Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites ihmeessä tuolle uav:lle saa konekiväärin. Toiset jauhaa sillä jatkuvasti, mutta itse en kyllä sille nappia löydä. Vai saako sen sitten vasta, kun on tarpeeksi tahkonnut sillä menemään?
Kyllä pikkasen hajotti pelata Atacama desertiä. Vihollisen helikopteri dominoi ikävästi taivaita ja omat eivät käyttäneet lainkaan helikopteria. Minä yritin sitten yksinään antaa vastusta vihollisen kopterille, mutta eihän siitä mitään tullut kun vihollisella 2 ukkoo kyydissä ja minä yksinään yritän raketeilla saaha sitä alas. Siinä vaiheessa kun viholliset veivät meidän kopterin ja pääsivät kahdella chopperilla menemään niin aika vikkelään lähti exit nappula soimaan.
UAV:lla olen miekin koittanut tuota achia saada, mutta en käsitä miksi ne jampat ei kuole. Sama ongelma Roadkillien hankkimisessa. Ukot menee läpi niistä autoista eikä kuole. Olen jopa tankilla ajanut paikallaan kyykkivän ukon päältä, mutta eihän se mitään kuollut. Tankki vaan työnti sen nätisti sivuun.Pakko tunnustaa, että ite ole pari kertaa sitä yrittäny uav:llä mutta en kyllä saa jengiä hengiltä sillä niinku noissa youtuben videoissa on tehty.
Aikanaan Halossa näkyi paljonkin tätä pyllyilijää, joka yritti jotain achievementtiä pelimenestyksen ja -ilon kustannuksella. BC2:ssa olen todistanut kyseistä ilmiötä kuitenkin esimerkillisen vähän. 2d:n aikana olen tainnut nähdä yhden varman airkill-yrityksen, mutten voi siis sanoa että tuo yleistä olisi. Olit varmaan vaan sellaisella servulla, jossa joku sama tyyppi temppua yritti.Eilen pelasin monta peliä ja koko ajan tuli helikopteria kamikazena maahan saamatta mitään aikaa. Ton seurauksena kyllä voitettiin aika monta peliä ku vastapuoli haki vaan airkilliä.
Helikopterit on osaavissa käsissä pikkasen turhan tehokkaita tuhonkylväjiä.
Joutasivat pois kokonaan tai ainakin jotain niille pitäs tehdä, että niillä ei voisi noin helposti dominoida peliä. Saatikka sitten jos vihollisella on molemmat helit niin, kiitos ja näkemiin.
.
Kukaan ei päässyt lähtemään basesta pois. Mikäli heliukot ei saanut tapettua niin tietysti sieltä joku puskajussi sitten viimeistelee, kun mitään kulkuneuvoja ei voinut käyttää. Nykyään tuleekin lähdettyä melko vilkkaasti huoneesta pois, mikäli siellä tuommonen ympyrää lentävä heli näkyy jossain.
Omalla puolella oliskohan ollu 7 ukkoo ja vastustajilla 8 ja siihen on aika vaikea vaikuttaa, mitä oma tiimiläiset tekee, kun randomilla johonkin huoneeseen menee spelailemaan. Kyllähän siellä ukot sitä heliä ampuivat RPG:llä ja LMG:llä, mutta kovasti se vaan pörräs taivaalla ihan hyvän tovin.Jos tolleen on tehny niin oma tiimi on ollu aivan kädetön. Jos 12 jätkää spawnaa mestaa missä tämä kopteri pyörii niin äkkiä sen saa alas tai vähintään perääntymään.
Äkkiä voisi näin luulla, mutta tehokkaastihan tuo kopteri senkin tuhosi, mikäli siihen joku koitti mennä. Itse en kovin montaa kuolemaa jaksanut väkisin yrittää päästä etenemään tuossa huoneessa vaan vaihdoin suosiolla toiseen. Tiedä sitten, saivatko helin alas vai tuliko tiketit ensin vastaan. Sijoittaisin rahani jälkimmäiseen vaihtoehtoon.Ja molempien basejen ilmatorjuntatykki on melko suojases paikas et siihen vaan ukkelii niin ei kauan kopterit pyöri bases.
Avattavat lisävarusteet on hieno lisä vaikka oltaisiinkin kopioitu CoDeista.
Erityisesti Carl Gustav on todellinen jokapaikan höylä ja jokanaisen unelmajötikkä. Tankkeja vastaan se on singoista huonoin (tekee kyllä edes vähän damagea), mutta jalkaväkeä ja helikoptereita vastaan aivan ehdoton. Itsellä on kannossa tuplaraketit ja parannettu räjähdeteho, ja tällä kombinaatiolla viedään esim. taloissa piilottelevia jalkaväkimiehiä kuin heinää. Myös "snipaus" onnistuu, sillä raketti lentää lujaa ja suht pienellä dropilla. Pääase (itsellä kannossa UZI, koska se on "harvinainen") sopii sitten muuhun niittämiseen, mutta tällä luotan aika pitkälti huomaamatta ampumiseen ja muuhun covert-toimintaan. Face to face tulitaistelun voittokaan ei ole mahdoton, mutta vaikeampaa.
Juuh. Ennestään tuttu tuo 1943 ja kauan aikaa sitten vähän pelailtu MC, joten en tuosta ominaisuudesta ollut tietoinen.Kyllä avattavat aseet on ollu ainakin BF2 asti Battlefieldeis et ei sitä todellakaan ole CoDeista ainakaan kopioitu. En muista et MW1 ennemmi ois CoDeis näitä nähty.