Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei iskenyt sitten tämäkään, aseilla ampuminen on vaan jotenkin ankeeta, mapit liian isoja ja ajoneuvot suhtkoht persiistä. :rolleyes: Joten ei mene ostoon niikun ei magikään, codit edelleen parasta antia ps3:n räiskintä rintamalla.

Onko nyt niin, että peli on huono, koska ei voi boostata egoaan k/d-ratiolla, mapit eivät juurikaan tue istumista, nuubituubeilla ei juurikaan tee yhtään mitään eikä puukko ota 20metrin päästä lisäksi tästä puuttuu pajatso-perkit ja egoa buustaavaat kissankokoisilla kirjaimilla "headshot dude awesome dude" jne.

Kyllä huomasi, että tänne oli pesiytyny joukko codin pelaajia, mutta aika nopeasti lähtivät pois, kun ilmeisesti miinusratiot ottaa itsetunnon päälle. Mun mielestä tässä pelissä ei edes tarvitse tuijotella moisia lukuja vaan ennemmin mitä on tehnyt tiimin hyväksi. Paras fiilis tässä tulee, kun pääsee auttamaan toisia. Tähän peliin ehkä voisi ympätä codin herkkyyden liikkumisessa/tähtäyksessä, niin tämä olisi täydellinen. Itse kyllä taidan seuraavan kuukauden verran hakata vain tätä demoa ja päästää mw2 oikeutetulle eläkkeelle, koska voittaja löytyi parissa kuukaudessa lyömään mw2:lle luu kurkkuun.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Onko nyt niin, että peli on huono, koska ei voi boostata egoaan k/d-ratiolla, mapit eivät juurikaan tue istumista, nuubituubeilla ei juurikaan tee yhtään mitään eikä puukko ota 20metrin päästä lisäksi tästä puuttuu pajatso-perkit ja egoa buustaavaat kissankokoisilla kirjaimilla "headshot dude awesome dude" jne.

Kyllä huomasi, että tänne oli pesiytyny joukko codin pelaajia, mutta aika nopeasti lähtivät pois, kun ilmeisesti miinusratiot ottaa itsetunnon päälle. Mun mielestä tässä pelissä ei edes tarvitse tuijotella moisia lukuja vaan ennemmin mitä on tehnyt tiimin hyväksi. Paras fiilis tässä tulee, kun pääsee auttamaan toisia. Tähän peliin ehkä voisi ympätä codin herkkyyden liikkumisessa/tähtäyksessä, niin tämä olisi täydellinen. Itse kyllä taidan seuraavan kuukauden verran hakata vain tätä demoa ja päästää mw2 oikeutetulle eläkkeelle, koska voittaja löytyi parissa kuukaudessa lyömään mw2:lle luu kurkkuun.

Luuletko että peli ei iskenyt sen takia koska en pärjännyt? Pari matsia pelasin ja ratio plussalla alusta saakka. Tämä peli ei vaan iskenyt parista syystä ja ne ovat aseilla ampuminen ja hidas tempo lisäksi noi ajoneuvot eivät sovi onlineen ollenkaan.

PS. En pelaa pelejä sen takia että pääsen auttamaan muita.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Wink wink: Asetuksista saa vaihdettua Button layoutin BC1:stä ja 1943:sta tutuksi.

Mielestäni ei ollut "two stick" ohjausta vaikka saikin muutella asetuksia. Jos katoin väärin niin hyvä niin... koska mulle ei tuo kuuden sormen systeemi millään sovi.

Betassa oli tuo two sticks mikä olikin positiivista.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Luuletko että peli ei iskenyt sen takia koska en pärjännyt? Pari matsia pelasin ja ratio plussalla alusta saakka. Tämä peli ei vaan iskenyt parista syystä ja ne ovat aseilla ampuminen ja hidas tempo lisäksi noi ajoneuvot eivät sovi onlineen ollenkaan.

PS. En pelaa pelejä sen takia että pääsen auttamaan muita.

Samaa mieltä, kyseinen peli on ihan anuksesta. Kaveri viel kehtaa väittää et tulee parempi peli kun mw2. Selittäkää mulle miten tää peli voi lyödä mw2:sen, jos tässä ei edes pääse PRONEEN?

