Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Se että peli muuttuisi päivityksillä tohon mitä haikailen on luultavasti erittäin epätodennäköistä.
Onneksi pelissä on tosiaan se yksinpeli joka näytti ihan hauskalta joten ei tarvii jättää peliä ostamatta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tänään vasta pääsin pelaamaan tätä, vaikka eilen jo latasin... Itse pelaaminen, se oli täysin mahtavaa, mutta... Tämähän lagaa aivan vitusti. Joka pelissä oli lagia, eikä aseita pystynyt kunnolla vaihtamaan eikä liikkumaan, ja sitten vähän ajan päästä heittää pihalle ja sanoo että sorry, connection problems. Kaikki pelit mitä oon tähän asti netissä pelannu toiminu ihan ok, jopa cod, mutta tässä lagia koko ajan:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tänään vasta pääsin pelaamaan tätä, vaikka eilen jo latasin... Itse pelaaminen, se oli täysin mahtavaa, mutta... Tämähän lagaa aivan vitusti. Joka pelissä oli lagia, eikä aseita pystynyt kunnola vaihtamaan eikä liikkumaan, ja sitten vähän ajan päästä heittää pihalle ja sanoo että sorry, connection problems. Kaikki pelit mitä oon tähän asti netissä pelannu toiminu ihan ok, jopa cod, mutta tässä lagia koko ajan:(

Mielenkiintoista. Mulla ainakaa lataa yhtää ja muutenki toimii niin kuin pitää. Vielä ku itte mies oppiis jollainlailla pelaan niinku muutkin niin olis hyvä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko ketään muu mun kans samalla linjalla, et DICE vois kyllä laittaa ton sprintin toggleks. Eli painat kerran L3:sta niin kaveri juoksee, ja painat jotain näppäintä niin lopettaa..

Meinaan ei varmaankaan ohjain kovin kauaa kestä tota L3 runnomista, ja muutenkin ku peukalo rupee särkemään pidempien sessioiden aikana...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko ketään muu mun kans samalla linjalla, et DICE vois kyllä laittaa ton sprintin toggleks. Eli painat kerran L3:sta niin kaveri juoksee, ja painat jotain näppäintä niin lopettaa..

Meinaan ei varmaankaan ohjain kovin kauaa kestä tota L3 runnomista, ja muutenkin ku peukalo rupee särkemään pidempien sessioiden aikana...

No kyllä on... Ja muutenkin typerä toi loputon sprintti :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No kyllä on... Ja muutenkin typerä toi loputon sprintti :confused:

Mun mielestä toi on sinällään hyvä, ku joutuu juoksemaan toiseen päähän kartasta.

Mut se lataus bugi pitää ainakin korjata... Eli ku painat latausnappia, ja sit sprinttiä niin sun kaveri lataa aseen ilman sitä animaatiota..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mun mielestä toi on sinällään hyvä, ku joutuu juoksemaan toiseen päähän kartasta.

Mut se lataus bugi pitää ainakin korjata... Eli ku painat latausnappia, ja sit sprinttiä niin sun kaveri lataa aseen ilman sitä animaatiota..

Joo iteki oon huomannu ton, hyvä jollaki LMG:llä alkaa lataa ja venata että alhaalla vaan lukee 150 ja sprinttaa niin se siitä :D Ja sprintistä, tavallaan joo, mutta autot, tankit, hellarit ja veneet käytössä niin miksei vois niitä käyttää pitkälle liikkumiseen :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joo iteki oon huomannu ton, hyvä jollaki LMG:llä alkaa lataa ja venata että alhaalla vaan lukee 150 ja sprinttaa niin se siitä :D Ja sprintistä, tavallaan joo, mutta autot, tankit, hellarit ja veneet käytössä niin miksei vois niitä käyttää pitkälle liikkumiseen :rolleyes:

Mut niitä ei joka kertaa oo kun tarvit niitä...

Oon huomannu niin monesti tossa demossa et ku pelaan snipuna. Oon jossain sillä linjojen sivussa. Jätän auton sen talon taakse missä oon piilossa. Squad memberi spawnaa mun paikkaan ja rosvoo sen auton ja jättää mut sinne...

