Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Activision ja Call of Duty on skeidaa, jota ei ennen ole nähty.

BC2 saa Call of Dutyt näyttämään Viva Piñatalta, vai miten se meni :rolleyes:

Ehdottomasti olen samaa mieltä. Ympäristön tuhoutuminen, kenttien massiivisuus, realistinen sotatuntuma ja kiinnostavat sekä taktiset pelimuodot niittaavat CoDit maan rakoonsa.

Tämä peli vaatii oikeasti muutakin taitoa kuin reaktiokykyä tai kenttien tuntemusta.

CoD:ia on myös mukavampi mennä pelaamaan yksin, koska siinä yksilöllä on suurempi painoarvo kuin BF:BC2ssa.

Tämä on totta, mutta tekeekö se pelistä paremman? Itse en pelaile BC2:ta klaanissa vaan aina satunnaisilla EU-servoilla. Silti peli maistuu hyvältä. Saan rutkasti peliloa myös siitä, että pelailee täysin tuntemattomassa squadissa tuntemattomien tyyppien kanssa, ja tulee voittoa voiton perään. Varsinkin jos tulee vielä "paras squadi" pinssejä niin johan riemu ratkeaa. Se on hieno fiilis kun homma toimii ilman headsettiä ja porukka ymmärtää toisiaan. Dääm, taidankin tästä lähteä pelailemaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä on totta, mutta tekeekö se pelistä paremman? Itse en pelaile BC2:ta klaanissa vaan aina satunnaisilla EU-servoilla. Silti peli maistuu hyvältä. Saan rutkasti peliloa myös siitä, että pelailee täysin tuntemattomassa squadissa tuntemattomien tyyppien kanssa, ja tulee voittoa voiton perään. Varsinkin jos tulee vielä "paras squadi" pinssejä niin johan riemu ratkeaa. Se on hieno fiilis kun homma toimii ilman headsettiä ja porukka ymmärtää toisiaan. Dääm, taidankin tästä lähteä pelailemaan.

En sano parempaa, mutta BF:BC2 on parhaimmillaan suomalaisen 4 pelaajan ryhmällä. Jota on todella vaikea löytää nykyään, vaikka olenkin pyrkinyt poimimaan listalleni BF:BC2 pelaajia. Varsinkin jos yksin pelailen niin tykkään pelailla paljon conquestia ja niitä kenttiä jossa ei ole montaa ajoneuvoa.

Sellaisia kenttiä kun saisi playlistiin, missä ei olisi ajoneuvoja niin olisin taivaassa.:D

Pistänpä tämänkin vielä tähän:

Eli lisätkää bäfän aktiiviset pelaajat mun listoille: di Diki ib
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itsekkin pelailen ilman klaanikikkailuja, ihan randomien seurassa. Yllättävän hyvin homma toimii tuntemattomienkin kanssa. Joskus tosin hyökätessä oma tiimi jää jumittamaan kuolemapelossa, ja homma valuu reisille. Monesti jengin saa liikkeelle, kun lataa muutamat savut ja painaa itse savun sekaan kuolemaan :) Ja kun takkiin tulee, niin voi hyvillä mielillä syyttää osaamattomia ulkomaaneläviä. Itse olen oppinut mukavasti erilaisia kikkoja/tapoja laittaa vihollista kylmäksi, juuri juoksemalla tuntemattoman squadin mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse en pelaile BC2:ta klaanissa vaan aina satunnaisilla EU-servoilla. Silti peli maistuu hyvältä. Saan rutkasti peliloa myös siitä, että pelailee täysin tuntemattomassa squadissa tuntemattomien tyyppien kanssa, ja tulee voittoa voiton perään. Varsinkin jos tulee vielä "paras squadi" pinssejä niin johan riemu ratkeaa. Se on hieno fiilis kun homma toimii ilman headsettiä ja porukka ymmärtää toisiaan. Dääm, taidankin tästä lähteä pelailemaan.

Voin yhtyä tähän täysin. Porukka tietää yllättävän hyvin nykyään mitä pitää tehdä, eikä hannaile turhia. Back-nappula on myös pirun kätevä käskytykseen ja avunpyyntöihin. Esim. panoksia olen lähi kuukausina saanut aina, kun niitä olen kailottanut.

Itsekin käytän headsettiä hyvin harvoin, koska pelaan iltaisin ja öisin, jolloin kakarat vetävät hirsiä viereisessä huoneessa. Tosin viimeeksi kun mikki oli päällä työkaverin kanssa muodostetussa kuolemanpartiossa, napsahti pari kertaa "paras squad" -pinni, vaikka meitä oli vain kaksi... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tähänkin peliin näyttää olevan vielä pelaajia. En ymmärrä miksen ostanut tätä julkaisun yhteydessä, vaikka pelasin sitä betaa/demoa ja pidin siitä:confused:. Tekisi kyllä mieli ostaa tuo ultimate edition, mutta samalla hinnalla saisi Mass Effect 2 ja assassins creed 2 (kauppa siis thehut). Onko kellään mitään veikkauksia miten pelaajat vähenee bäfästä kun black ops -jota minä en muuten vrmsti osta- ilmestyy?Vietnam lisärin luultavasti ostan tähän peliin, jos ostan tämän pelin:p ?

acoustic: itsellänikin odotetuin peli on tällä hetkellä BF3. Luultavasti se tulee olemaan eka peli, jonka ennakkotilaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko kellään mitään veikkauksia miten pelaajat vähenee bäfästä kun black ops -jota minä en muuten vrmsti osta- ilmestyy?Vietnam lisärin luultavasti ostan tähän peliin, jos ostan tämän pelin:p ?

