Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]
Rushin ja conquestin kaikki tuntevat. Squad deadmatch on tosiaan tappomatsia 4vs4vs4vs4 ja squad rush on lähinnä kilpailuhenkiseen pelaamiseen tarkoitettu 4vs4 -pelimuoto, jossa toinen tiimi puolustaa kahta cratea ja toinen hyökkää.
Valinnanvara on tietysti erittäin jees, mutta huolestuttaa mappien määrä näin monella pelimuodolla. Itse kun tulen lähinnä hakkaamaan noita suuren mittaluokan mättöjä, niin ärsyttää jos niiden mappimäärä on kovin pieni ylimääräisten pelimuotojen ansiosta. Veikkaisin, että julkaisussa mappimäärä on enimmillään ~8 per pelimuoto, vaikka ~12-16 kelpaisi. Toki nuo mapit jokaiseen pelimuotoon saadaan samoista "rakennuspalikoista", mutta silti hyvän mapin suunnittelu jokaiseen muotoon erikseen vaatii huimasti työtä.
+Squad rushsiis käsittääkseni lopullisessa pelissä tulee olemaan ainakin rush, conques ja squad deathmatch (4 tiimien deathmatch)
Rushin ja conquestin kaikki tuntevat. Squad deadmatch on tosiaan tappomatsia 4vs4vs4vs4 ja squad rush on lähinnä kilpailuhenkiseen pelaamiseen tarkoitettu 4vs4 -pelimuoto, jossa toinen tiimi puolustaa kahta cratea ja toinen hyökkää.
Valinnanvara on tietysti erittäin jees, mutta huolestuttaa mappien määrä näin monella pelimuodolla. Itse kun tulen lähinnä hakkaamaan noita suuren mittaluokan mättöjä, niin ärsyttää jos niiden mappimäärä on kovin pieni ylimääräisten pelimuotojen ansiosta. Veikkaisin, että julkaisussa mappimäärä on enimmillään ~8 per pelimuoto, vaikka ~12-16 kelpaisi. Toki nuo mapit jokaiseen pelimuotoon saadaan samoista "rakennuspalikoista", mutta silti hyvän mapin suunnittelu jokaiseen muotoon erikseen vaatii huimasti työtä.