Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mahtaakohan nuo pisteet tulla sitten kokoversioon mitä tuossa demossa saa?

En oo varma mut tuolt alhaat voi jotai päätellä: http://badcompany.ea.com/page/dynpid/9308/

Eli vissii unlockit on tulos..? Mut ihan statsit on eri juttu.. katos tsekkaa bf bc virallisilt sivuilt "my soldier" ja näät et on eriksee demon statsit ja full gamen statsit.

"Reach rank 4 in the demo to unlock an exclusive in-game multiplayer weapon for use in the full game."
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mitä mieltä ootte tuosta m16 aseesta? Meikästä ihan kelpo ase. Ainakin parempi mikä alussa oli samassa luokassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Aivan loistavaa mättöä! Peittoaa Call of Duty 4:än mennen tullen. Far Cry 2:sen haastaja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kokeilkaa rauhassa pelin kaikkia aseluokkia (sotilaita) - niin pääsee paremmin sisälle peliin. Itse aion valvoa tänään pitkää ja nauttia pelistä, yhdessä Pepsi Maxin kanssa.

Olen usein "Support" vain jakaakseni lääkintäpakkauksia tovereilleni.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Oli kyllä yllätys tämä peli(demo). Grafiikka melko hyvää siihen nähden kuinka laaja peli on. Toi paljon puhuttu tuhoutuva ympäristö on ihan hieno juttu ja hienosti rakennukset hajoilee. Napitkin just hyvät kun tärkeimmät napit on oikein eli R1 (ampuu) ja L1 (tähtää). Muutenkin aika lailla Codin napit on niin se on kyllä hyvä juttu ja menee hermot siihen että jotku kehittäjät tunkee sen ampumisen tohon R2-nappiin eikä edes anna vaihtaa sitä. Ruudunpäivityskin oli aika sulavaa ja ajoneuvoilla ajo aika kivaa. Äänimaailmasta pitää vielä antaa erikoismaininta. Se oli kyllä mahtavan kuulonen ja jopa ihan oikealta kuulosti aina välillä.

Ruottalaista osaamista tässä kyllä on. Omasta mielestä kyllä vois vieläkin herkemmin kuolla vihut kun kyllä niihin aika monta luotia pitää pistää, mutta onneksi ei ihan järjettömän paljoa. Menee ostoon käytännössä varmasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ruottalaista osaamista tässä kyllä on. Omasta mielestä kyllä vois vieläkin herkemmin kuolla vihut kun kyllä niihin aika monta luotia pitää pistää, mutta onneksi ei ihan järjettömän paljoa. Menee ostoon käytännössä varmasti.


Kyllä ne ruottalaiset osaa aina paremmin kuin suomalaiset...oli asia mikä tahansa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Muutaman päivän demoilun perusteella ei mitään hirveää mielenkiintoa herännyt tuota kokoversiota kohtaan. Jos Companyssä ei muuten ollut mitään muuta ihmeellistä niin ainakin ajoneuvojen käyttö nettitaistossa oli minulle uutta. Moninpeli varmaan onkin BBC:n myyvin ominaisuus, varsinkin jos pääsee pelaamaan klaanissa ja taktikoimaan kunnolla. Ilman joukkuetta tämä on kyllä paikoitellen melkoista kohellusta.

Mutta kannattaako tästä sitten maksaa tuon moninpelin takia? COD4:jä on melkein joka suhteessa parempi ja sitä on varmaan monet jo hakanneet kyllästymiseen asti. Eli saisi markkinoille jo tulla jotain uutta ja ihmeellistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ekan kerran rupes mullakin äänet pätkimään ja 30min päästä tuli kokonaan hiljaista. Myös ekan kerran iltasella katkesi yhteys.
Syy oli että itse PS3 kirjautui ulos PSN:stä eli ei pelistä johtuva.

En usko itsekkään että tulee ostettua, ok tunnelmahan tossa on MP:nä pelatessa, mutta itse nurmiporana mennessä Codi vie. Loppuvuonna tulee vielä Cod5 (WW2) niin se on sitten hankittava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Henkilökohtainen mielipide, että täysi susi koko peli. Ei tule minun ostoslistoille tämä... Tämä on kuin vesitetympi versio Modern Warfaresta, joka sekään ei kovin kummoinen peli ollut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Itsellä jäi kyllä hyvä fiilis pelistä. Yksinpeli kyllä kaipaa pientä parantamista, mutta moninpeli on kyllä niin loistavaa toivottavasti siitä tulee vielä parempi koko versiossa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ihan vain by the way tiedoksi että mikäli haluaa ennakkotilata omansa niin konsolinetistä saisi
59 eurolla. Kyseessä EI ilmeisesti ole tämä gold versio vaan tavallinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Henkilökohtainen mielipide, että täysi susi koko peli. Ei tule minun ostoslistoille tämä... Tämä on kuin vesitetympi versio Modern Warfaresta, joka sekään ei kovin kummoinen peli ollut.

Näinpä... Hitaat pontsoukot, tylsät aseet, huono pelattavuus, huonot grafiikat, surkeat äänet ja ihmeellinen ratkaisu laittaa kaikille enemytag cheatti päälle :D
En osta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Elä nyt hyvä imminen noin vyön alle iske kun just rykäsin tilauksen sisään :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Pelasin demoa ja tylsistyin, ostan mieluummin Enemy Territory: Quake War:sin kuin tämän, sen tehtäväpohjainen moninpeli koukuttaa varmasti pitkäksi aikaa.
Hyvää pelissä oli kuitenkin, mahtava äänimaailma millaista en muissa peleissä ole vielä koskaan kokenut. Räjähdykset tuntuvat ja tykistön keskittymässä tulee oikean sodan tuntua, eikä mulla ole vielä vasta kun keskeneräinen 2.1 kotiteatterijärjestelmä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

joillakin on auttanu NATin vaihto muuksi.



Muuten kait ihan jees, mutta NAT-2:lla ei pitäisi olla mitään tällaisia ongelmia pelien kanssa. NAT-3 on se tyyppi, josta tulisi päästä eroon, ja se minulla aluksi olikin. Mutta kun NAT muuttui 3 -> 2, niin EA Nationin suhteen ei tullut muutosta. Takkuaa ja katkeilee yhä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

löytyy jos jonkinlaista mielipidettä pelistä. onneksi maku-asioista ei voi kiistellä.
 
Ylös Bottom