Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hehe, eipä mitään - sait samalla iskulla takasin ;) hankalaa kyllä tuo squad rymistely, StoneCold, oletko tulossa peliin? Lähden nyt ton rähjäsen bluetooth mikin kaa liikenteseen jos edes jotain sais aikaseks. Vaikka meneehän se kommunikointi näin hyppiessä koneen ja pleikan välillä :D

Olinhan minä mukana karkeloissa... :D

Tuli Kain:in dog tagit samalla varastettua... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Sinäkö ne veit!! Bastaaard!!:D Mut kyllä mäkin teitä aika komeesti suolasin :)

Rupes ne sun kaks peräkkäistä headshottia vituttamaan. Niin oli pakko hakea sulta pois ne lätkät... :D

Otin kuvan kans, toivottavasti ne säilyy siihen asti ku se kuvapalvelu tulee voimaan...

Sori etten vastannu viesteihin/inviteihin ku olin pelissä... Otin pois ne päältä ku yks h*lvetin australialainen rupes 30 sekunnin välein lähettää niitä invitejä...

Ja se ei vissiin ymmärrä ettei täältä Suomesta ihan ilman lägiä yhdistytä kengurujen maahan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Millon se päivitys tulee ja mitä se sisältää?
Ois kiva jos koko oma joukkue/tiimi kuulis mitä puhut, eikä pelkkä squadi-kamu, siis vaikka oot myöhemmin nimen kautta joinannu peliin! Sitte ku ne on ni peli on LOISTAVA :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kiitokset Kukkosille ja Foemanille hienoista matseista. Aika kovia pisteitä ropisi viimesimmästä:) Itsekin sain yli 600 reconilla ja trophyjä tuli varmaa lähemmäs parikymmentä. marksmaneja tuli 4 tai 5 :D Varsinainen liekkipäivä:) Ja joo Stonecoldille kanssa pisteet kotiin. Pääsit penteles yllätämään mutta älä huoli mä otan viel mun tagin takas! :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kiitokset Kukkosille ja Foemanille hienoista matseista. Aika kovia pisteitä ropisi viimesimmästä:) Itsekin sain yli 600 reconilla ja trophyjä tuli varmaa lähemmäs parikymmentä. marksmaneja tuli 4 tai 5 :D Varsinainen liekkipäivä:) Ja joo Stonecoldille kanssa pisteet kotiin. Pääsit penteles yllätämään mutta älä huoli mä otan viel mun tagin takas! :D

Oli toisiaan ihan hyvät matsit... Ainakin lägi oli pois, ku jenkit on töissä... :D

Itellä tuli aikalailla pelattua supporttina ku avasin sen mortar systeemin... Medic trophyjä tais tulla jopa 5 kpl yhessä erässä... Ja nippu muitakin trophyjä tuli... :cool:

Ja kyllä mulla oli vähän sellanen olo jo aikasemmin et haluut noi tagit takas.

Joten ota kiinni jos saat... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kiitokset Kukkosille ja Foemanille hienoista matseista. Aika kovia pisteitä ropisi viimesimmästä:) Itsekin sain yli 600 reconilla ja trophyjä tuli varmaa lähemmäs parikymmentä. marksmaneja tuli 4 tai 5 :D Varsinainen liekkipäivä:) Ja joo Stonecoldille kanssa pisteet kotiin. Pääsit penteles yllätämään mutta älä huoli mä otan viel mun tagin takas! :D

Joo toi viimenen matsi oli kyllä sellasta vääntöä että oksat pois. Mitäköhän se kesti, lähemmäs tuntiin se kyllä venähti. Varmaan suurin kenttä mikä tosta löytyy ja ehdottomasti paras mun mielestä. Hiton monta upeaa hetkeä kyllä mahdutettiin noihin matseihin. Rankit nousi, trophyjä sateli ja ekan patchikin sain! Huhhuh, vieläkin ihan fiiliksissä - tekis mieli suoraan jatkaa vääntöjä :D Loistava hetki kun kaveri tuli matsin alussa mun snipu apajille ja pudottiin sieltä aidan takaa kyllä porukkaa melkosesti - kesti kauan aikaa ennen kun vihulaiset edes tajus missä mentiin. Loistava oli myös StoneColdin kanssa se Last Stand siinä viimesessä matsissa missä Kain oli vastakkaisella puolella, viimeisiä vietiin - meitsi ramboili KKn kanssa ja Stone viskasi Health Packejä - olo oli kuin parhaimmasta toimintaleffasta. Damn, on kyllä samperin kuumottava peli :cool:

