Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Gimblekin päässyt bäfän makuun. :) Ihan aliarvostettu (myyntimääriä katsoen) pelihän tämä on, sillä molemmilla konsoleilla jäänyt Call of Dutyjen ja Halon/Resistancen jalkoihin, vaikka kyseessä on mitä mainioin ja monipuolisin nettiräime. Toivottavasti 1943 hieman pehmitti massoja ja BC2 tulisi korjaamaan potin. Kyllä DICE kaikkine tekemineen typeryyksineenkin sen ansaitsisi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

- Jollain ihme logiikalla vihut näkyy joskus puolituntia tutkassa! Vaikka ne on mennyt jo nurkan taakke piiloon ja niitä ei varmasti ketään näe. Ja mitään sensoreita ei ole missään. Sama toisinpäin, eli kun ite on laittanut muutaman tyypin levyksi ja menee jonnekin piiloon vähän haukkaan happea, niin eikös sinne joku jurpo tule perässä tappaan sut. Mystisesti jostain näki, että olet siellä -> TÄMÄ ON ÄRSYTTÄVÄÄ. Onneksi kakkosessa tämä lienee korjattu, koska jo nelikolmosessa näin on.

Tota... kyl toi Bäfän omituispiirre löytyy muuten 1943:kin. Ja ei tossa ole mitään järkeä. Ota siinä Silu_Aksu sit händyyn ja mene vihun selustaan tekee tuhoa. Tapat kaks, joku ampuu sinua, loistat useita kymmeniä sekunteja punaisena pisteenä vihujen näytöissä. Siis mikä hemmetin juttu tää on? Kertokaa pliis joku tämän erikoisuuden tarina.

Sen vielä tajuais jos se menisi niin että: 1) sinua ammutaan, näyt vihun näytössä;
2) menet piiloon, näyt silti koska olet toisen vihollisen näkökentässä

Eihän tossakaan mitään järkeä ole mut kai ne tällä paskojen VoiPpien on halunnu kompensoida.

SIIIS TODELLA ÄRSYTTÄVÄ JUTTU!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

kyllähän tämä "punainenpallo" on polveutunut jo tuolta ps2 battlefieldistä.. tosin siinä ei tarvinut edes ampua vihollista niin tämä näkyy pitkänkin matkan päästä punaisenapallona :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Toi on kyllä totta, että EA/DICE on perseilyllään ansainnut tuon aliarvostuksen ja huonon maineen. Onneksi 1943 on tainnut vähän paikata näitä tahroja kilvessä ja sai jopa mut leppymään ja kokeileen uudella asenteella Bad Companya -> Ehkäpä toiseksi järkevin asia mitä olen Pleikkarilla olen ikinä tehnyt. (Ykkönen on End Warin Demoon kunnolla perehtyminen)

Niin siis kai ne pilkut koittaa simuloida sitä, että kun jokin yksikkö on vihun unitin havainut tyyliin "tonne se meni jonnekkin ton talon taakke" Niin se kommunikoi sen muille yksiköille.

Ongelma vaan Bad Companyssä on se, että ne pisteet ja nimet liikkuu vielä siellä talon takanakin ja sisässä vaikka sinne ei näe. Mun mielestä kyllä tämä oli korjattu nelikolmoseen, eli se piste pysähty siihen kohtaan jossa katsekontakti "tangoon" menetettiin -> Näin se kuuluuki olla ja jos tuon muutoksen tuo Bad Company kakkoseen niin vallan mainio juttu. Pidän sitä aika varmana, että tuo asia on siihen jo aikoja sitten jopa tehty kun kerta nelikolmoseenkin oli jo parannus päässyt.

Wow, mä jo luulin että mä en saa MILLÄÄN auki F2000 asetta kun en ollut sillä paskademolla saanut ilmeisesti mitään merkintöjä online statistiikkoihin sillon vuosi sitten. Kun eihän se demo sillon toiminut lainkaan, verenpaine vaan nousi kun yritin pelata ja äijät warppas...

Menin kuitenkin optimistina sinne Veteran sivustolle ja se muisti että olin pelannut joskus 4 vuotta sitten PC:llä BF2, ihme kyllä muistin tunnuksetkin siihen peliin oikein -> Sain ne minimi pisteet Veteran sivustolle ja nyt on tuokin ase auki onneks. Huh, meinas käydä jo "hämään" kun yksi ase ei aukea vaikka pompis päällänsä. Kun demo statistiikkohan ei kukaan enää ikinä tule saamaan, serverit on tainnu olla jo iäysyyden kiinni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Wow, mä jo luulin että mä en saa MILLÄÄN auki F2000 asetta kun en ollut sillä paskademolla saanut ilmeisesti mitään merkintöjä online statistiikkoihin sillon vuosi sitten. Kun eihän se demo sillon toiminut lainkaan, verenpaine vaan nousi kun yritin pelata ja äijät warppas...

