Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Blogiin tihkuu lisätietoa Heavy Metalista: Battlefield Blog

Ehkä mulle mieluisin tieto - varsinkin kun oon TÄYSIN kädetön hekojen kanssa - on se, että IT-tykkejä pitäisi olla riittämiin. Ehkä siltä spawnreipiltä vältytään sittenkin?

Niin, ja ilmeisesti tällainenkin härveli peliin on ohjelmoitu, joko ois aika?

ACV-S.png
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Peliseura tekee kyllä paljon! Vielä kun saisi headsetin kaivettua kaapin perältä niin voisi kommunikoida paremmin. Jotenkuten kommunikointi onnistuu kuitenkin ilman sitäkin.
Hyvinhän tuo on nyt parina päivänä mennyt, vaikka kummallakaan ei ole mikki päällä. Minulla tosin joskus jää tuo Kinectin mikki päälle ja sitten sieltä saattaa kuulua mitä mielenkiintoisimpia ääniä.

Blogiin tihkuu lisätietoa Heavy Metalista: Battlefield Blog
Viimein saadaan konkkaankin Blackhawk. Odotellutkin tällaista, kun sehän sopii siihen paremmin kuin nenä päähän. Pystyy kunnolla puolustamaan lippua ilmasta käsin, kun minigunit lauleskelee. Huikeutta!

Ensi viikolla esitellään sitten Cold War.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos joltakulta uupuu VIP-koodi niin YV:tä tähän suuntaan ja hoidetaan homma kondikseen.

Ehdokas ilmoittautunut, ei enää viestejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huikeita matseja tänä yönä! Vähän porukkaa servuilla tähän kellonaikaan mutta sitäkin enemmän nemesis-pinnejä! :D

Kiitti, Lepione. Hyvä pöhinä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huikeita matseja tänä yönä! Vähän porukkaa servuilla tähän kellonaikaan mutta sitäkin enemmän nemesis-pinnejä! :D

Kiitti, Lepione. Hyvä pöhinä!
Juu kyllähän sitä tuli pari erää pelailtua,ilman hs:ssääkin kun unohtui ottaa mukaan matkalle :D Välillä vain vitutti tietyt mapit,niin piti vähän pitää taukoa.. tais raipe saada parit assistit kanssa atacama desertissäkin ;)

Tänäyönä uudestaan? halukkaita pelaamaan?;o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oli hyvät pelit äsken. Sai viimein vikankin achin, kiitos raipen ja tumbbun. ;) Nyt kun vietnam vielä tulis!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen iltasella oli tosiaan oikein mukavat puukkohipat menossa. Viimein se atsiivmenttikin sieltä tuli ja sitten jumahti koko boksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laitetaanpas tännekin; uusia tapoja venytellä virtuaalipippeliä! :D

FullGameStats.com - Your source for hard to find weapon leaderboards!

Nimi hakukenttään, jolloin se päivittyy tietokantaan, sit vaan kattelemaan ase/gadget/ajoneuvokohtaisia sijoituksia.

Allekirjoittaneelle tuli ainakin pari senttiä lisää, kun huomasin että oon kiinteällä kk:lla boksipuolen eka ja VSS:llä viides. Tosin, tuo tietokanta on vielä varmaankin kovin puutteellinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tosin, tuo tietokanta on vielä varmaankin kovin puutteellinen.
Puutteellinen on tosiaan. Listastahan löytyy ainoastaan ne pelaajat, jotka ovat nimensä sinne itse lisänneet. Se ei siis hae kaikkia pelaajia automaattisesti vaan nimi ilmestyy listaan vasta, kun joku sitä sieltä etsii.

BF blogi päivittynyt taas. Lyhykäinen esittely Cold War mapista. Pelkällä jalkaväellä mennään mäkee ylöspäin, tiukkaa CQC:ia siis luvassa.

Huomenna esitellään Harvest Day..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Puutteellinen on tosiaan. Listastahan löytyy ainoastaan ne pelaajat, jotka ovat nimensä sinne itse lisänneet. Se ei siis hae kaikkia pelaajia automaattisesti vaan nimi ilmestyy listaan vasta, kun joku sitä sieltä etsii.

Shhhhh, meikä haluaa ainaki kuvitella että oon #20 tuolla listalla 870MCS-osiossa. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ihan mielenkiinnosta semmosta tiedustelisin että onko Boxilla sama "bugi"/"ominaisuus" kuin PS3:lla?

Eli kun virität ja räjäytät M-comin normaalisti saat pisteitä sen 50+250
Kun tussautat sen C4:llä pongoja tulee 2x+500

Alkaa PS3:n puolella karata mopo käsistä tuon C4-leikin kanssa ja boxi-pelaajat EA.UK:n forumilla ei tunnu ainakaan ymmärtävän miksi vinetään noista C4:sta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pisteet menevät ihan samalla tavalla molemmilla konsoleilla, eli kyllä C4:llä saa boksillakin enemmän pisteitä kuin normaalilla viritystaktiikalla.

Kyllä noihin C4 kavereihin törmää boksillakin päivittäin. Ei ainakaan toistaiseksi häiritsevän usein tule kyseisiä kavereita vastaan. Itte vaihan serveriä hyvin nopsaan, mikäli sieltä alkaa pelkästään niitä C4:sia lennellä mönkijöiden ja helikoptereiden keulassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo, kyllä niitä C4-sankareita on. Elleivät käy boksiin virittämässä, laittavat johonkin kulkuneuvoon ja kamikazeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Jossain matsissa jäin ihan kytikselle tähtäämään boksia. Sama tyyppi yritti tulla laittamaan C4:ää varmaan parikymmentä kertaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos C4 ei ole pultattuna johonkin vekottimeen, niin reconilla Saiga+extra grenades (=motion detectoreita)+magnum ammo on erinomainen puolustussetti. Pari tuollaista automaattihaulikkorölliä ja assaultti täydennyksiä varten pysäyttää lähes minkä tahansa räjäytysyrityksen paitsi juuri nuo kamikazet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään ei taida tulla Battlefield Blogiin mitään uutta vaan vasta perjantaina?

Juu itse olen huomannut että tyypit ovat vaihtaneet aseensa vallan sinkoihin (CG jne.)
,C4:siin ja haulikoihin (Neostead2000,870 combat).. Näillä yhdistelmillä tietyt pelaajat pelaavat näemmä samoja mappeja..

Oma suosikkini on Panama Canal ja päivittäin siellä samat tyypit riehuvat..

Tosin nyt on alkanut tuo mappien vähyys jo viemään peli-intoa taas poispäin peleistä ja kun rupee turhauttamaan,niin Exit game ja dashboardille..

Eniten vain mietityttää että kuinkakauan Dice vielä aikoo närkästyttää ihmisiä hitailla lupauksiensa julkeentuomisella.

Entä mitä jos vietnam/mp7/ päivitys ei lunastakkaan pelaajien toiveita..?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Uutta inffoa koskien Harvest daytä,esittelyä siis luvassa..

Battlefield Blog


"And there you have it! By now you should have a good idea of all four maps in VIP Map Pack 7. As always, the map pack is free for PC and VIP players. Stay tuned for more info.
Ilmoittaisivat nyt milloin nämä tulee. Ihme munimista. :D Tekisi mieli taas mättää tätä, mutta pitäisi säästellä vähän uusia kenttiä varten.

Saataisiko huomenna kuitenkin jonkinlaista peliporukkaa mättämään tätä? Voisi kaivaa tuon mikin tuolta kaapin perukoilta käyttöön! :)
 
Ylös Bottom