Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mul kavi huono tsägä ku spawnasin vastustajan eteen melko useasti.
Ihmettelen miten sä niitä pisteitä sait vaikka olit kokoaika mun lähellä?
Se on se Skilli isolla Ässällä, ei se ränkki. :)
Mä kerron sulle: Tsägällä. Varastin sun tapot, ja sä jaoit mulle medpäkkejä. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tossa hetki sitten tapahtui jotain joka oli niin naurettavaa, että melkein paskoin housuun.
Pelasin conquestia ja kenttänä acta non verba.
Meidän jengi oli aika ylivoimainen ja kaikki baset oli meidän melkein heti, paitsi se silta.
Oli ihmetys aikamoinen kun meitä oli 3 tyyppiä seisomassa siinä lipun luona eikä mitään tapahtunut.
Vihui ei ollu sillalla eikä sillan alla.
No sitten joku älys heittää sen snipun granaatin jolla näkee missä on vihuja.
Ne oli jotenkin päässyt sen sillan sisään, mutta ei ulos.:confused:
Siinä näky vaan niiden jalat. :D
Otin kuvankin.
200072001.th.jpg
[/URL][/IMG]

Ootteko koskaan nähnyt moista?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tossa hetki sitten tapahtui jotain joka oli niin naurettavaa, että melkein paskoin housuun.
Pelasin conquestia ja kenttänä acta non verba.
Meidän jengi oli aika ylivoimainen ja kaikki baset oli meidän melkein heti, paitsi se silta.
Oli ihmetys aikamoinen kun meitä oli 3 tyyppiä seisomassa siinä lipun luona eikä mitään tapahtunut.
Vihui ei ollu sillalla eikä sillan alla.
No sitten joku älys heittää sen snipun granaatin jolla näkee missä on vihuja.
Ne oli jotenkin päässyt sen sillan sisään, mutta ei ulos.:confused:
Siinä näky vaan niiden jalat. :D
Otin kuvankin.
200072001.th.jpg
[/URL][/IMG]

Ootteko koskaan nähnyt moista?
En. Pystykö ne viholliset ampumaan?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ootteko koskaan nähnyt moista?

Olen. Jouduin itse kerran samaisen sillan sisään kun respasin sillan alla olevan squad hemmon mukaan, mutta respasinkin hemmon takana olevan sillan sisään. Sisältä näki kyllä ulos mutta luodit ei päässeet ulos.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Uskomatonta härväämistä kyllä mikkien kanssa BC. Nyt kokeiltu kolmea eri ratkaisua, eikä mikään toimi:

- Bulkki bluetooth dongeli, ei futaa.
- Sony Ericsonin bluetooth dongeli, ei futaa.
- USB äänikortti pleikassa, johon langallinen Zalmanin mikki, ei futaa.

Kaikilla homma toimii loistavasti pleikan sound settingeissä, mutta BC ei vaan saa puhetta kulkemaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ovatkos nuo EA:n serverit alhaalla kun 2 päivää sitten vielä toimi mutta enään ei saa yhteyttä sinne EA:lle?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hmm, mikäs se Gortheurin laittama linkki, jossa oli ohjeet miten laittaa tämä telewell EA510 ver 3 toimintakuntoon jotta toimis BF:BC:n kanssa? Löysin ton yhen linkin mikä aiemmin linkitetty, mutta se ei mulla toiminut. Nyt kun koitin palauttaa tehdasasetukset jotta voisin uudestaan testata kun viimeksi meni mönkään, niin tehdasasetuksilla ei onnistu ollenkaan BF:BC:n mukaan PSN kirjautuminen, vaikka olen sillä hetkellä kirjautunut PSN:ään. hmh, perkule tätä BF:ää. 1943 sama vika.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hmm, mikäs se Gortheurin laittama linkki, jossa oli ohjeet miten laittaa tämä telewell EA510 ver 3 toimintakuntoon jotta toimis BF:BC:n kanssa? Löysin ton yhen linkin mikä aiemmin linkitetty, mutta se ei mulla toiminut. Nyt kun koitin palauttaa tehdasasetukset jotta voisin uudestaan testata kun viimeksi meni mönkään, niin tehdasasetuksilla ei onnistu ollenkaan BF:BC:n mukaan PSN kirjautuminen, vaikka olen sillä hetkellä kirjautunut PSN:ään. hmh, perkule tätä BF:ää. 1943 sama vika.

PSN:ssä on menossa huoltokatko joten mitään verkkopeliä ei pääse pelaamaan vaikka sisäänkirjautuminen onnistuisikin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

http://koti.mbnet.fi/lemmari/DMZ.pdf Eli tässä taas kertaalleen. Sama löytyy tuolta BF1943 aloitusviestistä, joten katsokaa vastaisuudessa siitä.
Ja tosiaan PSN jos ei muuten toimi niin ei ole tähän DMZ liittyvä asia (kuten nyt aiemmin huoltokatko). Mutta sitten näiden EA pelien netti onkin ihan oma lukunsa :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo, kiitti tuosta linkistä. Katson vastaisuudesta tuon tuolta BF1943 aiheesta. Ärsyttävää, kun EA:n peleissä on tämmöistä säätöä. Ei toiminut muuten vieläkään halutulla tavalla, nyt huoltokatkos ohi, mutta parin minsan pelaamisen jälkeen heittää ulos. :/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Skill level nousi SEITSEMÄÄN!!!
7!
Aikamoinen saavutus tälläiselle sunnuntaipelaajalle. No, kohta se on taas 12... :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt ilmeni onkelmia. Koitin haullakin hakea, mutten löytänyt mitään.. En tiedä kuuluuko tälle alueelle, mutta laitetaan kuitenkin.

Eli tänään sain Bad Companyn. Heti tietenkin aloin nettipeliä vääntämään kavereideni kanssa. Mutta noin 5 minuutin pelin jälkeen heittää pihalle ja valittaa "Network Problem" juttua. Kavereilla tuollasta ei ole. Sama homma oli BF 1943:n kanssa.
Mikähän tuossa nyt mättää? Mitä tehdä että saisi toimimaan
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Nyt ilmeni onkelmia. Koitin haullakin hakea, mutten löytänyt mitään.. En tiedä kuuluuko tälle alueelle, mutta laitetaan kuitenkin.

Eli tänään sain Bad Companyn. Heti tietenkin aloin nettipeliä vääntämään kavereideni kanssa. Mutta noin 5 minuutin pelin jälkeen heittää pihalle ja valittaa "Network Problem" juttua. Kavereilla tuollasta ei ole. Sama homma oli BF 1943:n kanssa.
Mikähän tuossa nyt mättää? Mitä tehdä että saisi toimimaan

Postaa oheisen linkin osoittamassa suunnassa tuo ongelma niin saat helpommin apua. Tuolla ne nörtit luuhaa. ;)

PS3-verkkoasiat
 
Ylös Bottom