Asetta eilen vähän kokeilin ja oli kyllä aika paha. Mä koitin vähän googletttaa, mutta ilmeisesti tuo ei ole "yleisesti" ainakaan tuomittu ylitehokkaaksi tai noobiksi aseeksi?

Lähtee vaan aika nöyrästi ukkoa lauluun sillä, varsinkin medium matkalla aika lyömätön kapistus. Pahimmillaan tulee jopa vähän huono omatunto kun laittaa sillä menemäänt, toisella osapuolella ei ole välillä mitään mahkua. Selvästi nopeampi tulinopeus kuin muissa rynkyissä, toisaalta negatiivinen piirre on se että joutuu panoslaatikon etsimishommiin melkein joka spawnilla kun tuota käyttää. Olenko noob jos käytän tuota sillontällön? Voisi ehkä sanoa, että KK-osastolla vastaava ase suhteessa muihin KK on MG-36.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Asetta eilen vähän kokeilin ja oli kyllä aika paha. Mä koitin vähän googletttaa, mutta ilmeisesti tuo ei ole "yleisesti" ainakaan tuomittu ylitehokkaaksi tai noobiksi aseeksi?

Lähtee vaan aika nöyrästi ukkoa lauluun sillä, varsinkin medium matkalla aika lyömätön kapistus. Pahimmillaan tulee jopa vähän huono omatunto kun laittaa sillä menemäänt, toisella osapuolella ei ole välillä mitään mahkua. Selvästi nopeampi tulinopeus kuin muissa rynkyissä, toisaalta negatiivinen piirre on se että joutuu panoslaatikon etsimishommiin melkein joka spawnilla kun tuota käyttää. Olenko noob jos käytän tuota sillontällön? Voisi ehkä sanoa, että KK-osastolla vastaava ase suhteessa muihin KK on MG-36.

Pakko sanoa että ase on silloin kuin tehty sinulle. Taisi olla jokin aika sitten EAn foorumeilla keskustelu turhimmista aseista ja assaultilla F2000 voitti, koska oli tehoton. Mutta tosiaan käyttäjästähän se on kiinni eli ei se mikään nyyppien yleisin ase ole :D

E: Onko muut muuten pelaillet tätä tuon kutsun kautta? Kun itsellä on nyt muutamien kavereiden kutsuissa käynyt näin, että on tullut aina tuollainen "unable to join squad" viesti. Onko nyt mennyt alas BC invitet vai onko vain käynyt niin surkea tuuri että serveri aina täyttyy. Kun esim Gimblen peleihin en ole päässyt. Ja ennen 1943 ilmestymistä toimi loistavasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pakko sanoa että ase on silloin kuin tehty sinulle. Taisi olla jokin aika sitten EAn foorumeilla keskustelu turhimmista aseista ja assaultilla F2000 voitti, koska oli tehoton. Mutta tosiaan käyttäjästähän se on kiinni eli ei se mikään nyyppien yleisin ase ole :D

Välillä tuntuu, että sen tulinopeus korvaa sen tehottomuuden. Mutta vällilä se kyllä v*tuttaa kun tulee F2000 jätkä vastaan, tuntuu mahdollisuuksien olevan ihan olemattomat lähiksessä, tulee ihan mieleen SMG taistelijat(IMO ärsyttävimpiä koko pelissä, lähitaistelussa häviät melkein aina, jos aseenasi on rynkky). No en viitsi kertomaan lähteä mikä itseäni ärsyttää, mutta silti M16:sta viedään joka jätkää :).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Välillä tuntuu, että sen tulinopeus korvaa sen tehottomuuden. Mutta vällilä se kyllä v*tuttaa kun tulee F2000 jätkä vastaan, tuntuu mahdollisuuksien olevan ihan olemattomat lähiksessä, tulee ihan mieleen SMG taistelijat(IMO ärsyttävimpiä koko pelissä, lähitaistelussa häviät melkein aina, jos aseenasi on rynkky). No en viitsi kertomaan lähteä mikä itseäni ärsyttää, mutta silti M16:sta viedään joka jätkää :).

