Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tää peli oikeesti näin laginen vai kuvittelenko? Äsken pelatessani meni hermot kun seison vihun takana ja se puukottaa mut ja sittenkun kerkeen juosta suojan taakse huomaan että kuolen vaikka kyykin siellä piilossa.. Onko tässä pelissä yhtään lagfree servuja?

On siellä lagittomiakin servuja. Mitä nyt viime aikoina olen pelannut pitkän tauon jälkeen, niin kertaakaan ei ole ollut lagia havaittavissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitos Gortheur tosta linkistä. Mulla tosiaan on telewellin modeemi. Onnistuin hoitamaan homman suunnilleen noin kun tossa .pdf tiedostossa neuvotaan, mutta kun mun win xp on englanninkielinen, niin en ole varma että mitä IP osoitetta tuolta cmd ipconfig/all riveiltä pitäisi käyttää. Taisin ottaa väärän, joten se yhdistää nettiin mutta silti on yhä connection probleemeja. Jos joku kertoisi mikä oikeiden rivien nimet englanniksi on, niin saattaisin osata etsiä oikean. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko täs nykyään viel lagitusta niinku alku aikoina oli. pitäs ostaa tämä cod4 tuurituksiin menee niin hermot niitten pienien mappien takia
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko täs nykyään viel lagitusta niinku alku aikoina oli. pitäs ostaa tämä cod4 tuurituksiin menee niin hermot niitten pienien mappien takia

Mulla ei ole kuukausiin lagittanut, ainakaan niin pahasti, että joutuisi vaihtamaan serveriä.
Peliseuraakin löytyy aina.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pyörähti taas uudempaa odotellessa koneeseen ja kyllähän tuo viihdytti ja paljon. Pari päivää pelaillut eikä yhtään lagi serveriä ole tullut vastaan. Oikein mukavaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitäiskö pitää jotkut ihan kunnon sessiot teijän kans juhannuksen jälkeen, et näkis vähän sun Gortheurin tasoo :p Luulenpa et kuka vaan vie mua 150-1 :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pitäiskö pitää jotkut ihan kunnon sessiot teijän kans juhannuksen jälkeen, et näkis vähän sun Gortheurin tasoo :p Luulenpa et kuka vaan vie mua 150-1 :D

Älähän sano. Tulee ihan vanhan papparaisen olo mutta sanon silti, ei meinaa oikein pysyä nuorukaisten taktiikoiden mukana :D Eli kenttiin ovat muut harkinneet älyttömiä taktiikoita joita itse ei tunnekkaan. Pitäisi lämmitellä enemmän. Mutta ilomielin voisi jos Juhannuksena olen kotosalla (luultavasti olen kun sataa) niin pelata vaikkapa tuota BC.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Älähän sano. Tulee ihan vanhan papparaisen olo mutta sanon silti, ei meinaa oikein pysyä nuorukaisten taktiikoiden mukana :D Eli kenttiin ovat muut harkinneet älyttömiä taktiikoita joita itse ei tunnekkaan. Pitäisi lämmitellä enemmän. Mutta ilomielin voisi jos Juhannuksena olen kotosalla (luultavasti olen kun sataa) niin pelata vaikkapa tuota BC.

Eiii juhannuksena :D Siis aattelin tyyliin joskus maanantaina :p Enkä mä kyl noist taktiikoist tiiä, itelläni ku on yleensä ase vaihtoehtoina snipu tai haulikko.... Mut ihan oikeesti vois vaiks samas squadis pelailla tai jotain vastaavaa. Harvoin ku pääsee suomipoikien kans bad companyy nykii, ja sillonkin serkun kans...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eiii juhannuksena Siis aattelin tyyliin joskus maanantaina Enkä mä kyl noist taktiikoist tiiä, itelläni ku on yleensä ase vaihtoehtoina snipu tai haulikko.... Mut ihan oikeesti vois vaiks samas squadis pelailla tai jotain vastaavaa. Harvoin ku pääsee suomipoikien kans bad companyy nykii, ja sillonkin serkun kans...

Juuh. Tai paras kun ei ala mitään päiviä/aikoja sopimaan. Itsellä ainakin PS3 pyörii vain kun on aikaa ja huvittaa (tosin harvoin ei huvita :D). Pelaillaan vaan kun sattuu yhtäaikaa onlinessa oleman ja intoa peleihin riittää. Ja tämä kutsu on sitten vähän kaikille. Eli jos intoa BF riittää niin eikun lämmittelykierroksille ennen 1943 :cool:

Ja revin jo tuosta 1943 ketjusta jutun eli siinä voi sitten tehdä myös privaservuja vain omaan käyttöön. Voi ihan kunnon suomimättöä vetää ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

No oon ite kyl pelaillu heti julkasust asti... Mut aina vähä vähättlen. Nyt ku juhannuns ohi ni vois alkaa kattoo tota plegee taas :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

1943 iskee aika hyvin, mietin että pitäiskö nyt sitten tämäkin aukko yleissivistyksessä paikata näin vuoden jälkikäteen.

