Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Demo on ladattavissa storesta, löytyy haulla.

Onpas huono tuo demon mappi, ja vielä vammasempaa on se, ettei ekstra-aseita saa kuin yhden/pelaajatyyppi. Vedä tämmöstä nyt sitten kuukausi :) Taitaa jäädä pelaamiset aika vähille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Demossa pahoja yhteys ongelmia ainaki näin alussa.. 3-4min pysyy peli päällä kerrallaan.. rasittavaa..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Huh huh, onpa nättiä kyllä pelailla tätä. Osalla pelaajista on kyllä tiimityö hiukan hakusessa, mutta eiköhän se siitä. Itse ainakin pidin mediccinä hiippailemisesta ja pelastin yli tusinan omia. Tässä on sitä fiilistä kyllä, mutta hieman pihalla on kyllä edelleen, että mitä pitää tehdä. Tuo tähtääminen on kyllä hiukan kankeaa tässä pelissä kuten joku jo aiemmin mainitsi. Fragi ei ainakaan pelaa yhtä hyvin tässä, kuin Mw2:ssa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Demossa pahoja yhteys ongelmia ainaki näin alussa.. 3-4min pysyy peli päällä kerrallaan.. rasittavaa..

Ei täällä ollut minkääntyylin onkelmia kun tuota demoa testasin reilu puol tuntia :p

@Beemer, ihan hyvä vain, ettei Frägi toimi kunnolla :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Demossa pahoja yhteys ongelmia ainaki näin alussa.. 3-4min pysyy peli päällä kerrallaan.. rasittavaa..

sama juttu... mulla ei yhdenkään EA:n tekemän pelin nettipuoli toimi minuuttia pitempää ku tulee aina joku connection häikkä. joku siihen ongelmaan kertoi ratkaisun, mutta ei kauheemmin kiinnosta mennä mitää portteja availee tietokoneella yhden pelin takia. muutenki vähä menny EA mustalle listalle mulla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Pari tuntia pelaillut, mutta eipä ole kuin yks tullu tollainen connection juttu. Hyvin on muuten toiminut eikä muita ongelmia ole ollut
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Aivan huikea demo! Ei yhtään lagia. Paljon on menty eteenpäib 1. osasta. Kumma juttu, että 1:ssä mun ratio oli jotain 0,5 ja tässä nyt 2,5 :D Kaikilla aseluokilla olen pelaillu ja hyvältä tuntui jokaisella. Se tuli muuten huomattua että taktiikka ratkaisee. Olihan se kiva, kun kukaan ei mitään oikeen osannu, kun ekaa kertaa pelasivat, mutta meikäläinen oli jo betassa mukana, niin ongelmia ei ollut. Sniputus on helppoa ja hauskaa.Kerran snipulla 8 tappoa ja sitten loppu paukut. Eli jos oikean paikan löytää, niin ei varmasti kuole kovinkaan helpolla.

Oli hauskaa piiloutua yhden auton taakse, kun eteen hyppäsi vuoren rinteeltä koko ajan tyyppejä (peräkkäin, ei missään ryppäissä) ja siitä mätin n10 tappoa, ilman että itteeni osuttiiin ollenkaan.


Niin ja olen surkea ampuja, mutta tässä näköjään pärjää jo hyvällä taktikoinnilla ja sijoittumisella :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kyllä betassa oli aika rajattua tämä "vapaa" pelikenttä. Sen jälkeen oli vapaata kun hyökkäys oli viety viimeiseen baseen, jolloin pelikenttä oli avautunut kokonaan käyttöön. Silloinkin itse action oli rajoittunut vain siihen kerrostalon lähimaastoon. Pakotetut pullonkaulat olivat myös rojoittamassa tätä vapautta. Osaava tankkikuski pystyi pitämään hyökkäyksen aisoissa ensimmäisen basen jälkeen, jolloin hyökkäyksen eteneminen rajattiin portin lisäksi myös tähän "pommitusalueeseen", vai mikä lie.