Jep, toisin kuin muut Assault luokan aseet, tämä tuntuu olevan täydesä vaikutusvallassa vasta lähempänä. Kun muut taas ovat pidemmälle matkalle omiaan tiputtamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

E: Onko muut muuten pelaillet tätä tuon kutsun kautta? Kun itsellä on nyt muutamien kavereiden kutsuissa käynyt näin, että on tullut aina tuollainen "unable to join squad" viesti. Onko nyt mennyt alas BC invitet vai onko vain käynyt niin surkea tuuri että serveri aina täyttyy. Kun esim Gimblen peleihin en ole päässyt. Ja ennen 1943 ilmestymistä toimi loistavasti.

Kyllä ne toimii niin kauan kunnes kaveri on jo liittynyt peliin. Neljäkolmosessahan pääsi vielä "jälkikäteen" samaan peliin, mutta tässä ei kai toimi? Onko joskus toiminut? Laita viestiä vaan jos hommat kusee, äkkiäkös sitä uuden squadin väsää ja joinaan peliin. Ei mene kun minuutti.

Välillä tuntuu, että sen tulinopeus korvaa sen tehottomuuden. Mutta vällilä se kyllä v*tuttaa kun tulee F2000 jätkä vastaan, tuntuu mahdollisuuksien olevan ihan olemattomat lähiksessä, tulee ihan mieleen SMG taistelijat(IMO ärsyttävimpiä koko pelissä, lähitaistelussa häviät melkein aina, jos aseenasi on rynkky). No en viitsi kertomaan lähteä mikä itseäni ärsyttää, mutta silti M16:sta viedään joka jätkää :).

Joo, no nimenomaan. Se on tasapaino kysymys, jos itellä on rynkky (joku muu kun F2000) tai KK ja änkee jonnekin pikkunurkille jossa tietää SMG miehen olevan ottaa tietosen riskin. Sama toisinpäin, meeppä seisoon jonnekin aukeelle SMG händyssä, niin tulee aika orpo olo siinä vaiheessa kun KK tai M16 mies alkaa tulittaan kaukaisuudesta. Ei se mitään ärsyttävää pidä olla, se on vaan peliä...väärässä paikassa vääränlaisen aseen kanssa. Just tän takia mun mielestä Bad Company onkin niin loistava peli, hahmoluokkia ja aseita saa ja pitää vaihdella tilanteen mukaan.

SMG/haulikko lähitaisteluetu on mun mielestä tosi hyvin balanssissa, koska nehän olis muuten umpihuonoja hahmoluokkia versus Assault ja Support. (koska ei healausta)

Oma lemppari on tällä hetkellä support, varsinkin sillon jos on tankkia tarjolla. Sitten kun on pakko jyrätä jonnekin otan Assaultin ja sille mappiin sopivan rynkyn etäisyyksistä riippuen. Melkeinpä jokaisella tulee painettua, M16 ja se AK on omat suosikit ehkä. Varsinkin jos ammutaan pitkille matkoille.

Puolustuksessa otan joskus snipan, varsinkin sillon jos hyökkääjä pelaa idiootti taktiikalla, eli snipaa jossain kaukana ja koittaa saada vain tappoja.

Jos muuten täytyy yks asia mainita joka itseä pelissä ärsyttää, niin se on nämä huonot tiimikaverit jotka koittaa saada tappoja (jonkun snipan kanssa jossain vuorilla hyökkäyksessä) eikä koskaan hyökkää cratelle laittaan pommia tai purkaan, koska siinähän voi huonolla tuurilla tulla noutaja ja sitten laskea RATIO -> OMG.

Pahimmillaan joutuu kaiken tekeen ite ja kukaan ei kyllä pärjää yksinään tai kaksinaan hyvin organisoitunutta ja järkevästi pelaavaa pakkia vastaan.