Pelin taitaa nykyään saada aika edukkaasti. Aikoinaan demo ei ihan vakuuttanut, mutta sillon alkuun ne serverit lägäs vissiin ihan sikana eli ei tainnt tulla aivan oikeenlainen kuva pelistä?

Muutama kyssär auttaan mun arpomistai:

1) Pelaako tätä enää kukaan online? Onko suomalaisia?
2) Voiko niitä privapelejä nyt sitten tehdä, muistelisin että joskus vuosi sitten oli jotain juttua että "EA/Dice lupas privahuoneet jälkitoimituksena" ja pidin sitä hölynpölynä -> Olinko oikeassa?
3) Jos privahuoneita ei ole, niin miten se kavereiden kanssa pelaaminen sitten käytännössä tehdään? Voiko esim. liittyä suoraan samaan peliin jossa kaveri, niinkuin 1943?
4) Joutuuko pelin lisäksi osteleen jotain kalliita mappipaketteja Storesta?
5) Toimiiko Squadissa voice tsätti täydellisesti? (toisin kuin 1943)
6) Kannattaako tämä vielä ostaa, kakkosta joutuu vissiin vielä tovin odottaan?
7) Onko moninpeli buginen, käytetäänkö siellä jotain Glitsejä jne. paljon hyväksi vai onko reilu meininki?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Vastaan kohtaan 6) koska se kuitenkin ydinkysymys...
En tiedä, kokeilin itse pitkästä aikaa ja ei tämä kuitenkaan tunnu niin hyvältä kuin Cod:WoW tai BF1943. Ehkä jotenkin lagisempi, ehkä vain muutoin sekavampi, vaikea selittää. Voi olla että jos pelaisi klaanina/joukkueena taitavampien kanssa tästä nauttisi enemmän, mutta klaanitukea ei taida olla?

Jossain kaupunkiskenaariossa huomasi helposti piirtoetäisyyden lyhyyden, BF1943 on tässä suhteessa parempi. Tämä oli tosin kuukausi sitten kun pelailin, nyt tuntui olevan rivakampi tai sitten vain kuvittelin.

Eniten minua ärsyttää tässä rankingin todella hidas nousu. Kun pelaat ja ähräät puoli tuntia ja saat hurjat 100 pistettä, tason nousun ollessa joku 3000 niin tekee mieli heittää ohjain nurkkaan. Ei siinä lohduta että olet siltikkin joukkueesi puoltaväliä. Harmi sinänsä sillä BF:MC oli suuri suosikkini PS2:lla.

Ei tämä huono ole ja jos oikein halvalla saat esim. 20 euron tuntumaan niin ihan ok minusta Jos sinulla on taasen muutoinkin online pelejä jo vino pino hyllyssä, niin luulisin että paremman lopputuleman saat odottelemalla seuraavaa versiota ja pelailemalla väliajan BF1943:sta ja CoDeja ja muita mitä jo löytyy. Tästäkin saanee demo version jota voi kokeilla ensin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitos kommentoinnista.

Ei tämä huono ole ja jos oikein halvalla saat esim. 20 euron tuntumaan niin ihan ok minusta Jos sinulla on taasen muutoinkin online pelejä jo vino pino hyllyssä, niin luulisin että paremman lopputuleman saat odottelemalla seuraavaa versiota ja pelailemalla väliajan BF1943:sta ja CoDeja ja muita mitä jo löytyy. Tästäkin saanee demo version jota voi kokeilla ensin.

23 € olis hinta kotiinkannettuna, ehkä sen kärsis ostaa ja katsoa itse. Kyllähän tuossa noita onlinepelejä on vinopino, mutta ongelma on että aidosti ei nappaa kuin kaksi. End War, Socom ja nyt sitten 1943 jossain määrin vaikka ei pystykkään puhumaan.

Bäfässä tuntuu hyvältä se, että itse SAA tähdätä eikä se tähtäin liimaudu automaattisesti toisen optikkoon niinkuin esim. CODeissa jossa Pelaajalle jää tehtäväksi rämpyttää liipasintaYES! En meinaa niistä tapoista saada niin paljon kiksejä kun tietää, että aimbotti sen tähtäimen siihen naamaan siirsi_et sinä :(

Mä imuroin sen demon uudestaan ja kokeilen sitä kontrollia, sen jälkeen menee sitten ostoskoriin tai on menemättä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitos kommentoinnista.



23 € olis hinta kotiinkannettuna, ehkä sen kärsis ostaa ja katsoa itse. Kyllähän tuossa noita onlinepelejä on vinopino, mutta ongelma on että aidosti ei nappaa kuin kaksi. End War, Socom ja nyt sitten 1943 jossain määrin vaikka ei pystykkään puhumaan.