Tankit sun muut härpäkkeet ja uav:t on tässä ihan perseestä ainakin onlinessa. Ja sitä paitsi saa juosta puoli tuntia putkeen, että edes löytää vihollisen

Omasta mielestä liikkuvuus on jotenkin kankeeta
(pelasin betaa myös ja yhtä huonoja kummatkin)
battlefield 2 on paras battlefield edelleen omasta mielestä
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Samaa mieltä, kyseinen peli on ihan anuksesta. Kaveri viel kehtaa väittää et tulee parempi peli kun mw2. Selittäkää mulle miten tää peli voi lyödä mw2:sen, jos tässä ei edes pääse PRONEEN?

Tankit sun muut härpäkkeet ja uav:t on tässä ihan perseestä ainakin onlinessa. Ja sitä paitsi saa juosta puoli tuntia putkeen, että edes löytää vihollisen

Omasta mielestä liikkuvuus on jotenkin kankeeta

Tämä on jo parempi peli tässä vaiheessa jo. Oikei minäpä selitän vielä kerran;

- Tässä ei ole typerää puukotussysteemiä
- Ei mitään helvtin pajatso perkkejä
- Ei mitään helkkarin killstreakkeja jotka saavutetaan ainoastaa istumalla paikallaan
- Kentissä ei ole istumapaikkoja kuten codissa, sniputtaminenkin on vaikeaa, kun sieltä kentän toiselta laidalta joku spottaa kuitenkin
- Ei mitään älyttömiä marathon lightweight nyyppiä model 1887 akimbojen kanssa
- Tämä on modernia verkkosodankäynti "modern warfare" ei ole.
- Enemmän pelaajia
- Avoimet kentät
- Tiimipelaamisella on merkitystä, codissa pelaaminen on yksilösuorittamista ja egon buustailua ration muodossa
- Ja paljon muuta

Siis tässä pääsee jokainen ajamaan tankeilla, korjaamaan niitä ja tuhoamaan niitä. En ymmärrä miksi codien systeemi on parempi, että ilmatilan saa käyttöön ainoastaa tuubittamalla istumalla nurkassa tässä ne ovat sentään suht realistisesti käsillä.

Jos olet intin käynyt tai edes pelannut splättistä, niin kyllä sitä vihollista pitää etsiäkin maastosta. Mw on pilattu helkkarin pienillä kentillä ja pienillä pelaajamäärillä. Sehän on sodankäynnin pointti, että pitää osata edetä kohteeseen, codissa taasen parin pelikerran jälkeen muistaa kenttien reitit ja näin ollen ei tarvitse mitään suunnitella etukäteen.

Liikkuvuudesta olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että se jotenkin tuntuu mw2:n jälkeen kankealta, kun ukko ei vedäkkään kovempaa, kuin F16 puukko kädessä. Sotapeleissä tämä kyllä menee ehdottomasti listan kärkeen, tosin näitä uusia codeja en laittaisi missään nimessä luokkaan "sotapelit"- koska sitä mw-pelisarja ei ole, muut kylläkin ovat.

Pronesta... noh, minua ei haittaa, mutta sen näki kyllä mw2:n kohdalla mitä prone tuo tullessaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Samaa mieltä, kyseinen peli on ihan anuksesta. Kaveri viel kehtaa väittää et tulee parempi peli kun mw2. Selittäkää mulle miten tää peli voi lyödä mw2:sen, jos tässä ei edes pääse PRONEEN?

Ei tää peli nyt sentään anuksesta ole, ei vaan sovi mulle. Tosta makaamisesta taas olen eri mieltä lisäisi vaan kämppiä, nyttenkin vaikea erottaa puskajusseja kuusen alta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei tää peli nyt sentään anuksesta ole, ei vaan sovi mulle. Tosta makaamisesta taas olen eri mieltä lisäisi vaan kämppiä, nyttenkin vaikea erottaa puskajusseja kuusen alta.

Jahas, täällä on taas sama virsi mikä oli aikoinaan Killzone 2:sen kohdalla. Kun ohajus ei ole codia aka. helppoa, on pelikin perssiistä.

Beemerillä hyviä pointteja, mutta jos joillekkin se codi maistuu enempi, niin mikäs siinä.

Näissä hidastempoisemmissa peleissä ei se sorminäppäryys ole se kaiken A ja O, vaan taktinen peliäly, mistä Beemeri jo mainitsikin.