Betassa pelimuoto oli rush, lipunryöstössä on sitten vapaanpaa tuo liikkuminen. Tosta betan pelimuodosta menis kaikki viehätys jos liikkuminen ois vielä tota vapaampaa. Pelaajia kun on vain niin vähän kun on, niin ei siitä mitään tulis jos mappi ois auki kauheen leveest. Nyt näillä järjestelyillä on saatu illuusio siitä että pelaajia ois enemmän kuin todellisuudessa onkaan ja toimintaa riittää koko ajaksi ilman hiljaisia hetkiä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

@Beemer, ihan hyvä vain, ettei Frägi toimi kunnolla :)

Nyt toimii, kun vähän muutteli asetuksia. Eli ihan jees paitsi tykkien käyttö on hieman kankeaa, mutta eipä haittaa.

Spawnaus on tosiaan vähän arpapeliä, kun tosiaan vihollislauma saattaa iskeä heti takaraivoon.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Naah. Helikopteria piti päästä heti jonottamaan ja parin epäonnistumisen jälkeen alkoi sekin jo pysyä hanskassa. Periaatteessa ei mitään vikaa, ei kuitenkaan onnistunut säväyttämään vielä tällä näytöllä. Olisiko betan hiekkalaatikko ollut kuitenkin parempi leiskaltaan kuin tämä?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

No voi kerpele on se elämä epäreilua! Ite yritin kaks kertaa ladata peliä ja lataus onnistuki mutta sitte ku se ois pitäny vielä saaha asennettuakin ni kyllähän se on jo 100% varma että se ei onnistukkaa asennuksessa ja asennus epäonnistu. Ai että korvensi kivasti ku kummallaki yritysellä asennus epäonnistu oli muuten pikkusen lähellä että ei ohjain lentäny huomattavaa vauhtia ikkunasta läpi tappaen samalla pari naapurin kissaa.:mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

helkkari...kahden tatin tankki ohjaus on otettu pois. mä olen niin käsi, että tykkään ohjailla kahdella tatilla tankkia ja ampua liipasimella.

Nyt pitää käyttää kuutta sormea jotta tankki liikkuu..se on liikaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Olin kyllä ihan hukassa kun aloitin, vaikka BC1 on tullut pelattua niin pirusti mutta tuntu ihan eri peliltä :p Autto kun sääti kontrollit BC1 tyyliseksi niin kyllä sai vihollinen kyytiä, pääasiassa tankilla tuli jyrättyä 3.21 k/d ratio :) Menihän se ennakkotilaukseen...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

En oikein keksi mitä tämän pelin kanssa tekisi.
Demo oli vain "ihan kiva" mutta ei aiheuttanut mitään mullehetinyt ajatuksia. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

En oikein keksi mitä tämän pelin kanssa tekisi.
Demo oli vain "ihan kiva" mutta ei aiheuttanut mitään mullehetinyt ajatuksia. :(

Tuo demo on huono verrattuna betaan. Tämäkin on vain yksi pelimuoto, joita taas lopullisessa julkaisussa on useita. Kyllä tämä on jo ennakkotilauksessa, mutta jos ei ole betaa pelannut, voi demo kyllä jättää todella kylmäksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

^ Samoilla fiiliksillä. Betan mappi oli jotenkin mukavampi. Tässä mapissa on niin maan pirusti puita ja oksia jne. Mahtaisiko peli myydä paremmin demon ansiosta jos mappina olisi Arica Harbour? Beta-pelaajille tietenkin kiva saada toinen mappi, vaikka julkaisuun ei ole kun muutama hassu päivä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei iskenyt sitten tämäkään, aseilla ampuminen on vaan jotenkin ankeeta, mapit liian isoja ja ajoneuvot suhtkoht persiistä. :rolleyes: Joten ei mene ostoon niikun ei magikään, codit edelleen parasta antia ps3:n räiskintä rintamalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

helkkari...kahden tatin tankki ohjaus on otettu pois. mä olen niin käsi, että tykkään ohjailla kahdella tatilla tankkia ja ampua liipasimella.

Nyt pitää käyttää kuutta sormea jotta tankki liikkuu..se on liikaa.

Wink wink: Asetuksista saa vaihdettua Button layoutin BC1:stä ja 1943:sta tutuksi.
 
Ylös Bottom