Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

No pelin isoin miinus näyttäisi olevan se, ettei tämä ole CoD4.

Mikä nyt on taas aivan naurettavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hyvä peli. Warhawkkiin verratuna tämä on paljon enemmän minun makuuni. Jo PS2:sen battlefield maistui hyvälle, mutta tässä toteutus on piirun parempaa eikä, hieman yllättäen, vaikuta niin sekavalta. Meni samantien ostoslistalle.

Kun saamme vielä (joskus) Socomin toivottavasti pelattavana ulos, niin nettipelit alkavat syödä laatuaikaa. Pieni pelko Socomin laadusta on, mutta aina voi huonossa lopputuloksessa lohduttautua sillä että BF: Bad Company ainakin näyttää demon perusteella onnistuneelta. :D Luulisi kokoversionkin olevan.

Kaupunkitaistelussa oli hauska kiertää taakse ja ampua samalle kujalle parhaimmillaan kolmekkin laatikoiden takaa ampuvaa vastustajaa...selustan varmentaminen taisi unohtua. :D

Eilen pääsin kärkipistesijoille vanhalla kunnon "reverse slope" taktiikalla. Tankilla ammuskelu on harvoin tuntunut yhtä realistiselta ja varsinkin R3:sen kautta tuleva tähtäinnäkymä tuntuu upealta.

Ainakin demon perusteella perustaktiikat ovat kunniassa, mikä tietysti lupaa erityisen hyvää ankarasti pelaaville klaaneille, mutta tiimityö oli sekajoukkueillakin ainakin eilen toimivaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Yksi hieno juttu jäi mainitsematta nimittäin projektiilien massa ja lentorata. Tankillakin kun jysäyttää niin piipusta ei lennä mitään UT-railgun efektiä kohtisuoraan vaan kunnon jytäri oikealla kaarella (toki karrikoidulla). Omien yli ampuminen vihollisen baseen on melkoisen mahtavaa ja tietenkin ne äänet auttavat asiaa. Raketinheitin on myös hervoton sillä kerrankin on peliin älytty jotain järkeä laittaa tuohon juoksusta ampumiseen. Raketti siis lentää aina sinne minne piippu osoittaa. Ei sinne minne tähtäin näyttää...

Eli kyykkyyn ja sihti kuntoon.


En myöskään voi älytä miten joku valitti tuosta snipun lataamisesta. Hitosti tuo fiilistä lisää kun pitää tarkkaan kattoa minne sihtailee ja pulttilukon lataaminen oli parasta hupia jo Resident Evil nelosessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Nyt on pakko vetää ruksi seinään, Zoukalta tulee positiivista kommenttia! :) Menoa ja meininkiä tuntuu olevan ja on hienoa, kun puut kaatuu ja korvissa soi! Joutunee ostamaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Battlefield BC pärjää ihan omin avuin, eikä siihen tarvita kosiomatkaa codin puolelle.

Demosta sai jo säväreitä sen upeasta äänimaailmasta ja hajoavasta ympäristöstä. Yhdessä kentässä pystyttiin esittelemään myös kalustopuolta varsin kattavasti. Erityisesti panssarivaunut näytti kelpaavan porukoille, jos ei ehtinyt tykkitorniin niin vähintään samaan kyytiin konekiväärillä papattamaan ja sehän maistui.

Spawnaaminen suoraan squadin keskelle ja ryhmän oma (?) voice-chatti olivat myös osaltaaan luomassa hienoa tunnelmaa. Yhteisöllisyyteen selvä panostus.

Äänimaisemaa ei voi kylliksi ylistää. Ympärillä pauhiva mylvintä riitti jo pitämään pahimmat rushimiset kurissa ja ihastelemaan sitä, miten tällä saralla on onnistuttu ylittämään odotukset.

Vielä kun pahimmat bugit korjataan, niin eiköhän tässä ole tiedossa varsin hieno kokemus jälleen kerran.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko tuota Squadin mukana spawnaamista käytetty muissa peleissä? Sangen nerokas idea, sillä yhden rohkean rokansyöjän ansiosta saattaa moni rushi onnistuakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Resistancessa oli ainakin samanlainen spawnaussysteemi ja chatti squadille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Äänimaisemaa ei voi kylliksi ylistää. Ympärillä pauhiva mylvintä riitti jo pitämään pahimmat rushimiset kurissa ja ihastelemaan sitä, miten tällä saralla on onnistuttu ylittämään odotukset.

Äänimaailma on kyllä hyvä, mutta äänenlaatu täyttä kuraa. Niin bittimössöä että oikein pahaa tekee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Äänimaailma on kyllä hyvä, mutta äänenlaatu täyttä kuraa. Niin bittimössöä että oikein pahaa tekee.

Tämä on kyllä kumma juttu, sillä luulisi Blueraylla nimenomaan olevan ylimääräistä tilaa noille äänille. Ihmettelin samaa Orange Boxin kanssa kun pelien ääninä oli vain pelkät stereot.

EDIT: Tosin demohan tuo vasta on, toivottavasti ovat siksi äänten laadussa vähän tinkineet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

"Battlefield: Bad Companyn tilastosivut on avattu: http://badcompany.ea.com/myprofile/. Tilastonikkareille tarjoutuu näin mahdollisuus seurata omaa edistymistään jo demon osalta, kunhan on ensin kirjautunut sisään omalla EA accountillaan ja lisännyt sen tietoihin Xbox Gamertaginsa tai PlayStation ID:nsä.

