Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla pätkäs kesken pelin ja enään ei pääse mukaan sotimaan. Luulin jo että TeleVellini taas pelleilee :cool:

Täällä pätkäs myös, eli aika varmuudella ollaan samassa kelkassa nyt.

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

käsitääkseni ne kaikki tavarat ovat siinä laatikon sisällä? :rolleyes:

VPD:
  • Kullan värinen laatikko
  • Kaksi extra DVD:tä joilla:
  • Pelin soundtrack MP3-tiedostoina
  • Kaikki julkaistut BFBC videot, teaserit jne.
  • Pelin tekijöiden peliohjeita ja videoita pelin tekemisestä
Mulla tuli kyllä vain se Blu - Ray levy hienossa metalliboksissa.

Ei puhettakaan mistään lisä DVD - levyistä.

Mutta eipä haittaa, kun sain Gold Editionin vain 35 eurolla. Vein GameStoppiin kaksi PS3 - peliä vaihtoon, jolloin varasin Bad Companyn. Varasin kyllä normaaliversion, mutta GameStopista sanottiin että ennakkotilaajana saan Gold Editionin.

Eikä siinä vielä kaikki! Pelin mukana tulleen pienen julisteen lisäksi, jonka annoin pikkuveljelle, sain GameStopilta hienon ja ison Bad Company "Limited Edition" - julisteen, joka nyt koristaakin huoneeni seinää.

Asiaan!
Olen pelannut vasta yksinpeliä ja siinä olen edennyt toiseen osaan. Vihdoinkin räiskintäpeliin on saatu hyvä ja humoristinen juoni!

Haggardin kommentille kyllä repesin ihan täysillä: "Thanks for pimpin' my ride!" :D

Toivottavasti moninpeli ei petä. Ainakin demossa meno oli juuri sellaista kuin toivoin. Ei niin nopeatempoista kuin CoDissa, mutta karttojen iso koko ja kulkuneuvot antavat paljon enemmän taktisia vaihtoehtoja kuin CoDissa.

Noita on ruvennut tosiaan näkymään, ajavat jeepin veteen jossa se ottaa kokoajan vahinkoa, ja samaan aikaan korjaavat sitä. Sama toimi ainakin Battlefield 2:ssa, mutta se muistaakseni korjattiin jossain patsissä.

Noiden team killaaminen onkin sitten todella palkitsevaa :)

Näinhän se meni BF2:ssa... Mut onneks DICE/EA on vastannu tähän, ja he aikoo tehä serveri puolen päivityksen ettei toi päddääminen onnistu enää. Toivottavasti samalla bannaa ne helvetin idiootit koko pelistä.

Ja EA:lla taitaa olla huoltokatko tällä hetkellä. Sen takia ei EA:n sydeemit toimi... Toivottavasti ne asentaa sen pädderi korjauksen samalla. :D

EI HELVATA!? Siis mulle ei tullu mitään muuta kun pelin kuoret!? Gold edition kyllä on mutta missä edes on se pelin soundtrack!?

Tostahan voi valittaa? Ite tilasin pkp:Stä.

Noi xsiittaajat on kyllä v-mäisiä... Eilen yhellä servulla kaks mun tiimiläistä sai joka sekunti 100 pojoo:eek: Kun lähin pelistä, rundin puolivälissä niil oli jo 30000 pistettä!!!

EI HELVATA!? Siis mulle ei tullu mitään muuta kun pelin kuoret!? Gold edition kyllä on mutta missä edes on se pelin soundtrack!?

Tostahan voi valittaa? Ite tilasin pkp:Stä.
ne dvd sisällöt ovat siinä pelin sisällä.. eikä ole erikseen mitään dvd

Lisätkääs Foxix listallenne oi armaat BF-vääntäjät, tää nyyppä tulee joskus pelaan kans. :)

Niin.. Kuinkakoha ne sen tekee?

Äkkäsin äsken Oasis kentässä kaksi stat padding tyyppiä niin menin tsiigaa vastustajan alku bassiin miten ne sen duunaa. Ajelivat auton katolleen ja rupesivat korjaamaan sitä. Ainakin siltä se näytti 100 metrin päästä. Just kun olin lähössä antamaan niille uudet persreijät niin kerkes joku tykittää rynkyllä vierestä kylkeen...

Ties jo erän alussa että ne oli xsiittereitä kun kolmella tyypillä oli melkein samat nimet. Kingsize tai jotain sinne päin. Pennut veteli monta tonttua pisteitä per erä. On varmaan hauskaa touhua... ainakin sillon kun statsit nollaantuu tai tulee bannia maybe.

Toivottavasti sattus jokupäivä omalle puolelle näitä tyyppejä niin vois muutaman kerran puukolla raapasta...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom