Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

pääsin tän eilen vihdoin läpi :)
oli kyllä ärsyttäviä ne kaks viimestä kenttää kun heko on jatkuvasti perseessä kiinni.
kuolin varmaan 20 kertaa kahdessa viimeisessä kentässä yhteensä :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tämä tuli hankittua heti silloin julkaisupäivänä (olikohan 26. kesäkuuta 2008 tai jotain). Nykyään oon vetänyt pelin läpi hard -vaikeustasolla ja nettipelissä mulla on joku ~100 000 pistettä. Erityisen paljon mua harmittaa se, että kun vedin tän pelin läpi tuolla hardilla, niin miksei voinut samalla tulla medium vaikeustason trophyja. Mikä järki siinäkin on, että pitää aina pelata peli uudestaan, että saa ne tietyn tason trophyt, koska mun mielestä tuntuu ihan loogiselta, että kun vaikeimmalla vaikeustasolla pelaa, niin saa myös toisten tasojenkin trophyt.
Joka tapauksessa, mulla on nyt innostus vähän hiipunut, kun oon alkanut pelaan muita pelejä. Ja on tätä muutenkin tullut tahkottua aika paljon. Hyvä peli on kuitenkin, ei siinä mitään.
 
Vastaus: skill level

Onkohan tässä mitään mahdollisuutta saada skill level 1 ja mitähän urotekoja se vaatii?

Tätä olen miettinyt itekin. Näitä pitäis olla aina yksi pyörimässä, mutta en ole koskaan nähnyt.
En ole edes nähnyt yhtään screenshottia, jossa olis ykköslevelin pelaaja. onko joku tälläisen ihmeen bongannut?
Luulenpa, että tässäkin on joku bugi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kertokaas joku kokenut konkari mitä nämä screenshotin on tässä pelissä? Eka luulin että niitä sais tallennettua tyyliin taustakuviks kovulle tai jotai mutta mitään en löydä tai näe:confused:..

Yritin etsiä haualla vinkkii ketjusta mutten löytänyt mitään 'järkevää' sillai..

Ja kyllä! Olen omistanut pelin nyt jo kokonaisen päivän:p..
 
Vastaus: skill level

Tätä olen miettinyt itekin. Näitä pitäis olla aina yksi pyörimässä, mutta en ole koskaan nähnyt.
En ole edes nähnyt yhtään screenshottia, jossa olis ykköslevelin pelaaja. onko joku tälläisen ihmeen bongannut?
Luulenpa, että tässäkin on joku bugi.

Luulempa vain, että joka kuukausi vain paras pelaaja saa tuon skill level 1 tason :) Voipi olla aika mahdoton saada kun on niin paljon semmosía "nolife" mättäjiä :D Itellä tosin skill level pyöri sillon kun pelasin niin 2-5 välissä ellei mennyt joku rundi todella, todella huonosti :rolleyes: Mielestäni olin todella hyvä pelaaja ja k/d ration oli aina puolet enemmän tappoja kuin kuolemia olinpa sitten snipellä, assaultilla, tai vaikka halella (joo, leijun )
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkohan täällä muita jotka pelaa tän liäksi Cod:WaWia?
Eilen kokeilin BC:tä pitkästä aikaa ja olipa järkyttävä lagi ja sumu pelissä!

Pelasin snipulla ja ensimmäiset 4 laukasta meni huti vaikka kaveri juoksi tähtäimessä, mietin että pitääkö alkaa ottaa ennakkoakin, mutta 5 laukaus osui kun kaveri seisoi paikallaan. Lisäksi snipulla pelatessa tausta oli koko ajan sumusena, koska piirtoetäisyys ei taida riittää.

Olipa masentava kokemus Cod:n jälkeen vaikka tykkäsinkin siitä että tässä ei tarvi kuolla 5 sekunnin välein. Liekkö tuo lagi tyypillistä tälle vai oliko mulla servun kanssa huono tuuri.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkohan täällä muita jotka pelaa tän liäksi Cod:WaWia?
Eilen kokeilin BC:tä pitkästä aikaa ja olipa järkyttävä lagi ja sumu pelissä!

Pelasin snipulla ja ensimmäiset 4 laukasta meni huti vaikka kaveri juoksi tähtäimessä, mietin että pitääkö alkaa ottaa ennakkoakin, mutta 5 laukaus osui kun kaveri seisoi paikallaan. Lisäksi snipulla pelatessa tausta oli koko ajan sumusena, koska piirtoetäisyys ei taida riittää.