EDIT: Ja hieno hetki oli myös se kolmen kimppa siellä ladon katolla kun pudotettiin rynkkyjen kaa maihinnousijoita :D Ensi viikolla mikki ostoksille!! Toivottavasti se klaani tuki ja Conquest tulis nopeasti! "After Launch" mainostavat tuossa MPn alkuvalikossa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jassoo, meikä ei marksmäneistä ja prestigeistä sun muista välitä paskaakaan ja miten sä voit ottaa toisen tagin pois, mulla on ollut [F.G] Tagi jo vuodesta 2004 ja kukaan ei sitä oo pois ottanut , kokeile prkl.:eek: Juu tiedän mikä juttu on mutta ei siltikään sytytä ! Mutta olishan se kiva jatista FL:än jengin ja muiden kanssa:cool: . Sen oon pannu merkille jotta suomi poijjan kanssa kun matsaa niin sitä viivettä ei juurikaan ole , paitsi näillä olevinaan laajakaista yhteys olevilla kamuilla:rolleyes: , muilla taistelutovereilla sitten ei saa nimestä selvää ennekuin kun on haulikon piippu suussa:mad: ! Kamu jutska on perseestä ja frendi-inviä ei ole olemassa kuin niillä joilla on kännykkä :mad:

No niin ;) , pelistä sitten ,,, hienoa mättöä ja ranskalaisia viivoja.

- Graafikasta pojot menee plussan puolelle ehdottomasti sekä mallinus tuhoamisista !
- HC mode puuttuu, toisinaan saa toista rätti nukkea ampua koko lippaallisen ennekuin Squad kamu tulee ja tappaa !

Ja nyt plussat ja minarit !

Ellu sa liian helposti pojoja kun se kyttää niitä omalta alueelta tykittäviä hemmoja !

" tää on ainoa miinus tässä pelissä " ; )

-Ajoneuvot on helppoja ohjata ja niillä jopa tappaa ;) !
-Klaanitukea ei ole .
-Yhtenäinen serveri systeemi , jossa bushin kamut ja euro miähet mittaa toisiaan on sieltä ja syvältä!
- Puhetta ei kuule #edes# quadsissa ,kuten joku täällä fiksuna jo ilmoitti , se kuuluu ainoastaan pelin alussa jonkin aikaan ja sen jälkeen silloin tällöin ! On kokeiltu Ellun ja Kojon sekä lukemattomien muiden kanssa ! Olkaa hiljaa !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jep, kivat pelit oli suomalaisten kanssa. Alussa kuulin kaikkia tiimikavereita, sitten mykistyivät. Kesken pelin rupesi sitten Istuvan Ankan ääni kuulumaan, vaikkakin epäselvästi, mutta jotain tärkeimpiä juttuja sai sanottua läpi.

Haastettakin tuli ihan eri tavalla, meikänkin dog tag lähti aika monta kertaa matkaan. Välillä rupesi niin ärsyttämään, että kämppäsin vain jossain haulikolla ja pistelin sillä kaikkia matalaksi. Ascensionista on tulossa pikkuhiljaa lempimappi, mukavasti sumua johon piiloutua ja tarpeeksi ahtaita tiloja demolitionille. Puuttuu vain pari tankkia hyvästä kaupunkisodasta. Välillä ei kyllä ymmärtänyt muutamia tilanteita, täysosuma NS2000:lla ja silti sitä vain mennään ja lopulta ryöstetään merkkilaatat kaulasta. Erityisesti Pinzelorin, Kojon ja WheelOfFortunen kanssa. Outoa.

