Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Oli pienoiset väännöt taas näin aamutuimaan. Mahtavaa settiä tuli Beermastahin ja myöhemmin AleksiO:n kanssa, vaikka pyöritinkin showta toisella puolella - ennen kun PSN potki poies. Beermastah kyllä pudotti meikä poikaa ihan koko ajan, kertakaan en saannu sua pudotettua - kyllä tollaset puska jussit tiedetään ;) Taisti Dog Taginkin saada multa? Pirulainen.. Hittolainen, ylitin kyllä ittenikin tuossa pelissä kun sain yli 800 pojoa ja toiseksi paras lähemmäs 400 :eek: Rankit kyllä noussut hujauksessa. Eilen kun alottelin Kainin ja kumppaneiden kanssa olin kakkos rankillä, nyt olen jo seittämännellä - eikä peliä nyt kovinkaan montaa tuntia ole tullut pelattua. Varmasti hidastunee vielä kun rankit nousee.. Olen tykästynyt todella tuohon Assault luokkaan. Demossa en saannut sillä kun tuurilla porukkaa kasaan mutta nyt se alkaa jo sujumaan. M16 for the people!

EDITOINTIA:
Kiitti Foemanille Dogtagista =D

Hyvä erä oli äsken kun tuli Foeman vastapuolelle. Erä kesti helvetin pitkään ja kummatkin oltiin nro. 1 omilla puolillamme. Yhessä kohti olin suojaamassa Goldin luona pommia että kukaan ei sitä pura ja sattu Foeman ja joku toinen tyyppi ryntäämään ovelle niin kauheella tsägällä tuli huitastua kumpaakin puukolla naamariin...

Haha! Toi oli ihan loistava, kai sä sentään sait naamariin myös vähän epätoivosta ruuti sadetta kun rämmin räkä pyssylläni! Kyllä mä vielä sun Dog Tagin saan, trust me, just wait and see ;) tällänen menohan menee ihan henkilökohtaseksi kohta :D

Oli kans ihmeellistä että meikä joutu 4 kertaa putkeen hyökkäämään. Hyökkäys/puolustushan pitäs vaihtua joka erän jälkeen.

Joo toi oli outoa, mäkin olin kolme kertaa puolustamassa ja suoraan sanottuna melko toivottoman joukkueen kanssa. Tuntu että joudun koko ajan juoksemaan paikasta toiseen kun toverit keskitty vaan tappamiseen eikä niiden Cratejen suojeluun.. Noh, vika matsi voitettiin ja melko täpärälle menikin :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Ihan hienolta vaikuttaa. Päätin aloitella tutulla Oasiksella ja ratio oli snipulle ihan OK 21/3, mutta kun siirryttiin uusiin mappeihin, niin alkoi olla vähän tasaisempaa:D.

Lagi vaan tuppaa ärsyttämään, kun pahimmillaan peli vaikutti diaesitykseltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Yksinpelissä ainakin harvinaisen perseestä että vihut ei tunnu huomaavan ketään muuta kun meikäläisen, selustaan kiertämisestäkään ei ole mitään hyötyä
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuskin sun mikki hajosi..sama ongelma oli demossa että välillä mikki lopetti toimimisen. Konsolin uudelleenkäynnistäminen auttaa ongelmaan.

juu, ratkaisin ongelman parittamalla uudestaan mikin, kun ei ees COD:ssakaan muutaku kuulin kaikkien puheet mut kukaa ei kuullu mitä mä puhuin. joten taas mennään :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eliminaattori olin pleikalla nii ei jaksanu ottaa niitä muita pois. (Kirjotan yli puolet viesteistäni pleikalla) (tämänkin)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Yksinpelissä ainakin harvinaisen perseestä että vihut ei tunnu huomaavan ketään muuta kun meikäläisen, selustaan kiertämisestäkään ei ole mitään hyötyä

Täysin sama. Selustaan kiertäminen on mahdotonta, kun tekoäly tietää tarkalleen missä liikut. Pari kertaa olen liikkunut hitaasti pusikossa ja ottanut toiseen suuntaan ampuneen vihun tähtäimeen, niin tämä silmänräpäyksessä kääntyykin ja ottaa ennen kuolemista minulta puolet healthista pois.

Kiva siinä ensimmäisessä kentässä tehdä sitä demossakin ollutta tehtävää ilman sinkoa. Älytöntä munaravia talojen ympäri C4 kädesä, kun vihut ja tankki ampuvat vain meikäläistä. Pari kertaa kuolinkin, ennenkuin sain pommin tankin kylkeen laitettua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eliminaattori olin pleikalla nii ei jaksanu ottaa niitä muita pois. (Kirjotan yli puolet viesteistäni pleikalla) (tämänkin)

Heh, ymmärrettävää:)

Kiitokset tässä ketjussa aikaisemmin vinkkiä antaneille Laser Targetin käytöstä, totesin sen eilen aika kivaksi leluksi. Ei vaan osannut käyttää ja manuaalejahan ei edelleenkään lueta kuin pakon edessä.