Tai sitten ku spawnaan baseen ja kaikki kärryt on varastettu... Siinä sitä taas ollaan, juoksemassa kohti vihuja...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pitäisi kyllä snipuille saada joku lone wolf meininki, koita nyt olla jossain puskassa ja kas kummaa, joku rynkky mies spawnaa taaksesi ja lähtee soitellen sotaan, siinä samalla sinutkin huomataan samantien ja se siitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pitäisi kyllä snipuille saada joku lone wolf meininki, koita nyt olla jossain puskassa ja kas kummaa, joku rynkky mies spawnaa taaksesi ja lähtee soitellen sotaan, siinä samalla sinutkin huomataan samantien ja se siitä.

Totta... Mulla on ainoastaan kerran squad kaverit ottanu sniput. Ja siinä sitä oltiin sitten kolmen miehen snipu teami... Pahaa jälkee saatiin aikaan kylläkin.. :D

Se mua ihmetyttää et miks tässä ei voi lähtee squadista. Tai oo edes mute nappia...

Olin tos eilen jonku idiootti team killerin kans samas squadis, ja ihan ku se ei ollu tarpeeks et se mut tappo pari kertaa tahallaan. Sillä oli ilmeisesti mikki, ja sen särinän seasta kuulu jotain ihme musiikkia mikä rupes suoraan sanottuna vituttamaan...

Päätin sit vaihtaa serveriä ku ei se kaveri saanu kenkää niitten TK:en takii...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Sieltä taitaa lentää 5 tapon jälkee pois. Ainakin jos samaa tyyppiä tappaa. Lensin ite ulos kun repes perse yhteen tyyppiin kuka tuli ampumaan mut aina kun pääsin tykkiin. Sen jälkeen rääkkäsin sitä sitte takas niin kauan et lensin ulos servulta. Toivottavasti oppi jotain siitä perseilystään.

Ja juoksu tosiaan on hyvä loputtomana. Muistaakseen aikaisemmissa bf oli hengästyminen mukana ja jos olit jossain vuoren päällä snipailemassa ja siten piti sieltä lähteä ettimään autoa niin aika tuskaa se oli. Kannatan myös sitä että painaisi kerran jotain nappulaa ja sitten olis juoksu päällä niin kauan ennekuin ampuu tai painaa kyseista nappulaa uudestaan.

Enivei tulee tosiaan yksinpelin takia ostettua ja luultavasti silloin tällöin käyn netissä pelailemassa. En usko kuitenkaan, että innostun tästä niin paljon kuin aikoinaan codista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

COD4 on nostanut riman niin korkealle FPS-peleihin, ettei tämä tuntunut juuri miltään. Ampuminen tuntui lähinnä samalta kuin olisi ilmakiväärillä ampunut ja ohjaus oli todella kankean oloista. Aseet tuntuivat, kuulostivat ja näyttivät suoraan sanottuna ihan leluilta. Ei tule hankittua.

Ainoa asia mitä COD4:ssa kaipaa on ajoneuvot, mutta niiden lisääminen olisi varmasti vienyt laatua pois itse pääasiasta, eli vihollisen suolaamisesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

COD4 on nostanut riman niin korkealle FPS-peleihin, ettei tämä tuntunut juuri miltään. Ampuminen tuntui lähinnä samalta kuin olisi ilmakiväärillä ampunut ja ohjaus oli todella kankean oloista. Aseet tuntuivat, kuulostivat ja näyttivät suoraan sanottuna ihan leluilta. Ei tule hankittua.

Ainoa asia mitä COD4:ssa kaipaa on ajoneuvot, mutta niiden lisääminen olisi varmasti vienyt laatua pois itse pääasiasta, eli vihollisen suolaamisesta.


Oot tainnu pelata väärää peliä jos väität että aseet kuulostivat ja näyttivät leluilta .
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Meikäläinen tykkää kovasti tästä pelistä. Yks parhaimmista puolista on kyllä toi et kaikki hajoaa. Ei tarvii kierellellä jos seinä on edessä sen kun räjäyttää vaan. Kaikilla ajoneuvoillakin on kiva leikkiä paitsi helikopterilla, ei osaa lentää ollenkaan. Muutaman kerran jäätynyt peli, mutta muita ongelmia ei ole ollut
 
Ylös Bottom