Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ja cod4:sta vielä sen verran, että minusta siinä on vähän liian helpoksi ja liian palkitsevaksi tehty tuo systeemi.

Selitätkö tarkemmin? Kommentin luettuani sain sellaisen kuvan, että sun täytyy pelata yöt ja päivät läpeensä saavuttaakses uusia aseita tjsp.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Selitätkö tarkemmin? Kommentin luettuani sain sellaisen kuvan, että sun täytyy pelata yöt ja päivät läpeensä saavuttaakses uusia aseita tjsp.

Minä (ja jokunen muu) olen ymmärtänyt että asia on juuri toisinpäin. Ei tarvitse tehdä mitään kunnon Päivä/yö putkia että menestyy.

Voin toki olla minäkin väärin käsittänyt :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

piavo
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]
Tän vkl kaikki aseet auki vaik olis 1lvl


joo, ihmettelinkin et miten kaikil on yhtäkkii f200. sit huomasin että ittellänikin on se
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

khyllä codit tätä parempia on ja kyllä siinä aika paljon saa pelata että saa kaikki aseet ja levelit
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

khyllä codit tätä parempia on ja kyllä siinä aika paljon saa pelata että saa kaikki aseet ja levelit

Melkolailla yhtäkauan meni mulla saada kaikki molemmissa peleissä. Badcompanyssä kesti noin viikon ja cod4:ssa kesti ekat 55level noin 5päivää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

khyllä codit tätä parempia on ja kyllä siinä aika paljon saa pelata että saa kaikki aseet ja levelit

Kaikki on suhteellista, ainutakaan cod:ia en ole jaksanut pelata paria viikkoa kauempaa, tätä väännän lähes päivittäin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

eilen latasin ton demon ja kyllä täytyy sanoa että aika mahtavalta peliltä vaikuttaa :D pitää tääkin jostain käydä ostamassa :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

oon mäkin tätä jonkun verran hakannu joku 20000 pistettä vaa moninpelissä mut en oo pitkää aikaa pelannu codii pelaan päivittäin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla lähti tää peli vaihtoon, kun en oikein pitänyt siitä, että peli oli liian epä realistinen. Ammut 50caliiperisella rintaan, ei kuole ei ja sit se hiippari ampuu sut... Ja muutenkin, miksi tässä ei olisi voinut olla jotain hardcore modea? En olis vaihtanut. Maailman realistisin ei tarvitse olla, mutta jotain rajaa. Hienot ympäristöt ja tuhoutuminen + puol lipasta per ukko = ei mun peli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla lähti tää peli vaihtoon, kun en oikein pitänyt siitä, että peli oli liian epä realistinen. Ammut 50caliiperisella rintaan, ei kuole ei ja sit se hiippari ampuu sut... Ja muutenkin, miksi tässä ei olisi voinut olla jotain hardcore modea? En olis vaihtanut. Maailman realistisin ei tarvitse olla, mutta jotain rajaa. Hienot ympäristöt ja tuhoutuminen + puol lipasta per ukko = ei mun peli.

Kakosessa parempi onni. On vähennetty kestävyyttä ja lisää pelimuotoja. Ja aina tosiaan kun alkaa puhumaan Bf niin pakko pelata tätä. Kohtahan sen 1943 pitäisi tulla. Jokos seuraavana torstaina? ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itse olen alkanut taas pelaamaan tätäkin. Parempi peli kuin mitä muistinkaan.

Omasta mielestäni jatko-osaan ei tarvitsisi välttämättä tehdä mitään muuta muutosta kuin että
porukka tippuu vähemmällä ampumisella. Sitten tätä jaksaisi mättää jopa enemmän kuin CoD4:sta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

nytten vaan pitäs odotella että peli tipahtaisi postilaatikkoon niin voisi lopettaa tuon codin jyystämisen :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkos muilla outoja connection probleemeja netissä? Mulla ei pysy langattomalla tai langallisella netillä multiplayerissa 10 min kauempaa. Aina herjaa että connection to the server has been lost. Ei auta otanko quickplay vai custom play, joskus muistaisin quickplayn kautta tulleen isopingisiä servuja, joten tuskin siitä kiinni on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkos muilla outoja connection probleemeja netissä? Mulla ei pysy langattomalla tai langallisella netillä multiplayerissa 10 min kauempaa. Aina herjaa että connection to the server has been lost. Ei auta otanko quickplay vai custom play, joskus muistaisin quickplayn kautta tulleen isopingisiä servuja, joten tuskin siitä kiinni on.

Taitaa olla Telewell modeemi. Samaa ongelmaa siis pukkaa kuin oli minulla ja noin tuhansilla muilla. Tässä ohje: http://koti.mbnet.fi/lemmari/DMZ.pdf (Ja alkuperäiset kiitokset TT-2k:lle)

Eli teet tuon DMZ niin pitäisi kaiken mukaan toimia. Teet kuten ohjeissa mainitaan niin ei pitäisi tulla suurempia ongelmia. Jopa minä sen osasin tehdä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tää peli oikeesti näin laginen vai kuvittelenko? Äsken pelatessani meni hermot kun seison vihun takana ja se puukottaa mut ja sittenkun kerkeen juosta suojan taakse huomaan että kuolen vaikka kyykin siellä piilossa.. Onko tässä pelissä yhtään lagfree servuja?
 
Ylös Bottom