On muuten varsin tuttu näky, että joku valtaa sellaisen IT-tykin näköisen kanuunan ja ampuu siitä koko kierroksen ajan niitä Mortar-iskuja vai mitä sitten lienevätkään. Äskeisessä mapissa oli taas sellainen vihu vastapuolella ja oli onnistunut paukuttamaan liki 700 pinnaa sillä. Tein sitten pitkän uintireissun ja kävin puukottamassa sen pirun siitä telineestä. Ei edes tajunnut muutamaa teräkseen kolahtanutta puukoniskua kun ei meinannut ensin osua. Piti hypätä sen jalustan päälle.
Jäin sitten vielä hetkeksi piiloon ja eikös se typerys tullut siihen uudestaan! Ei siis kerrasta oppinut. Aitaan reikä, mortarit paikalle ja samainen pistehorottaja sai uudemman kerran kyytiä. Sitten kun myöhemmin kohdattiin, niin kaverilla olikin tankki alla ja vielä sain heitettyä miinan eteen, kun ajoi ylitseni:)

Sama meininki oli aikoinaan Warhawkissa, kiikareilla matalaksi kaikki ne raivostuttavat ohjuslaukaisinkyttääjät, ei ikinä saanut lennellä rauhassa.

Total Dog Tags 71, joista 64 uniikkeja. Keräilijäluonne kun olen aina ollut :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Juu, kivaa oli siihen saakka Kuvernaattorin ja muiden 10 Suomalaisen kanssa pelata, kunnes mikit hiljeni ja sitte mun oli pakko lähteä ku mun mikki hajos! äänet ja puheet mä sillon tällön siin pelissä kuulin, mut mun puhe ei kuulunu kellekkää... XMBssäkään ei tunnistanu enää mikkiä :mad:
Sen meiän klaanimatsin jälkee joka pelattii, jossa Ellu oli muute kaks kertaa MVP meiän tiimistä :D ni sen jälkee mikki hajos :mad:
Lahjottakaa äkkiä mikki...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Jep, kivat pelit oli suomalaisten kanssa. Alussa kuulin kaikkia tiimikavereita, sitten mykistyivät. Kesken pelin rupesi sitten Istuvan Ankan ääni kuulumaan, vaikkakin epäselvästi, mutta jotain tärkeimpiä juttuja sai sanottua läpi.

Haastettakin tuli ihan eri tavalla, meikänkin dog tag lähti aika monta kertaa matkaan. Välillä rupesi niin ärsyttämään, että kämppäsin vain jossain haulikolla ja pistelin sillä kaikkia matalaksi. Ascensionista on tulossa pikkuhiljaa lempimappi, mukavasti sumua johon piiloutua ja tarpeeksi ahtaita tiloja demolitionille. Puuttuu vain pari tankkia hyvästä kaupunkisodasta. Välillä ei kyllä ymmärtänyt muutamia tilanteita, täysosuma NS2000:lla ja silti sitä vain mennään ja lopulta ryöstetään merkkilaatat kaulasta. Erityisesti Pinzelorin, Kojon ja WheelOfFortunen kanssa. Outoa.

On muuten varsin tuttu näky, että joku valtaa sellaisen IT-tykin näköisen kanuunan ja ampuu siitä koko kierroksen ajan niitä Mortar-iskuja vai mitä sitten lienevätkään. Äskeisessä mapissa oli taas sellainen vihu vastapuolella ja oli onnistunut paukuttamaan liki 700 pinnaa sillä. Tein sitten pitkän uintireissun ja kävin puukottamassa sen pirun siitä telineestä. Ei edes tajunnut muutamaa teräkseen kolahtanutta puukoniskua kun ei meinannut ensin osua. Piti hypätä sen jalustan päälle.
Jäin sitten vielä hetkeksi piiloon ja eikös se typerys tullut siihen uudestaan! Ei siis kerrasta oppinut. Aitaan reikä, mortarit paikalle ja samainen pistehorottaja sai uudemman kerran kyytiä. Sitten kun myöhemmin kohdattiin, niin kaverilla olikin tankki alla ja vielä sain heitettyä miinan eteen, kun ajoi ylitseni:)

Sama meininki oli aikoinaan Warhawkissa, kiikareilla matalaksi kaikki ne raivostuttavat ohjuslaukaisinkyttääjät, ei ikinä saanut lennellä rauhassa.

Total Dog Tags 71, joista 64 uniikkeja. Keräilijäluonne kun olen aina ollut :cool:
Mistä näkee, että onko uniikki?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mistä näkee, että onko uniikki?

Olisit voinut lainata vain tuon alimman rivin, koska asia koski vain sitä...