Itse pelistä sen verran, että iski ihan täysillä ja yllätyin ennenkaikkea snipaamisen hauskuudesta, ja tuntui se aika helpoltakin. Apache:lla en taas saanut vihollistankkia millään alas vaikka kuinka paljon ohjuksia siihen tyhjensin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuo demo on huono verrattuna betaan. Tämäkin on vain yksi pelimuoto, joita taas lopullisessa julkaisussa on useita. Kyllä tämä on jo ennakkotilauksessa, mutta jos ei ole betaa pelannut, voi demo kyllä jättää todella kylmäksi.

Beta oli surkea, mutta tämä demo aivan huikea! Betan mappi oli ihan hirveä, mutta tämä taas loistava :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mielestäni ei ollut "two stick" ohjausta vaikka saikin muutella asetuksia. Jos katoin väärin niin hyvä niin... koska mulle ei tuo kuuden sormen systeemi millään sovi.

Betassa oli tuo two sticks mikä olikin positiivista.

Äh, en ole edes vielä kokeillut demoa vaan pelkän betan perusteella täällä kommentoin. Harmi juttu, jos ovat tuon menneet muuttamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Itsellä jotain mätää yhteydessä.. 3-4 min pysyy homma kasassa. Nat on 2 ja ever ollu minkään muun pelin tai koneen kans ongelmia. Jotenki tulee BF2 ajat mieleen.. No jospa tällä kertaa ongelma ois mulla eikä EA:lla...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Näissä hidastempoisemmissa peleissä ei se sorminäppäryys ole se kaiken A ja O, vaan taktinen peliäly, mistä Beemeri jo mainitsikin.

Itse pelistä sen verran, että iski ihan täysillä ja yllätyin ennenkaikkea snipaamisen hauskuudesta, ja tuntui se aika helpoltakin. Apache:lla en taas saanut vihollistankkia millään alas vaikka kuinka paljon ohjuksia siihen tyhjensin.

Huomaa hyvin kyllä. Mw2:ssa kokeilin edetä taktisesti, mutta sehän oli sama, kuin olisi tehnyt itsemurhan. Tässä Bf:ssä, kun yritän pelata taas alitajuntaisesti mw2:n tyylisesti rushimalla vain eteenpäin, niin luotiahan sieltä heti pukkas otsaan. Eli nyt pitää taas totutella uudella pelityylillä pelaamiseen, henk.koht tykkään enemmän "älyllisestä" etenemisestä.

Mitä tuohon snipaamiseen tulee, niin aika hankalaa se minulle oli ainakin tuolla oletussniperillä, joten käytännössä sain pelkkiä assisteja, mutta enpä ole koskaan sniperina pelaamisesta välittänytkään..

Koitas kohdistaa ne ohjukset mielummin torniin, perään tai sivulle. Rocket launcherilla menee ainakin kerralla kaukaakin. Se mikä tässä eniten riepoo on juuri tuo, että en osaa vielä noita ajoneuvoa käyttää kunnolla, niin välillä tullut ajauduttua kentän ulkopuolelle, niin eihän esimerkiksi tankki tule määrätyssä ajassa maastosta pois. Tästä seurauksena on itsemurha.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

- Ei mitään helkkarin killstreakkeja jotka saavutetaan ainoastaa istumalla paikallaan
En ymmärrä miksi codien systeemi on parempi, että ilmatilan saa käyttöön ainoastaa tuubittamalla istumalla nurkassa tässä ne ovat sentään suht realistisesti käsillä.

Codissa taasen parin pelikerran jälkeen muistaa kenttien reitit ja näin ollen ei tarvitse mitään suunnitella etukäteen.
Vähän haluaisin kommentoida tuota sinun COD- stereotypiaasi. Killstreakkeja on paljon helpompi saada liikkumalla ja kiertämällä vihujen selkään. Tietenkin jos itse et pärjää muuten kuin noobtuben kanssa nurkassa istumalla, niin sille en voi mitään. Aseiden monipuolisuus on myös mielestäni MW2:ssa mahtava asia. Jokainen ase on hyvä jossain, ja jokaiselle pelityylille löytyy sopiva ase. Puukkojuoksijat tosiaan välillä ärsyttää, mutta sitä varten on keksitty haulikot ja dropshot. Reittivalinta on myös tärkeä. SMG:n kanssa ei kannata lähteä juoksemaan pitkille suorille jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Vähän haluaisin kommentoida tuota sinun COD- stereotypiaasi. Killstreakkeja on paljon helpompi saada liikkumalla ja kiertämällä vihujen selkään. Tietenkin jos itse et pärjää muuten kuin noobtuben kanssa nurkassa istumalla, niin sille en voi mitään. Aseiden monipuolisuus on myös mielestäni MW2:ssa mahtava asia. Jokainen ase on hyvä jossain, ja jokaiselle pelityylille löytyy sopiva ase. Puukkojuoksijat tosiaan välillä ärsyttää, mutta sitä varten on keksitty haulikot ja dropshot. Reittivalinta on myös tärkeä. SMG:n kanssa ei kannata lähteä juoksemaan pitkille suorille jne.