Varmaan lukumääräisesti porukka vähenee, mutta pienintäkään pelkoa pelien löytymisen suhteen ei ole. Itse asiassa koitin pari viikkoa sitten Bad Company 1:stä ja sielläkin pääsi vielä "sukkana" peliin jossa täydet joukkueet. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

pelaajia on niin suuri määrä että varmasti riittä vielä yhden black opsin julkaisun jälkeenkin. Itsekin ostin pelin vasta muutama kuukausi sitten, kun ei julkaisuhetkellä ollut aikaa pelata. Tällä hetkellä lvl30 ja tavoitteena olisi saada tuo maaginen 50 tauluun. :) Ja tietysti lisäri menee ostoon kun vaan ilmestyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse tässä mietiskelin että voisikohan tuo vietnam tulla jo aikaisemmin kuin ollaan arvattukkaan, mikäs sen parempi pommi kuin antaa nami jakoon samana päivänä kuin Black Ops ilmestyy?

Tietysti siihen ei kauaa ole,mutta kyllähän tuosta vietnamista on porukka tiennyt jo "suhteellisen" kauan.. Coming on winter.. nythän on melkeen talvi :D

Niin ja niitä kaveripyyntöjä voi laittaa kanssa, hs ynnä muut löytyy. Oon vaan huomannu että livessä ei oikeastaan kukaan muu bc2:sta pelaile kuin pari jenkkikaveria ja satunnaisesti muut.

Oma veikkaukseni on että vanaht bäfä veteraanit jotka ovat jo siirtyneet pelailemaan muita pelejä kaivavat kyllä bc2:sen takaisin hyllystä,ja lataavat vietnamin. Pari kaveria kyllästynyt saatuaan viimeisen rankin tauluun> peli vaihtoon > vietnam ilmestyy> kaivaa pelin hyllystä..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse tässä mietiskelin että voisikohan tuo vietnam tulla jo aikaisemmin kuin ollaan arvattukkaan, mikäs sen parempi pommi kuin antaa nami jakoon samana päivänä kuin Black Ops ilmestyy?

Tietysti siihen ei kauaa ole,mutta kyllähän tuosta vietnamista on porukka tiennyt jo "suhteellisen" kauan.. Coming on winter.. nythän on melkeen talvi :D

Niin ja niitä kaveripyyntöjä voi laittaa kanssa, hs ynnä muut löytyy. Oon vaan huomannu että livessä ei oikeastaan kukaan muu bc2:sta pelaile kuin pari jenkkikaveria ja satunnaisesti muut.

Oma veikkaukseni on että vanaht bäfä veteraanit jotka ovat jo siirtyneet pelailemaan muita pelejä kaivavat kyllä bc2:sen takaisin hyllystä,ja lataavat vietnamin. Pari kaveria kyllästynyt saatuaan viimeisen rankin tauluun> peli vaihtoon > vietnam ilmestyy> kaivaa pelin hyllystä..

Itse pelaan tätä vielä pitkään (tod näk seuraavaan BF:ään asti), on vain niin loistava peli. Tosin peliaika on hiukka vöhissä kun pitää töiden ja opiskelun lomassa koettaa puunata kentillä, yleensä sijoittuu aikaiseen aamuun, kuten Lepionekin eilen naureskeli :)

Ainut peli, mikä lähiaikoina tulee viemään pois tämän parista on uusi Assassin's creed, mutta eipä siinä montaa päivää pitäisi nokka tuhista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onhan se alusta asti ollut haaveena Bad Company kakkosessa, että pääsisi rummuttamaan tutuissa BC1 maisemissa.

DICElla olisi mahdollisuus ansaita isot pisteet fanilaumalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eli näyttäisi siltä, että kaikesta DICE:n kiistämisistä huolimatta ykkös-Bädärin karttoja olisi tulossa! Good times! :)
Pyhät pitkätkalsarit sentään! Melko huikeata olisi, kun tulisi noita vanhoja mappeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mehevä huhu indeed. Samoin Vietnamiin arvuutellaan enemmän mappeja kuin on lupailtu. Näillä kyllä pärjäisi Bf3:een asti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lisäkartat on aina jees. :D
Tänään pelailen illan bäfää, voi liittyä seuraan jos haluaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

DICE tiisaa uusia mappeja:

Playtest.png


Battlefield Blog
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kellään muilla ollu vaikeuksia löytää hc servuja? Nyt viimesen viikon aikana on ollu tosi vaikee löytää melkein täysiä servuja. Aina tulee jotain 4vs4 tjsp. Ja pelimuotona rush/conquest :confused:
 
Ylös Bottom