Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllä aseet bf:ssä paikka paikoin kuulostaa oudolta.Kuin tunnelissa ampuisi.

Oon huomannu et jos ampuu vaikka snipulla jostain talon ikkunasta(seinät talossa ehjät) siihen tulee kaiku effecti mukaan... Se kuulosti aluks oudolta, mut siihenki tottuu...

Tarkotat varmaan samaa juttua... Vai?!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No tavallaan joo ja ei.

Jotenki ihan avomaalla jotkut aseet kuulostaa oudolta.Mut makuasia ja niin päin pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh, Pelistä muistuu vanhat BF2 meinigit mieleen. Tullut tätä demoa tahkottua enemmän viime päivinä kuin GTA:ta :P. Peli kyllä on hauska pelata ja sehän se on tärkeintä. Erityisesti Sniperina olo on yllättävän hauskaa. Saa nyt nähdä tuleeko koko versiota ostettua, vaikka mieli kyllä tekisi.

Perhana kun olin hölmö ja menin unlockaamaan molemmat sniper-aseet. Toinenkin olisi riittänyt.

Ilmeisesti 3 levelillä ei sitten saa credittiä ollenkaan? Toivottavasti nyt siitä 4 lvl, tulisi krediittiä, niin saisi vielä jotain unlockattua.

Mitäs hyötyä noista dog-tageista muuten on? Tuli tänään jonkun Konsolifinin käyttäjän tagit hankittua :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hyvä äänimaailma pelissä, suorastaan erinomainen. Muuten toteutus enintään tyydyttävä, kun voicet pätkii squadissa - välillä jopa hukaten koko mikrofonin, lisäksi peli tökkii ja pahasti ainakin vielä tässä demovaiheessa.

Muuten tuttua Battlefield-huttua, vielä kun saavat pelin kulkemaan sulavammin verkkokoodinsa puolesta, niin eiköhän tässä ole eräs kesän suosikeista. Pelottavan lähellä ollaan räjähtävien materiaalien puolesta jo tämän päivän uutiskuvia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko kellään muulla ongelmaa, että äänet jää jumiin? Pari kertaa jo käynyt verkkopelissä... Bugibugibugi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko kellään muulla ongelmaa, että äänet jää jumiin? Pari kertaa jo käynyt verkkopelissä... Bugibugibugi.

Itellä on ollu tätä ongelmaa aika paljon.. Ärsyttää kun sama bugi jää päälle eikä pois lähe kuin buuttaamalla :mad: Tollast ongelmaa en ainakaan täysversiois haluais enää kuullaa.. Toivottavasti korjaavat jossain vaiheessa..



Muuten ootteko huomannut kuinka monipuolinen supportin porakone on?:D
Sil voi mm:

- rikkoa seiniä
- tappaa ihmisiä
- korjata tankkeja
- sekä tuhota vihollisten tankit :D



oli kyl läppä juttu kun rupesin supportina fixailee omaa tankkiani ja kas kummaa kun vihollinen hyppäs mun tankkiin sisään aloin kattelee et miks tankin armorit vähenee koko ajan kun yritän korjata sitä:D siinä se sitte meni paskaks ja rupesin kattelee et kas kummaa..

oon jo muutamat tankit tol poral tuhonnu:D hajoo kyl naama
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh. Olipa huvittavan tuntusta ampua helikopteri alas tankilla :D
Aijai kun on koukuttava peli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joko joudun aina japaniservereille pelamaan tai sitten toi lagi on aivan tolkuton.
esim:
tankkiin sisälle pääseminen kestää 3-5 sekuntia.
ruudussa lukee, että olen kuollut, silti pystyn tappamaan vielä vihollisen (last stand?)
peli pysähtelee välillä 5-10 sekunnin ajaksi.
ja tätä tapahtuu aivan jokaisessa pelissä missä olen ollut

Vaikka olen bf sarjan hc-fani jää peli puolestani kyllä hyllyyn, jos tämä demo edustaa sitä, mitä full-game tarjoaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joko joudun aina japaniservereille pelamaan tai sitten toi lagi on aivan tolkuton.
esim:
tankkiin sisälle pääseminen kestää 3-5 sekuntia.
ruudussa lukee, että olen kuollut, silti pystyn tappamaan vielä vihollisen (last stand?)
peli pysähtelee välillä 5-10 sekunnin ajaksi.
ja tätä tapahtuu aivan jokaisessa pelissä missä olen ollut

Vaikka olen bf sarjan hc-fani jää peli puolestani kyllä hyllyyn, jos tämä demo edustaa sitä, mitä full-game tarjoaa.
Erikoista. Itsellä toimii aivan loistavasti koko peli. Ei yhtään discoa tai mitään lagia ole ilmenny.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ei ole kyllä itelläkään ollut lagin kans ongelmia yhtä peliä lukuunottamatta. Se olikin sitten kunnon lagia. Juoksi ukolla ja pysähty niin äijä valu vielä vaikka kuinka kauan eteenpäin ja ovista ei tahtonut päästä sisälle kun jostain aina ilmesty seinä eteen.