Arvasin, että täällä heti aloitetaan vertailut mw2:seen. Ite en ole vielä tätä ehtinyt kokeilla, mutta kommentoin nyt silti. Se on pelkkää plussaa ettei tässä ole mitään mw2 killstreakeja ja ihmepuukkoja ym.

Kuitenkin monien mielestä BF on paska peli koska ampuminen on ankeeta (=ei vaan osaa), koska on tottunut mw2:seen, jossa autoaim hoitaa kaiken.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jahas, täällä on taas sama virsi mikä oli aikoinaan Killzone 2:sen kohdalla. Kun ohajus ei ole codia aka. helppoa, on pelikin perssiistä.

Ei kyse ole siitä, että ohjauksen tarvisi olla helppoa, mutta sen pitäisi toimia. Miten sä saat tapettua vihollisen kaukaa, jos ohjaus on kankea ja se tähtäin ei vaan liikahda kohteen päälle. Magissa ja codissa se on niin ongelmatonta, kun tähtäin liikkuu sujuvasti. Mutta eihän tämä tosiaan bc2:n ongelma ole, vaan kaikki johtuu tuosta 30fps ruudunpäivityksestä. Missään 30fps pelissä (mag taitaa olla ensimmäinen) ei oo tähän mennessä saatu sujuvaa ohjausta, vaan kankeutta on aina havaittavissa.

Muutenhan bc2 on aivan mainio peli, mutta saa nähdä, tuleeko ostettua, kun magissa kuitenkin pelaajamäärät on niin paljon paremmat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei kyse ole siitä, että ohjauksen tarvisi olla helppoa, mutta sen pitäisi toimia. Miten sä saat tapettua vihollisen kaukaa, jos ohjaus on kankea ja se tähtäin ei vaan liikahda kohteen päälle. Magissa ja codissa se on niin ongelmatonta, kun tähtäin liikkuu sujuvasti. Mutta eihän tämä tosiaan bc2:n ongelma ole, vaan kaikki johtuu tuosta 30fps ruudunpäivityksestä. Missään 30fps pelissä (mag taitaa olla ensimmäinen) ei oo tähän mennessä saatu sujuvaa ohjausta, vaan kankeutta on aina havaittavissa.

Makuasioita. Omalla listallani tuntuu taas kärkipäässä olevan pelkkiä 30fps-pelejä.

Vähän vaikea yhtyä tohon "vaikea ohjattavuus" tai "kankeus", ennemmin kyseessä on vain hitaampi ja raskaampi tähtäys kuin Codissa. Joillekkin se sopii, joillekkin ei. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

olin aikanaan betassa mukana ja pelasin yksin. silloin tämä iski ja lujaa mutta tänään kun väänsin tätä kaverin kanssa kommunikoiden koko ajan niin iski tämä kyllä iski vieläkin lujempaa.

Onneksi peli on ennakotilatu, sillä kyllä tämä tämä tulee olemaan niin kova paketti, että aikaa tämän parissa tulee kulumaan enemmän kuin olisi sallittu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Beta oli surkea, mutta tämä demo aivan huikea! Betan mappi oli ihan hirveä, mutta tämä taas loistava :)

