Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Tähän on taas pakko sanoa et ei todellakaan näin! Miten se tekee yhtään mistään hienompaa jos ilman squadia pelaa ja sattuu pärjäämään? Herran jestas menkää nyt niihin squadeihin se ei ole keltään pois. Squadin muut jampat kun näkee et oot sopivaan koloon kiertäny tai ihan mitä vaan tehny niin ne spawnaa suhun ja päin vastoin. Tai mitenkä jos vaikka siinä desert mapista saa napattua vastustajan kopterin ja sattuu olemaan sillä hetkellä yksin. Kukaan ei voi spawnaa siihen kakkostykin paikalle kun ei olla ryhmässä. Koko tiimi hyötyy siitä et kaikki on ryhmässä. Käsittämätöntä et peli kaiken lisäks viel ehdottaa sitä, mutta ilmeisesti se ei riitä. Oisivat tohonkin voinu tehdä yhden vaihtoehdon et on pakko joinaa squadiin niin kenenkään ei tarvis tehdä näinkin vaikeaa valintaa joiniiko vai eikö.
Ensinnäkin se asia oli hienoa, että tuo oli niin erilainen roundi, kun pelityyli vaihtui ramboiluksi.
Mutta ok, jos kerta tollasen avautumisen ramboiluni jätti niin kerronpa oman mielipiteeni tuosta randomien kanssa samassa squadissa olemisesta.
Suomalaisten kanssa olen aina squadissa, jos frendilistalla on porukkaa onlinessa, mutta jos lähden yksin pelaamaan niin se meinaa yleensäkin juuri sitä, että pörräilen pelissä ilman squadia. Johtuen mm. jos olen löytänyt loistavan paikan, jossa väijyn vaikkapa vihollistankkeja
c4 kädessä ja sitten kasa apinoita respaa meikäläiseen ja paljastavat minut turhalla ampumisella ja muulla säätämisellä. Parhaimmassa tapauksessa sieltä tulee 3reconia ja kaikki jäävät siihen paikkaan snipulla ampumaan. Huomannut olen että itse ainakin pärjään loistavasti ilman random squadia. Eri asia sitten, jos porukoilta löytyy jopa mikki ja pystyisi edes englanniksi kommunikoimaan, mutta näillä yksinäisillä susilla ei niitä ikinä löydy, Joskus tosin on parin britin kanssa tiimityö pelannut.
Tiedossa on että tiimipelillä mennään, mutta random squadien kanssa ei.
Paremmin olen pelejä saanut pelattua ja matseja voitettua tuolla periaatteella, joten siitä on turhaa inistä sen enempää.