Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitoksia Lakulle hienon videon siirtämisestä tänne. Itse pelasin aikoinaan BF Bad Company 2 demoa (moninpeli) mutta syystä tai toisesta en ostanut kyseistä peliä...

Onko PS3 ja Xbox360 versioissa mitään eroa.. satun omistamaan molemmat konsolit.. eli siksi kysyn. Ja ylipäätään kun nyt tulee nuo Vietnam mapit, niin kannattaako niiden takia hommata peli näin Joulun kunniaksi?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No nyt mentiin toiseen ääripäähän 50% vähemmän damagee :E Tekee ihan turhaks aseilla laatikoihin ampumisen. Ja nyt puolustava joukkue voi mennä ninjailee ties mihin ja ehtii hyvin tulla takas lahtaamaan sen random ninjan laatikon läheltä ja purkaa pommin. Toi ei ollu ees varsinainen ongelma jos tiimi osas pelaa. Siinä joutu vaan olemaan sopivalla etäisyydellä laatikoista et näki nää sankarit seenelosien kanssa.

Ainakin tähän asti on osoittautunut varsin toimivaksi uudistukseksi. Homma vaatii nyt enemmän tiimityötä että m-comit saadaan tuhoutumaan. Mielestäni se että porukka räiski tankeilla ja singoilla kaukaetäisyydeltä comeja ei tehnyt pelistä yhtään sen parempaa. Ja kyllähän tuo ninjailu edelleenkin näyttää onnistuvan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko PS3 ja Xbox360 versioissa mitään eroa.. satun omistamaan molemmat konsolit.. eli siksi kysyn. Ja ylipäätään kun nyt tulee nuo Vietnam mapit, niin kannattaako niiden takia hommata peli näin Joulun kunniaksi?
Konsolien välillä ei taida olla muuta eroa kun pelaajamäärät, PS3 isommat. Peli kannattaisi ehkä hommata jo ennen Vietnamin tuloa, koska Vietnamia ja Normia ei voi pelata samoilla servuilla. Näin saisit tuntumaa normi mappeihin jotka ovat oikein hyvin onnistuneet etkä reilussa kuukaudessa kyllästyä niihin :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko PS3 ja Xbox360 versioissa mitään eroa..
Eipä taida olla.

Ja ylipäätään kun nyt tulee nuo Vietnam mapit, niin kannattaako niiden takia hommata peli näin Joulun kunniaksi?
Ehdottomasti kannattaa hankkia, sillä peruspeli on rautaa ja Vietnam tulee luultavasti viihdyttämään myös hyvin pitkään.

Pelin ostajan kannattaa pitää mielessä, että peli kannattaa ostaa uutena tai varautua pulittamaan 12 euroa VIP-statukseen, joka on melkeimpä pakollinen moninpeliä pelatessa.

Konsolien välillä ei taida olla muuta eroa kun pelaajamäärät, PS3 isommat.
Mistäs tämä tieto on peräisin? Peli on kuitenkin myynyt boksilla enemmän, joten varmasti pelaajia löytyy vieläkin vähintään yhtä paljon kuin PS3:lla. Jos tarkoitat tämän foorumin pelaajatilannetta, niin siinä taidat olla oikeassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täytyy myös kuitata, että MIKÄÄN tiimi - ei edes sinun supertiimisi - pysty estämään vastustajaa, joka pulttaa joka helvatan vehkeeseen C4:sta kiinni. Olen ollut matseissa, joissa räjähteitä tuli kaikkien mahdollisten vehkeiden nokassa + ninjat kävivät vielä asentamassa niitä omin pikku kätösin. Vaikka kuinka puolusti laatikkoa, oli vain ajan kysymys, milloin joku pommi pääsi läpi.

Mun supertiimi mielestäni esti ihan riittävän hyvin C4 iskut ei ongelmaa edelleenkään. UAV tippuu hetkessä, mutta ongelmaks ehkä tuli eniten mapit jossa sai vietyä pommia mönkkärin nokassa laatikon viereen. Edit: Ja mapit jossa pysty hyökkääjät tankilla ampumaan basestaan laatikot.

Raipe1 sanoi:
No ei tee. Yksi squadi, kolme engineeriä, yksi assault. Laatikko pasahtaa minuutissa.

Tämä siis olettaen että tiimi on niin kädetön etteivät saa pommia viritettyä.

Ja se että 4 kaveria pääsis pommille ilman että kukaan näkee puolustajista niin haha. Siinä jo saa olla aivan ***** kädettömät kaverit puolustamassa. Lähinnä tohon C4 tuli turvauduttua hyökkäyksessä itse kun näki et tiimi koostuu 90% rölleistä. Se toi mahdollisuuden vielä voittaa hyökkääjän puolella noita eriä.

Tietyllä tapaa ihan hyvä uudistus, mutta vähempikin dmg vähennys ois riittäny.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietyllä tapaa ihan hyvä uudistus, mutta vähempikin dmg vähennys ois riittäny.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että nämä "uudistukset" toteutettiin palautteen perusteella. Enemmistö on ilmeisesti tästä asiasta itkenyt foorumeilla ja DICE teki ehdottomasti oikein reagoimalla ihmisten palautteeseen päivityksen muodossa.

Mutta se että jokainen olisi tyytyväinen on mahdotonta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Medicin revive kuolemattomuus poistettu, slug haulikoiden muutokset oikeaan suuntaan, F2000 parempi tarkkuus lonkalta, MG3 & M60 damagea laskettu...