Mene ensin Multiplayeriin ja valitse sieltä alimmainen, eli Stats. Sitten taas alimmainen, dog tags ja siinä listan alaosassa lukee valkoisessa kehyksessä "Total Dog Tags taken" ja nimen vieressä oleva luku kertoo, montako Tagia olet kultakin pelaajalta saanut. Siinä oikealla lukee "Unique" ja vieressä luku, joka kertoo montako erilaista omistat.

Edit: Lisätään vielä sellainen tieto, että tuntolevyssä on myös luku - se kertoo, minkä levelin kaveri on ollut kyseessä.


Ellu vaan:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Hyvän oloiset kähinät oli kun varmaan 80% oli suomi pelaajia. Alussa kuului Suomi puheetkin teiltä mutta sitten 40-60min pelien jälkeen vilkkui vain nickki kuka yritti puhua.

Meikä kyllä oli niin jäissä kuin vain olla voi. Saanut oikein muuta aikaiseksi kuin helaa muille ja pari kertaa viritettyä/purettua pommin, no, kaikki kummiskin teamin hyväksi 'taka-alalla'!

Nyt back in bisness!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Juu, kivaa oli siihen saakka Kuvernaattorin ja muiden 10 Suomalaisen kanssa pelata, kunnes mikit hiljeni ja sitte mun oli pakko lähteä ku mun mikki hajos! äänet ja puheet mä sillon tällön siin pelissä kuulin, mut mun puhe ei kuulunu kellekkää... XMBssäkään ei tunnistanu enää mikkiä :mad:
Sen meiän klaanimatsin jälkee joka pelattii, jossa Ellu oli muute kaks kertaa MVP meiän tiimistä :D ni sen jälkee mikki hajos :mad:
Lahjottakaa äkkiä mikki...

Tuskin sun mikki hajosi..sama ongelma oli demossa että välillä mikki lopetti toimimisen. Konsolin uudelleenkäynnistäminen auttaa ongelmaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Välillä ei kyllä ymmärtänyt muutamia tilanteita, täysosuma NS2000:lla ja silti sitä vain mennään ja lopulta ryöstetään merkkilaatat kaulasta. Erityisesti Pinzelorin, Kojon ja WheelOfFortunen kanssa. Outoa.

Juu, välillä ihmettelinkin että ootkos ruosteessa??:D:D
Peli ei ilmeisesti rekisteröinyt noita osumia, kun en tainnut menettää yhtään energiaa.
Meillä oli samanlaisia ongelmia Istuvan Ankan kanssa. ::)

Tuo on kyllä perseestä tuo mikittömyys, josta Api jo puhuikin. Samalla puolella ollaan ja mitään ei saa sanotuksi. Sillointällöin WheelOf Fortune:n ääni kuului, mutta siihen jäi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mitkä aseet vahingoittavat tankkeja tai muita ajoneuvoja?

siis muut kuin tykit,singot,tankit,miinat, mortar strike jnejne...

tarkoitan siis esim kannattaakko tankkien tai autojen machine guneilla ammuskella tankkeja, eli tekeekö ne yhtään vahinkoa? tai esim käsikranaatit tai assault luokan aseen grenadelauncher?

tai esim toi tehokkain sniper-luokan ase M95?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mitkä aseet vahingoittavat tankkeja tai muita ajoneuvoja?

siis muut kuin tykit,singot,tankit,miinat, mortar strike jnejne...

tarkoitan siis esim kannattaakko tankkien tai autojen machine guneilla ammuskella tankkeja, eli tekeekö ne yhtään vahinkoa? tai esim käsikranaatit tai assault luokan aseen grenadelauncher?

tai esim toi tehokkain sniper-luokan ase M95?

Power toolilla saa tankit näppärästi hajalle:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kiitti Foemanille Dogtagista =D

Hyvä erä oli äsken kun tuli Foeman vastapuolelle. Erä kesti helvetin pitkään ja kummatkin oltiin nro. 1 omilla puolillamme. Yhessä kohti olin suojaamassa Goldin luona pommia että kukaan ei sitä pura ja sattu Foeman ja joku toinen tyyppi ryntäämään ovelle niin kauheella tsägällä tuli huitastua kumpaakin puukolla naamariin...

Oli kans ihmeellistä että meikä joutu 4 kertaa putkeen hyökkäämään. Hyökkäys/puolustushan pitäs vaihtua joka erän jälkeen.
 
Ylös Bottom