hengissä ja jos ei muuta niin ajaa tankilla.Lisäksi tietysti ne talojen ym. tuhoutuminen ja äänimaailma plussaa.
Kyllä betassa oli aika rajattua tämä "vapaa" pelikenttä. Sen jälkeen oli vapaata kun hyökkäys oli viety viimeiseen baseen, jolloin pelikenttä oli avautunut kokonaan käyttöön. Silloinkin itse action oli rajoittunut vain siihen kerrostalon lähimaastoon. Pakotetut pullonkaulat olivat myös rojoittamassa tätä vapautta. Osaava tankkikuski pystyi pitämään hyökkäyksen aisoissa ensimmäisen basen jälkeen, jolloin hyökkäyksen eteneminen rajattiin portin lisäksi myös tähän "pommitusalueeseen", vai mikä lie.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Pelasin boxilla demoa ja kyllä ainakin toistaiseksi on vakuuttanut. Hämmästyin oikein, että kuinka pihalla sitä voikaan olla, kun tätä rupesi pelaamaan. Mw2 on tullut tahkottua, niin siinä ei ole tiimipelistä tietoakaan, mutta tässä pelissä sitä on kyllä mukavasti. Laajat kentät ja nuo ajoneuvot ovat silkkaa parhautta, tässä on oikeasti sitä tekemisen meininkiä eikä pelkkää istumista.

Ainoa häiritsevä tekijä oli se, että kentällä menee kaikenvärisiä janttereita, ettei oikein aluksi meinannut tunnistaa omia vastustajista, lähinnä jos vihu jäi jotenkin sopivasti, että näytti omalta. Tuo maaston tuhoaminen on kyllä upeaa jos vertaa Mw2:een, jossa limuautomaatista tulee kipinöitä ja pari tölkkiä Coca Colaa. Tapotkin näytetään maltillisesti ruudulla ilman kissan kokoisia kirjaimia "headshot boom x10000 omg lol".

Ei taida olla virallista aikaa tiedossa, koska demo ilmestyy?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

No, BFBC2 twitterissä sanotaan Demon tulevan PSN EU ja USA storeen tänään, joten eiköhän se sieltä tule.

luulisi tuon pitävän paikkansa kun Beta oli jo niin valmiin tuntuinen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei taida olla virallista aikaa tiedossa, koska demo ilmestyy?
Itse itseäni muutaman viestin takaa lainaten:
Ehkä joskus tulee päivä, jolloin leviää globaali tietoisuus siitä, ettei PlayStation Storen tarkempia päivitysajankohtia tiedetä kuin päivän tarkkuudella.

Eli ei ole tiedossa.
Seuraava, joka kyselee demon ilmestymisestä, pääsee viikoksi jäähylle.

Update! PS.Blogin Mike Kebby kertoi hetki sitten, että Store päivittyy tänään yhdeltä UK-aikaa, eli klo 15 Suomen aikaa. Mutta turha itkeä ja riehua, jos demoa ei löydy juuri tuolla sekunnilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Suupielet vaahdossa odotetaan iltaa. Saas nähdä kuinka kauan kestää oppia uusi mappi. Alussa varmasti pyöritään pitkin mestoja kun puolukka pillussa. Onneksi sen XM8:n sai aika alussa jo. ;)
 
Ylös Bottom