Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]
Betan jälkeen karmea herätys siihen, etten enää demossa osaa ajaa mitään ajoneuvoa. Tankeilla vahingossa seiniin päin ja helikopterilla vedin kai flipin järveen. Huoh. Muuten demo tuntuu hyvältä ja taitaa tänään lähteä ennakkotilaukseen jahka gigantin kautta gamestoppiin kerkiän.
Mitä tuohon suureen MW2 vs BF:BC2 taisteluun tulee, omasta mielestäni molemmissa peleissä on hyvät puolensa, kuten MW2 killstreakit (vaikka itse streakit pilaisivat BÄFÄn kokonaan, on idea silti hyvä ja toteuttamiskelpoinen, esim 5kill streak +-2 tickets tai vaikka insta vehicle spawn baseen) ja BF valinnanvapaus. Ensimmäisessä Modern Warfaressa meni hermot siihen kun ei tiennyt kenttiä ja kranaatit tippuivat jalkojen juureen jo alussa, kun kaikki muut tiesivät tasan tarkkaan minkä seinän yli se pitää heittää jotta se tippuu vihollisten spawniin. Toisessa MW:ssa taas meni hermot pelin hektiseen nopeuteen kun hetkeäkään ei tahtonut saada rauhassa olla.
BF:n kantava idea on mielestäni juuri se tuhoutuva maasto. Kun MW2:sessa kulman taakse on tasan yksi reitti, voi battlefieldissä mennä vaikka seinän läpi. Ilman tuhoutuvaa maastoa peli kyllä jäisi hyllyyn. Ja mielestäni aseet toimivat hyvin, ovat tarkkoja ja potkivat mukavasti.
Yksi asia mikä häiritsee on UAV:n tehokkuus. Betassahan UAV oli kanssa kova laite, mutta spottaaminen oli hyvin hyvin vaikeaa. Nyt UAV tuntuu enemmän olevan spottikone. Ainakin kun itse sillä lentelen unohtelen välillä ampua ohjusta kun spottaaminen on niin helppoa, että spottaan lähes koko vihollistiimin.