Ok, no tietenkin hyvällä hyökkäävällä joukkueella saattaa olla yksi tai kaksi snipaa ja se on ihan ok. Mutta jos suurin osa huoraa jossain vuorilla tappoja sormet jumissa takapuolessa, niin terve...eihän niitä pelejä sillai voiteta. :mad: Siinä on sitten tosi kiva syntyäkin jonnekin omaan baseen snipan viereen, varsinkin sillon kun olisi just saamassa porukalla jalansijaa craten läheisyydestä. Tämän ongelman takia olisi mahtavaa jos sais lisää suomalaisia pelaajia linjoille. Suomalaiset tunnetusti vie pommin aina talvisodan meiningillä sinne cratelle ja ne ammutaan jotka koittaa estellä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo, no nimenomaan. Se on tasapaino kysymys, jos itellä on rynkky (joku muu kun F2000) tai KK ja änkee jonnekin pikkunurkille jossa tietää SMG miehen olevan ottaa tietosen riskin. Sama toisinpäin, meeppä seisoon jonnekin aukeelle SMG händyssä, niin tulee aika orpo olo siinä vaiheessa kun KK tai M16 mies alkaa tulittaan kaukaisuudesta. Ei se mitään ärsyttävää pidä olla, se on vaan peliä...väärässä paikassa vääränlaisen aseen kanssa. Just tän takia mun mielestä Bad Company onkin niin loistava peli, hahmoluokkia ja aseita saa ja pitää vaihdella tilanteen mukaan.

SMG/haulikko lähitaisteluetu on mun mielestä tosi hyvin balanssissa, koska nehän olis muuten umpihuonoja hahmoluokkia versus Assault ja Support. (koska ei healausta)

Mutta kun sinne nurkillekin pitää välillä pakostikin mennä... :D. Mutta kyllä rynkyilläkin pärjää SMG/haulikkoja vastaan, joko vastustajalla on huono sihti, ammut heti kaikki kudit päähän tai ehdit ampumaan eka. Mutta jos ammut ohi tai vastustaja ehtii ampumaan eka tulee noutaja välittömästi. Jos nyt vertaa balanssia esim. Ps2 BF:MC niin siinä jos missä oli aseet balanssissa täydellisesti, oli ihan sama mikä kitti oli kädessä niin tappoja sai niin lähelle kuin pitkällekkin vastustajan aseesta riippumatta
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ok, no tietenkin hyvällä hyökkäävällä joukkueella saattaa olla yksi tai kaksi snipaa ja se on ihan ok. Mutta jos suurin osa huoraa jossain vuorilla tappoja sormet jumissa takapuolessa, niin terve...eihän niitä pelejä sillai voiteta. :mad: Siinä on sitten tosi kiva syntyäkin jonnekin omaan baseen snipan viereen, varsinkin sillon kun olisi just saamassa porukalla jalansijaa craten läheisyydestä. Tämän ongelman takia olisi mahtavaa jos sais lisää suomalaisia pelaajia linjoille. Suomalaiset tunnetusti vie pommin aina talvisodan meiningillä sinne cratelle ja ne ammutaan jotka koittaa estellä :D

Ja tämähän on suurin syy, miksi BC on yleistynyt lauseeseen "Defenders won". Kun ei tunnu enää olevan varsinaista hyökkäystahtoa. Saisivat katsoa uudellen sen Gold Rush ohje-videon. Siinähän sanotaan ettei pelata deathmatchia (tai conquestia).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

E: Onko muut muuten pelaillet tätä tuon kutsun kautta? Kun itsellä on nyt muutamien kavereiden kutsuissa käynyt näin, että on tullut aina tuollainen "unable to join squad" viesti. Onko nyt mennyt alas BC invitet vai onko vain käynyt niin surkea tuuri että serveri aina täyttyy. Kun esim Gimblen peleihin en ole päässyt. Ja ennen 1943 ilmestymistä toimi loistavasti.

Lähinnä tuo "unable to join squad" viesti, johtuu netti asetuksista ettei toimi jonkun kaverin kanssa ollenkaan. On henk. kohtaista kokemusta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ps2 BF:MC niin siinä jos missä oli aseet balanssissa täydellisesti, oli ihan sama mikä kitti oli kädessä niin tappoja sai niin lähelle kuin pitkällekkin vastustajan aseesta riippumatta

Niin siis mun mielestä nimenomaan se on hyvä asia, että BC:n hahmoluokat on balanssissa ja kaikissa on joku "kova juttu" ja jokaisessa on sitten omat heikkoutensa riesana.

Se taas on kamalan huono asia jos jokainen ase olisi "balanssissa" eli tyyliin ihan sama millä ammut ja mistä...aina osuu. Mä en ikinä pelannut BC:MC, mutta kuulostaa tylsältä jos se oli sellanen "CODmainen" eli tyyliin Uzilla ammutaa snipu etäisyyksiltä toista naamaan, sarjalla. Aina osuu ja aina kuolee.