Bäfässä tuntuu hyvältä se, että itse SAA tähdätä eikä se tähtäin liimaudu automaattisesti toisen optikkoon niinkuin esim. CODeissa jossa Pelaajalle jää tehtäväksi rämpyttää liipasintaYES! En meinaa niistä tapoista saada niin paljon kiksejä kun tietää, että aimbotti sen tähtäimen siihen naamaan siirsi_et sinä :(

Mä imuroin sen demon uudestaan ja kokeilen sitä kontrollia, sen jälkeen menee sitten ostoskoriin tai on menemättä.
Todellakin kannattaa ostaa tohon hintaan. Ei tää niin paljon kärsi tekniikkamurheista kun toi 1943. Alkuaikoina tää oli kyl ihan hirveä lagipaska mut nyt pelaa hyvin. Eikä puheetkaan häviä. Ostaostaosta. Tulen sun kans heti pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

N. 600 pelitunnin kokemuksella voin vaistailla Gimblen kysymyksiin.

1. Kyllä parhaaseen peliaikaan löytyy pelaajia (n. 18.00-->), mutta kyllä BF 1943 vie pelaajia ja kyllä suomalaisia pelaa suht paljon.

2. Ei ole mahdollisuuksia priva servuihin, ellei nyt satu kaveriporukalla tyhjään servuun ja muut joinaa mukaan.

3. Squad systeemi on aikalailla samanlainen, paitsi leader pystyy vain kutsumaan.

4. Ei joudu, syksyllä saapunut Conquest pelimuoto (sama kuin BF 1943), tuli ilmais päivityksenä ja toisena pelimuotona Gold rush.

5. Mikit kuuluu kokoajan, tosin puhe saattaa välillä pätkiä. Huomattavasti parempi kuin BF 1943.

6. Kyllä, jos haluaa vaihtelua toisen maailmansotaan ja tuhoutuva ympäristö verrattuna muihin FPS-pelehin.

7. Ei nyt pahemmin löydy glitsejä tai bugeja, artilleryllä pystyy ampumaan halutessaan sarjatulta kokoajan ja lagia vieläkin esiintyy jossain servuissa.

Tässä tämmöinen nopea yhteenveto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitoksia jälleen kommenteista.

Demo koitettu uudestaan vuoden jälkeen, mutta valitettavasti multiplayer ei taida olla enää tuettyna demossa? Kokeilin kuitenkin yksäriä pari minuuttia, että näin kontrollit.

Kyllä mä suurinpiirtein oikein muistin, mutta ei paha. Se varsinkin sillon alunperin syletti, että FOV on aivan liian kaponen ja kyllä se nytkin häiritsee. Mutta jos ja kun ne alueet on niin laajona, niin ei tuo varmaan vaan yksinkertaisesti pyörisi isommalla FOVilla. Kai tuon kanssa pystyy elämään, paljon helpommin kuin esim. 1943 mykkäkoulupelaamisen kanssa.

Jotain kehitystä on tapahtunut, sillä 1943 tuntuu mun silmään olevan inan parempi FOV. Tosin voi olla, että myös ympäristö on "yksinkertaisempaa" nelikolmosessa kun ei paljon rakennuksia jne. sälää tarvi ruudulle piirtää vaan se on melkeimpä pelkkää peltoa.

Oli muuten ainakin valikoissa autoaim mainittuna, mutta en pysty sanoon tuo perusteelta oliko siinä paljon sitä or not? Ehkä oli jonkinverran kun taas tuntuu, että 1943 ei ole lainkaan tai ainakin sitä on todella vähän.

Yksärissä normal tasolla ainakin ne ukot alko levyttään tosi helposti, ei niihin lippaallista mennyt. Moninpelissä tietty voi olla eri tilanne? Noh, täytyypi ottaa näistä asioista selvää ja laittaa peli tilaukseen. Huomenna alkaa lomareissu, mutta parin viikon päästä joinailen jossain vaiheessa sitten kokeilemaan sitä online puolta.

Sen olin unohtanut, että kuinka makeet äänet tässä oli. Kyllä oli tunnelmaa kun BMP ajoi pihaan ja antoi 50 kaliberiselle puheenvuoron.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

N. 600 pelitunnin kokemuksella voin vaistailla Gimblen kysymyksiin.

7. Ei nyt pahemmin löydy glitsejä tai bugeja, artilleryllä pystyy ampumaan halutessaan sarjatulta kokoajan ja lagia vieläkin esiintyy jossain servuissa.

Ainiin tästä mun piti vielä kysyä tarkemmin, että onko se joku peli-ilon tuhoa vai onko ihan sama kikkaileeko sillä joku vai ei. Miten se bugittaminen muuten tehdään?
 
Ylös Bottom