Ei se pelkkä mappi, mutta tuo sylettää, että pitäisi 4vko jaksaa pelata ilman mitään "palkintoa", eli aseita ei tule kuin yksi ekstrana jokaista aseluokkaa kohden, betassa kun oli, ja paljon.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ei kai pitääsi lukea näitä keskusteluita ku tuntuu jännitys aiva vatsanpohjas asti. Asiaan. Oma mielipide on se että se makaamis ominaisuus on aiva hanurita tai ainaki oli bf kakkosessa. Ketuttaa ku tyypit veti joka välis maihin. Olihan se ihan hyvä puollustautuessa mutta idioottikaa oikiasti sukeltaisi jos vastustaja olis nenän edes. Sniputkaa ei onneks enää pääse piiloutumaan ihan joka paikkaan röllipukuineen. Aseetki näytti kivoilta ja tehokkailta. Jytinää näytti piisaavan eikä pelintunnelmatkaa huonot oo joten loistoyksilö on vissiin tulossa. Joku jo aiemmin tos mainittiki tosta suunnitelmallisuudesta. Aiva oikein. Kukaa jaksa kauaa ympäri mappia seilata ilman päätä tai häntää. Puukkohippaki alkoi kyllästyttää heroesissa varsinki ku sai huitoa kolme minuuttia ilman tulosta ja yhtäkkiä se toinen keskeytti sniputtamisen veti esiin royals hyper super miekkansa ja sivalsi haavan sormeen josta realistisesti sitte kuoli.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mun puolesta moderaattori vois poistaa saman tien nämä "MW2 on niin paljon parempi blaa blaa blaa, tää BFBC2 on ihan piip" viestit. Ketään ei kiinnosta vertailut modern warfareen, koska ainakaan mua ei kiinnosta pätkän vertaa, vaikka MW2:ssa pystyis lentään lohikäärmettä ja ampumaan sen suusta Tarja Halosia..

Itse olin positiivisesti yllättynyt kenttään. Kunnon puskia, että pystyy jalkautuneenakin vähän hiippailemaan. Suorinta tietä vihollisen baseen juoksemalla, rynkky laulaen, oli täydellisen tuomittu epäonnistumaan. Vastaavasti, jos onnistu squadilla hiipimään hyviin asemiin, niin sieltä sai tappoja paremmin.

Mun mielestä tuollainen semi asemasotatyyppinen ratkaisu on paljon kivempaa, kuin se, että BF1943:n tyyliin vaan juostaan vuorotellen lipulta toiselle, maalaamaan se itselle.

Alkuun tuntu betaan verrattuna hemmetin vaikealta, mutta se johtu siitä, että näpit ehti tottua muihin peleihin ja uuden mapin kanssa oli aivan pihalla. Lisäksi betassa ehti jo omaksua punapiste- / kiikaritähtäimen.

Ajoneuvojen huima dominaatio säikäytti alkuun, mutta toisaalta, demossa ei ole oikein kunnon välineitä vielä tankintappoon(miinat, mortarit jne).

Lisäksi peli-iloa tässä vaiheessa syö pelimaailman yleismaailmallinen kaaos ja sekavuus. Sen suurimmaksi osakseen aiheuttaa kaiken maailman MW2-planeetan turistit, jotka käy sähläämässä mitä sattuu aikansa ja palaa kotiinsa. Esimerkiksi Betan loppuvaiheilla homma alkoi olla jo aika organisoitua touhua, niin puolustuksen kuin hyökkäyksenkin osalta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Toistan itseäni eli pidän ainoastaan Battlefield peleistä ja seuraavien asioiden vuoksi:
aidompi sotatunnelma, paljon lääniä kulkea vapaasti, aidommat lisävarusteet ukoille, ajoneuvoja ja lentohärveleitä käytettävissä, ei liian nopea tempoista eli huonompikin pelaaja pysyy paremmin hengissä ja jos ei muuta niin ajaa tankilla.Lisäksi tietysti ne talojen ym. tuhoutuminen ja äänimaailma plussaa.

Tankista, "Kevyt hyökkäysvaunu" ja "virtaheposta" juttua ( en tiedä noitten oikeita nimiä ).
Suurin iso tankki on oikeastaan nyt sopivan kestävä juuri siinä rajalla ettei ole liian kestävä, mutta mäen nousu käsittämättömän huonoa...tiellä meinaan ja
jumettui edelleen esim. särkyneeseen kaidepätkään noin 1 metrin pituinen.
Kevyt hyökkäysvaunu on todella hyvä lähes kaikin puolin ja taas
tuo "virtahepo" joka ampuu ilmeisesti granuja on hyvin hankala ajaa ja ampuminenkin enemmän arpomista kuin tarkkaa sihtiä.

Tarkka-ampujien aseet minusta vähän liikaa parannettu edellisestä Beta versiosta.
Kenttä osittain parempi esim. kuusimetsää palmujen sijasta ja korkeuseroa mukavasti, mutta taas jokin vähän mättää ehkä pieni sekavuus johtuuko se taas kenties aktiivisten mw2 pelaajien kokeiluista vai siitä ettei hahmottanut ensin minne ja mistä...mutta siitä se lähtee rullaamaan.
Lopuksi täys versiota ootellessa odottavan aika on pitkä.
 
Ylös Bottom