Ykstoikkosta pelaamista jos ei ole lainkaan vaihtelua ja hahmoluokan hyödentäminen ei vaatisi pelisilmää. Sen lisäksi olisi kamalan typerää jos pitkillä kömpelöillä aseilla pärjäisi yhtä hyvin ahtaissa tiloissa kuin konepistoolilla. Ei nyt tarvi videopelissä ihan realistista kaikki olla, mutta kyllä jotain viitteellisyyttä reaalimaailmaan on syytä olla ettei ala liikaa aseharrastajia harmittaan kun menetetään kaikki yhteys.

Kyllä siihen on syynsä miksi erikoisjoukot yms. käyttää talojen putsaukseen nimenomaan konepistooleja ja haulikkoja. Ne on parempia aseita siihen hommaan, on hatunnuston arvoinen suoritus että tämä yksityiskohta on onnistuttu peliin mallintamaan vaikka tämä ei todellakaan mikään sotasimulaatio olekaan. Pikku juttu, mutta mä ainakin arvostan.

Jos/kun tietää, että Demo/Spessu kavereita vastassa ja itse on assaultti/support niin se on just pelin suola kun löytää keinot hoitaa tilanne "alivoimalla" tai sitten kavereiden kanssa ylivoimalla. Kaikki luokat pärjää kyllä kaikille, pelaajan tehtäväksi jää hakeutua sellasiin tilanteisiin mahdollisimman usein jossa oma sen hetkinen luokka on vahvoilla -> Mielenkiintoista ja koukuttavaa pelaamista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Niin siis mun mielestä nimenomaan se on hyvä asia, että BC:n hahmoluokat on balanssissa ja kaikissa on joku "kova juttu" ja jokaisessa on sitten omat heikkoutensa riesana.

Se taas on kamalan huono asia jos jokainen ase olisi "balanssissa" eli tyyliin ihan sama millä ammut ja mistä...aina osuu. Mä en ikinä pelannut BC:MC, mutta kuulostaa tylsältä jos se oli sellanen "CODmainen" eli tyyliin Uzilla ammutaa snipu etäisyyksiltä toista naamaan, sarjalla. Aina osuu ja aina kuolee.

Sanoin ehkä vähän huonosti. Ei siinä pelissä kuka vain pärjänny mille vain aseelle, tahkosin sitä peliä aivan hemmetisti eli sen takia pärjäsin joka tilanteessa aseesta riippumatta, eli oikeastaan se oli omasta pelinäkökulmasta. Jos BF:BC:tä tahkoisin yhtä kauan voi olla mahollista, että tässäkin olisin vahvoilla, mutta kun en ole pelannut niin paljoa. Sihti oli vain harjaantunut niin teräväksi, että muilla ei ollu mahdollisuuksia. Mutta ei siinä sentään sarjalla millää aseella pystynyt ampumaan naamaan snipu etäisyyksiltä, jos nyt miettii niin demo(haulikko/sinko) kitillä ammuin oikeastaan vähänkin kauempana olevat tyypit singolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipas pienoinen kulttuurishokki hypätä BF1943:sta taas pitkän tauon jälkeen tämän puikkoihin. Ohjaukset tulee vähän eri napeista ja niitä kranuja ei ollutkaan loputtomiin :eek:

Tässä mennään ahtaammissa maisemissa ja oma säveltäminen on astetta tiukemmassa kuin neljäkolmosessa. Ilmapiiri raaempaa ja omien tuli tappaa.. Tässähän joutuu varomaan tekemisiään taas kerran :o

Muuten se tuttu bäfä paistaa jo vuoden vanhasta pelistä iloisella tavalla. Maisemien tuhoutuvuus on seikka jota jäi MW:ssä kaipaamaan. Ehkä osaksi siksi tämä pelisarja tuntuu enemmän omalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ihan aliarvostettu (myyntimääriä katsoen) pelihän tämä on, sillä molemmilla konsoleilla jäänyt Call of Dutyjen ja Halon/Resistancen jalkoihin, vaikka kyseessä on mitä mainioin ja monipuolisin nettiräime.

Todella vahvasti eri mieltä tästä. Monipuolisin? Pelissä on kaksi pelimuotoa, missä ovat vaikka ihan perus deathmatchit? Vihut kestävät puoli lippaallista rynkyn kuteja, ennen kuin ehkä jos hyvä tuuri käy kuolevat. Tankkia pitää singollakin lassauttaa ainakin kaksi kertaa. Kruunataan kakku ylihitaalla pelitempolla, huonoilla graffoilla ja vaikeilla kontrolleill, niin tadaa, käsissämme on läjä skeidaa!:mad: Onneksi maksoin omasta kappleestani vain 20€. Yksinpeli oli toki hyvä.