Olipa masentava kokemus Cod:n jälkeen vaikka tykkäsinkin siitä että tässä ei tarvi kuolla 5 sekunnin välein. Liekkö tuo lagi tyypillistä tälle vai oliko mulla servun kanssa huono tuuri.

Kyllähän sitä snipulla tarvii ennakkoa ottaa...

Tosta lägistä voin sen verran sanoa, et siinä on mahdollisuus että osuit vaan huonolle servulle. Tai sitten se oli vaan tätä "yleistä" lägitystä.

Omalla kohdalla lägi oli yks tekijä minkä takia pelaaminen loppu sillon joskus.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Lägin tunnistaa heti ottelun alusta siitä, että jos äijällä liikkuu jonnekki suuntaan ja pysähtyy niin jos se rupee itestään hilautumaan takasi päin, niin sillon on lagia ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Lägin tunnistaa heti ottelun alusta siitä, että jos äijällä liikkuu jonnekki suuntaan ja pysähtyy niin jos se rupee itestään hilautumaan takasi päin, niin sillon on lagia ;)
joo mää ainaki jos alkaa äijä "valuu" jonnekki suuntaa ni vaihan servuu heti
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo, ehkäpä se oli serverijuttu, mutta ero oli järkky jo piirtoetäisyydessäkin CoDiin tottuneelle. Yritänpä vielä jos sain lagittomamman kokemuksen, sinänsä tykkään enempi taktisemmasta kuin CoD pikapeleistä.

Mulla loppu BF:BC pelaaminen aikoinaan kun sain 15 minuutin väännön jälkeen hikiset 30 exp pistettä. Levelin vaihtoon ois vaadittu joku 1000, joten laskin äkkiä päässä miten paljon pitäs pelata jotta ois saanu yhen levelin, eikä enää napannu. Tässä suhteessa CoD on paljon koukuttavampi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos et saa yhdestä rähinästä enempää kun 30 exp, niin kannattaakin jo vaihtaa peliä...:)


Joo, ehkäpä se oli serverijuttu, mutta ero oli järkky jo piirtoetäisyydessäkin CoDiin tottuneelle. Yritänpä vielä jos sain lagittomamman kokemuksen, sinänsä tykkään enempi taktisemmasta kuin CoD pikapeleistä.

Mulla loppu BF:BC pelaaminen aikoinaan kun sain 15 minuutin väännön jälkeen hikiset 30 exp pistettä. Levelin vaihtoon ois vaadittu joku 1000, joten laskin äkkiä päässä miten paljon pitäs pelata jotta ois saanu yhen levelin, eikä enää napannu. Tässä suhteessa CoD on paljon koukuttavampi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

m_vierimaa:

Ei tommosen takia pidä kyllä vielä luovuttaa.
Otat vaikka support kitin ja heittelet niitä healinkipaketteja kavereilles, siitä saa 15 /kipale sitä sun "expaa".
Ja olikohan tässä vieläpä niin että voittava tiimi sai pisteet kaksinkertaisena aina, niinkuin bf2:ssa oli.
Nuo rankit kyllä äkkiä nousee kun yhdenkin illan jaksaa vääntää.

Itseä ei v****ta pelissä mikään muu oikeastaan, kuin mappien vähäinen määrä.

Tai noh, totta joka servulla on sellainen über-kaveri jolle ei pärjää mitenkään ja se rankasee tietenkin joka välissä, suorastaan hunttaa kun huomaa että olen juuri sen perässä.

(Tavallisin tilanne: kaveri respahuoraa squadinsa kanssa hyökkäävän tiimin basea vaikka muut ollaan jo 3. :silla gold crateilla oikeasti sotimassa. Erehdyppäs lähteä valtaamaan omaa artilleryä takasin, niin kun mappi loppuu on oma k/d jotain 5/30... ;D)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ja cod4:sta vielä sen verran, että minusta siinä on vähän liian helpoksi ja liian palkitsevaksi tehty tuo systeemi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ja cod4:sta vielä sen verran, että minusta siinä on vähän liian helpoksi ja liian palkitsevaksi tehty tuo systeemi.

Samaa mieltä. Veikkaan että 1 syy menestykseen on tuo helposti lähestyttävyys ja helppous. Itse en ainakaan noista syistä pidä pelistä. Meni taas vähäsen hermot noiden spawniraiskaajien kanssa. Pelataan hyökkäävillä, reippaalla alivoimalla, vihu raiskaa basessa. Sitten vielä 1 jannu rupes vainoomaan minua morallansa --> quit.
 
Ylös Bottom