Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu kyllähän sitä tuli pari erää pelailtua,ilman hs:ssääkin kun unohtui ottaa mukaan matkalleHuikeita matseja tänä yönä! Vähän porukkaa servuilla tähän kellonaikaan mutta sitäkin enemmän nemesis-pinnejä!
Kiitti, Lepione. Hyvä pöhinä!
Tänäyönä uudestaan? halukkaita pelaamaan?;o
Oli hyvät pelit äsken. Sai viimein vikankin achin, kiitos raipen ja tumbbun.Nyt kun vietnam vielä tulis!
Puutteellinen on tosiaan. Listastahan löytyy ainoastaan ne pelaajat, jotka ovat nimensä sinne itse lisänneet. Se ei siis hae kaikkia pelaajia automaattisesti vaan nimi ilmestyy listaan vasta, kun joku sitä sieltä etsii.Tosin, tuo tietokanta on vielä varmaankin kovin puutteellinen.
Puutteellinen on tosiaan. Listastahan löytyy ainoastaan ne pelaajat, jotka ovat nimensä sinne itse lisänneet. Se ei siis hae kaikkia pelaajia automaattisesti vaan nimi ilmestyy listaan vasta, kun joku sitä sieltä etsii.
Shhhhh, meikä haluaa ainaki kuvitella että oon #20 tuolla listalla 870MCS-osiossa.![]()
Ilmoittaisivat nyt milloin nämä tulee. Ihme munimista.Uutta inffoa koskien Harvest daytä,esittelyä siis luvassa..
Battlefield Blog
"And there you have it! By now you should have a good idea of all four maps in VIP Map Pack 7. As always, the map pack is free for PC and VIP players. Stay tuned for more info.
Saataisiko huomenna kuitenkin jonkinlaista peliporukkaa mättämään tätä? Voisi kaivaa tuon mikin tuolta kaapin perukoilta käyttöön!![]()
No vaikka tänäänkinTänään varmaan menee aika pikkutunneille pelaaminen..