Mielestäni Call of Duty on paras jokaisella osa-alueella karttoja lukuunottamatta. Tässä on sentään isot mapit.:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Todella vahvasti eri mieltä tästä. Monipuolisin? Pelissä on kaksi pelimuotoa, missä ovat vaikka ihan perus deathmatchit? Vihut kestävät puoli lippaallista rynkyn kuteja, ennen kuin ehkä jos hyvä tuuri käy kuolevat. Tankkia pitää singollakin lassauttaa ainakin kaksi kertaa. Kruunataan kakku ylihitaalla pelitempolla, huonoilla graffoilla ja vaikeilla kontrolleill, niin tadaa, käsissämme on läjä skeidaa!:mad: Onneksi maksoin omasta kappleestani vain 20€. Yksinpeli oli toki hyvä.

Mielestäni Call of Duty on paras jokaisella osa-alueella karttoja lukuunottamatta. Tässä on sentään isot mapit.:)

Se karttojen laajuus ja monipuolisuus juuri tekeekin koko sen monipuolisuuden josta siteeraamasi kirjoittaja kertoi. Tässä pelissä ei esim. myöskään ole samalla tavalla huorattuja aseita/luokkia, kuin CODeissa. Ja parasta on että vaikka tätä voi pelata yksinäisenä sutena, tämä kannustaa tiimityöhön huomattavasti paremmin kuin kehumasi COD. (Ja kyllä ne vihut ihan kelpo tavalla kuolevat, kunhan osuu. ;))

Mutta samaan hengenvetoon totean kuitenkin että mielipidekysymyksiähän nämä. Mielestäni molemmat pelisarjat ovat loistavia ja ansaitsevat paikkansa pelihyllyssäni.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Se karttojen laajuus ja monipuolisuus juuri teeekin koko sen monipuolisuuden josta siteeraamasi kirjoittaja kertoi. Tässä pelissä ei esim. ole samalla tavalla huorattuja aseita/luokkia, kuin CODeissa. Ja parasta on että vaikka tätä voi pelata yksinäisenä sutena, tämä kannustaa tiimityöhön huomattavasti paremmin kuin kehumasi COD.

Mutta samaan hengenvetoon totean kuitenkin että mielipidekysymyksiähän nämä. Mielestäni molemmat pelisarjat ovat loistavia ja ansaitsevat paikkansa pelihyllyssäni.

Odotin vähän erilaista peliä. Onhan Battlefield -sarja kehuttu ja varmasti miellyttää monia pelaajia. Ehkä matsit ovat omaan makuuni liian pitkiä. Sotapeleissä jo 20 minuutin taistelu tuntuu turhan pitkältä. Ehkä laitan tämän vielä kuitenkin koneeseen, koska kuten mainitsit, tiimipelaaminen voi onnistua vaikka yksin hakisi pelejä. Olen vain aika kärsimätön pelien kanssa, ja jos en heti jostakin pidä, se saattaa jäädä hyllyyn pitkäksi aikaa. Paha tapa.:o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitos selvennyksistä. Ai se heko on tuunattu vaikeemmaksi MP

Eri hekomalli.

Helpommin tosiaan tonttiin tömähtää moninpelissä. Lähinnä täytyy tarkkailla koko ajan lentokorkeutta, ettei innostuessaan räiskimään liian kauaa hekon nokka kohti tanteretta sojota...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Todella vahvasti eri mieltä tästä. Monipuolisin? Pelissä on kaksi pelimuotoa, missä ovat vaikka ihan perus deathmatchit? Vihut kestävät puoli lippaallista rynkyn kuteja, ennen kuin ehkä jos hyvä tuuri käy kuolevat. Tankkia pitää singollakin lassauttaa ainakin kaksi kertaa. Kruunataan kakku ylihitaalla pelitempolla, huonoilla graffoilla ja vaikeilla kontrolleill, niin tadaa, käsissämme on läjä skeidaa!:mad: Onneksi maksoin omasta kappleestani vain 20€. Yksinpeli oli toki hyvä.

Mielestäni Call of Duty on paras jokaisella osa-alueella karttoja lukuunottamatta. Tässä on sentään isot mapit.:)

Eipä taida olla Bäfällä ja CODilla mitään muuta yhteistä kuin että ovat räiskintäpelejä. Toinen on intenssiivinen ja toinen taas laajassa mittakaavassa toteutettu peli. Ei niitä siis kannata tai voikkaan kunnolla verrata toisiinsa.
 
Ylös Bottom