Palkintoja ja mitaleja voi tutkia jo ennen niiden saavuttamistakin, sivustolta kun löytyy yksityiskohtaiset tiedot niistä kaikista"

Loin tuon tunnuksen tuonne EA:lle, mutta se vain herjaa, että linkitä PSN-tunnus! Ja vaikka olen sen tehnyt niin se vain väittää, ettei sitä löydy... Tarviiko myös Pleikalta olla kirjautuneena omalle tunnukselle, että tuo aktivoituu lopullisesti?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tämä on kyllä kumma juttu, sillä luulisi Blueraylla nimenomaan olevan ylimääräistä tilaa noille äänille. Ihmettelin samaa Orange Boxin kanssa kun pelien ääninä oli vain pelkät stereot.
Half lifessä on jostain syystä niin idioottimainen systeemi, että äänet pitää saada HDMI:llä jos haluaa DD5.1...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko noissa rankingeissa joku ongelma?Koska siinä missä näkyy kaikkien pelaajien statsit,ni siinä mulla on silleen että oon 3 lvl.Mutta sitten kun menen sinne missä näkyy kavereiden statsit siinä mulla on vaa 2 lvl.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Half lifessä on jostain syystä niin idioottimainen systeemi, että äänet pitää saada HDMI:llä jos haluaa DD5.1...

Jahas. No eipä kajareissa ole edes hdmi paikkaa niin ei tarvitse uutta letkua ostella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Onko noissa rankingeissa joku ongelma?Koska siinä missä näkyy kaikkien pelaajien statsit,ni siinä mulla on silleen että oon 3 lvl.Mutta sitten kun menen sinne missä näkyy kavereiden statsit siinä mulla on vaa 2 lvl.

Sama mulla... Kavereiden kans ku statseja vertaa niin näyttää että mulla on 0 kuolemaa ja 0 tappoa, ja rankki on 0...

Leaderboardissa näkyy ihan oikeen... Samoin BC:n netti sivulla...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Loin tuon tunnuksen tuonne EA:lle, mutta se vain herjaa, että linkitä PSN-tunnus! Ja vaikka olen sen tehnyt niin se vain väittää, ettei sitä löydy... Tarviiko myös Pleikalta olla kirjautuneena omalle tunnukselle, että tuo aktivoituu lopullisesti?

Hei. Mees sinne sun PSN tunnuksen sähköpostiin, eli sinne e-mailiin minkä laitoi toman psn tunnukses yhteystietoihin. Sinne on tullu semmonen aktivointilinkki kun olet laittanu ne psn id jutu ea accountillas.. Kun teet sen Create persona ja laitat nimet yms sinne ja sit meet EA accountille ja teeet sinne sen ps3 id tunnuksen ja active se.

Itelki meni vähänä säädöiks toi ku en muistanu sitä sähköpostia minkä laitoin mun psn tunnukselle ja sit olin lähettäny sen vahvistuslinkin varmaa 5 kertaa sinne :D


Siin voi sit mennä jonkuaikaa et ne tilastot päivittyy siihen my soldier kohtaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Muuten, onko teillä mimmoset piste-ennätykset ollut nettimätöis? :D Ite oon parhaillaa jotai 450 saanut ja joskus melkein lähemmäks 500. Oon kyl nähny muutaman tyypin jotka on vetäny yli 500 pisteen satseja tuol netis. Kyl siinä ku supportina riehuu ja tankin kans ni tuppaa pisteitä kerääntyy.. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

500 kun ekan kerran pelasin. Ensin poistin miehiä snipulla (vähän tylsää touhua) ja sitten juoksin demolla räjäyttämässä niitä kulta-arkkuja. Niistä ropisee nopeaan pisteitä.

Ekan kerran tosin pelasin unranked servulla, missä oli vissiin vain paisteja pelaamassa :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Muuten, onko teillä mimmoset piste-ennätykset ollut nettimätöis? :D Ite oon parhaillaa jotai 450 saanut ja joskus melkein lähemmäks 500. Oon kyl nähny muutaman tyypin jotka on vetäny yli 500 pisteen satseja tuol netis. Kyl siinä ku supportina riehuu ja tankin kans ni tuppaa pisteitä kerääntyy.. ;)

Melkein 600 pistettä, tosin silloin peli tilttasi.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

700 sataa ja rapiat, törkeen helppoo. Kunpa statsit jäis :D.
Se Accountti rupee toimimaan melko hitaasti ja ne statsit päivittyy vasta kun on käynnyt pelaamassa.

Kävi melkosen ihmeellinen bugi. Oma kutsu arskaa ja kun samalla spawnasin se arska tuli taivaalta ja samalla spawnasin taivaalta arskan mukana. Saatto kaverit ihmetellä kun heppu tippuu kummallisesti taivaalta arskan mukana.

Sitten oli eilen joku hiton crewjotakin joka koko ajan teamkillas tai tuhos tankkia missä minä olin ja tuntu siltä että oli koko ajan minun kimpussa. Hiton ärsyttävä jätkä.
 
Ylös Bottom