Onko muuten kukaan törmännyt vastaavaan "bugiin", jos sitä voi sellaiseksi kutsua - kun joskus liityn squadiin, niin tiimikaverin juuri kaatuessa putoankin korkealta ilmasta suoraan maahan ja monesti on henki pois? Usemmiten tämä tapahtuu silloin, kun joukkuetoveri on tankissa joka räjähtää ja putoaminen tapahtuu silloin suoraan tankin yläpuolelta. Vähintäänkin outoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Heh, ymmärrettävää:)

Kiitokset tässä ketjussa aikaisemmin vinkkiä antaneille Laser Targetin käytöstä, totesin sen eilen aika kivaksi leluksi. Ei vaan osannut käyttää ja manuaalejahan ei edelleenkään lueta kuin pakon edessä.

Onko muuten kukaan törmännyt vastaavaan "bugiin", jos sitä voi sellaiseksi kutsua - kun joskus liityn squadiin, niin tiimikaverin juuri kaatuessa putoankin korkealta ilmasta suoraan maahan ja monesti on henki pois? Usemmiten tämä tapahtuu silloin, kun joukkuetoveri on tankissa joka räjähtää ja putoaminen tapahtuu silloin suoraan tankin yläpuolelta. Vähintäänkin outoa.

Toi bugi tapahtuu sillon kans(ainakin demossa tapahtu) ku sun tiimikaveri on just joko maalaamassa tai ohjaamassa sitä ohjusta.

Sillon aina välillä spawnaat sen ohjuksen kans sinne taivaalle...

Lukekaas muuten sieltä ohjekirjasta viimiseltä sivulta se varoitus teksti...

Itellä ainakin nauratti se... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Toi bugi tapahtuu sillon kans(ainakin demossa tapahtu) ku sun tiimikaveri on just joko maalaamassa tai ohjaamassa sitä ohjusta.

Sillon aina välillä spawnaat sen ohjuksen kans sinne taivaalle...

Lukekaas muuten sieltä ohjekirjasta viimiseltä sivulta se varoitus teksti...

Itellä ainakin nauratti se... :D
Joo aika hyvä :D Ja ite aina oon räpsiny kuvia, kun respaan sen snipun ohjuksen luota.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Törmäsin tänään ehkä vähintäänkin outoon bugiin. Spawnasin squadiin ja löysin itseni kiven sisältä. Kiven sisältä ei pystynyt ampumaan ulos, eikä kiven sisäänkään pystynyt ampua. Hetken siinä hämmästellessäni sisällä oli jo kaksi squadia. Ainut tie ulos kulki itsarin kautta. Seuraavaksi spawnasin suosiolla Farmille :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Törmäsin tänään ehkä vähintäänkin outoon bugiin. Spawnasin squadiin ja löysin itseni kiven sisältä. Kiven sisältä ei pystynyt ampumaan ulos, eikä kiven sisäänkään pystynyt ampua. Hetken siinä hämmästellessäni sisällä oli jo kaksi squadia. Ainut tie ulos kulki itsarin kautta. Seuraavaksi spawnasin suosiolla Farmille :rolleyes:
Kiva =D Ja missä nyt on se sound track mitä lupailtiin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kiva =D Ja missä nyt on se soundtrack mitä lupailtiin?

"End of the Line" -kenttää ladattaessa soi muuten tosi mukavankuuloinen (kantri?)kappale, loppuu vain aina niin harmillisen lyhyeen.

Päivän parhaat naurut ohjekirjan viimeisestä sivusta! Tuohon voisi kai lisätä, että kuka oikeasti välittää siitä varoituksesta "You are in mortar striking area, move out!" vai mitä se sanoo, kun sattuu olemaan juuri mortar-iskun kohdalla. Nimimerkillä vähintään yksi teamkill aina kun pelaan yhden mapin kokonaan supportilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

"End of the Line" -kenttää ladattaessa soi muuten tosi mukavankuuloinen (kantri?)kappale, loppuu vain aina niin harmillisen lyhyeen.

Päivän parhaat naurut ohjekirjan viimeisestä sivusta! Tuohon voisi kai lisätä, että kuka oikeasti välittää siitä varoituksesta "You are in mortar striking area, move out!" vai mitä se sanoo, kun sattuu olemaan juuri mortar-iskun kohdalla. Nimimerkillä vähintään yksi teamkill aina kun pelaan yhden mapin kokonaan supportilla.
Mutta missä se soundtrack löytyy kun piti tulla ton mukana?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Spoilatkaas nyt tietämätöntäkin että mikä siellä ohjekirjassa on niin hauskaa ? :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Spoilatkaas nyt tietämätöntäkin että mikä siellä ohjekirjassa on niin hauskaa ? :D

Viimeisellä sivulla lukee "Warning: This manual will not stop teammate killing, nor will it prevent n00b teammates from running in front of your vehicles!"

ja käännös taitamattomille: "Varoitus: Tämä manuaali ei lopeta joukkuetappamista eikä se estä n00bien joukkuekavereiden juoksemista ajoneuvojesi eteen!"
 
Ylös Bottom