Tuokin korjaantu ku lähti pelistä pois ja etti uuden pelin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Muuten ootteko huomannut kuinka monipuolinen supportin porakone on?:D
Sil voi mm:

- rikkoa seiniä
- tappaa ihmisiä
- korjata tankkeja
- sekä tuhota vihollisten tankit :D

Joo huomasin siinä yksinpelissä ton kun ekan kerran kokeilin. Porailin huvikseen jonkun pellon aidat palasiks.

Tuli sille monipelissäkin käyttöä kun padit loppu niin mietin, että mitäs sitä nyt pitäis tehä. Sitten siinä sattu viellä tulemaan vihu päälle ja alkoi tykittämään meikää päin. No menin seinän taakse ja sattu se porakone käteen. Hetken päästä se vihu sitten koitti tulla viimeistelemään, mutta sorvasin sen hengiltä sillä poralla :D repesin kyllä aika lailla siinä vaiheessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hahhaaaa nii justiinsa:D Se PWR-700 pora on kyl aika tappovehje. Oli myös yksi aika hauska tilanne ku puukolla aloin vaa suhii ympäriinsä ja siin oli semmoi lauta-aita ja sen päätin pistää säpäleiks, niin kappas vaan siin takana oliki semmoi punanen tynnyri, joka räjähti ja sen takana jossain oli vihu mikä sitte kuoli siihen räjähdykseen :D Kauhee munkki kävi etten ite kuollu siihen mut sain kaverin dog-tagin :D

käy kyl kivoi onnettomuuksia vähä välii tuol netis.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh. Itte onnistuin tappamaan 3 tai 4 lähes vierekkäin seisovaa ihmistä puukolla. 1 niistä oli snaipperi, 1 medic tms ja loput 1 tai 2 assaulteja. Ronskisti vaan juoksin selkäpuolelta puukko viuhuen :D
Pääsinpähän kostamaan sille snaipperille ja tienaamaan vielä neljä dog tagiakin :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mahtaakohan nuo pisteet tulla sitten kokoversioon mitä tuossa demossa saa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

itellä ei ole ollu ku yks ääni bugi ja siinä hävis aivan kaikki äänet. Käynnistin pelin uudestaa ja oli taas iha ok. Suurempia lageja ei oo tullu kohdalle ja pelit löytyy aina nopeasti.

Support on paras class; MG36+pora+mortari ja vielä ku voi meddkittejä heitellä rajattomasti lähiympäristöö nii avót :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mulla on kanssa tullu äänien kanssa niitä ongelmia. Välillä katoo äänet kokonaan muttei peli kuitenkaan hyydy. sitä voi pelata sitte niin kauan kuin servu vaan on pystyssä kuitenkin jos lopettaa pelin niin kone käynnistuu uudestaan.

Välillä kanssa peli on yhtäkkiä hyytynyt hetkeksi paikalleen ja sitten taas toiminu pari minuttia ja taas hyytynyt. Siihenkin auttoi kyllä uudelleen käynnistys.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllähän tuo demo vaikuttaa hyvältä, mitä pari kertaa pääsin yrittämään. Mutta ketuttaa kyllä suuresti, kun meikäläisellä peli tekee sitä samaa, mitä Skaten nettipelissä (EA Nation sekin). Noin viiden minuutin välein tulee disconnectionia ja täytyy yhdistää uusiksi. Missään muissa peleissä ei ole vastaavaa vikaa, vain näissä EA Nationin räpellyksissä. NAT on tyyppi 2 ja olen koittanut aukoa portteja reitittimelle siten, ettei palomuuri niitä estä, mutta ei tulosta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

joillakin on auttanu NATin vaihto muuksi.
Olis kyllä kiva tietää syy EA:n nettikoodauksen huonoon tasoon. Skatea oli mahdoton pelata lagin vuoksi, NHL08 on mitä on ja muissakin EA:n nimellä varustetuissa peleissä on keskivertoa reilusti enemmän nettipeliin liittyviä ongelmia:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kyllähän tuo demo vaikuttaa hyvältä, mitä pari kertaa pääsin yrittämään. Mutta ketuttaa kyllä suuresti, kun meikäläisellä peli tekee sitä samaa, mitä Skaten nettipelissä (EA Nation sekin). Noin viiden minuutin välein tulee disconnectionia ja täytyy yhdistää uusiksi. Missään muissa peleissä ei ole vastaavaa vikaa, vain näissä EA Nationin räpellyksissä. NAT on tyyppi 2 ja olen koittanut aukoa portteja reitittimelle siten, ettei palomuuri niitä estä, mutta ei tulosta.

Mulla sama juttu. Juurikin noin viiden minuutin välein heittää discoa. Tämän takia en ole päässyt oikein ollenkaan kokeilemaan tätä Battlefieldia. Nakersi jo skaten aikoihin kun jäi sen online puoli kokonaan kokematta.
 
Ylös Bottom