Palautetta kuunnellaan ja myös reagoidaan niiden pohjalta. Hyviä muutoksia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Medicin revive kuolemattomuus poistettu, slug haulikoiden muutokset oikeaan suuntaan, F2000 parempi tarkkuus lonkalta, MG3 & M60 damagea laskettu...

Palautetta kuunnellaan ja myös reagoidaan niiden pohjalta. Hyviä muutoksia.

Onkos tuo siis vain pc pelaajien herkkua vai jo konsoleillekkin tullut?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vois veikata et tulossa konsoleille vasta vietnam lisärin mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eipä taida pitää paikkaansa. Ainakin tällä statistiikkasivustolla vasemman laidan tilastojen perusteella näyttäisi Boxilla olevan noin puoli miljoonaa pelaajaa enemmän: XBOX360 - Battlefield Bad Company 2 Stats

Näin on. Boksin pelaajamäärät ovat käsittääkseni muutenkin lähes missä pelissä tahansa suuremmat. Suomessa asia taitaa kuitenkin olla toisin (selventäkää ihmeessä jos olen väärässä, mutta tälläistä olen kuullut).

Jutun pointti oli kuitenkin se, ettei konsoliversioilla ole mitään eroa. Kotimaista peliseuraa löytyy alustasta riippumatta myös kylliksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vois veikata et tulossa konsoleille vasta vietnam lisärin mukana.

Tätä itsekkin fundeerasin että varmaan lisäosan mukana tulee tuo sama matsku mikä pc:lle sitten ekana ilmestyi.

Jotenkin on muuten ruvennut peli maistumaan taas,kun noita platinoita on ruvennut satelemaan,eivätkä ne ole enään kaukaisessa tulevaisuudessa.

Mutta tässä kun olen katsellut mitä ihmiset pelailevat niin New Vegasiin se kallistuu,ja ennen sitä oli Reach.. Melkeempa itkettää kun ei noita ole itse tullut hankittua> Vannoutunut Bf-sarjan fani prkl!!:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta tässä kun olen katsellut mitä ihmiset pelailevat niin New Vegasiin se kallistuu,ja ennen sitä oli Reach.. Melkeempa itkettää kun ei noita ole itse tullut hankittua> Vannoutunut Bf-sarjan fani prkl!!:D

Odota Black Opsin ilmestymistä. Silloin täällä ei muusta puhutakkaan saatikaan pelata. Kaikki posti mikä koskee CoDia jää meikäläiseltä lukematta - kompostikamaa toisin sanoin.

Se että BF3 on joskus tulossa, antaa lisävoimia :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täysin samaa mieltä edellisen kanssa.

Mielestäni COD -sarja on laadukas, mutta täysin yliarvostettu ja Battlefieldejen seikkailullisuus ja laajatmapit on korvattu.. reaktioräiskinnällä ja ahtaudella.

Nyt sitten BF:BC2 joululahjaksi tulossa.. huoh..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sama homma täällä, jäi cod mw2 heti hyllyyn kun ostin bc2:n. :)

Saisi vaan tuo Vietnam lisäri jo ilmestyä.. :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

BC2 saa kanssa kunnollisen "päivityksen" 9.11 kun tuo Black Ops ilmestyy.

Mielenkiintoista nähdä millaiseksi pelit muuttuvat kun enää fanit on jäljellä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täytyy taas todeta, että sotapelit ei ennen tätä kiinnostaneet satunnaispelailuja enempää. SP-kamppiksen näen tässä ihan turhan pitkänä kun juttu kuitenkin on online, mutta jotain kaikille. BF2:n ja muiden erona itse näkisin jonkinlaisen "meiningin" kun talot sortuu alta, tankkien ampuessa niitä matalaksi ja helikoptereiden niittäessä tasankoja. Eihän tässäkään kaikki ympäristöt tuhoudu, mutta tuo se kuitenkin tarpeeksi oma säväyksensä.

Kyllä tätä muutkin kuin ne rank 50 pelailee. Itsellä taitaa ollla 28 ja julkaisussa ostin. Paljon tulee pikkurankkien porukkaa vastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Activision ja Call of Duty on skeidaa, jota ei ennen ole nähty.

Alkuhuuman jälkeen vanha kaarti palaa takaisin Bad Companyn tantereelle. Tää on tieto :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Battlefieldin ongelma on siinä, että EA:n serverit ovat ongelmalliset. Itse joudun jenkkipeleistä aina Japanipeleihin vuorokauden ajasta riippuen, tietysti väliin mahtuu myös eurooppalaisiakin servereitä.

BF:BC2 ei kannata myöskään mennä yksin pelaamaan, koska peli voi aiheuttaa erilaisia suuttumustiloja riippuen millaiseen joukkueeseen pääsee. Yksilö kun ei mahda mitään yhdelle hyvin pelaavalle ryhmälle.

Haikeudella kaipaan BF: Modern Combat:tia, siinä oli kaikki kunnossa. Niin paljoa en edes kaipaa talojen rikkoutumista, kuin toimivaa gameplayta ja serverilistoja <3

Uusi CoD vie ainakin minut mukanaan, jos se muistuttaa CoD: WaWia. CoD:ia on myös mukavampi mennä pelaamaan yksin, koska siinä yksilöllä on suurempi painoarvo kuin BF:BC2ssa.
 
Ylös Bottom